חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

באבלס וכדורגל

מאת: באבלסמשחקי אונליין27/02/20101112 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אפשר לסכם דבר אחד : רוב הגברים אוהבים כדורגל, אפשר גם לסכם שנשים לא מתות על כדורגל אך יש כמות לא מבוטל של נשים שאוהבת כדורגל.

אפשר אבל לסכם, אנשים , נשים וגברים אוהבים באבלס, אז למה זה חשוב שהם אוהבים גם באבלס וגם כדורגל, משום שאם משלבים כדורגל וגם באבלס , יוצא שילוב  מנצח.
אתם אבטח שואלים את עצמכם למה התכוון המשורר , אז המשורר התכוון לכך שהמשחק באבלס הוא משחק מצוין אך יש לו גרסאות רבות, אחת הגרסאות שלו היא באבלס כדורגל, משחק באבלס  שמשלב כביכול כדורגל על ידי בחירת הקבוצה שאתה אוהב, צבע המדים שאתה אוהב לפי הקבוצה כמובן שאתה אוהב, ואתה בעצם משחק עם הקבוצה באבלס.

באבלס הוא משחק עתיק ומצוין שהפס תאוצה גבוהה בשנים האחרונות בקרה האהדה הגדולה שלו למשחקים, באבלס בעצם גרם לאנשים להתמכר אליו ולגרום להם לשחק במשחק באבלס בלי הפסקה ואף גרם להם לרצות לשחק במשחקים אחרים שדומים למשחק כמו באבלס ולא רק להתמקד במשחק באבלס, ולכן מפתחים רבים ראו בזאת אופציה מעניינת להשאיר עדיין אנשים שתחום המשחקים של באבלס , רק עם גיוון שונה, ליצור גרסאות אחרות של באבלס ,לשנות קצת את סגנון המשחק באבלס ולנסות לעשות  משהו אחר ולא סטנדרטי כמו המשחק באבלס הנוסטלגי שתמיד יהיה המשחק הטוב ביותר והממכר ביותר , וכל הגרסאות שינסו להוציא, תמיד יאהבו את  המשחק באבלס המקורי כמו בכל דבר, תמיד זוכרים את המקור וגם גם באבלס.

אם כבר מדברים על גרסאות, מפתחים שונים המציאו באבלס שמערב גם כדורגל, המשחק הזה הוא משחק מאוד נחמד   ששמו הוא באבלס כדורגל כפי שציינו בתחילת המאמר.
במשחק המשונה הזה של באבלס אתם צריכים לבחור נבחרת שאהובה עליכם , אפשר לבחור את ברזיל, צרפת או את איטליה, או אם פתאום בא לכם לבחור את גרמניה למשחק באבלס, ובוחרים בעצם נבחרת ומתמודדים בשלבים ומנסים להתקדם ממש כמו כדורגל.

בעצם אתם צריכים לבעוט בכדור שזה כביכול באבלס והמטרה שלכם לפגוע בכדורים או בחומות באותם צבעים ולפוצץ אותם, החל מ3 כדורים ברצף, הרצף של באבלס מתפוצץ.
המשחק הוא על טהרת באבלס כמובן ומשחק בהחלט טוב, אפשר למצוא אותו כמובן בגוגל או באתרים משחקים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

באבלס

משחקים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת באבלס

מאת: באבלסמשחקי אונליין10/03/108521 צפיות
המשחק הנהדר באבלס טראבלס שכולם אוהבים , אך האם הוא יותר ממכר ויותר טוב מהמשחק באבלס הנוסטלגי עם הבועות שמתפוצצות שבאמת כולם אוהבים ? והאם רק ילדים משחקים באבלס טראבלס ? היכנסו וקיראו וראו גם דוגמא נחמד לשלב במשחק באבלס טראבלס הראשון.

מאמרים נוספים בנושא משחקי אונליין

מאת: עדי לויןמשחקי אונליין13/09/172376 צפיות
אני מניח כי הילדים והילדות יודעים שהחופש הגדול הוא החופש הכי כיף בעולם שהם הכי מחכים לו. כל הילדים והילדות מחכים בקוצר רוח לחופש הגדול ומחכים שהוא כבר יתחיל והם יהנו ממנו, אך יש בעיה אחת גדולה בחופש הגדול. רוב הילדים והילדות לא יכולים להנות מכל הקיטנות השונות, החוגים השונים וכל הדברים שחלק מן הילדים הולכים ונרשמים אליהם, ולכן רוב הילדים בכלל לא נהנים בחופש הגדול ולא מוצאים שום דבר לעשות בו.

מאת: עדי לויןמשחקי אונליין13/09/172419 צפיות
אני מניח שהילדים והילדות כבר יודעים שהמשחקים שנהפכו להיות המשחקים האהובים והמוכרים ביותר בקרב הילדים והילדות בשנים האחרונות אלה כמובן משחקי אונליין. משחקי אונליין נהפכו בזמן האחרון למשחקים המוכרים והאהובים ביותר בקרב ילדים וילדות שרוצים להעביר את הזמן שלהם מבלי להשתעמם לרגע, ואני יכול להבין את הילדים ומדוע הם כל כך אוהבים ומעריצים את המשחקים הללו.

מאת: עדי לויןמשחקי אונליין13/09/176741 צפיות
המשחק באבלס הפך לדבר כל כך חריף ועצבני, באבלס הוא משחק ממכר שכל אחד התמכר לו ואפילו יצא לי לראות את מיכאל לביא מהשכבה שלי מדבר עם עוד כמה ילדים על המשחק באבלס הוא סיפר איך הוא הפך להיות אלוף הבאבלס של כל העיר שלו, בין סימון סיפר כי חיפש בגוגל את המונח "באבלס" ולאחר מכן נכנס לאתר דרדסים.נט משחקים, שיחק במשחק "באבלס" ונוכח לדעת שזהו משחק מאוד ממכר וכיף.

מאת: רוני הכהןמשחקי אונליין17/04/152706 צפיות
המאמר מציג את אתר פריקס, אתר משחקים חדשים ברשת.

מאת: דניאל רוברץמשחקי אונליין08/01/148211 צפיות
משחקי רשת הם כמובן משחקים אשר נמצאים ברשת האינטרנט הענקית, ולהם יש הרבה מאוד סגנונות ותחומים מגוונים, כגון 'משחקי פעולה', 'משחקי אסטרטגיה' ואף 'משחקי בנות' שהם משחקים ייחודיים לבנות מכל הגילאים, אשר כוללים משחקים המתאימים במיוחד להן.

מאת: דניאל רוברץמשחקי אונליין19/12/138272 צפיות
משחקים לילדים אילו משחקים הפופלארים ביותר בקרב משחקים ברשת.

מאת: דניאל רוברץמשחקי אונליין19/12/138020 צפיות
בעולם המודרני של היום יש המון סוגי משחקים שונים למשל: משחקי מחשב, משחקי פלסטיישן, משחקים ברשת, משחקי דפדפן וכדומה. במאמר זה כפי שכבר הבנתם מכותרת המאמר הסביר על סוג אחד של משחקים אשר נקרא "משחקים ברשת".

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica