חפש מאמרים:
שלום אורח
05.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ירח דבש

מאת: עדיאלחתונות16/03/2010801 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ותמיד הכול מפורט לפרטי פרטים, הוא יכנס לפניה והיא תענוד לו טבעת ואז הם יצטלמו על הדשא אל מול החומות הגבוהות, היא תהיה לבושה בלבן עם פרח אדום בדש, תמונה מדהימה.

ומה עם התמונה הבאה?? תמונת החיים הלא מתועדת?? זו אשר תתחיל כמעט עם זריחת השמש של יום המחר? זה לא הכול, את כל הקצוות נסגור בירח הדבש המושלם שלנו ותתפלאו לשמוע, גם אצל דתיים, אלא המחמד יותר, ירח דבש היא אגדה בפני עצמה שלא ניתן עליה לוותר, זה מתחיל בהזמנה של מספר ימים האחד מן המלונות הכשרים, המצויים כמובן על חוף הים, פחות לשחות, לשכשך רגליים, לצפות על המים, להשקיף על גלשן ועל המרחק האינסופי, לאכול ארוחת בוקר טובה שבושלה כדת וכדין, לבלות היא שעה בבריכה ושעה אחריה, לבלות כמו גדולים רק בארץ, עם תוספת של מסלול או אטרקציה מעניינת בקרבת המלון.

את הערב תמיד אפשר לסגור בהופעה טובה קלאסית או של מחמד דתי נוסף שהתחיל לפני שנתיים במלונות כשרים של העיר אילת או אפילו על הבר עם כוס מיץ תפוזים ומנגינות של פסנתר ישן ואגם הברבורים הידוע. וזה בעצם לא שינה יותר מידי מכל ירח דבש אחר שמתקיים על אי בודד אחר או בבית מלון שאינו מוכר בארץ, הרי הלוז כמעט אותו דבר. אלא שמי שבוחר בכל אופן לחגוג מוזמן ומגיע לו לחגוג בדרך שהכי מתאימה לו, ואילו שהם צברים ישראלים שלא זזים מן הארץ, יעדיפו לחגוג את ירח הדבש שלהם על הטבע, העצים והנוף שדרכם הם גדלו ופרחו והיו לעצים של ממש.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר: