חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ויזה לארה"ב

מדי יום מגיעות אלפי בקשות מישראלים הדורשים ויזה לארה"ב, מרבית הבקשות מאושרות, וישנו חלק קטן שנדחה. הסיבה העיקרית שבניה דוחים בקדות היא האפשרות שמגיש הבקשה מתכוון להגר לארה"ב בניגוד לסוג הויזה אותה ביקש. קיימים סוגים שונים של ויזה למטרות שונות, כגון ויזת סטודנט, ויזת עבודה, ויזה למטרת כנסים, ויזה דיפלומטית ועוד מגוון רחב של ויזות. המטרה השכיחה ביותר היא תיירות, וכאשר מתעורר החשד שבכוונת המבקש לחרוג מהמטרה הויזה נדחית. אחד מהקריטריונים לקבלת ויזה היא הוכחה על כוונה לחזור חזרה לארץ.

תנאי הקבלה לויזת תייר

ויזת תייר היא הויזה השכיחה ביותר, וזו הויזה שהרוב זקוקים לה, אלא אם יש לכם אזרחות של אחת מהמדינות שלהן התירה ארצות הברית כניסה ללא ויזה לארה"ב, כדוגמת בריטניה, או אם אתם אזרחי ארצות הברית. תנאי הקבלה לקבלת ויזה לארה"ב אינם קשים ולא הגיוניים אך יחד עם כך הינם מאד מסודרים ואין לחרוג מהם. יש למלא את כל הטפסים הרלוונטיים באתר שגרירות ארה"ב בשפה האנגלית, ישנן חברות שנותנות שירות וממלאות את הטפסים בעבורכם, תמורת תשלום. לאחר שמילאתם את הטפסים יש להדפיס את האישור על מילוי הטופס ולהביא אותו עמכם ביום הראיון. יש לתאם ראיון, הרגע שממנו חוששים כל מבקשי ויזה לארה"ב, שוב דרך אתר השגרירות ולשלם 21$ בכדי תוכלו לעשות זאת. ביום הראיון יש להביא גם אישור על תשלום אגרה דרך דואר ישראל בסכום של 131$, סכום שלא תקבלו חזרה במידה ובקשתכם תדחה. כפי שציינתי, הפקידים בשגרירות רוצים לוודא שבכוונתכם לחזור לארץ לאחר ביקורכם, ועל כן מומלץ להביא כל מסמך המעיד על כך, כגון: 3 תלושי משכורת אחרונים, מכתב מהמעביד המעיד על כך שהוא מצפה לשובכם, אישור על לימודים, תשלומי משכנתא וכי"ב. ברוב המקרים לא תתבקשו כלל להציג מסמכים אלו, אך במידה וכן רצוי שתהיו מוכנים. ויזה בדרך כלל ניתנת לתקופה של 10 שנים, ולאחר תקופה זו יש לחדשה. מי שיקבע את משך השהייה שלכם לאחר שתגיעו לארצות הברית יהיה פקיד ההגירה במעבר הגבולות, בדרך כלל מאשרים תקופה של 3 חודשים, אך יכולים לאשר שבוע ואולי שבועיים, בדרך כלל זה תואם את תקופת שהייתכם המתוכננת.

תנאי הקבלה לויזת סטודנט

כל מי שמתכנן ללמוד באחת ממוסדי הלימודים האקדמאים בארה"ב, זקוק אף הוא לקבל ויזה לארה"ב. תנאי קבלת ויזה לסטודנט שונים במקצת מאלו של ויזת תייר, שכן היא תאושר רק לאחר שמבקש האשרה הגיש בקשה ללימודים באותו מוסד אקדמי, והוא אכן התקבל ללימודים ויש בידיו המסמכים המאשרים זאת. ישנם חברות העוזרות בכל נושא קבלת הלימודים בחו"ל, מה שמקל מאד על המצאת המסמכים הנדרשים לשגרירות. את הויזה מאשרים בדרך כלל החל מתחילת מועד הלימודים. לויזה זו מתווספת אגרה נוספת, בנוסף לאגרות האחרות, על סך 100$. מי אמר שלימודים אינם יקרים?

 



תגיות המאמר: ויזה לארהב


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ירון כהן

מאת: ירון כהןתיירות ונופש - כללי28/11/11961 צפיות
ארצות הברית תמיד היתה ותמיד תהיה חלומם של אנשים רבים להזדמנות לקבל חיים יותר טובים ועתיד טוב יותר.

מאת: ירון כהןתיירות ונופש - כללי26/10/111558 צפיות
ישנן 36 מדינות אשר אזרחיהן אינם נדרשים לשאת ויזה לארה"ב באם ברצונם לבקר במדינה, וזאת מתוקף חתימה על הסכם ויתור בין ארצות הברית למדינה שלהם. תוקף השהייה המריבי הוא לשלושה חודשים, מעבר לכך יש להוציא ויז

מאת: ירון כהןתיירות ונופש - כללי08/09/112503 צפיות
השיקול באם מדינה נכללת בהסכם זה או לא תלויה במספר סיבות, ובינן שימוש בדרכון ביומטרי (אשר אינו בשימוש בישראל), אחוז השוהים ללא אשרה מתאימה (כגון עובד ללא אשרת עבודה) בשטח ארצות הברית, כל אלו משפיעים באם אזרחי אותה מדינה נדרשים להוציא ויזה לארה"ב.

מאת: ירון כהןצרכנות23/05/101564 צפיות
מצנן, לעומת זאת, מורכב ממניפה פנימית שסביבה מותקנות רפידות מים, הספוגות באופן תמידי במים קרים. סיבוב המניפה מבעד לרפידות גורם ליציאת האוויר החם דרך הרפידות המקוררות, וליציאת אויר רענן וצונן.

מאת: ירון כהןבידור ופנאי - כללי21/05/104466 צפיות
ימית 2000 הינו פארק המים המתקדם בישראל , שמידי יום מציפות אותו משפחות כדי לבלות ולהנות מהמתקנים של אותו פארק מים , פארק המים המדובר נמצא בעיר חולון אשר נמצאת באיזור המרכז , מיקום נהדר , בדרך כלל מזג אוויר חם שדורש אטרקציות מסוג זה וכמובן כי מתחשבים בצפון ובדרום באותה מידה .

מאת: ירון כהןתיירות ונופש - כללי14/04/102404 צפיות
אחת מאשרות הנסיעה המבוקשות ביותר בעולם כיום הינה ויזה לארה"ב. מכירים מישהו שלא מעוניין לבקר בארצות הברית? ארצות הברית היא מדינה ענקית, אפשר למצוא בה כל דבר בין אם מטרת הנסיעה שלכם היא לצורך טיול, עבודה או לימודים, על כן אין זה מפליא שהיא נקראת ארץ האפשרויות הבלתי נגמרות, ועל כן היא מושכת מדי שנה אליה מליוני תיירים מכל רחבי העולם, וגם תיירים מישראל.

מאת: ירון כהןאימון למערכות יחסים07/04/103340 צפיות
אז כן ריקודים יוסיפו לך המון בקרב הבחורות, אבל מה שאתם שוכחים שמי שיודע לרקוד טוב לאו דווקא יודע איך להתחיל עם בחורה בצורה הנכונה. אז תצא מהסרט שאתה צריך להיות רקדן המאה או מייקל ג'קסון, הריקודים הם רק תוספת! יש המון אנשים שמצליחים עם בחורות במועדונים ויודעים איך להתחיל עם בחורה מבלי לדעת תנועה אחת בריקוד. אז תצאו מהסרט שאתם צריכים להיות רקדנים!

מאמרים נוספים בנושא תיירות ונופש - כללי

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי09/03/205106 צפיות
כולנו אוהבים לטייל בצפון, אשר הוא חבל ארץ יפיפייה, המשאיר לנו טעם של עוד, כאשר אנחנו מבקרים בו, משום שיש בו אינספור מסלולי טיול יפים ומרהיבים וחוויה בלתי נשכחת. המיוחד באזור הצפון הוא בעצם הנחלים שיש בו, אשר אזור זה מוצף בנחלים מרהיבים ובמסלולי טיול מרתקים. טיול ג'יפים בצפון הינה חוויה ייחודית, המתאימה גם למשפחות עם ילדים. ניתן לטייל בג'יפים עם ילדים, כמו כן ניתן גם לטייל כזוג, אך חשוב לדעת כי יש מסלולי ג'יפים המתאימים לכל ימות השנה ויש כאלו שניתן לראות דווקא בחורף,אז במאמר זה נבחן את העונה ה

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי09/03/204992 צפיות
טיולי ג'יפים מאפשרים לכם לחוות חוויה מעניינת במיוחד, וכך תוכלו להגיע אל מקומות נידחים בארץ ובעולם.

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי02/12/195452 צפיות
בישראל ישנה תרבות המעודדת צעידה בשטח ובמסלולים השונים הפרושים ברחבי הארץ, והאמת? בצדק. קשה למצוא מקומות אחרים בעולם שהנוף בהם מגוון כל כך, ולא בכדי היא מושכת אליה מאות אלפי תיירים מדי שנה. עם זאת, עבור הרבה מאד אנשים המעוניינים לבקר בטבע מסלולי ההליכה הללו אינה בהכרח מתאימה או אפשרית, אם בשל תנאי דרך קשים, אם בשל מצב בריאותי או מורכבות טכנית לערוך טיול למשפחה גדולה - וגם כמובן הרצון הפשוט לערוך טיול בטבע במסגרת שונה ומאתגרת בדרכה שלה. במיוחד במקרים בהם רוצים לגמוע שטח רב ולהכיר חלקים בארץ שלא הכ

מאת: yoni romתיירות ונופש - כללי22/10/195652 צפיות
איזו מזוודות מומלצות? בחירת המזוודה, תלויה במספר פרמטרים. לא משנה איזה סוג של מזוודה תבחרו - חשוב מאוד שלמזוודה, יהיה גלגלים. בין אם אתם זקוקים למזוודה לצורך טיול בארץ ובין אם אתם טסים לחו"ל, צריך שיהיה למזוודה גלגלים וידית אחיזה נוחה. אבל, עליכם לבחור מזוודה לפי כמות התכולה שתצטרכו, משקל וצבע.

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי06/03/196400 צפיות
ישראלים הם בהחלט עם שאוהב לטייל ברחבי העולם וגם בארץ, ומעידים על כך אינספור המסלולים שיש במדינה הקטנה שלנו. בימים בהם אתם לא צריכים לעבוד ואין לכם חובות אחרות, אחת הדרכים הטובות ביותר למצות את החופש היא באמצעות טיולים ברחבי הארץ, כמו טיולי ג'יפים בצפון, שיראו לכם את הנופים המרהיבים בחלקה הצפוני של ישראל.

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי04/12/182451 צפיות
אם חיפשתם בילוי מהנה קרוב לבית, בתוואי נסיעה נוח ומהיר ועם הבטחה להנאה מרבית בתוך פרק זמן של כמה שעות בודדות - תוכלו לסמן על כל אלה "וי" גדול, עם טיולי ג'יפים בגליל התחתון או אפילו רחוק מכך - בגליל העליון, בגלבוע או בגולן אם רק תרצו ותוכלו. למה טיולי ג'יפים, אתם שואלים? כי זו אולי האטרקציה שיכולה להתאים לכל סוג של מטייל, החל מגיל כמה שבועות ועד לגילאים מבוגרים (ומבוגרים מאד), והם יכולים להיות רגועים ורומנטיים לזוגות צעירים, או לחלופין אתגריים ומלאי אדרנלין למשפחות הרפתקניות או לקבוצות חברים שמחפ

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי05/08/181706 צפיות
בכל הנוגע אל רכישה של בקבוק מים חדש בעבורכם או בעבור בני המשפחה, דעו לכם כי אין מה לחשוב על העניין יתר על המידה. בסופו של יום זהו דבר שיהיה מאוד חיוני בעבורכם. בעזרתו של בקבוק מים יהיה ניתן לקבל גישה נוחה למדי לצריכה של מים ובכך בעצם תוכלו להיות בטוחים כי יתאפשר לכם לצרוך הרבה יותר מים מידי יום, דבר שללא ספק תרצו בו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica