חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

יש עתיד לדור הצעיר

מאת: ירון כהןמוסדות לימוד15/02/20181729 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אם תהיתם מהיכן הילדים של היום יודעים הכל, זה לאו דווקא משעות מרובות מול המסכים והאינטרנט. מוסדות לימודיים כמו אוניברסיטת תל אביב ומכון ויצמן למדע הפועלים יחד על מנת להעשיר את התלמידים הצעירים. לשם כך קיימות תכניות לימודים כמו תכנית לימודים נוספת, מטרת התכנית הזאת היא להעניק עוד צד מעשיר של ידע עבור התלמידים שלא במסגרת השעות הלימודיות הרגילות בבית הספר. בתכנית התלמידים נחשפים לנושאים מגוונים כמו אסרונומיה וחלל, ביולוגיה, לוגיקה, שעשועי מתמטיקה, ממלכת החי ועוד.

מכון ויצמן למדע ואוניברסיטת תל אביב פועלים יחד כדי להעניק לתלמידים הצעירים את הידע והכלים הדרושים להם ללימודים הגבוהים. לשם כך, הוקמה תכנית לימודים נוספת שמטרתה להעשיר את הידע של התלמידים גם לאחר שעות הלימודים. בתכנית נלמדים נושאים שונים ומגוונים כמו פיזיקה, שעשועי מתמטיקה, אסטרונומיה וחלל, ביולוגיה, ממלכת החי, לוגיקה ועוד.

למה כדאי לכם להירשם?

תל"ן (תכנית לימודים נוספת) מעניקה את המענה לנושאים רבים ומגוונים:

•           חשוב לתת לסקרנות מקום – לא כל התלמידים מרגישים בנוח עם מקצועות כמו מתמטיקה ופיזיקה, וכדי שירגישו בנוח עם המקצועות הללו צריך לחשוף אותם אליהם באור אחר. ניסויים מרתקים ומרהיבים ימחישו את החומר הלימודי המועבר ויעוררו סקרנות שתגרום להם לאהוב את מה שהם לומדים.

•           יותר ידע, יותר כוח – לא מעט תלמידים רוצים לדעת וללמוד כמה שיותר. זו הסיבה שהם לא מפסיקים לשאול שאלות בבית הספר. בית הספר מצידו לא יכול להעניק יחס אישי לכל תלמיד ותלמיד ולכן לא מעט שאלות נותרות ללא מענה. במסגרת תכנית לימודים מיוחדת זו התלמידים יכולים לשאול כל שאלה ולקבל יחס ומענה אישי שילווה ויכוון אותם בלימודים.

•           יש תעסוקה לילדים אחרי בית הספר  –  בית הספר הסתיים, ומה עכשיו? במקום להסתובב ללא מעש, או לחפש מה לעשות תכנית הלימודים מעניקה את המסגרת המתאימה לכל תלמיד ותלמיד לבלות באווירה חברתית ומעשירה.

•           ביטחון עצמי, כי אין דבר חשוב מזה – אתגרים מוצלחים מסייעים לבנות את הביטחון העצמי וככל שהתלמידים נחשפים לנושאים מדעיים מורכבים ומתמודדים בהצלחה עם אתגר ההבנה והפיצוח, כך עולה הביטחון העצמי שלהם שפורץ החוצה גם בחיים מחוץ ללימודים בעקבות זה.

•           לצאת מהמסכים – היתרון העיקרי של תכנית הלימודים הוא שהתלמידים מתנתקים מהמסכים. לא טלפונים ניידים, לא מחשבים, ולא הרשתות החברתיות השונות. לימודים משותפים במסגרת חברתית מגלה בפניהם עולם שלם שלא נמצא ברשת ומעשיר אותם הרבה יותר.

יש תמיד מה ללמוד

תל"ן פורסת מגוון גדול ועשיר של תכניות לימוד למען התלמידים. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא רק לבחור את התכנית המתאימה לכם. היכרות עם בעלי חיים, חוקרים צעירים, או אסטרונומיה וחלל. הכל נמצא כאן.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ירון כהן

מאת: ירון כהןנשירת שיער25/03/181348 צפיות
בשנה האחרונה אנחנו עדים לתופעה שאלפי ישראלים נוהרים לתורכיה על מנת לבצע השתלות שיער במחירים שהם משמעותית נמוכים אל מול המחירים בארץ,באירופה ובארה"ב. במאמר זה ננסה להסביר מה הם ההבדלים בין מרפאות/רופאים באירופה אל מול מרפאות בתורכיה וננסה להבין האם מה שעולה בזול עלות לעלות אח"כ ביוקר.

מאת: ירון כהןאדריכלות15/02/181864 צפיות
לדלתות האוטומטיות יש יתרונות רבים מעבר ליוקרה והחדשנות שהן משדרות, סיוע למוגבלויות, תחושה ואווירה נעימים יותר ובטיחות.

מאת: ירון כהןאומנות - כללי15/02/182803 צפיות
ענף הערכת התכשיטים הוא ענף פופולרי המבוסס על מוניטין חזק, גיליתם תכשיט עתיק או פריט אספנים? גשו למעריך מקצועי, בעל וותק ומומלץ.

מאת: ירון כהןספרות01/06/172179 צפיות
מי שאמר שבעידן האינטרנט אנשים יקראו פחות כנראה לא לקח בחשבון את העבודה שאנחנו קוראים בו כל היום, מאתרי חדשות ועד מדיה חברתית, וכבר רגילים למצוא מידע שמעניין אותנו מאוד בדרך זו. זה גם מה שמעורר בנו יותר את הצורך להיחשף מדי פעם לספרות יפה, ספרות מעניינת ומאתגרת את החשיבה שלנו ואת הידע על העולם.

מאת: ירון כהןתרבות ובידור01/06/175572 צפיות
לכותבים הרבים שניסו לספר את הסיפור האישי שלהם בשנים עברו לא היו ברירות רבות. מעטות היו ההוצאות שהסכימו להשקיע וגם השיקולים שלהן לא היו ברורים לגמרי גם כאשר הסיפורים היו מעניינים וטובים. היום, כבר אין צורך לחכות ולרוץ אחר אף הוצאה שתזהה את הפוטנציאל שלך בהוצאת קונטנטו דה סמריק וההוצאה הבת שלה, קונטנטו נאו, מזהים את הפוטנציאל של הסיפור לשכם ולוקחים אותו צעד אחד קדמיה

מאת: ירון כהןתרגום משפטי03/04/171744 צפיות
נוטריון בתל אביב הינו שירות מקצועי המוצע לכם על ידי מספר הולך של משרדי עריכת הדין ונוטריון הפועלים באזור המרכז. שירות מקצועי זה נועד בין היתר לצרכי אימות, אישור ועריכה של מסמכים משפטיים מכל סוג שהוא ומסמכים אזרחיים ומסחריים הנדרשים לצרכי קידום עניינכם המשפטיים, האזרחיים והמסחריים כאחד.

מאת: ירון כהןקורסים וסדנאות09/08/151561 צפיות
מי שפונה ללמוד לימודי הנהלת חשבונות במכללת אורט מוצא אפיק תעסוקתי מבוקש ומקצועי שפותח מגוון דלתות עבור התפתחות מקצועית. כלל קורסי המכללה מפוקחים מול משרד הכלכלה לצד גופים נוספים שמעניקים את תעודת המקצוע המיוחלת. מי שתחום זה מעניין אותו מוזמן לבחור בין קורס הנהלת חשבונות 1,2,3 לבין קורס ייעוץ מס, קורס חשבי שכר וקורס חשבשבת.

מאמרים נוספים בנושא מוסדות לימוד

מאת: ליאורמוסדות לימוד13/09/182491 צפיות
הנדסאי מכונות עם ניסיון, מסוגל להשתלב היטב, בשוק העבודה הישראלי. הנדסאים לומדים בבתי ספר להנדסאים, שמפוזרים ברחבי הארץ.

מאת: ליאורמוסדות לימוד19/08/182682 צפיות
הנדסאי בניין במרכז, יכול לעבוד בתחום ההנדסה האזרחית. במרכז הארץ, מתקיימים כל העת, פרויקטים של בנייה ותשתיות. הנדסאי הבניין, לומד במכללה טכנולוגית. ישנן מכללות טכנולוגיות ללימודי הנדסאים, בכל מיני ערים ברחבי מדינת ישראל.

מאת: ליאורמוסדות לימוד23/07/182717 צפיות
הנדסאי תעשייה וניהול, משתלב בתעשייה הישראלית. הוא לומד, במכללה טכנולוגית ללימודי הנדסאים. מומלץ ללמוד במכללה טכנולוגית, ללימודי הנדסאים, אשר קבלתם עליה המלצות.

מאת: ליאורמוסדות לימוד01/04/182101 צפיות
בית ספר להנדסאים עם יחס אישי, הוא מקום שכדאי ללמוד בו. בבתי הספר להנדסאים, מוכשרים הנדסאי העתיד של ישראל. ההנדסאים תורמים לרמה הטכנולוגית הגבוהה, של ישראל.

מאת: ליאורמוסדות לימוד04/03/181759 צפיות
הנדסאים חרוצים, משתלבים בתפקידים שונים, בתעשייה המסורתית, ותעשיית הטכנולוגיה המתקדמת. ההנדסאים לומדים, במכללות טכנולוגיות (בתי ספר להנדסאים).

מאת: דוד דרומרמוסדות לימוד07/03/173028 צפיות
לבני נוער (בנים) גילאי 14-16 תושבי נתניה, חדרה, אור עקיבא, פרדס חנה, כרכור, קדימה והמושבים של המועצה האזורית עמק חפר.

מאת: אופירמוסדות לימוד01/06/161739 צפיות
מסגרות לימודים שונות מוצעות היום ברשת מכללות אורט על מנת שכל אדם יוכל למצוא את זו המתאימה לו מכל בחינה שהיא. לכן גם לימודי קריירה שבה מקבלים רבים תעודת מקצוע בסיום מסלול הלימודים שלהם, הם אלו שמוצעים היום בצורה נרחבת לכל דורש במכללות הרשת ברחבי ישראל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica