חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פלזמה או LCD? מה יותר זול, LCD או פלזמה? מדריך טלויזיה חינם

מאת: עמוס הלויהשוואת מחירים09/03/20105254 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ישנה התלבטות ידועה ומבלבלת כשזה מגיע לרכישת טלויזיה. האם צריך לקנות פלזמה או LCD? פעם הייתי מבולבל, היום אני כבר יודע מה הם ההבדלים והדברים החשובים. החלטתי לכתוב את המדריך הבא בעקבות הסיפור שלי, כך שזה יעזור לכם להחליט איזו טלויזיה אתם רוצים ואיזו הכי מתאימה לכם ולבית שלכם. תוכלו לגלות האם בכלל ניתן לקבל טלויזיה חינם (יש כזו חיה?) או היכן ניתן למצוא טלויזיות במחיר מוזל... אז להלן מדריך אשר יסביר לכם כללים חשובים לפני קניית הטלויזיה.

כאשר אנשים בוחרים טלויזיה, בין אם זה LCD או פלזמה הם צריכים לשקול מספר דברים חשובים, אשר בלעדיהם אין הקניה תהיה קניה נבונה או חסכונית: מיקום הטלויזיה, איכות התמונה על המסך, אורך חיים, התקנה, גודל מסך, מחירים ופלוסים ומינוסים אחד כנגד השני.

הדברים החשובים שיש לדעת לפני שקונים טלויזיות פלזמה או LCD

הגדלים של המסך משתנים. הגדלים הכי פופולאריים של LCD הם בין 32-52 אינץ', הגדלים הכי פופולאריים של פלזמה לרוב נמכרים בגדלי 42-60 אינץ'. אם רוצים לקנות טלויזיית פלזמה שהיא מתחת ל-37 אינץ' רצוי לקנות כבר LCD. אז בעיקרון המסקנה היא שאם אתם הולכים לקנות מסך קטן, בין אם זה מטעמי מחיר או גודל- תקנו LCD. במידה ואתם רוצים ללכת על טלויזיה גדולה או ענקית רצוי לקנות טלויזית פלזמה.

איכות המסך משתנה בין LCD או פלזמה. יש פלוסים ומינוסים בכל טלויזיה, אך הסוד הוא להחליט מה אתם מעדיפים. בפלזמה יש הרבה עומק בצבעים ובתמונת מסך. זה חשוב מאוד להחליט באיזה חדר תרצו את הטלויזיה, כי מסך קטן מדי בחדר גדול מדי לא ייראה טוב בדיוק כמו שמסך טלויזיה גדול מדי לא ייראה טוב בחדר קטן מדי. כמו כן, אם רוצים לשים את הטלויזיה בחדר מואר שמש רצוי לרכוש LCD כי הוא הרבה פחות רגיש מפלזמה כשזה קשור להשתקפות מהמסך. אך כמובן שפתרון כמו וילון יכול לסדר את העניין. אם איכות המסך והצבעים יותר חשובה לכם, אז הפלזמה צריכה להיות הבחירה שלכם (למרות שאורך החיים של טלויזיה כזו נמוכה יותר בדרך כלל), והשקעה כמו וילון יכולה להיות יחסית טריויאלית ביחס להעדפה. כשאתם קונים LCD או פלזמה תוודאו שיש לאותה טלויזיה בהירות גבוהה. ככל שהבהירות היא יותר גבוהה כך גם האיכות משתפרת בהתאם.

מחירון - אז מה יותר זול, פלזמה או LCD?

בשורה התחתונה, LCD. חד משמעית. אך זה עניין של מה אתם מעדיפים ואיזו טלויזיה תתאים לסביבת המגורים שלכם. מסכי LCD נעים בין 1,000- ל-15,000 ש"ח לעומת מחירים של טלויזית פלזמה- בין 2,500 ל-70,000 ש"ח. מצד שני בפלזמה יש איכות יוצאת דופן. אך על מה תתפשרו, מחיר, איכות?

מה אם אין תקציב ובכל זאת רוצים לקנות טלויזיה איכותית זולה?

פלזמה חינם - היכן ניתן לקנות טלויזיה מוזלת או חינם?

טלויזיה חינם? חוץ מאתרים אשר מציעים פרסים וביניהם טלויזיות, אפשר לקנות טלויזיות כמעט חינם. העצה הכי טובה שיש לי לתת לכם היא ללכת לאתרים עם לוחות מודעות של טלויזיות יד שניה. איך שום דבר רע בלקנות טלויזיות שכבר השתמשו בהן בעבר. כך תוכלו לעשות סקר שוק על מחיריפלזמה או LCD שאתם הכי אוהבים ולבחור אפילו ע"פ אזור מגורים. ככה תקנו בצורה חסכונית וחכמה. ישנה אופציה נוספת, האופציה הנוספת היא להירשם לאתרים של מכרזים ולהגיש הצעות על מכרז פלזמה. נשמע מוזר? ובכן אתרי מכרזים הם בעצם מכירות פומביות, כאשר מציעים הצעה באתר מכרזים ניתן לקנות את אותו המוצר אפילו בפחות כסף מאשר טלויזיה יד שניה וזה לרוב נשלח אליכם הביתה, תלוי באתר. מכרז פלזמה אינו בהכרח מחייב, אך הייתי מציע לבדוק את שניהם ולראות איזה דרך מתאימה לכם יותר.

בסך הכל בטלויזית LCD יש רמה נמוכה יותר בפירוט התמונה בסצינות היותר כהות. הצבעים הכהים פחות מדויקים ולפעמים הם מורחים את התמונה המוצגת אבל שוב, מצד שני לטלויזית פלזמה יש אורך חיים יותר קצר. תחשבו מה הכי מתאים - פלזמה או LCD - מה הכי תואם ללייף-סטייל שלכם ותחליטו לפי סביבת המגורים שלכם והדברים החשובים מבחינתכם בטלויזיה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עמוס הלוי

מאמרים נוספים בנושא השוואת מחירים

מאת: אלעד אוחנההשוואת מחירים23/11/195535 צפיות
שאלה נפוצה העולה במוחותיהם של אלו העומדים בפני רכישת מטבח חדש היא – היכן לבצע את ההזמנה: האם ראוי יותר לעשות זאת אצל נגר מנוסה ומיומן, או לחילופין – דרך חברת מטבחים גדולה ומוכרת

מאת: shiritהשוואת מחירים18/06/172975 צפיות
אם ברצונכם להתאים שערים פרטיים לביתכם, יש לדעת, היכן השער ימוקם

מאת: הנוסעת המתמידההשוואת מחירים15/04/172997 צפיות
איפה לחפש מלון בזול? אתר מומלץ למלונות? מנוע חיפוש לדילים,מנוע חיפוש למלונות,אפליקציות למלונות בעונת החגים ,פסח וחגי תישרי ובתקופת הקיץ והחופש הגדול אבל לא רק, בתרבות שלנו כיום מקובל לנסוע גם במהלך השנה לחופשות בזק באצצע או בסופשבוע,זוגית או משפחתית. אם ננתח את התקציב המשפחתי שלנו ,נבחין שההוצאה על חופשות עלתה עם השנים, המלונות בישראל התייקרו ומספר החופשות עלה.

מאת: articlestbdהשוואת מחירים01/06/161833 צפיות
עץ משרה רוגע, חמימות ושלווה. הדרך הפשוטה ביותר להביא לתוך הבית את הטבע. האם אפשר לעשות זאת במחיר משתלם במיוחד? מסתבר שכן!

מאת: אלטים ביטוח ופיננסיםהשוואת מחירים18/02/161723 צפיות
אנו מקבלים החלטות בחיי היום יום באמצעות השוואה בין אפשרויות, את ההשוואה אנו מבססים על מאפיינים, תועלות ועלות כלכלית, אז לפני הכל, חשוב שתדעו שגם למוצרים פיננסים יש אפשרות לעשות השוואת מחירים - עם דגש לענפי הביטוח השונים!

מאת: אבי דוידיהשוואת מחירים05/11/152446 צפיות
בשיטה המוכרת לכולם, ניתן לערוך השוואת מחירים על ידי חיפוש רוחבי של המוצר לו אתם זקוקים. כן, יש להתניע את הרכב ולטייל בין החנויות השונות המשווקות אותו, תוך ביצוע רישומים בטבלה. לאחר מכן, יש לגשת לרשת האינטרנט, במטרה לבדוק אם יתכן מחיר טוב יותר למוצר שאותו אתם מחפשים. גם זאת משימה לא קלה בכלל, בשל העובדה שישנם אתרים מרובים מאוד בכל תחום עיסוק.

מאת: ניב אבןהשוואת מחירים05/08/151682 צפיות
בדקו בכמה חנויות את המחירים ואף פעם אל תסתמכו על המחירים שמוצגים לכם בחנות הראשונה אליה אתם נכנסים, גם אם מצוין שם כי המחירים הינם לאחר הנחה. יכול מאוד להיות כי תמצאו את אותה מכונת הכביסה, אותו הדגם בדיוק, במחיר נמוך יותר או באותו המחיר שהוצע לכם במסגרת מבצע. גשו לכמה חנויות רשמו לעצמכם את המחירים והדגמים שהוצעו לכם ולאחר מכן החליטו מה הכי משתלם עבורכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica