חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דיקור סיני-כיצד זה עובד?

דיקור סיני – כיצד זה עובד באמת?

דיקור סיני הופך להיות, בשנים האחרונות, שיטת טיפול לגיטימית לכל דבר. דיקור סיני משפיע על אנשים עם כאבים בגב ובמפרקים באופן מיוחד. יחד עם זאת, גם אנשים הסובלים מבעיות עיכול למיניהן או בעיות מחזוריות כמו מיגרנות וכאבי ראש יוכלו למצוא בטיפול דיקור סיני מזור אמיתי לכאביהם.

דיקור סיני יושב על השביל הרחב שנקרא רפואה אלטרנטיבית או בשמה הרשמי יותר, רפואה משלימה. ייחודה של רפואה זו שבניגוד לרפואה המערבית המטפלת בסימפטומים ספציפיים, רפואה משלימה היא דרך חיים שלמה. דרך חיים זו כוללת תזונה נכונה וטיפול מנטלי לגוף ולנפש. לכן, דיקור סיני הוא לעתים טיפול מניעתי ולא ספציפי. לא ניתן לקחת אנטיביוטיקה אם אין צורך, דיקור סיני רצוי לעשות מדי כמה זמן ללא קשר לכאבים.

מהו דיקור סיני?

דיקור סיני, בלשון דיבור הוא "פתיחת סתימות." הרפואה הסינית מאמינה כי ישנה אנרגיה המצוייה בגוף וזרימתה החופשית היא זו המאזנת את הגוף והנפש. לאנרגיה הזו קוראים – צ'י. לצ'י יש יכולות רפואיות מרחיקות לכת וכל הבעיות הגופניות נובעות משיבוש זרימת הצ'י בגוף. הצ'י זורם בעזרת תעלות הנקראות "מרידיאנים." כאשר תעלות אלה חסומות, לא מתאפשר לצ'י לזרום והעניין גורם לכאב. דיקור סיני מוודא כי המרידאנים תקינים והצ'י זורם בחופשיות.

יחד עם זאת, דיקור סיני אינו בגדר מיסטיקה. המרידאנים והצ'י ממופים בגוף בצורה מערכתית ואנטומית לחלוטין. לא כל דיקור יעזור לכאב מסויים ויש לדעת היכן להניח את המחט כדי שזו תבצע את הפעולה של שחרור ואיזון הצ'י בגוף.

לפני טיפול דיקור סיני נעשית אבחנה על ידי בדיקת דופק, לשון ושאלות מנחות. בדיוק כמו ברפואה המערבית. רק לאחר שהמדקר יודע היכן הבעיה הוא ניגש למלאכת הדיקור ומניח מחטים חד פעמיות בנקודות מפתח בגוף. ישנן כמה שיטות לבצע טיפול של דיקור סיני. כמה מהטיפולים כוללים מספר רב של מחטים מתוך עיקרון איפשור הזרימה של הצ'י. כמה טיפולים כוללים לא יותר מארבעה מחטים ו- 20 דקות של שכיבה. זאת מתוך עיקרון נקודות המפתח אשר דקירתם משחררת את הצ'י ומנקה את המרידיאנים.

לימודי דיקור סיני

דיקור סיני הוא התמחות ספציפית מתוך לימודי רפואה סינית הנמשכים שלוש וארבע שנים, תלוי בהיקף. כל מדקר חייב לעבור הכשרה מתאימה ומחזיק בתעודה מוסמכת ממוסד בעל שם.

כיום, דיקור סיני מוצע בקופות החולים כחלק מסל בריאות. נסו והיווכחו.

 



תגיות המאמר: דיקור סיני


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת ask4web מתמחה בתחום הקמת אתרים וקידום אתרים בגוגל אתרים

אתרים מומלצים נוספים:

הרטק - אינסטלטור

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ask4 קידום אתרים

מאמרים נוספים בנושא רפואה סינית

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית24/03/222688 צפיות
דיקור סיני לכאבי גב מתבצעים בקליניקה באמצעות מחטים דקות מאוד, חד פעמיות וסטריליות. אלו הן מחטים שמיוצרות במיוחד בעבור דיקור סיני. את המחטים מציבים בנקודות הדיקור שתואמות את המצב הרפואי והנפשי.

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית28/01/222947 צפיות
על מנת לקבל את הטיפול המדויק ביותר נחוץ מטפל עם ניסיון ספציפי בטיפולי דיקור סיני לדיכאון וחרדה. חפשו מטפל מנוסה שמציע המלצות עדכניות ואותנטיות

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית22/12/212993 צפיות
מחקרים רבים הוכיחו מעל לכל ספק את היעילות של הרפואה הסינית עם דגש על דיקור סיני. טיפולי דיקור סיני להרזיה אינם מלווים בכאב או תופעות לוואי

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית17/10/213192 צפיות
רוצים לדעת איך מתבצע טיפול דיקור סיני לפוריות?

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית24/08/213386 צפיות
איך בוחרים מטפל דיקור סיני בראשון לציון?

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית11/07/213639 צפיות
טיפולי דיקור סיני חשוב לבצע באמצעות מטפל מנוסה ומוסמך. עליכם לבחור נכון את המטפל ולא למהר להתפשר על פחות מהטוב ביותר. מקצועיות של מטפל תבוא לידי ביטוי בתוצאות טובות יותר

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית18/05/213684 צפיות
הרפואה הסינית ממליצה על שילוב של טיפולי דיקור סיני למחלת כרוהן יחד עם שינויים תזונתיים

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica