חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דיני ירושה

מאת: צוואות netדיני ירושה07/03/20101137 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

דיני ירושה, הנו תחום אשר טומן בחובו לא מעט נושאים לרבות את כל העניינים הקשורים בירושה על פי דין, ירושה על פי צוואה וטיפול בענייני עיזבונות.

היות והתחום של דיני ירושה הנו תחום רחב, ולעיתים אף יכול להיות תחום סבוך ומורכב, בשל היווצרותם של סוגיות משפטיות כאלה או אחרות, הרי שקיימת חשיבות רבה בדבר פנייה לעורך דין הבקיא בתחום של דיני ירושה, על מנת שזה יוכל לסייע לכם להביא את הסוגיות המשפטיות אשר נוצרו, על פתרונן.

חשיבות ההתמצאות והבקיאות בתחום של דיני ירושה כאמור, הנה גבוהה, היות וישנם לא מעט מצבים בהם מוגשות התנגדויות לצו ירושה או התנגדויות לצו קיום צוואה, אשר מצריכות טיפול משפטי רב.

כמו כן, עורך דין לענייני ירושה, יוכל לסייע לכם להגיש בקשות צו ירושה וכן בקשות צו קיום צוואה, המצריכות ידע ובקיאות גם בפרוצדורת הגשת הבקשות.

התחום של דיני ירושה, מסדיר באמצעות הוראות חוק הירושה, מי הם יורשיו של מנוח ומהן הזכויות החוקיות שלהם על פי דין. כן, ההוראות של חוק הירושה, מפרטות סוגי צוואות אותם אדם יכול לערוך במידה והוא אינו מעוניין כי רכושו יתחלק  באופן שקובע החוק, וכן מהם הדרישות הצורניות בדבר עריכת צוואה כזו או אחרת.

יודגש כי, התחום של דיני ירושה, נחשב לתחום אזרחי, ומשכך, התחום של דיני ירושה, חל על כל אזרחי המדינה, בלי יוצא מן הכלל.

ברמה העקרונית, סוגיות מהתחום של דיני ירושה, הנן סוגיות אשר לרב יבואו בפני הרשם לענייני ירושה, אולם קיימים מצבים וסוגיות בתחום של דיני ירושה, אשר יובאו בפני בית המשפט לענייני משפחה או בפני בית דין דתי, בין אם מהסיבה לפיה במצבים מסוימים בתחום של דיני ירושה הסמכות נתונה לבית משפט ובין אם קיימת הסכמה של הצדדים לפיה הסוגיה (בתחום של דיני ירושה) תובא בפני בית המשפט.

לפיכך, ולאור כל האמור לעיל, עולה כי, התחום של דיני ירושה, הנו תחום רחב מאוד, אשר טומן בחובו לא מעט נושאים וסוגיות אשר יש ליתן עליהם את הדעת, ואשר בגינן לעיתים יש לנהל התדיינויות כאלה או אחרות בבתי המשפט, על כן, חשוב מאוד כי, במידה והנכם עומדים בפני סוגיה מהתחום של דיני ירושה, אשר הנכם מעוניינים לפתור, תפנו להתייעצות עם עורך דין הבקיא בתחום של דיני ירושה.

 



תגיות המאמר: ירושה, דיני ירושה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

עו"ד שלומית סטרוגנו

077-115151

www.easyget.co.il

***המידע במאמר זה אינו מהווה ייעוץ משפטי או תחליף לו, ואינו מהווה המלצה לנקיטת אי אילו הליכים או לאי נקיטתם של אי אילו הליכים. הסתמכות על האמור במאמר זה הנה על אחריות הקורא בלבד וכפועל יוצא, האחריות לכל תוצאה, ישירה או עקיפה, בשל הסתמכות על האמור במאמר זה, תחול על הקורא בלבד.

צוואה - אתר הצוואות המרכזי -צוואות נט.

צוואה - מידע רב בנושא צוואה.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת צוואות net

מאת: צוואות netדיני ירושה19/01/10891 צפיות
במידה והנכם מצויים בעיצומו של ניהול הליך גירושין, הרי שקיימת חשיבות ומשמעות רבה לעריכת צוואה מטעמכם...

מאת: צוואות netדיני ירושה22/12/091058 צפיות
רבים מאיתנו צברו רכוש כזה או אחר במהלך חייהם, אשר רצונם שיחולק בין יקיריהם לאחר לכתם לעולמם. חוק הירושה למעשה אינו מפקיר את רכושנו ומסדיר למעשה את חלוקת רכושנו לאחר לכתנו באופן מסוים....

מאמרים נוספים בנושא דיני ירושה

מאת: רוני הכהןדיני ירושה30/09/201355 צפיות
עם השנים זה נעשה יותר ויותר ברור עד כמה זה חשוב להכין צואה.

מאת: רוני הכהןדיני ירושה21/09/201060 צפיות
החיים ממשיכים בלעדי כל אלה, וכאן, טמונה לה תורה שלמה של ירושה.

מאת: yoni romדיני ירושה14/11/191098 צפיות
נקודת ההנחה אומרת כי אדם אשר החליט לכתוב צוואה עשה זאת על מנת להשאיר הוראות התואמות את רצונו. מימוש הצוואה משמעותה לכבד את בקשותיו של אותו אדם. לכן, רוב הצוואות יכובדו כפי שנכתבו. עם זאת לעתים ישנו תהליך של ביטול של הצוואה כאשר האדם עצמו יכול לשנות את דעתו ולהחליט לבטלה או לעדכן אותה.

מאת: yoni romדיני ירושה03/07/191502 צפיות
כשאדם קרוב אלינו נפטר זו בשורה לא נעימה במיוחד, לפעמים אפילו מכאיבה מאוד במידה ומודבר בבן משפחה קרוב או בן משפחה שנפטר בטרם עת. בנוסף לכאב הגדול על האובדן עצמו לעיתים מתעוררות בעיות נוספות שגורמות לכאב נוסף - בעיות הירושה שהותיר אחריו המנוח.

מאת: רוני הכהןדיני ירושה24/04/181460 צפיות
כדי למנוע ריבים מיותרים אנשים רבים לקראת הזקנה עורכים מול עורך דין ירושה את כל הנדרש במסמך ירושה מסודר לכל הילדים.

מאת: יוסף מימוןדיני ירושה19/08/152607 צפיות
מאמר זה בא לתת מידע על סוגי צוואות ובמה יכול לסייע עורך דין צוואות, ירושות ועזבונות מומחה.

מאת: רגב אלקיים דיני ירושה04/12/144118 צפיות
ראוי להדגיש, כיעצם ההכרה בבן כ"בן ממשיך" אינה מעניקה לבן הממשיך זכויות קנייניות במשק. משמעות הצהרת בעל המשק על בנו כ-'בן ממשיך' מהווה הגדרת מערכת היחסים שבין 'הבין הממשיך', האגודה, הסוכנות והמנהל – ותו לא! ללא אישור בכתב של בעל המשק, וללא חתימת בעל המשק על המסמכים הרלוונטיים, הבן הממשיך אינו רשאי לבנות במשק

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica