חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דברים שחשוב לדעת על בדיקת רכב לפני קניה

בדיקת רכב לפני קניה חשוב לדעת החלטתם לקנות רכב חדש אך אין בהשג ידכם לפעמים קנית רכב קשה מאוד .מהיכן לקנות מאדם פרטי ממגרש טרייד איןאו ממגרש מכוניות כזה או אחר מצאת מודעה בעיתון או באינטרנט ראיתה מודעה בעיתון או באתר באינטרנט של הרכב שאתה או את מחפשת .ראיתם את התמונה באתר בדקו את הרכב ראו אך הוא מצולם רכב רגיל מצולם כמה תמונות בחזית עים מיספר רישוי גלוי צד ימין .צד שמאל.אחור ותמונה נוספת לפנים הרכב אים איתם תמונה שהרכב מצולם מיכול הזיות אך מישום מה מיספר הרכב לא גלוי או חלילה צבוע בשחור הזהרו זה צריך להדליק נורה אדומה אים תשמעו לעצתי דלגו הלאה... למודעה הבאה שיחה ריאשונית עים כותב המודעה שאלה ראשונה: צריכה לומר כך זה בנוגע למודעה לרכב .אים הוא אדם רגיל יומר לכם על הרכב הנימצא במודעה אך אים כותב המודעה יומר לכם איזה רכב אז יכול להיות כי הוא מפרסם כמה מכוניות והוא סוחר רכב הזהרו מהמשיכו הלאה... למודעה הבאה. שאלה שניה :בקנית רכב לפני קניההאים הרכב עבר תאונה והיכן .האים אתה בעל הרכב .כמה זמן אתה מחזיק את הרכב .כמה ידים הרכב עבר.וכמה ק"מ הרכב עבר.כמה זמן יש לרכב טסט אים יש היסטורית טיפולים לרכב .והיכן הרכב מטופל.ואים יש בעיות מהותיות כמו בעיות במנוע .או בעיות בתיבת ההלוכים(גיר)ואים יש בעיה נתקו ות השיחה והמשיכו למודעההבאה .בדיקת הרכב פיזית בדיקה חיצונית .הסתכלות חיצונית בחזית הרכב אים אין שנוי גוון צבע (אים יש להניח כי אים יש שינוי בגוון בצבע אז הרכב עבר תאונה והרכב ניצבע)בדיקת מיסמכים ורישונות הרכב לבקש את רשיון ברכב ולבדוק :מספר רישוי התאמתו לרשיון מספר תעודת זהות עים הצגת רשיון נהיגה או תעודת זהות של המוכר והתאמתו לרשיון לבדוק מתי יש לרכב טסט שנתי (זה נימצא בחלק השמאלי העליון ברישיון) בדקו כמה זמן הרכב ברשותו ( כמופיע ברישיון תאריך התחלת הבעלות) בידקו את ברישיון בעלים נוספים (מצד ימין למטה) שם ייה רשום אח. בן .בת. שותף.או סוחר רכב מורשה . בדקו ברישיון רכב (בתחתית באדום) תנאים והגבלות.שם ירשם אים הרכב מעוקל עקב חוב לבית מישפט .שעבודים שונים לבנקים או לחברות מימון. רק אז יש לקרא לשמאי על גלגלים שיבדוק את הרכב לפני הקניה במיקצעויות ויתן חוות דעת על ירדת ערך לתאונות .הערכת שווי. הערכת תיקוניםלהזמנת בדיקת רכב משמאי רכב מוסמך התקשרו: 1-800-202-770 או לחצו כאן ליצירת קשר

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שמאי על גלגלים
טלפון: 1-800-202-770
אתר: שמאי על גלגלים - בדיקת רכב לפני קניה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מתי בשארי

מאת: מתי בשארירכב11/10/111853 צפיות
מזל טוב, רכשת את המכשירים 4-5 גזים , כאן תוכלו ללמוד בדיוק מה זה אומר בדיקת מזהמים לרכבים, מה עושים בדיוק עם מכשיר 4-5 גזים ועוד...

מאת: מתי בשארירכב11/10/111521 צפיות
פגיעות ברכב, הן כבד והן קל יכולות להיות בעלות משמעות ומשקל רב יותר בבואכם לקנות רכב. על כן, חשוב מאוד להכיר את החלקים השונים וההשפעה המכרעת שיש לתאונות ופגיעות על ערך הרכב, וחשוב עוד יותר , לבדוק את הרכב על ידי מומחה.

מאת: מתי בשארירכב11/10/111208 צפיות
לצערי, בעולם השמאות וקניה ומכירה של רכבים יד שנייה התרבו תופעות לא טובות בזמן האחרון. אני מביא לכם את הסיפורים שלי , כדי שתוכלו ללמוד מניסיוני ולא להיפגע בעצמכם כמו רבים מהלקוחות שאותם פגשתי.

מאת: מתי בשארירכב11/10/111305 צפיות
לצערי, בעולם השמאות וקניה ומכירה של רכבים יד שנייה התרבו תופעות לא טובות בזמן האחרון. אני מביא לכם את הסיפורים שלי , כדי שתוכלו ללמוד מניסיוני ולא להיפגע בעצמכם כמו רבים מהלקוחות שאותם פגשתי.

מאת: מתי בשארירכב11/10/111205 צפיות
לצערי, בעולם השמאות וקניה ומכירה של רכבים יד שנייה התרבו תופעות לא טובות בזמן האחרון. אני מביא לכם את הסיפורים שלי , כדי שתוכלו ללמוד מניסיוני ולא להפגע בעצמכם כמו רבים מהלקוחות שאותם פגשתי.

מאת: מתי בשארירכב11/10/111261 צפיות
לצערי, בעולם השמאות וקניה ומכירה של רכבים יד שנייה התרבו תופעות לא טובות בזמן האחרון. אני מביא לכם את הסיפורים שלי , כדי שתוכלו ללמוד מניסיוני ולא להיפגע בעצמכם כמו רבים מהלקוחות שאותם פגשתי.

מאת: מתי בשארירכב11/10/111493 צפיות
לצערי , אני רואה ושומע מלקוחות יותר ויותר מקרים על בעיות כאלה ואחרות ברכביהם. הדבר הנורא הוא העובדה שכולם מודים, שמאי רכב מומחה איכותי היה מונע את ההסתבכות המיותרת.

מאמרים נוספים בנושא תחבורה ורכב - כללי

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי28/07/213580 צפיות
קלנועיות נעשו הרבה יותר בולטות לעין בעשורים האחרונים, וככל הנראה אנחנו נמשיך לראות סוגים כאלה של כלי נסיעה חשמליים שהם פשוטים לתפעול וגם מאוד חכמים.

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי31/12/204173 צפיות
יש עוד אפשרות לנוע במרחבי העיר, והיא כוללת שימוש בקלנועיות המונעות על ידי שימוש בחשמל ואותן רואים יותר ויותר בדרכים עם דגמים חדשים שמגיעים אל הארץ מידי שנה.

מאת: עידן שלומןתחבורה ורכב - כללי24/05/205092 צפיות
במידה ואתם תושבי קרית מלאכי ואתם מעוניינים להתנייד בקלות אתם מוזמנים לעשות זאת באמצעות מונית ספישל שניתן להזמין 24 שעות ביממה.

מאת: SEONET קידום אתריםתחבורה ורכב - כללי07/03/192546 צפיות
רכישת רכב יד 2 היא הוצאה גדולה שרובנו חוסכים כסף לקנית הרכב. כיום סוכנות הרכב אוטוקאר מאפשרים לכם לבחור בין צבחר של דגמי רכבים וכל זאת במימון מלא של הקניה. לא תבואו?

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי18/11/181359 צפיות
רכבים שמגיעים כמו קיה הקוריאנית עם מחיר בהישג יד, כאשר מעבר לכך מדובר ברכב שקורא נכון את השוק ומביא את הפתרון בכל שנה מחדש.

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי28/09/181319 צפיות
חלפים לרכב

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי27/08/181523 צפיות
חלפים לרכב לא בכל מקום

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica