חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הפתרון להתלבטות באינדקס גני אירועים

המלצות בכל נושא החתונה ישנןלרוב, לפעמים זה כל כך מבלבל עד שאנחנו כזוג צעיר רוצים שיעזבו אותנו בשקט,להפסיק עם כל המלל והזמזום האין סופי של כל מי שאי פעם התחתן גם אם זה קרהמעט לא מזמן –נגיד בשנות ה30 של המאה הקודמת....

הכי מרגיזים הם אלו שהתחתנו בשנתיים האחרונות ומרגישים כברי סמכא אשראין לחלוק עליהם , כמו חיילים אשר השתתפו בקרב קשה שהתוצאה בו ידועה מראש–אנחנו תמיד נפסיד- אבל הם? הם היו שותפים פעילים במערכה ואף שרדו אותה עלמנת לספר לנו מה באמת צריך לעשות!!

"אני אמרתי לקוקי ,תשמע קוקי אם הרב לא מגיע על חד אופן אני לא מתחתנתאיתך, ומה אתם חושבים? הרב מיד שיתף פעולה , הוא גם שאל אם אני רוצה שהואיביא איתו כדורים מיוחדים בשבילי לפני החופה..איזה חמוד ..בסוף הוא בא ברגלואמר שבדיוק היום אשתו היתה צריכה את החד-אופן לאירוסין באשדוד....."הכיחשוב שלא יעבדו עליכם אני אומרת"

אז זהו- שלא! היום, עם האינדקסים החדשים ובאמת עם תודעתהשירות של כל אלו העוסקים בתחום וגם של הזוגות הצעירים ,כבר לא צריךלהילחם על כל דבר, גם אפשר להרים ידיים ובאמת לתת לאנשי המקצוע לטפל בכל,החל מהארגון , ההפקה גן האירועים או אולם האירועים ועד למנה האחרונה.

אנחנו מבולבלים וזה מאוד טבעי , כי יש לנו את כל העולם ואשתו על הכתפייםכולל הבנק ,הרבנות,ואחד את השניה. את כל הבלבול הזה ניתן לפתור דרךהאינטרנט , ובאמת כמות האינדקסים לחתונות המופיעים שם כל כך גדולה , ההיצעכל כך מגוון , שגם שם אם לא נתמקד באינדקסים הטובים ביותר אנו עלולים למצואאת עצמנו-שוב-באותה סיטואציה מבולבלת בה התחלנו.

אז מה בעצם צריך לחפש?

1-עדיף תמיד לחפש אינדקס אשר כולל בתוכו רשימה של גני אירועים,אולמותאירועים,שמלות כלה,הפקת אירועים וכו' בעקרון כאשר כל הנושאים מרוכזים באופןמסודר תחת גג (או לצורך העניין אתר) אחד נדע שאנחנו במקום הנכון.

2-כל אינדקס המכבד את עצמו יעלה גם כמה המלצות ובקורות בלתי תלויות לגביהנושאים השונים.

3-יש לבדוק אם הגעה דרך האינדקס לנותן שירות או גן אירועים מזכה אתכםבהנחה . (ישנם אינדקסים אשר מפרסמים את אחוזי ההנחה ללקוחות המגיעים דרכם)

4-לא תמיד לקפוץ ולהשאיר פרטים לכל בעל מקצוע העולה ראשון באינדקס אלאבהחלט לקרוא קצת במאמרים או בהמלצות שבתוך האינדקס ורק אז לפנות לבעלהמקצוע המתאים.

5-תתפלאו אבל גם גני אירועים מאוד נחשבים וגם נותני שירותים אחרים כגוןמעצבות של שמלות כלה,הפקות אירועים מוכרות וכו' גם הם מפרסמים באינדקסיםהשונים כך שעדיף למצוא אותם דרך האינדקס ולקבל את ההנחה שמגיעה לכם.

6-חד משמעית!! אם נתקלתם באינדקס מסוג אלו הדורשים מכם הרשמה הדורשתתשלום,צאו משם מייד –אינדקסים אלו אינם משרתים בדרך כלל את המטרה שלכםבדיוק להפך.

7.בכל השארת פרטים לבעל מקצוע (נכון לגבי כל אתר לא רק לאינדקסים) לאלהשאיר שום פרט אחר מעבר לשם,מס טלפון ותאריך היעד לאירוע שלכם..את שארהפרטים בעל העסק יברר לבד.

8-בדקו המלצות על האינדקס עצמו מאחרים שרשמו באינטרנט – ויש כמעט תמידמה לרשום.

היתרונות במציאת הפתרונות לבעיות הטורדות אתכם לפני האירוע שלכםבאינטרנט בהחלט גדולים,

הם זמינים ומיידיים , אינם צועקים חזרה ואינם מתווכחים.

אז הנה הצעה,

הירגעו, שבו אחורה קחו לכם כוס קפה והתמקמו מול המחשב...כנסו לאינטרנטוחפשו גני אירועים או אינדקס גני אירועים ואולמותאירועים, זה יעזור..תגלו כמה פשוט לתכנן הכל כאשר אדם אחר,מקצועי עושה זאתעבורכם. בטוחני שזה יעזור לכם,

עובדה - לי זה עזר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מיכל קובלסקי - שופוהוליק חולת קניות.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכל קובלסקי

מאת: מיכל קובלסקיטבעות אירוסין ונישואין06/04/10971 צפיות
כולנו מכירים את התקופה הזאת. לאחר הציפייה והתקופה בה הכרתם התאהבתם ולמדתם לאהוב את מכלול את התכונות של יקירכם הבעתם רצון לעבור לשלב הבא. תקופה זו - גם היא נמתחת ומגיעה לשיאה בהצעת הנישואים המרגשת. בתקופה זו זוגות רבים עוברים תהליכים רבים של מגורים ביחד, פתיחת חשבון משותף, תכנון חתונה לפעמים אפילו שותפות עסקית. לחצים רבים נוספים עליהם ככל שהם מתקרבים וזוהי תקופה שבאמת בוחנת את התמודדותם עם מצבים אלה.

מאת: מיכל קובלסקיהפקת אירועים22/03/101034 צפיות
בין אם האירוע הקרב הוא כנס חברה גדול, חתונה, בר מצווה, יום הולדת מפואר או אפילו אירוע חברה תדמיתי – כולנו מפנטזים עליו ומפעילים את הדמיון הנרחב שלנו עד קצהו. לפעמים אפילו אנו מרגישים כמו ילדים ובקשים שהחלומות ימומשו ללא פשרה. כאן נכנס תפקידו של המפיק. כולנו יודעים מה קורה כשעובדים קשה או לומדים ונוספות לנו עוד משימות. כזו יכולה להיות חתונה למשל, שלפעמים אפילו מפתיע את החתן או הכלה. כולנו רוצים חתונה מקורית בעלת נופך ייחודי אבל שכולם יתחברו אליה וירקדו עד אור הבוקר.

מאת: מיכל קובלסקיחתונות21/03/10983 צפיות
את מרגישה כאילו בכל אירוע רומנטי הוא הולך להציע. את מרגישה מרמור בכל פעם שאת יושבת עם זוג חברים נשוי. כל תינוק נראה לך שהוא אמור להיות שלך. את כבר חולמת על דירה ומובייל משלך. ואת מתה, מתה כבר להתחתן. אז תירגעי, אנו יודעים שאת יכולה להעריץ, לפנק ולאהוב את הגבר שלך גם בלי טבעת - את משקיעה בו, ואפילו בריבים את יודעת לוותר לפעמים. אבל הנה זה קורה. כן, זה באמת קורה, הוא כורע ברך, הוא מוציא את הטבעת ושואל אותך – "התנשאי לי?".

מאת: מיכל קובלסקיניקיון16/03/10939 צפיות
ניקוי שטיחים, עבור ייפוי והסרת כתמים, לכלוך, חצץ, חול, אלרגנים, מושגת על ידי מספר שיטות, הן מסורתית ומודרנית. שטיחים המתוחזקים ברמה גבוהה יצרו סביבה ויזואלית נעימה ובריאה יותר משטיחים המתוחזקים ברמה נמוכה. כיום, תהליך ניקוי קיטור היא הפופולארית ביותר, אך שיטות אחרות גם ידועות ביתרונות שלהם. יצרני חומרי ניקוי השטיחים בילו את ה20 השנה האחרונות בכדי לייצר שיטות חדשות ולשפר את הישנות. לכן, יש להזמין חברה המתמחה בכך ויודעת להתאים את סוג הניקוי לשטיח המסוים - ניקיון פרפקטי -AOA מתמחה בביצוע עבודות ניקיון , פוליש והדברה בשטחים גדולים ומספקת שירות לאולמות, לבתי עסק, לבניינים משותפים ולבתים פרטיים

מאת: מיכל קובלסקישיפוצים16/03/101281 צפיות
כאשר מתקרבים להחלטה לעבור דירה או לשפץ אותה עולות שאלות רבות בראשנו. אחת מהן היא האם כדאי להשקיע את מיטב כספי והזמן שלי על דירה שאולי אעזוב בעתיד הקרוב ואאבד את הנכס שהשקעתי בו. בכל הנוגע לריצוף דקים חברת הדר בעץ מציעה לכם את ההזדמנות לרכוש דק מעץ בשיטת הופמן (HOFFMAN) הניתן לפירוק והרכבה בקלות. הוא אינו מוברג או ממוסמר אלא מחובר על ידי חיבורי פוקס (FOX) משוכללים המאפשרים לכם לקחת את הדק איתכם לכל דירה שתעברו אליה ואף לנקות מדי פעם מתחת לדק.

מאמרים נוספים בנושא שמלות כלה ובגדי חתן

מאת: רוני הכהןשמלות כלה ובגדי חתן07/12/171512 צפיות
איפה מוצאים שמלה שכזו? עבור שמלות ערב תל אביב הוא המקום המושלם, כזה שחוסך הרבה התרוצצויות ברחבי עיר שלמה.

מאת: ניב אבןשמלות כלה ובגדי חתן27/06/171930 צפיות
איך יודעים לבחור את השמלה האחת שתיראה הכי טוב שאפשר על הגוף וגם תהיה נוחה למשך של כמה שעות טובות של אירוע? קראו את הדברים הבאים.

מאת: orya peryשמלות כלה ובגדי חתן03/05/162227 צפיות
חתונה, הינה הזדמנות נהדרת, עבור גברים רבים ללבוש חליפת חתן יוקרתית ולהיראות שונה, מאשר הם נראים במהלך היום יום. מדובר על יום מיוחד ומקודש שבו הם יכולים להראות לכל החברים ובני המשפחה

מאת: orya peryשמלות כלה ובגדי חתן03/05/162096 צפיות
אופנת גברים מתפתחת מדי יום בקצב מהיר, יותר ויותר גברים מקבלים מודעות למראה החיצוני שלהם ומתחילים להשקיע בו זמן וכסף רבים. אם מדובר בחתנים צעירים המחפשים חליפת חתן ייחודית ועשירה, ניתן ללכת דווקא על הסגנון של חליפות שחורות לחתן

מאת: orya peryשמלות כלה ובגדי חתן03/05/161872 צפיות
לא רק לכלה, מגיע ללבוש שמלה מפוארת אלא החצי השני שלה בן זוגה, חייב להיראות מרשים ואלגנטי. בחירה של חליפת חתנים, אינה קלה. יש מבחר רב של חליפות ויש להתאים אותן על פי מבנה גופו וטעמו האישי של החתן. ברים רבים, עשויים להיאבד בתוך שפע של מבחר בתחום החליפות. יש להגיע לחנויות המובחרות שבהן נמצא צוות מיומן של מוכרים שמתמחים באופנת גברים. יש למצוא חנויות שיש בהן הכל מחליפות, חולצות, עניבות, ואפילו חנויות עם נעליים.

מאת: orya peryשמלות כלה ובגדי חתן03/05/161890 צפיות
כיום, על מנת למצוא חליפות חתן זולות, קיימת מספר דרכים מובילות, כגון: חנויות אופנה רבות יוצאות מדי זמן מה, במיוחד בתקופת החגים במבצעי ענק עבור בגדי אופנה לגברים, אם אתם נישאים בתקופת האביב, תוכלו לקחת בחשבון כי בחג פסח תוכלו ליהנות ממגוון רחב של מבצעים והנחות בכל רחבי הארץ.

מאת: orya peryשמלות כלה ובגדי חתן03/05/161855 צפיות
בזמנים המודרניים של היום, ניתן למצוא חליפות גברים שמתאימות לאירועים השונים, אם לעסקים, לעבודה, לאירועים מיוחדים ואפילו חליפות חתן. חליפת גברים, נמדדת באיכות הבד, בהתאמתה למבנה הגוף, וישנן חליפות, המוזמנות בתפירה אישית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica