חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רוחניות חומרית - איך להגיע להארה רוחנית, באמצעות רדיפה חומרית?

רוחניות חומרית - איך להגיע להארה רוחנית, באמצעות רדיפה חומרית?

כפי שהתבאר, רוחניות אמיתית היא כאשר אין אצל האדם גשמיות, אלא הכל רוחני. וגשמיות אמיתית, גם היא כאשר אין אצל האדם רוחניות, כי הכל גשמי. דהיינו, שלמות הגשמיות והרוחניות, היא כאשר אין הבדל בין גשמיות לבין רוחניות.

והנה, אצל רוב העולם יש הבדל בין גשמיות לבין רוחניות. ואצל האדם שני הדברים האלו נתפשים כדברים הפוכים. ומי שרוצה להיות רוחני, אז הוא מתרחק מהגשמיות. ומי שרוצה להיות גשמי, הוא מתרחק מהרוחניות. ובמאמר הזה נסביר, כיצד יכול האדם להגיע להארה רוחנית אמיתית, דווקא באמצעות הגשמיות. ולא סתם גשמיות, אלא אפילו באמצעות המרדף אחרי הגשמיות. ונחדד, דווקא באמצעות המרדף אחרי הגשמיות.

ואפשר לבאר גם את הצד ההפוך, כיצד להגיע להנאה גשמית וממשית, דווקא באמצעות רדיפה אחרי הרוחניות. אבל כאן נבאר כיצד להגיע להארה רוחנית, באמצעות המרדף אחרי הגשמיות.

ואם נתבונן בעניין נראה, שמה שהאדם באמת רוצה בסופו של דבר, זה להיות מאושר. ואפשר לקרוא לזה רוחניות או גשמיות, אבל בשורה התחתונה האדם רוצה להיות מאושר. ויש מי שחושב להשיג את האושר באמצעות הרוחניות, ויש מי שחושב להשיג את האושר באמצעות הגשמיות. והרוחניות / גשמיות, הן רק דרך להשגת האושר, שהוא תחושה פנימית של האדם.

ואם נתבונן על עניין האושר של האדם, נראה שהוא כולו תלוי בדבר אחד, והוא הבנה. כי כאשר האדם מבין את המציאות בשלמות, על ידי זה הוא מתחבר למציאות בשלמות, ואז הוא חי איתה בשלום ומרגיש תחושה של הרמוניה ואהבה כלפי המציאות. ומה שהאדם באמת רוצה בסופו של דבר, זה להבין את המציאות, כדי לחיות איתה בשלום. כי בסופו של דבר, מה שבאמת חשוב לאדם, זה להרגיש טוב באמת.

ונמצא אם כן, כי כל האושר של האדם, תלוי בכך שהוא יבין את המציאות. והאדם יכול לרדוף אחרי רוחניות או גשמיות או אחרי כל הגדרה אחרת, אבל מה שהאדם באמת מחפש, זה את השקט הנפשי ואת הרוגע ואת האהבה העצמית לעצמו ולמציאות וכולי.

ואם נתבונן על מהות העניין, נראה כי בעצם הארה פירושו כאשר האדם רואה את הדברים כפי מה שהם. דהיינו כאשר האדם חווה את המציאות, כפי מה שהיא באמת. שאז האדם מבין את המציאות באמת, וחי איתה בשלום באמת.

ומי שיתבונן בעניין יבין, כי הדבר הגדול ביותר שהאדם יכול להשיג אותו, זה להבין את כל המציאות. ונחדד, שלהבין את כל המציאות, זה מסתכם בלהבין דבר אחד בכל המציאות בשלמות. כי מי שמבין דבר אחד בשלמות, הוא מבין את הכל. כי השורש של הכל הוא אותו השורש. ומי שמבין דבר אחד בשלמות, הרי שהוא הבין את הכל.

ונסביר, שכאשר אנחנו אומרים להבין דבר אחד בשלמות, אין הכוונה לדבר מסוים, אלא לכל דבר ודבר שיש בעולם. כי כל הדברים שיש בעולם, הם כולם מחוברים אחד לשני בשורש שלהם, על ידי המציאות שמכילה בתוכה את הכל. ומי שמבין דבר אחד בשלמות, יהיה הדבר אשר יהיה, על ידי זה הוא מגיע להבנה שלמה ולחיבור שלם עם כל המציאות.

ואף על פי שמדובר בלהבין דבר אחד בלבד, הרי שעדיין מדובר על להבין אותו בשלמות. וכדי להבין משהו בשלמות, לפני כן צריך האדם להיות מסוגל להבין דברים באופן חלקי. כי הבנת דבר בשלמות, היא דורשת שיהיה לאדם שכל מאוד גדול.

והנה, לא כל אחד יכול להבין את הדברים בשלמות באופן מידי. והאדם צריך לעשות תרגול ולהכין את עצמו לכך, שתהיה לו את היכולת להבין את הדברים בשלמות.

והדבר דומה לאדם שצריך להרים משקל מאוד כבד כדי להיות מאושר. והאדם לא יכול בבת אחת להרים את המשקל הכבד הזה. ואם יניחו את המשקל הכבד הזה על ידי האדם, הדבר הזה יגרום לאדם להתמוטט תחת המשקל הכבד. ולכן על האדם לעשות תרגילי חיזוק, שיאפשרו לו ליצור כלי קיבול שתשפר את היכולת שלו להרים דברים כבדים. עד שבסופו של דבר, יוכל האדם להרים את הדבר הגדול ביותר שאותו הוא צריך להרים.

ולהבין דבר אחד בשלמות, לשם כך צריך האדם שתהיה לו יכולת שכלית ורגשית מאוד גבוה. כי האדם צריך לאזור את כל הכוחות שלו ואת כל היכולות שלו, כדי להבין את הכל בשלמות. ולכל אחד יש את היכולת להבין את הכל. אבל לא אצל כל אחד היכולת הזאת זמינה לשימוש מיידי.

כי לאדם יש פוטנציאל אין סופי. אבל הפוטנציאל הזה לא ממומש בפועל. ולאדם יש המון יכולות שכליות ורגשיות, רק שהאדם לא מביא אותן לידי ביטוי. וכדי שהאדם יוכל להבין את הדברים בשלמות, לשם כך הוא צריך לשמן את הגלגלים של העגלה שלו, דהיינו האדם צריך לגלות את היכולות השכליות והרגשיות שלו. שבאמצעותן הוא יוכל להכיל בתוכו את הבנת המציאות.

וכדי שהאדם יוכל להתאמן כדי להרים את המשקל הכבד ביותר, לשם כך האדם צריך להתאמן על הרמת משקולות קטנות. כי למרות שהתכלית היא להרים את המשקל הכבד ביותר, ולשבור את שיא העולם, הרי שהאימונים מתחילים בלהרים משקלים קטנים.

דהיינו, על האדם לשפר את היכולות האישיות שלו, גם היכולות השכליות וגם היכולות הרגשיות שלו, בכל תחום. ועל ידי זה בסופו של דבר, כל היכולות של האדם יבואו לידי ביטוי. ואז האדם יוכל לקחת את סך כל היכולת שלו, ולהחזיק איתה את השכל של הבנת המציאות.

ואיך ישפר את האדם את היכולת השכלית והרגשית שלו? תשובה: באמצעות כל דבר. ואפילו באמצעות דברים שנתפשים כגשמיים. כי לרדוף אחרי הכסף לדוגמא, או אחרי כל שטות אחרת, כלפי חוץ זה נראה כמשהו מאוד לא רוחני. אבל מצד האמת, גם אם הכסף לצורך הדוגמא הוא נראה כלא רוחני, הרי שהמרדף אחריו, הוא רוחני לגמרי.

כי המרדף אחרי האושר, הוא המטרה הגדולה ביותר שהאדם יכול להגיע אליה. והמרדף אחרי הכסף, או המרדף אחרי כל שטות או כל דבר אחר, הוא בעצם סוג של תרגול ושיפור מיומנות, כדי להיות מסוגל להשיג את האושר, שזה הדבר הקשה ביותר (משום שהוא הפשוט ביותר. כפי שהתבאר במקום אחר).

ומי שיכול מבחינה טכנית להרוויח כסף, אבל אין לו את היכולת השכלית להבין איך להרוויח את הכסף. הרי שהוא לא יוכל גם להבין את המציאות. כי להבין את המציאות, זה הרבה יותר קשה מאשר להבין איך להתעשר ואיך להרוויח כסף או איך להשיג כל דבר אחר. והדבר שקשה ביותר להשיג אותו, זה את האושר. ומי שלא מסוגל לקנות לעצמו את הצעצועים, דהיינו להשיג לעצמו שטויות, איך הוא יצליח להשיג את האושר?!

ואין הכוונה לומר שהאדם צריך להתחיל לרדוף אחרי שטויות. כי אפשר להשיג את האושר, גם בלי לרדוף אחרי שטויות. ואת האושר אפשר להשיג בוודאות. כי הוא פנימי. ואת כל שאר הדברים, לא בהכרח שאפשר להשיג, כי הם חיצוניים.

אך אף על פי כן, מי שלא מסוגל להבין תהליכים גשמיים וחומריים של כסף ושל שאר הדברים, הוא גם לא יהיה יכול להבין את המציאות, שכוללת בתוכה את התהליכים האלו.

כי כדי להתעשר או כדי להצליח בכל תחום חומרי, לשם כך האדם צריך להבין לעומק, את מהות התהליך של ההתעשרות. וכיו"ב לגבי כל תחום חומרי אחר ולגבי כל תחום בכלל, שכדי להצליח בו, לשם כך האדם צריך להבין את התהליך בשלמות.

וכל התהליכים שיש בעולם, הם חלק מתהליך אחר גדול יותר של המציאות. ומי שלא מסוגל להבין תהליך קטן בתוך המציאות, כיצד הוא מצפה להיות מסוגל להבין את התהליך שכולל בתוכו את כל התהליכים, ושכל התהליכים הם תתי תהליכים שלו.

והרעיון הוא, שמי שרוצה להיות מאושר באמת שזאת התכלית הסופית, עליו לשפר את היכולות שלו. ולשפר את היכולות פירושו, שהאדם משתדל להיות הטוב ביותר שהוא יכול, בכל תחום ותחום. ולמרות שנדמה לאדם שזה תחום חומרי וגשמי, והאדם מעדיף לפעמים לברוח ולהתעסק במשהו אחר רוחני יותר, הרי שכל זמן שהאדם לא מסוגל להתמודד עם תהליך גשמי וממשי, כיצד הוא חושב שהוא יהיה מסוגל להתמודד עם דבר מופשט ורוחני.

כי הרבה יותר קל להשיג כסף, מאשר להיות מאושר. עובדה שיש יותר עשירים מאשר מאושרים. והרבה יותר קל לעשות כל דבר, מאשר להיות מאושר. ולהשיג לדוגמא כסף, זה משהו שהוא הרבה יותר ממשי, ולכן הרבה יותר קל להשיג אותו, מאשר להשיג את האושר, שהוא תלוי בהבנה של איזה רעיון מופשט לגמרי, שאי אפשר לראות אותו פיזית.

ומי שרוצה להיות מאושר, עליו לשפר את המיומנויות שלו בדברים שאיתם הוא מתעסק ביום יום. כי לכל אדם יש מטרות כלשהן בחיים. כגון להצליח בלימודים, עבודה, חיי משפחה, זוגיות, הנאות וכיו"ב. וכל מטרה יש לה משמעות.

וכאשר האדם מנסה להשיג כל מטרה שהיא, הרי שבעצם הוא מתרגל ומשפר את היכולת שלו, להשיג את המטרה הגדולה ביותר, שהיא האושר. וכדי שהאדם יצליח להשיג דברים חומריים, לשם כך עליו לגלות בעצמו את היכולות האישיות שלו ואת הפוטנציאל האישי שלו.

כי לאדם יש המון פוטנציאל לא ממומש עדיין, שעדיין לא בא לידי ביטוי. וכאשר האדם רודף אחרי שטויות, על ידי זה הוא מגלה לעצמו את הפוטנציאל האישי שלו. וכדי להצליח לדוגמא להרוויח כסף או כל דבר אחר, לשם כך על האדם להרגיל את עצמו לחשוב בצורה יותר מופשטת ורוחנית.

כי כדי להצליח בכל דבר, לשם כך האדם צריך לנתח את התהליך, ולהגדיר את המטרה, ולנתח את האפשרויות שעומדות לרשותו וכיו"ב. וכל הדברים האלו, הם שיפור של המיומנות של האדם, כדי להשיג בסופו של דבר את האושר.

ואת האושר האדם יכול להשיג, רק כאשר ורק אחרי שהוא מביא לידי ביטוי, את כל היכולות האישיות שלו. השכליות והנפשיות וכולי. כי בלי זה, האדם לא יוכל להכיל בתוכו את השכל האין סופי של המציאות. ועל האדם פשוט לשפר את המיומנויות שלו בכל תחום ותחום. ועל האדם להביא לידי ביטוי, את כל היכולות שלו עד כמה שהוא יכול, כדי להשיג את אותן המטרות היום יומיות שיש לו.

ועל ידי זה שהאדם רודף אחרי המטרות שלו, יהיו המטרות האלו אשר יהיו, על ידי זה האדם מפיק הנאה. מכך שהוא בכל פעם מגלה איזו יכולת חדשה שיש לו. ואחרי שהאדם מבטא את היכולת הזאת בשלמות, אז הוא מרגיש תחושה של מיצוי, ואז הוא מחפש מטרה יותר גדולה להשיג. כי על ידי זה הוא יוכל לבטא את עצמו טוב יותר וכן הלאה.

עד שבסופו של דבר, האדם באמת ראוי להיות מאושר בשלמות. ואז האדם משיג גם את האושר.

ונסכם: הדרך אל האושר המושלם והדרך אל ההארה הרוחנית המושלמת, נמצאת בכל דבר. ועל האדם להגיע להארה בכל תחום, דהיינו לגלות איך להשיג את המטרות שלו טוב יותר, שזה סוג של הארות קטנות. ועל ידי זה בסופו של דבר, האדם מגיע גם אל ההארה הגדולה וכולי...

ראה גם:

* דרך - באיזו דרך ללכת, כדי להגיע אל האושר והשלמות?.

* שלמות - אם היא נמצאת בכל דבר, אז מדוע מחפשים אותה?.

* שלמות - האם ואיך היא קיימת? ואיך להגיע להבנת המציאות?.

* רוחניות וגשמיות - מדוע שלמות הרוחניות והגשמיות, הן אותו הדבר?.

* רוחניות - מהי רוחניות? מדוע כולם רוחניים ברמה כלשהי? ומיהו אדם רוחני באמת?.

* אושר - האם הוא תלוי בשכל? ואם כן, מה יעשה מי שהשכל שלו חלש?.

* מנהיגות / בודהיזם / הנאה - גם להנות צריך לדעת!.

* פשע - גם להיות פושע, צריך לדעת. מה המשמעות?.

* סגפנות / נהנתנות / רוחניות - מה יותר קשה מאשר סגפנות?.

* רוחניות. מהי חשיבה רוחנית? מהי רוחניות אמיתית?.

* הנאה - איך להנות יותר? איך להפיק יותר הנאה מהחיים?.

* הנאה משטויות - מהי מהות ההנאה משטויות? מה טוב בכך?.

המאמר מאת להצליח בכח המחשבה

הכנס לאתר וקרא עוד מאמרים על אפשרויות, שמחה, רצון, אימון אישי ועוד ...

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאת: אליעד כהן - היחיד בעולם שמתחייב - 100% אושר אמיתי בשלמות מוחלטת בכל תחומי החיים - נסו ותראו! 

הכנס עכשיו לאתר EIP.co.il ותהנה מאלפי מאמרים + הרצאות וידאו על כל נושאי החיים בכלל, ועל האושר שלך בפרט ...

מאמן אישי / אימון אישי / חרדה / פחד / הפרעת חרדה / טיפול בחרדה / פחדים / דיכאון - EIP.co.il ועוד...

ידע - להצליח

תכנסו ותהנו ...

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מאמן אישי אליעד כהן אימון אישי Eip.co.il

איך לחנך ילדים, איך לשכנע אנשים, איך לגרום למישהו לחשוב כמוך, איך לגרום למישהו להסכים איתך, כושר שכנוע, איך להסביר משהו, טיפול הוליסטי, מאמן אישי: עכשיו העניין הוא כזה למה לפעמים בן אדם רוצה להסביר משהו למישהו והוא לא מצליח להסביר לו, אתה רוצה להסביר משהו למישהו ואתה לא מצליח להסביר לו. עכשיו יש תיאוריה שאומרת אם אתה רוצה לדעת אם הבנת לך תסביר למישהו ואנחנו נשדרג את זה ותבקש ממנו גם להסביר מה הוא הבין ותראה שהוא באמת הבין ואפילו תסביר למישהו מפגר וככל שהוא יותר מפגר והצלחת להסביר ...

הכשרת עובדים, ניהול מנהלים בארגון, איך להכשיר עובדים, איך לנהל מנהלים, איך לנהל עובדים, פיתוח עובדים, קואצ'ר מומלץ, טיפול נפשי: עכשיו הנושא הוא כזה אחת הטעויות שעושים מנהלים, יש בעיקרון בארגון שני סוגי עובדים יש עובדים שיש להם מטרה מאוד מוגדרת וספציפית שהם בעצם התחליף הכי זול לרובוט כאילו זאת אומרת יש איזה עבודה מסוימת שהם צריכים לעשות עושים אותה רק פשוט במקום להביא רובוט כי אין רובוט שיעשה את זה אז הם עושים את זה, עכשיו זה עובדים שאין צורך שיהיה להם שכל אפילו יש צורך שלא יהיה ...

הערכה עצמית רעה, עודף ערך עצמי, דימוי עצמי גבוה מידי, חוסר ביטחון עצמי, הסרט הסוד, מפחד להתחיל עם בחורה, אימון אישי לחיים, אימון אישי מומלץ: עכשיו הנושא הוא כזה לפעמים דימוי עצמי גבוהה וערך עצמי גבוהה דופק את הבן אדם, עכשיו מראש בא נגיד שאם היה לו לבן אדם דימוי עצמי באמת גבוהה זה לא היה דופק אותו בסדר אבל בא נדבר על דימוי עצמי כאילו גבוהה, גבוהה אבל דופק את הבן אדם. מה לדוגמא נגיד בן אדם בוא ניתן דוגמא קלאסית נגיד בן אדם מפחד להתחיל עם בחורה כי יש לו דימוי עצמי מאוד גבוהה שהוא ...

אימון אישי, ממי ללמוד, איך לבחור מטפל, איך לבחור מאמן, איך לבחור יועץ, אימון עסקי, מורה רוחני, מאמן אישי לחיים: אז עשו כדלקמן יש את הנושא שאומר שיש בן אדם שיביא לך דגים ויש בן אדם שילמד אותך לדוג, מכירים את הנושא אם מישהו רוצה לשלוט בך הוא יעדיף לתת לך דגים ככה אתה צריך לחזור מחר לקחת עוד דגים, אם הוא רוצה להיפטר ממך כי נמאס לו לראות אותך אז הוא לא ייתן לך לא דגים ולא ילמד אותך לדוג כדי שתמות ברעב והוא לא יראה אותך יותר. אבל אם הוא יודע שזה בלתי אפשרי, סתם פשוט ניסיתי להפוך כאילו ...

לא רוצה לפחד מהמוות, ניסיונות התאבדות, מחשבות אובדניות, התגרות במוות, חרדה מהמוות, מחשבה טורדנית, מטפל רגשי, יועץ טיפולי: עכשיו השאלה היא כזאת יש מישהי נגיד לצורך העניין, מישהי מישהו לצורך העניין זאת מישהי שהתופעה המתוארת היא כדלקמן נניח היא ראתה בטלוויזיה משהו בחדשות "מישהי התאבדה, התאבדה עם צעיף", אוקי היא עכשיו נכנסה למחשבה טורדנית היא צריכה לבדוק אם אפשר להתאבד עם צעיף או לא היא הולכת נגיד עכשיו לא היה לה צעיף אז נגיד היה לה בבית כבל של טלפון סלולרי, היא לקחה את הכבל קשרה ...

הססנות, מה זה fomo, חשש מהחמצה, תחושת החמצה בחיים, התמודדות עם תחושת החמצה, fear of missing out, אימון אישי לחיים, מטפל אישי: עכשיו יש תופעה שנקראת FOMO. ש: מה זה FOMO? אליעד: FOMO זה ראשי תיבות fear of missing out אתה מפחד להחמיץ דברים. ש: פחד מלהחמיץ דברים. אליעד: כן. ש: מוכר לי. אליעד: אתה אומר לבן אדם "אולי תצא עם זאתי, לא אני מפחד להחמיץ את האחרות, אולי תעשה ככה למה שלא תהנה בסרט, אני מפחד להחמיץ סרט אחר". ש: אוקי החמצה כלשהי. אליעד: נכון, מה עושים עם זה אתה בא לעשות תרגיל ...

שיפור הישגים, פתרון בעיות, התפתחות אישית, כמה לתרגל, תרגול מיומנות, פיתוח מיומנות, מטפל רוחני, הכוונה אישית: מה אתה אומר? ש: אוקי הבנתי אז בסופו של דבר מתי באמת התרגול עובד? אליעד: התרגול עובד כשהבעיה מלכתחילה הייתה פונקציה של חוסר תרגול זאת התשובה, אם מלכתחילה הבעיה המקורית נבעה מכך שאתה לא מתרגל מספיק אז אם תתרגל זה יעבוד ואם הבעיה לא נבעה מזה זה לא יעבוד. ש: אז אם כך אז נשאלת השאלה אז מה הייתה הבעיה מלכתחילה זה מובן מאליו. אליעד: לא מובן מאליו יש אנשים שחושבים שתרגול יפתור ...

מאמרים נוספים בנושא אימון לרוחניות

איך לחנך ילדים, איך לשכנע אנשים, איך לגרום למישהו לחשוב כמוך, איך לגרום למישהו להסכים איתך, כושר שכנוע, איך להסביר משהו, טיפול הוליסטי, מאמן אישי: עכשיו העניין הוא כזה למה לפעמים בן אדם רוצה להסביר משהו למישהו והוא לא מצליח להסביר לו, אתה רוצה להסביר משהו למישהו ואתה לא מצליח להסביר לו. עכשיו יש תיאוריה שאומרת אם אתה רוצה לדעת אם הבנת לך תסביר למישהו ואנחנו נשדרג את זה ותבקש ממנו גם להסביר מה הוא הבין ותראה שהוא באמת הבין ואפילו תסביר למישהו מפגר וככל שהוא יותר מפגר והצלחת להסביר ...

הכשרת עובדים, ניהול מנהלים בארגון, איך להכשיר עובדים, איך לנהל מנהלים, איך לנהל עובדים, פיתוח עובדים, קואצ'ר מומלץ, טיפול נפשי: עכשיו הנושא הוא כזה אחת הטעויות שעושים מנהלים, יש בעיקרון בארגון שני סוגי עובדים יש עובדים שיש להם מטרה מאוד מוגדרת וספציפית שהם בעצם התחליף הכי זול לרובוט כאילו זאת אומרת יש איזה עבודה מסוימת שהם צריכים לעשות עושים אותה רק פשוט במקום להביא רובוט כי אין רובוט שיעשה את זה אז הם עושים את זה, עכשיו זה עובדים שאין צורך שיהיה להם שכל אפילו יש צורך שלא יהיה ...

הערכה עצמית רעה, עודף ערך עצמי, דימוי עצמי גבוה מידי, חוסר ביטחון עצמי, הסרט הסוד, מפחד להתחיל עם בחורה, אימון אישי לחיים, אימון אישי מומלץ: עכשיו הנושא הוא כזה לפעמים דימוי עצמי גבוהה וערך עצמי גבוהה דופק את הבן אדם, עכשיו מראש בא נגיד שאם היה לו לבן אדם דימוי עצמי באמת גבוהה זה לא היה דופק אותו בסדר אבל בא נדבר על דימוי עצמי כאילו גבוהה, גבוהה אבל דופק את הבן אדם. מה לדוגמא נגיד בן אדם בוא ניתן דוגמא קלאסית נגיד בן אדם מפחד להתחיל עם בחורה כי יש לו דימוי עצמי מאוד גבוהה שהוא ...

אימון אישי, ממי ללמוד, איך לבחור מטפל, איך לבחור מאמן, איך לבחור יועץ, אימון עסקי, מורה רוחני, מאמן אישי לחיים: אז עשו כדלקמן יש את הנושא שאומר שיש בן אדם שיביא לך דגים ויש בן אדם שילמד אותך לדוג, מכירים את הנושא אם מישהו רוצה לשלוט בך הוא יעדיף לתת לך דגים ככה אתה צריך לחזור מחר לקחת עוד דגים, אם הוא רוצה להיפטר ממך כי נמאס לו לראות אותך אז הוא לא ייתן לך לא דגים ולא ילמד אותך לדוג כדי שתמות ברעב והוא לא יראה אותך יותר. אבל אם הוא יודע שזה בלתי אפשרי, סתם פשוט ניסיתי להפוך כאילו ...

לא רוצה לפחד מהמוות, ניסיונות התאבדות, מחשבות אובדניות, התגרות במוות, חרדה מהמוות, מחשבה טורדנית, מטפל רגשי, יועץ טיפולי: עכשיו השאלה היא כזאת יש מישהי נגיד לצורך העניין, מישהי מישהו לצורך העניין זאת מישהי שהתופעה המתוארת היא כדלקמן נניח היא ראתה בטלוויזיה משהו בחדשות "מישהי התאבדה, התאבדה עם צעיף", אוקי היא עכשיו נכנסה למחשבה טורדנית היא צריכה לבדוק אם אפשר להתאבד עם צעיף או לא היא הולכת נגיד עכשיו לא היה לה צעיף אז נגיד היה לה בבית כבל של טלפון סלולרי, היא לקחה את הכבל קשרה ...

הססנות, מה זה fomo, חשש מהחמצה, תחושת החמצה בחיים, התמודדות עם תחושת החמצה, fear of missing out, אימון אישי לחיים, מטפל אישי: עכשיו יש תופעה שנקראת FOMO. ש: מה זה FOMO? אליעד: FOMO זה ראשי תיבות fear of missing out אתה מפחד להחמיץ דברים. ש: פחד מלהחמיץ דברים. אליעד: כן. ש: מוכר לי. אליעד: אתה אומר לבן אדם "אולי תצא עם זאתי, לא אני מפחד להחמיץ את האחרות, אולי תעשה ככה למה שלא תהנה בסרט, אני מפחד להחמיץ סרט אחר". ש: אוקי החמצה כלשהי. אליעד: נכון, מה עושים עם זה אתה בא לעשות תרגיל ...

שיפור הישגים, פתרון בעיות, התפתחות אישית, כמה לתרגל, תרגול מיומנות, פיתוח מיומנות, מטפל רוחני, הכוונה אישית: מה אתה אומר? ש: אוקי הבנתי אז בסופו של דבר מתי באמת התרגול עובד? אליעד: התרגול עובד כשהבעיה מלכתחילה הייתה פונקציה של חוסר תרגול זאת התשובה, אם מלכתחילה הבעיה המקורית נבעה מכך שאתה לא מתרגל מספיק אז אם תתרגל זה יעבוד ואם הבעיה לא נבעה מזה זה לא יעבוד. ש: אז אם כך אז נשאלת השאלה אז מה הייתה הבעיה מלכתחילה זה מובן מאליו. אליעד: לא מובן מאליו יש אנשים שחושבים שתרגול יפתור ...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica