חפש מאמרים:
שלום אורח
06.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מעיינות מים חמים – חמי געש

בכל מזג אוויר, אך בפרט בתקופת החורף, בו הימים הקרים מתאימים לכל מי שאוהב לצאת מהבית לנפוש במעיינות מים חמים ברחבי הארץ.

המקום החביב עלי, הוא חמי געש, הנמצא בשרון בחוף שפיים והוא שייך לקיבוץ געש וממוקם בסמוך לו.

שעות הפתיחה הן מהשעה 08:00 בבוקר, חוץ מימי ראשון שפותחים בשעה 10:00 בבוקר.

ישנם ימים של רחצה לילית בימי שני, שלישי ורביעי, עד השעה 23:00 בלילה.

צמודה למקום חניה בשפע והנסיעה ברכב אורכת, רק רבע שעה מרעננה, בימים בהם התנועה דלילה.

המרחצאות מתאימים לאנשים שאוהבים להתחבר למסורת של פינוק קבוע וחוויה שגדולי העולם, עוד מימי קדם נהגו לפנק את עצמם במנהג זה.

טרם היציאה מהבית, כדאי להתארגן ולהכין שתייה חמה לדרך וכן לשעות השהות במקום. מומלץ לקחת מגבת אישית וחלוק רחצה, כך תוכלו לחסוך בהוצאות מיותרות ותרגישו יותר בבית.

המעיינות פתוחים לקהל בכל ימות השבוע, כולל שבת שהמחיר משתנה והצפיפות יותר גבוהה וכדאי, אם אתם אוהבים יותר את השקט, להימנע מלהגיע בשבת.

למקומות האלה נוהגים להגיע אנשים קבועים ואם אתם נמנים עם אלה, סביר להניח שתתחילו להכיר ולהתחבר עם מי מהם.

אם אתם רעבים, הכינו גם סנדוויצ'ים, או שימו באריזה פלסטית אוכל.

שהייה במעיינות מים חמים גורמת לתיאבון ולכן כדאי להצטייד במזון.

במקום ישנה פינה מיוחדת, עם שולחנות וכסאות, המוגנת מרוח, המיועדת לארוחות שמביאים מהבית.

ביום שטוף שמש, אפשר להתרווח בחוץ.

יש במקום מקלחות מרווחות, עם מים חמים בשפע, מצוידות בפן לייבוש השיער רק אל תשכחו לקחת אתכם סבון רחצה, קרמים, חומרי טיפוח וקבקבים.

אם יצאתם באופן ספונטאני ולא הספקתם להתארגן בהתאם בבית, תוכלו להתגלח במקום, או לבצע הסרת שיער, רק צריך לשים בתיק מכונת גילוח.

ברחבת הבריכות ישנם שלוש עשרה חדרי טיפולים הכוללים מיני מסאז'ים, עם או בלי שמנים ובוץ מים המלח וטיפולי פנים.

ישנן במקום שלוש בריכות תרמו מינראליות, בדרגות חום שונות ובעומקים שונים, תוכלו לבחור באיזו בריכה הנוחה לכם ולעבור מאחת לאחרת.

בבריכות יש ג'טים / סילוני מים הממוקמים על דופן הקירות לקבלת עיסוי נקודתי להמרצת הדם ולשחרור כאבים.

בתוך אחת מהבריכות ממוקם ג'קוזי בצורת גורן שהשהייה בו היא בעמידה .

ישנם שני חדרים, האחד לסאונה יבשה והשני לסאונה רטובה, רק תבחרו.

האטרקציה הגדולה של המקום הם שני החדרים, שתמיד הם מלאים, למקלחות בקילוחי זרם מים חמים, המכילים גופרית, יוד ומינראלים, הנשאבים ממי התאום שנמצאים בשתי בארות בעומקים שבין 1,200 מטר ל 1,700 מטר.

מי שמגיע מרחוק, יכול לשהות במקום בחדרי אירוח, כ – 32 במספר, המצוידים ברמה גבוהה, המאפשרים גם להכנת ברביקיו ועוד.

ישנם חדרים צמודי קרקע וישנם חדרים על שתי קומות, כשכולם טובלים בירוק עד ונגישים לספא וגם בהליכה קצרה לחוף הים.

מי ששוהה בחדרי האירוח, יכול להיכנס חופשי לספא ולקבל הנחה במסעדה שבמקום.

המסעדה היא חלבית ומוגשות בה גם תפריטי דגים.

" דניש קוסמטיקס -  להיות חלקים במיוחד "

 



תגיות המאמר: נופש, מרחצאות, חמי געש


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דניש קוסמטיקס - להיות חלקים במיוחד

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דניש קוסמטיקס

מאת: דניש קוסמטיקסהסרת שיער25/02/121369 צפיות
הזמן המתאים ביותר לבצע הסרת שיער באוזניים, הוא כשהשיער החל להופיע באוזניים, בעודו כהה ובעל מסוגלות לקלוט את קרני אינפרא אדום. אבל מה שקורה במציאות הפוך לגמרי....

מאת: דניש קוסמטיקסהסרת שיער14/02/121370 צפיות
בטיפולי הסרת שיער במפשעה עצבו לכם את המפשעה בגילוח לפי הצורה המוגמרת אליה אתם רוצים להגיע. את השיער שאינכם מעוניינים להשאיר, אם בכלל, עליכם לקצר למראה אסתטי והקפידו להגיע לטיפול מקולחים ונקיים.

מאת: דניש קוסמטיקסהסרת שיער08/01/121152 צפיות
כל שעלינו מוטל לעשות כציבור אכפתי, הוא להיכנס לאינטרנט ולבדוק מחירים. אם כבר הגעתם למכון, כדאי לשאול את המטופלים הממתינים, בלי להתבייש, את השאלות הבאות: האם הם מחכים הרבה זמן, עד שהם נכנסים לחדר הטיפולים? אם הם מרוצים מהתוצאה? כמה זמן הם כבר בטיפולים? האם יש להם מטפלת קבועה? האם המכון נקי? ועוד.

מאת: דניש קוסמטיקסהסרת שיער18/12/111721 צפיות
... עוצמה זו אינה יכולה לעולל כל רע למערכת השמע מכיוון ש הסרת שיער באוזניים מבוצעת על חלקה החיצוני של האוזן – על אפרכסת האוזן (האוזן החיצונית), נקודה שרחוקה מעור התוף...

מאת: דניש קוסמטיקסהסרת שיער12/12/111847 צפיות
הסרת שיער בישבן מתבצעת כשהמטופל נמצא בשכיבה ונמשכת 20 - 30 דקות. הסרת שיער בפי הטבעת מתבצעת כאשר המטופל עומד על ארבע, כבתנוחת חתול ובפיסוק קל ונמשכת 5 דקות לכל היותר.

מאת: דניש קוסמטיקסהסרת שיער12/12/111430 צפיות
הסרת שיער בישבן כי: במקלחת, רק לאחר שסגרתם את דלת המקלחון, אתם מסירים את המגבת...הישבן השעיר נחשף...אתם שומעים את הנחת הרווחה שלכם ויודעים שמחר הולכים בטוח על הסרת שיער בישבן.

מאת: דניש קוסמטיקסהסרת שיער12/12/111336 צפיות
שיעור האנשים שסובלים מקולואיד שהיא הצטלקות יתר מבין 100 מטופלי הסרת שיער בלייזר, הינה בין 5 ל – 10 מקרים והתופעה מוכרת בין העוסקים בתחום.

מאמרים נוספים בנושא תיירות ונופש - כללי

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי09/03/205155 צפיות
כולנו אוהבים לטייל בצפון, אשר הוא חבל ארץ יפיפייה, המשאיר לנו טעם של עוד, כאשר אנחנו מבקרים בו, משום שיש בו אינספור מסלולי טיול יפים ומרהיבים וחוויה בלתי נשכחת. המיוחד באזור הצפון הוא בעצם הנחלים שיש בו, אשר אזור זה מוצף בנחלים מרהיבים ובמסלולי טיול מרתקים. טיול ג'יפים בצפון הינה חוויה ייחודית, המתאימה גם למשפחות עם ילדים. ניתן לטייל בג'יפים עם ילדים, כמו כן ניתן גם לטייל כזוג, אך חשוב לדעת כי יש מסלולי ג'יפים המתאימים לכל ימות השנה ויש כאלו שניתן לראות דווקא בחורף,אז במאמר זה נבחן את העונה ה

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי09/03/205041 צפיות
טיולי ג'יפים מאפשרים לכם לחוות חוויה מעניינת במיוחד, וכך תוכלו להגיע אל מקומות נידחים בארץ ובעולם.

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי02/12/195500 צפיות
בישראל ישנה תרבות המעודדת צעידה בשטח ובמסלולים השונים הפרושים ברחבי הארץ, והאמת? בצדק. קשה למצוא מקומות אחרים בעולם שהנוף בהם מגוון כל כך, ולא בכדי היא מושכת אליה מאות אלפי תיירים מדי שנה. עם זאת, עבור הרבה מאד אנשים המעוניינים לבקר בטבע מסלולי ההליכה הללו אינה בהכרח מתאימה או אפשרית, אם בשל תנאי דרך קשים, אם בשל מצב בריאותי או מורכבות טכנית לערוך טיול למשפחה גדולה - וגם כמובן הרצון הפשוט לערוך טיול בטבע במסגרת שונה ומאתגרת בדרכה שלה. במיוחד במקרים בהם רוצים לגמוע שטח רב ולהכיר חלקים בארץ שלא הכ

מאת: yoni romתיירות ונופש - כללי22/10/195700 צפיות
איזו מזוודות מומלצות? בחירת המזוודה, תלויה במספר פרמטרים. לא משנה איזה סוג של מזוודה תבחרו - חשוב מאוד שלמזוודה, יהיה גלגלים. בין אם אתם זקוקים למזוודה לצורך טיול בארץ ובין אם אתם טסים לחו"ל, צריך שיהיה למזוודה גלגלים וידית אחיזה נוחה. אבל, עליכם לבחור מזוודה לפי כמות התכולה שתצטרכו, משקל וצבע.

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי06/03/196449 צפיות
ישראלים הם בהחלט עם שאוהב לטייל ברחבי העולם וגם בארץ, ומעידים על כך אינספור המסלולים שיש במדינה הקטנה שלנו. בימים בהם אתם לא צריכים לעבוד ואין לכם חובות אחרות, אחת הדרכים הטובות ביותר למצות את החופש היא באמצעות טיולים ברחבי הארץ, כמו טיולי ג'יפים בצפון, שיראו לכם את הנופים המרהיבים בחלקה הצפוני של ישראל.

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי04/12/182458 צפיות
אם חיפשתם בילוי מהנה קרוב לבית, בתוואי נסיעה נוח ומהיר ועם הבטחה להנאה מרבית בתוך פרק זמן של כמה שעות בודדות - תוכלו לסמן על כל אלה "וי" גדול, עם טיולי ג'יפים בגליל התחתון או אפילו רחוק מכך - בגליל העליון, בגלבוע או בגולן אם רק תרצו ותוכלו. למה טיולי ג'יפים, אתם שואלים? כי זו אולי האטרקציה שיכולה להתאים לכל סוג של מטייל, החל מגיל כמה שבועות ועד לגילאים מבוגרים (ומבוגרים מאד), והם יכולים להיות רגועים ורומנטיים לזוגות צעירים, או לחלופין אתגריים ומלאי אדרנלין למשפחות הרפתקניות או לקבוצות חברים שמחפ

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי05/08/181714 צפיות
בכל הנוגע אל רכישה של בקבוק מים חדש בעבורכם או בעבור בני המשפחה, דעו לכם כי אין מה לחשוב על העניין יתר על המידה. בסופו של יום זהו דבר שיהיה מאוד חיוני בעבורכם. בעזרתו של בקבוק מים יהיה ניתן לקבל גישה נוחה למדי לצריכה של מים ובכך בעצם תוכלו להיות בטוחים כי יתאפשר לכם לצרוך הרבה יותר מים מידי יום, דבר שללא ספק תרצו בו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica