חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ניקוי שטיחים מקצועי זהו מקצוע נרכש ולא חלטורה

מאת: מיכל קובלסקיניקיון16/03/2010939 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק


כיום, תהליך ניקוי קיטור היא הפופולארית ביותר, אך שיטות אחרות גם ידועות ביתרונות שלהם. יצרני חומרי ניקוי השטיחים בילו את ה20 השנה האחרונות בכדי לייצר שיטות חדשות ולשפר את הישנות. לכן, יש להזמין חברה המתמחה בכך ויודעת להתאים את סוג הניקוי לשטיח המסוים - ניקיון פרפקטי -AOA מתמחה בביצוע עבודות ניקיון , פוליש והדברה בשטחים גדולים ומספקת שירות לאולמות, לבתי עסק, לבניינים משותפים ולבתים פרטיים .

ישנן כמה נקודות שכדאי לכם לחשוב עליהם לפני ששוללים ניקוי שטיחים מקצועי. שואב אבק (גם הטוב שביניהם) לא באמת מנקה את השטיחים ואחרי השאיבה ישארו עדיין גרגירי אבק, פירורי אוכל, וקרדיות אבק הגורמות להיווצרות אלגריות שונות.

חברה מיומנת ומקצועית מתעסקת במגוון סוגי ניקוי וביניהם ניקוי שטיחים וריפודים, ניקוי ספות עור שאיבת הצפות, הדברת מזיקים, טיפול בכתמי שתן של חיות ובני אדם, קרצוף והברקת רצפוות ופוליש והברקה קריסטלית.

אנו מעניקים לכם שרות מן המעלה הראשונה ומשתמשים אך ורק בחומרים הידידותיים לסביבה וללא ריח.

אתם מזומנים לבקר אותנו בכתובת

ניקיון שטיחים.net

או לחילופין:

http://xn--9dbeccacb6ang2f1a.net

 



תגיות המאמר: ניקיון, שטיחים, שטיח, ניקוי


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מיכל קובלסקי - שופוהוליק חולת קניות.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכל קובלסקי

מאת: מיכל קובלסקיטבעות אירוסין ונישואין06/04/10971 צפיות
כולנו מכירים את התקופה הזאת. לאחר הציפייה והתקופה בה הכרתם התאהבתם ולמדתם לאהוב את מכלול את התכונות של יקירכם הבעתם רצון לעבור לשלב הבא. תקופה זו - גם היא נמתחת ומגיעה לשיאה בהצעת הנישואים המרגשת. בתקופה זו זוגות רבים עוברים תהליכים רבים של מגורים ביחד, פתיחת חשבון משותף, תכנון חתונה לפעמים אפילו שותפות עסקית. לחצים רבים נוספים עליהם ככל שהם מתקרבים וזוהי תקופה שבאמת בוחנת את התמודדותם עם מצבים אלה.

מאת: מיכל קובלסקישמלות כלה ובגדי חתן28/03/101136 צפיות
המלצות בכל נושא החתונה ישנן לרוב, לפעמים זה כל כך מבלבל עד שאנחנו כזוג צעיר רוצים שיעזבו אותנו בשקט, להפסיק עם כל המלל והזמזום האין סופי של כל מי שאי פעם התחתן גם אם זה קרה מעט לא מזמן –נגיד בשנות ה30 של המאה הקודמת.... הכי מרגיזים הם אלו שהתחתנו בשנתיים האחרונות ומרגישים כברי סמכא אשר אין לחלוק עליהם , כמו חיילים אשר השתתפו בקרב קשה שהתוצאה בו ידועה מראש –אנחנו תמיד נפסיד- אבל הם? הם היו שותפים פעילים במערכה ואף שרדו אותה על מנת לספר לנו מה באמת צריך לעשות!! "אני אמרתי לקוקי ,תשמע קוקי אם הרב לא מגיע על חד אופן אני לא מתחתנת איתך, ומה אתם חושבים? הרב מיד שיתף פעולה , הוא גם שאל אם אני רוצה שהוא יביא איתו כדורים מיוחדים בשבילי לפני החופה..איזה חמוד ..בסוף הוא בא ברגל ואמר שבדיוק היום אשתו היתה צריכה את החד-אופן לאירוסין באשדוד....."הכי חשוב שלא יעבדו עליכם אני אומרת"

מאת: מיכל קובלסקיהפקת אירועים22/03/101034 צפיות
בין אם האירוע הקרב הוא כנס חברה גדול, חתונה, בר מצווה, יום הולדת מפואר או אפילו אירוע חברה תדמיתי – כולנו מפנטזים עליו ומפעילים את הדמיון הנרחב שלנו עד קצהו. לפעמים אפילו אנו מרגישים כמו ילדים ובקשים שהחלומות ימומשו ללא פשרה. כאן נכנס תפקידו של המפיק. כולנו יודעים מה קורה כשעובדים קשה או לומדים ונוספות לנו עוד משימות. כזו יכולה להיות חתונה למשל, שלפעמים אפילו מפתיע את החתן או הכלה. כולנו רוצים חתונה מקורית בעלת נופך ייחודי אבל שכולם יתחברו אליה וירקדו עד אור הבוקר.

מאת: מיכל קובלסקיחתונות21/03/10984 צפיות
את מרגישה כאילו בכל אירוע רומנטי הוא הולך להציע. את מרגישה מרמור בכל פעם שאת יושבת עם זוג חברים נשוי. כל תינוק נראה לך שהוא אמור להיות שלך. את כבר חולמת על דירה ומובייל משלך. ואת מתה, מתה כבר להתחתן. אז תירגעי, אנו יודעים שאת יכולה להעריץ, לפנק ולאהוב את הגבר שלך גם בלי טבעת - את משקיעה בו, ואפילו בריבים את יודעת לוותר לפעמים. אבל הנה זה קורה. כן, זה באמת קורה, הוא כורע ברך, הוא מוציא את הטבעת ושואל אותך – "התנשאי לי?".

מאת: מיכל קובלסקישיפוצים16/03/101283 צפיות
כאשר מתקרבים להחלטה לעבור דירה או לשפץ אותה עולות שאלות רבות בראשנו. אחת מהן היא האם כדאי להשקיע את מיטב כספי והזמן שלי על דירה שאולי אעזוב בעתיד הקרוב ואאבד את הנכס שהשקעתי בו. בכל הנוגע לריצוף דקים חברת הדר בעץ מציעה לכם את ההזדמנות לרכוש דק מעץ בשיטת הופמן (HOFFMAN) הניתן לפירוק והרכבה בקלות. הוא אינו מוברג או ממוסמר אלא מחובר על ידי חיבורי פוקס (FOX) משוכללים המאפשרים לכם לקחת את הדק איתכם לכל דירה שתעברו אליה ואף לנקות מדי פעם מתחת לדק.

מאמרים נוספים בנושא ניקיון

מאת: רוני הכהןניקיון26/10/211490 צפיות
משרד לא מנקה את עצמו, והעובדים שנמצאים במשרד אולי אמורים לדעת לשמור על הסדר והניקיון אבל לא לדאוג לפעולות הניקיון השונות באופן יומיומי

מאת: yoni romניקיון31/05/181261 צפיות
האם הגיע הזמן לקנות ספה חדש או שאפשר עדיין ל"הציל" אותה? ואם כבר, איך בוחרים חברה מקצועית לניקוי ספת הבד?

מאת: רוני הכהןניקיון13/05/181314 צפיות
אחד מן הדברים שמאוד חשובים הוא שמירה על המקום של העבודה נקי ומסודר

מאת: רוני הכהןניקיון12/11/171803 צפיות
מה קורה כשאר הניקיון הזה הוא דבר אשר צריך להישמר באופן יציב גם במקום של העבודה שאליו מגיעים המוני אנשים כל יום מחדש ושם הם נמצאים לטווח של שמונה שעות ואף יותר מכך בממוצע? את הפעולה של הניקיון חלק ניכר מבצעים על ידי חברות ניקיון משרדים בתל אביב שם יש ריכזו גבוה של בתי עסק בצורה בולטת.

מאת: נריה שמואליניקיון21/08/171957 צפיות
מה חברות ניקיון יכולות לעזור לאדם הפשוט?

מאת: שלום כהןניקיון02/08/171649 צפיות
יש לא מעט דברים בחיינו שכולנו יודעים שעלינו לעשות אך לא נוח ולא נעים לנו להתעסק בהם. לדוגמה: ניקיון. מי לא היה רוצה שהבית שלו יהיה נקי יותר? ומי לא היה רוצה שהמשרד שלו יהיה מרשים מבחינת הניקיון והסדר? עם זאת, לא קל לענות על השאלה כיצד נוכל לשמור על הסדר ועל הניקיון בכל המרחבים שבהם אנחנו נמצאים כך שאתם ממש לא היחידים שמוטרדים מהעניין הזה. אפשרות טובה יכולה להיות הזמנת שירותיה של חברת ניקיון מקצועית כי חברה כזאת יכולה לעשות עבורכם את כל העבודה. חברת ניקיון מובילה תוכל להגיע לביתכם או לכל נכס אחר

מאת: רוני הכהןניקיון02/12/161609 צפיות
צריכים להתמודד עם שלבים לא פשוטים החל מבחירת איש מקצוע לעבודת השיפוצים, להתמודד עם השיפוצים עצמם שכוללים רעש ולכלוך שמצליחים להגיע לכל חדר מחדרי הבית, ולבסוף לחזור אל השגרה רק על מנת לגלות כי הבית פשוט מאוד מלוכלך. איך מנקים?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica