חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

על ההבדלים שבין חתונת קיץ לחתונת חורף בצפון

מאת: shiritחתונות11/06/20181372 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כשאתם מתחתנים בקיץ או בחורף – ישנם הבדלים גדולים מאד בין 2 סגנונות החתונה. בקיץ, אתם יכולים לבחור בין גן אירועים טרופי ורחב יריעה, לבין אולם אירועים סגור כבילוי ערב. כשאתם חוגגים בחורף, בדרך כלל ניתן לבחור רק אולם אירועים בחיפה, אלא אם בגן האירועים ישנה סגירת חורף הרמטית עם אמצעי חימום תרמיים. מעוניינים לדעת מה המשמעות של ההבדלים הללו הלכה למעשה?

היסחפות מול אינטימיות

באירוע הקיץ הכל הולך יותר מהר: החגיגה החיצונית מקנה לחתונה שלכם הרגשה של דרום אמריקה, הריקודים המהירים והאווירה החופשית במהלך היום לא משאירות מקום לתהייה שמדובר באחד האירועים המשמחים והמהירים שתחגגו. לעומת זאת, אירוע חורף הוא אירוע סגור, אינטימי ומבטא יותר מכל את הרומנטיקה לאור נרות. ברם, גם שם, כשבחוץ שורר גשם חזק, ניתן לקיים מסיבת ריקודים סוחפת במיוחד בסיום.

ימי בריזה מול לילות תאורה

בקיץ, החתונה מתבססת על האוויר החיצוני הסוחף, עם רוח הבריזה המפורסמת של ארצנו, במיוחד באזור החוף. בחורף, עיקר האירוע מתבסס על עיצוב תאורת LED בשילוב ארכיטקטורת פנים. זהו סוג שונה לחלוטין של אירוע אשר מרגש את הקהל בצורה אחרת מאשר חגיגה בחוץ. בקיץ, זה מתכון לחיסכון משמעותי בעלויות, משום שרוב הביקוש הולך לחגיגה במסגרת גן אירועים בצפון במתכונת פתוחה.

מוחצנות מול מופנמות

באירוע קיץ – ישנו דגש מיוחד על תחושת הבייחד של האורחים. כולם רוקדים יחדיו, כולם ניגשים לסעודה יחדיו, וכד'. באירוע החורף, המופנמות היא שמושלת בכיפה, באמצעות הפרטיות של הסועדים שמסודרים לפי משפחות ולרוב נמצאים סביב השולחנות ולא ברחבת ריקודים כמו בגן האירועים. האופי של אירוע שנחגג במסגרת אולם אירועים בחיפה שונה אם כן לחלוטין מאופיו של זה שנחגג בגן אירועים חיצוני בעיר זו ובסביבתה.

נוף מרחבי מול נוף פנימי מעוצב

כשאתם בחוץ, גן האירועים תמיד משדר מרחבים אינסופיים של טבע ונוף. באולם, הנוף מוגבל לפנורמה הפנימית של האולם. 2 הסגנונות הללו מצביעים על ההבדלים בין תפיסות האירוע על ידי הסועדים. הראשון תמיד ייראה עוצמתי וגדול והשני – קלאסי בתצורתו ובעיצובו אבל מוגבל מבחינת גודלו. כשבוחרים אולם אירועים בצפון או גן אירועים באזור זה, מאד חשוב לשים דגש על הבדלים אלו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת shirit

מאת: shiritרכב16/01/191463 צפיות
בחירת מוסך מורשה בשרון והסביבה צריכה להתבצע בהתאם לכמה אמות מידה. ראשית כל, כשמוסך הוא מורשה, הוא מורשה בהתאם לפירמת רככים מסוימת.

מאת: shiritצרכנות12/11/182617 צפיות
מעוניינים ליצוק בעסק שלכם הרגשה ביתית שתגרום לעובדים ולאורחים שלכם לאהוב כל יום בעבודה? אתם זקוקים למכונת קפה לעסק!

מאת: shiritקוסמטיקה29/10/187295 צפיות
לפני כל ניתוח פלסטי, יש לבחור את הרופא המתאים אשר מתמחה בניתוח הספציפי אותו אתם מעוניינים לבצע.

מאת: shiritריהוט 02/09/181651 צפיות
אם החלטתם להחליף את הארונות שלכם, תשאלו כל כמה שנים מומלץ להחליף ארון אתם בוודאי מתלבטים האם זה הזמן הנכון ואיך להתחיל את התהליך.

מאת: shiritאבטחת הבית30/08/181799 צפיות
במאמר שלפניכם תוכלו לקרוא וללמוד על סוגי מצלמות אבטחה.

מאת: shiritצרכנות26/08/181959 צפיות
כשאתם בוחרים מקלחונים, מאד חשוב לשים דגש על העיצוב.

מאת: shiritרהיטים26/08/181784 צפיות
אם אתם זקוקים לארונות הזזה מעוצבים באופן חסר תקדים,

מאמרים נוספים בנושא חתונות

מאת: אבי דוידיחתונות23/12/182899 צפיות
היא רוצה לימוזינה ואתה רצת פחות. למה כדאי לך להשתכנע או מדוע היא שוב צודקת?

מאת: רוני הכהןחתונות14/03/181508 צפיות
קראו הלאה את הדברים החשובים הבאים טרם ההחלטה לגבי השכרה של לימוזינה או כל רכב יוקרה אחר.

מאת: SEOMANחתונות16/01/181584 צפיות
מהו המקום המושלם לאירועים במרכז ואיך גם אתם יכולים לשריין לעצמכם מועד לחתונה באחד מאולמות האירועים המובילים בישראל מבלי לבזבז את זמנכם היקר בהתרוצצויות מיותרות בין גני אירועים.

מאת: בני דואניחתונות05/09/172060 צפיות
מה יכול להיות משמח, שונה ומיוחד כמו להחליט על איחוד עם בן הזוג ולהתחתן בצורה מכובדת ויפה?

מאת: moraleחתונות08/08/172179 צפיות
כל זוג שעומד להתחתן, לא משנה באיזה גיל, עומד בפני שורה של שאלות לגבי אופי האירוע אותו הוא רוצה לערוך. שאלות אלו, במקרים רבים, הן בסיסיות ומהותיות שכן הן יקבעו את כל אופי התכנון של האירוע, וכן את כל מהלך האירוע עצמו. במאמר זה ננסה לענות על השאלות השונות על מנת להעניק לזוגות מענה שלם וכולל, מענה אשר יאפשר להם לערוך אירוע כפי שהם רוצים וחולמים

מאת: שרון צרפתיחתונות08/06/172106 צפיות
כאשר מגיעים אל השלב הזה של החתונה מגלים עד כמה כל מה שהיה עד עכשיו נראה כמו משחק ילדים מפני שכל העבודה שצריכים לבצע עבור הקמה של חתונה מצריך התמקדות ביעד והבנה במורכבות של איך לארגן חתונה מבלי להגיע אל מצב של ריבים ופרידה סופית...

מאת: ניב אבןחתונות28/05/172054 צפיות
רבים בוחרים להשקיע את הפעם האחת הזו עבור שירות השכרת לימוזינות לחתונה מיוחדת במינה. כי קרוב לוודאי שהחתונה לא תחזור על עצמה, וכך גם הרגע היוצא דופן הזה של אהבה ללא גבולות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica