חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

יוצאים לדרך בקלנועית

כשאתם יוצאים אל הדרך, זה ברור לכם מראש כי אתם הולכים לצעוד, רוכבים על אופניים, נכנסים אל המכונית או מתקדמים אל עבר התחנה של האוטובוס הקרובה? יש עוד אפשרות לנוע במרחבי העיר, והיא כוללת שימוש בקלנועיות המונעות על ידי שימוש בחשמל ואותן רואים יותר ויותר בדרכים עם דגמים חדשים שמגיעים אל הארץ מידי שנה.


למי מיועדת קלנועית

לא כל אחד ירכוש לעצמו קלנועית. קהל היעד העיקרי, אפשר לומר הם האנשים שנמצאים בגיל השלישי. כאלה שקצו כבר בהוצאות והנהיגה במכונית. כאלה שלא יוצאים הרבה מעבר לנסיעה העירונית, שם יש להם את כל השירותים והאנשים שהם רוצים וצריכים. האנשים הללו רוצים עדיין לנוע במרחבים שסובבים את הבית שלהם, ועם הליכה שהיא דבר שהרבה יותר קשה עבורם, השימוש בקלנועית קטנת מידות מביא אותם בדיוק אל היעד עם הרבה פחות מאמץ. זה מה שמדייק את אותן קלנועיות לאוכלוסייה של אנשים מבוגרים, עם קריצה לאנשים צעירים יותר שרואים את היתרון של כלי נסיעה שכזה אל מול כלי נסיעה אחרים.


היתרונות של קלנועית

אחד מן היתרונות של קלנועית טמון בעובדה שכל הזמן מייצרים עוד ממש דגמים, שכל אחד מאלה משתפר עוד ועוד לעומת הדגמים שיצאו לפני כן. הדגמים מגיעים עם כל מיני סוגים של אבזורים שניתן להלביש על הקלנועית בהתאמה לצרכים השונים של כל אדם, והדגמים מגיעים עם יכולת נסיעה למרחקים ארוכים עם בטריה שמצריכה טעינה יותר קצרה ושימושית לאורך זמן. קלנועיות שנמכרות היום מגוונות את המחיר, ומאפשרות לכל אחד ליהנות מנסיעה שמגיעה במחיר שהוא יכול להוציא, עם תחזוקה מינימלית בעלות שיוצרת העדפה ברורה לקלנועית על פני מכונית. עם כל אלה זה לא פלא, שהדרישה לאלה גדלה לה כל הזמן.

 



תגיות המאמר: קלנועיות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אני דוגל בכתיבה צרכנית שבודקת את מהות וטיב השירות.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רוני הכהן

מאת: רוני הכהןנדל"ן ומקרקעין26/10/211691 צפיות
טרם ההקמה יש לדעת כי הקמה של מבנה חייבת להיות בהתאמה מלאה לחוקים.

מאת: רוני הכהןניקיון26/10/211481 צפיות
משרד לא מנקה את עצמו, והעובדים שנמצאים במשרד אולי אמורים לדעת לשמור על הסדר והניקיון אבל לא לדאוג לפעולות הניקיון השונות באופן יומיומי

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי28/07/213562 צפיות
קלנועיות נעשו הרבה יותר בולטות לעין בעשורים האחרונים, וככל הנראה אנחנו נמשיך לראות סוגים כאלה של כלי נסיעה חשמליים שהם פשוטים לתפעול וגם מאוד חכמים.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211745 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי29/04/211174 צפיות
העיקר במשרד הוא הניקיון שאיתו יכולים להעריך את כל ההשקעה בבחירה של מיקום אטרקטיבי למשרד בתל אביב,

מאת: רוני הכהןרכב20/04/213806 צפיות
בין כל אלה ישנה אוכלוסייה לא קטנה, שמבקשת לנוע באופן עצמאי ונוח, עם הוצאה כספית מינימלית ככל שרק ניתן בכלי נסיעה מתוחכם.

מאת: רוני הכהןרכב31/03/213936 צפיות
רגילים לנסוע ברכב פרטי או באוטובוס לכל מקום? הגיע הזמן לאמץ דרך חדשה...

מאמרים נוספים בנושא תחבורה ורכב - כללי

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי28/07/213562 צפיות
קלנועיות נעשו הרבה יותר בולטות לעין בעשורים האחרונים, וככל הנראה אנחנו נמשיך לראות סוגים כאלה של כלי נסיעה חשמליים שהם פשוטים לתפעול וגם מאוד חכמים.

מאת: עידן שלומןתחבורה ורכב - כללי24/05/205073 צפיות
במידה ואתם תושבי קרית מלאכי ואתם מעוניינים להתנייד בקלות אתם מוזמנים לעשות זאת באמצעות מונית ספישל שניתן להזמין 24 שעות ביממה.

מאת: SEONET קידום אתריםתחבורה ורכב - כללי07/03/192539 צפיות
רכישת רכב יד 2 היא הוצאה גדולה שרובנו חוסכים כסף לקנית הרכב. כיום סוכנות הרכב אוטוקאר מאפשרים לכם לבחור בין צבחר של דגמי רכבים וכל זאת במימון מלא של הקניה. לא תבואו?

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי18/11/181357 צפיות
רכבים שמגיעים כמו קיה הקוריאנית עם מחיר בהישג יד, כאשר מעבר לכך מדובר ברכב שקורא נכון את השוק ומביא את הפתרון בכל שנה מחדש.

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי28/09/181318 צפיות
חלפים לרכב

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי27/08/181521 צפיות
חלפים לרכב לא בכל מקום

מאת: orya peryתחבורה ורכב - כללי06/08/181472 צפיות
קשה לחוות את הסיטואציה שבה אתם נמצאים מחוץ לדלת המשרד או הבית, או שאתם נעולים ואינכם יכולים לפתוח את הדלת בשל צילינדר תקוע. במקרים אלה, כדאי לא להיכנס ללחץ ולהזמין את מי שמתמחה עם פריצת מנעולים. יש למצוא מנעולן זמין ומקצועי, שיש לו שם ומוניטין וכזה שידוע שהוא אמין. כולנו מעוניינים לחזור לשגרת סדר היום שלנו מהר ככל שניתן ולכן, מנעולן שיפגין זמינות גבוהה ומקצוענות, הוא זה שיוכל לספק לנו שירות יעיל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica