חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חברת מטבחים או נגר פרטי?

מאת: אלעד אוחנההשוואת מחירים23/11/20195537 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שאלה נפוצה העולה במוחותיהם של אלו העומדים בפני רכישת מטבח חדש היא – היכן לבצע את ההזמנה: האם ראוי יותר לעשות זאת אצל נגר מנוסה ומיומן, או לחילופין – דרך חברת מטבחים גדולה ומוכרת. וגם כאן, בדומה לכל תחום צרכני אחר, כדי להחלטה יש לבחון יתרונות לצד חסרונות בכל שיטה. אם אינכם בטוחים במה לבחור, המשיכו לקרוא על-מנת ללמוד על מספר שיקולים עיקריים בנושא.

תמיד קיימת האפשרות לבחור מתוך קטלוג או אף מחדר תצוגה, במקום לבצע התאמה אישית ובנייה מדוקדקת של פרופיל מטבח בעזרת איש מקצועי או חברה מקצועית – ובהתאם לתקציב שנקבע על ידכם מראש.

התאמה אישית

לחברות מטבחים יהיה לרוב מבחר גדול יותר של חומרי גלם, מה שמעניק אפשרויות בחירה רבות יותר – הן מבחינת עיצוב והן מבחינת שימוש יומיומי במטבח הביתי. זכרו כי המטבח האהוב שלכם אינו מסתכם בכיור ובארונות לבדם. קיים מגוון מרשים של חומרים, אלמנטים וסגנונות עיצוב בהם יש להתחשב תוך התאמה לדיירי הבית. המטבחים מגיעים בדרך כלל מקטלוג מוכן מראש.

מקצועיות כפרמטר נדרש

הן חברה גדולה והן נגר יכולים להיות מנוסים ומקצועיים ביותר בעבודתם. נגר עובד בנגריה שלו באופן ידני, בעוד לחברה יש כלים גדולים וחדישים ומכונות מתקדמות המסייעות בייצור המטבח – בין אם הוא מיוצר במפעל החברה בישראל או בחו"ל. על כן נקבל תוצר סופי בעל רמות דיוק וגימור גבוהות יותר. בדרך כלל נגר מיצר מטבח בהתאמה אישית ובהתאם למידות המוזמנות, ועל אף המחשבה הנפוצה על-פיה חברת מטבחים מייצרת מטבחים ב"פס ייצור", הרי שאין זה תמיד כך: ניתן למצוא גם מטבחים בהתאמה אישית המיוצרים על-ידי חברה, תוך שילוב טאץ' עיצוב המועדף על הלקוח.

מגוון סגנונות, דגמים ועיצובים

עיצוב מטבח זהו תהליך הדורש החלטות לא מעטות. מלבד ההחלטה לגבי יצרן המטבח, יש לקבל החלטות גם בנוגע לצבעים, גדלים, חומרי גלם, אחסון ואלמנטים שונים המשפיעים הן על מידת הנוחיות והן על העיצוב. בחרו בגורם המציע לכם אפשרויות בחירה רבות יותר. במרבית המקרים, חברה גדולה תציע דגמים, עיצובים וסגנונות רבים יותר.

 



תגיות המאמר: מטבחים, נגר, חברת מטבחים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלעד אוחנה

מאת: אלעד אוחנההפקות אירועים23/11/195904 צפיות
לא כל אירוע חייב להיערך באולם אירועים; לעתים אנו מבקשים לערוך אירוע קטן ואינטימי יותר בחצר הבית, בגן הציבורי הקרוב או בשכיית חמדה כלשהי בחיק הטבע. לעתים לאירוע שלנו אין דרישות רבות ומורכבות ואנו עשויים להזדקק רק לציוד משלים שיסייע לנו בארגון האירוע החביב שלנו. במקרים כמו זה, תוכלו לפנות לחברה העוסקת בהשכרת ציוד לאירועים.

מאת: אלעד אוחנההריון ולידה23/11/192036 צפיות
צילומי ניו בורן נערכים על-מנת ליצור עבורכם זיכרונות בלתי נשכחים מהימים בהם הרך הנולד היה עדיין רך, עדין וחמוד. על מנת שרגעים אלו באמת ייזכרו כצבעוניים ויפים, כדאי להתכונן מבעוד מועד.

מאת: אלעד אוחנהיזמות עסקית28/08/191682 צפיות
להוביל עסק להצלחה ולרווחיות זו משימה מאתגרת. אומרים שאין מעלית לקומת ההצלחה ושחייבים לעלות במדרגות. צודקים! אבל בפורמט של זכיינות תוכלו לעלות במדרגות מהר יותר, ואפילו לדלג על חלקן בדרככם אל ההצלחה העסקית עליה אתם חולמים.

מאת: אלעד אוחנהבניין ואחזקה - כללי27/07/141404 צפיות
אחת ההתלבטויות הגדולות של כל מי שרוצה להקים פרגולה בחצר הבית או במרפסת היא באיזה חומר גלם לבחור – האם כדאי לבחור פרגולות עץ או אולי להקים פרגולה העשויה מאלומיניום. במאמר זה ננסה להציג את היתרונות והחסרונות של כל חומר גלם ולעזור לכם לבצע החלטה שמתאימה לכם ולבית שלכם.

מאת: אלעד אוחנהחיות מחמד22/06/144641 צפיות
פרו פלאן מזון לכלבים הוא מזון שתוכנן על ידי מדענים ותזונאים מומחים לבעלי חיים ולכלבים בפרט, כדי להעניק לכל כלב את המזון המתאים ביותר לפיזיולוגיה שלו ולצרכיו.

מאת: אלעד אוחנהבעלי חיים - כללי06/06/141498 צפיות
הכלב הוא ידידו הטוב ביותר של האדם ואם הוא חי איתו באותו הבית והוא חלק מהמשפחה, חשוב להקדיש מחשבה גם לבחירת המזון הטוב ביותר עבורו, ממש כמו שאנחנו משקיעים מחשבה במזון שאנחנו מכניסים לפה שלנו.

מאת: אלעד אוחנהגינון06/06/141204 צפיות
החלום על בית קטן עם גינה הוא חלום לא זול אבל לאחר שמגיעים אליו מגלים שיש כל כך הרבה דברים שאפשר להוסיף לבית ולגינה כדי להפוך את הבית לעוד יותר חלומי. בין היתר פרגולה מעץ שהופכת את ימי הקיץ החמים לקצת יותר נוחים ונעימים, כאלו שעושים לך חשק לצאת החוצה אל הגינה עם ספר טוב וכוס קפה קר ולהנות מהפינה הקטנה שלך.

מאמרים נוספים בנושא השוואת מחירים

מאת: shiritהשוואת מחירים18/06/172976 צפיות
אם ברצונכם להתאים שערים פרטיים לביתכם, יש לדעת, היכן השער ימוקם

מאת: הנוסעת המתמידההשוואת מחירים15/04/172998 צפיות
איפה לחפש מלון בזול? אתר מומלץ למלונות? מנוע חיפוש לדילים,מנוע חיפוש למלונות,אפליקציות למלונות בעונת החגים ,פסח וחגי תישרי ובתקופת הקיץ והחופש הגדול אבל לא רק, בתרבות שלנו כיום מקובל לנסוע גם במהלך השנה לחופשות בזק באצצע או בסופשבוע,זוגית או משפחתית. אם ננתח את התקציב המשפחתי שלנו ,נבחין שההוצאה על חופשות עלתה עם השנים, המלונות בישראל התייקרו ומספר החופשות עלה.

מאת: articlestbdהשוואת מחירים01/06/161834 צפיות
עץ משרה רוגע, חמימות ושלווה. הדרך הפשוטה ביותר להביא לתוך הבית את הטבע. האם אפשר לעשות זאת במחיר משתלם במיוחד? מסתבר שכן!

מאת: אלטים ביטוח ופיננסיםהשוואת מחירים18/02/161725 צפיות
אנו מקבלים החלטות בחיי היום יום באמצעות השוואה בין אפשרויות, את ההשוואה אנו מבססים על מאפיינים, תועלות ועלות כלכלית, אז לפני הכל, חשוב שתדעו שגם למוצרים פיננסים יש אפשרות לעשות השוואת מחירים - עם דגש לענפי הביטוח השונים!

מאת: אבי דוידיהשוואת מחירים05/11/152447 צפיות
בשיטה המוכרת לכולם, ניתן לערוך השוואת מחירים על ידי חיפוש רוחבי של המוצר לו אתם זקוקים. כן, יש להתניע את הרכב ולטייל בין החנויות השונות המשווקות אותו, תוך ביצוע רישומים בטבלה. לאחר מכן, יש לגשת לרשת האינטרנט, במטרה לבדוק אם יתכן מחיר טוב יותר למוצר שאותו אתם מחפשים. גם זאת משימה לא קלה בכלל, בשל העובדה שישנם אתרים מרובים מאוד בכל תחום עיסוק.

מאת: ניב אבןהשוואת מחירים05/08/151683 צפיות
בדקו בכמה חנויות את המחירים ואף פעם אל תסתמכו על המחירים שמוצגים לכם בחנות הראשונה אליה אתם נכנסים, גם אם מצוין שם כי המחירים הינם לאחר הנחה. יכול מאוד להיות כי תמצאו את אותה מכונת הכביסה, אותו הדגם בדיוק, במחיר נמוך יותר או באותו המחיר שהוצע לכם במסגרת מבצע. גשו לכמה חנויות רשמו לעצמכם את המחירים והדגמים שהוצעו לכם ולאחר מכן החליטו מה הכי משתלם עבורכם.

מאת: outdoordesignהשוואת מחירים13/11/142582 צפיות
הרבה אנשים בוחרים לקיים אירועים קטנים בחוף הים, בטבע או בגנים הציבורים. אמנם זה קצת יותר מסובך מאירגון אירועים במקום שתוכנן לשם כך במיוחד אך יש לאירועים באוויר הפתוח את היתרונות שלהם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica