חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיסות לניו יורק - מה כדאי לראות

מאת: אורן לויטיולים בחו"ל11/03/20101791 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ניו יורק היא אחת מהערים הגדולות ביותר בארה"ב, כולם ראו תמונות מניו יורק או לפחות שמעו על העיר הזו. הנה מספר אטרקציות בעיר:

1)     מדיסון סקוור- יסודות המקום הונחו כבר ב 1847, ואזור זה החל כאזור מגורים למעמד הבינוני נמוך. אם השנים השתנה פני האזור, מאזור מגורים בניו יורק לאזור בילויים למעמד האקונומי הגבוהה מאד. בתי המגורים הקטנים נהרסו ועל יסודותיהם קמו להם מגדלים מפוארים וגבוהים. ואזור זה הפך לאזור בילויים וקניות, שחלק מהמלונות הטובים ביותר שוכנים בו, כדוגמת מלון השדרה החמישית.

2)     אי אליס- הוא מקום בעל משמעות היסטורית לעם האמריקאי. בזמנו שימש האי כשער כניסה אל החלום האמריקאי. בו הונפקו אשרות הכניסה לארה"ב. היום משמש האי כמוזיאון בו יש סיורים מודרכים, עם יותר מ 600,000 מהגרים חדשים שהגיעו לארה"ב דרך האי אליס. ניתן לראות את האי מהמטוס כשבוחרים טיסות לניו יורק.

3)     גשר ברוקלין - הגשר נבנה ב 1870 על ידי ג'ון רובלינג ונחשב בזמנו כטעות ארכיטקטונית כיוון שהיווה את הגשר תלוי חבלים הארוך בעולם. ניתן לטייל על הגשר ולראות את ההתפתחות שלו ושל ניו יורק יחדיו.

4)     בניין וולורס- נבנה ב 1913, בסגנון גותי, גובהו העצום בזמנו היווה אטרקציה בשילוב סגנונו הייחודי היווה תמיד אטרקציה מיוחדת לתיירים. שמו הנוסף הוא קתדראלת המסחר, ומומלץ להגיע על מנת להתרשם מיופיו.

5)     וול סטריט- מי לא שמע על וול סטריט, מרכז העולם הפיננסי, הבורסה הגדולה בעולם, נמצאת ברחוב מנהטן. ניתן להגיע ולראות את התגלגלות והתפתחות השוק והבורסה האמריקאית.

6)     מרכז רוקפלר- נבנה בימי השפל הגדול בארה"ב על מנת להוות מרכז רדיו וטלוויזיה, עם משרדים רבים עבור עובדי הטלוויזיה והרדיו הרבים. על כן שמו הקודם של המרכז היה עיר או רובע הרדיו. אל תפספסו את המרפסת המפורסמת  במרכז רוקפלר שהרבה מאד סרטים הוליוודים צולמו בה.

זה הזמן לטוס לניו יורק. אם אתם מחפשים טיסות לניו יורק.

עוד מיד על ניו יורק.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קבל הצעות מחיר על הסרת שיער ולמד על הסרת שיער לצמיתות

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אורן לוי

מאת: אורן לויקורסים וסדנאות18/04/106416 צפיות
תחילתו של הספר משא ומתן - סודות ההצלחה (מטר הוצאה לאור) בשנת 2000, עת התמניתי לתפקיד דירקטור לפיתוח עסקי בחברת Lynx Photonic Networks, הפועלת בתחום רשתות תקשורת אופטיות. התמזל מזלי שהבוס שלי היה מר דיק סדאי

מאת: אורן לוייופי וטיפוח - כללי28/02/101873 צפיות
בוטוקס-וקמטים דינמיים

מאת: אורן לוישיער25/02/101763 צפיות
למה כדאי לעשות הסרת שיער בלייזר

מאמרים נוספים בנושא טיולים בחו"ל

מאת: קרוסלה הריון ולידהטיולים בחו"ל19/03/196503 צפיות
בישראל לא נוהגים לחגוג את חג המולד כמו בחו"ל. אין שלג לבן שיורד במשך כל החודש, ואת עצי האשוח מפלסטיק ניתן לראות בעיקר אצל מי שחוגג באמת. עם זאת, ישראלים רבים מעוניינים לחוש את חג המולד מקרוב כדי להרגיש כמו בסרט הוליוודי. ומלבד זאת, זוהי דרך נהדרת לעשות שופינג. לפיכך, בתקופת החורף נוהרים הישראלים לחו"ל כדי לחוות את החגיגות מקרוב.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/10/182292 צפיות
אוהבים לטייל בחו"ל, אבל עד היום עשיתם רק טיולים פרטיים? פתחו את הראש, נסו טיול מאורגן ומבטיחים לכם שלא תתאכזבו.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל01/05/181476 צפיות
על טיול מאורגן מישראל אל קנדה. הכירו את הרי הרוקיס, את הנופים הקסומים ופיגשו חברים חדשים לטיול.

מאת: רוני הכהןטיולים בחו"ל04/03/181542 צפיות
איך בדיוק הבאה של טלפון כזה מסייעת? קראו את הדברים הללו טרם האריזה לקראת טיול עצמאי בדרום אמריקה הרחוקה.

מאת: Daniel.Bטיולים בחו"ל21/01/181426 צפיות
סאמר סקול הוא מסגרת ללימוד אנגלית בתקופת חופשת הקיץ. בתי ספר אלה ממוקמים בכמה ארצות, בעיקר באנגליה אך גם בארה"ב ואפילו בארץ. מתקיימת בהם מסגרת שיעורים קבועה שבה התלמידים לומדים אנגלית בהתאם לרמת היכולת שלהם במטרה לשפר את כישוריהם בשפה ואת הציונים שלהם בשנת הלימודים הבאה.

מאת: שלום כהןטיולים בחו"ל04/12/171416 צפיות
הרבה מהישראלים כבר למדו כי הזמנת מלונות באילת באינטרנט היא הכי משתלמת. הם מזמינים מראש את הדיל הכי אטרקטיבי וזאת לאחר שביצעו סקר מקיף ומצאו כי המלון הטוב ביותר במחיר הטוב והמשתלם שלעיתים יכלול גם טיסות הלוך ושוב נמצא באתר מסוים. הם מזמינים, אורזים ונוסעים.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/11/171409 צפיות
אין צורך להתפשר. אם אתם שומרי מסורת וחשוב לכם לשמור על שבת וכשרות, תוכלו לצאת לחופשה מאורגנת בחו"ל באווירה יהודית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica