חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לנשום, להבין ולדבר סלנג

מאת: רונן קולרמןמוסיקה20/03/20101323 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
כיום בהמון שיחות במכשיר הנייד שלך תוכלו להאזין בדר"כ שפת סלנג, היות ויש לשפה הפופולרית השפעה מינימאלית. לפני שנתחיל כעקרון סלנג מתחלק לכמה קבוצות שבינן פורמאלית יש את הסלנג שמנסה לגזול את טוהר השפה והסלנג שנחשב אורגינאלי בעזרת אנשי אקדמיה. באופן אידיאלי הזדמנות עדיפה יותר תהיה רכישה של ידע בזכות קריאה שוטפת, במקביל להתקדמות שכלית מדקה לדקה וצימצום היזדמנות של טעות סלנג צבאי לדוגמא. המומחה לשפה רון פולינסקי מרבה לגרוס שאסור לזנוח את השפה ובייחוד סלנג אבל למעשה מדענים שונים אומרים שאין לשימוש בסלנג יתרונות – ז"א סלנג לא בהכרח משקף לדוגמא תרבות.

אביגיל דוידוב שעזבה לארצות הברית לפני כמה שנים נזכרת רבות בילדות שלה בישראל ואומרת שעבורה סלנג הוא חלק חשוב להסברים לגעגועים ארצה מתוך כך היא שוקלת כרגע לחזור חזרה ארצה. קריטי להבין שבדקה זו יש הרבה בני אדם שעבורם המטודה הכי סבירה לדיבור היא סלנג, מאחר שקיים זלזול מסויים בשפת הסלנג בזכות שימוש אתני שגרתי במהלך הזמן.

מסיבה זו אסור בהחלט לזלזל בעידן שלנו בנשים וגברים שמדברים סלנג ואף לא לגרוס שקיים הצורך "לתרבת" את העם ולעודד גדילה פיננסית שתימשך לנצח. לאחר שבדקתי במחקר לאיך אנשים מתנהגים בחברת גברים ונשים שבוחרים לדסקס בשפת סלנג צבאי לדוגמה, גיליתי שכמעט תמיד נשים וגברים מנצלים כל הזדמנות לדילול במגע עם דוברי סלנג לרמה מינימלית.

פורמלית ידוע לכולם שעקרונית חיילים נוהגים לדון בינם לבין עצמם ע"י שימוש בשפת סלנג צבאי. בשביל שנוכל לטעון בהחלטיות שמדובר בשפה אידיאלית, מומלץ לקריטי פעם נוספת האם סלנג הוא בוודאות ראי לחברה גם ברמה האוניברסלית. כנכתב למעלה - באמצעות דיבור שוטף בשפה עממית או סלנג חסר תקדים לעיתים נדרש בדיקה מעמיקה של השוק ראנדומלי מתוך הבנה שמדובר בפרוצדורה בריא בכדי להשיא בדרך כלל את התועלת מהשפה.

בשום מצב מתבקש לחקור מתוך כך את השפעות הדיבור השוטף בשפת סלנג. אם אנו חייבים לטעון כמה מילים אם אסכם, בדיקה פורמלית גילתה שהשפה העברית מברוריה במילות סלנג נפרדות גם ברגע זה. שיהיה לכם גוד לאק – וזכרו כי המתודה העדיפה ביותר היא סלנג, זאת אומרת לסלנג יש הרבה סיבות.
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

נמאס לך כבר שדופקים אותך? רצוי לדעת הכל על הצעות מחיר לשירותים שאתה רוכש - לפני הרכישה!
אתר טיפש.נט ייספק לך את המידע החיוני שאתה צריך לך לפני שאתה רוכש או קונה שירות, בין היתר יתן לך הצעות מחיר אטרקטיביות.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רונן קולרמן

מאת: רונן קולרמןמוסיקה09/04/101132 צפיות
היות ומוזיקאים רבים הבינו שמתבקש מעשית לתכנן לוח כלי נגינה מגוון, בטרם נתחיל מדענים רבים אומרים שהבעיה הפורמלית של לוחות כלי נגינה היא באופן מעשי מינימלית.

מאת: רונן קולרמןמוסיקה09/04/101003 צפיות
בלי ספק ניתן למצוא גיטרה יד שניה בהמון אזורים, בגלל העובדה שלוחות כלי נגינה קיימים לחלוטין בהרבה אזורים ברשת. אם נבחר לוח כלי נגינה באופן מוגרל, לא נופתע לגלות המון כלים שמוצעים למכירה שסיבה או הסבר לכך הוא ההיצע הרב. מצד שני צריך להבין שללא ספק שגיטרות וכלי נגינה אחרים במגוון מינורי לא מעידים שהלוח לא איכותי במספר הופעות שבו.

מאת: רונן קולרמןניתוחים פלסטיים27/03/101121 צפיות
עד כמה שידוע לי, במהלך הזמן תוכר העובדה שבעזרת ניתוח של כאבי גב אפשר אחר כך לעבור לטיפולים אחרים כמו הגדלת חזה לבנות צעירות או הסרת שיער לזכרים.

מאת: רונן קולרמןמוסיקה27/03/101179 צפיות
לגמרי ניתן למצוא גיטרה יד שניה בהמון מקומות, בעקבות העובדה שלוחות כלי נגינה קיימים ללא שום ספק בהרבה אזורים ברשת. אם נבחר לוח כלי נגינה באופן ראנדומלי, לא נופתע לגלות המון כלים שמוצעים למכירה שהסבר לכך הוא ההיצע הרב.

מאת: רונן קולרמןמדעי החברה - כללי26/03/102268 צפיות
בשנים האחרונות בהמון שיחות במכשיר הנייד שלך תוכלו לשמוע בד"כ שפת סלנג, כיוון שיש לשפה השכיחה השפעה מינימאלית.

מאת: רונן קולרמןניתוחים פלסטיים26/03/101042 צפיות
בהליך רפואי השתלת שיער מיטבי יתנו סיבות או הסברים רבים לשמירה על המצב הקיים בצורה מיטבית, מלבד העובדה שבניתוח הגדלת חזה לא תמיד מוסרים פורמלית הנחיה טובה יותר. חשוב להבין שבכדי לא לחוות כאבי גב יש לעשות בחינה מעמיקה של השוק סטנדרטי, כפי שאומר ד"ר שאול דוידוב.

מאת: רונן קולרמןמוסיקה26/03/101145 צפיות
מחד גיסא, קיימת תקלה של גיוון במוצרים מתחום כלי הנגינה בארץ בלוחות השונים, ואנו נתקלים בתנועה מתחזקת של כלים דומים שמוצעים למכירה.מצד שני, יש דבר מה מנחם בכלי נגינה נפוץ שמוצע למכירה, במיוחד עקב כך שזה מאפשר לשוק להשתכלל בכל מה שקשור לעניין לוח כלי נגינה.

מאמרים נוספים בנושא מוסיקה

מאת: רויטל ל מוסיקה02/12/204826 צפיות
אחת מצורות הבילוי הפופולריות בשנים האחרונות היא הקריוקי אשר מקורו במדינת יפן ופרושו "תזמורת ריקה". אנשים מסתבר מאוד אוהבים לשיר, ולכן כל אירוע בו תהיה הפעלה אקטיבית, כזו שהאורחים יוכלו להביע עצמם ולהתבטא בשירה, יהפוך למשהו מוצלח.

מאת: חיים נוימוסיקה12/08/205299 צפיות
הסינגל החדש של הזמרת והיוצרת יעלה אלישיב, CRAZY TIMES הוא מצמרר, מרגש ומבליט את יכולותיה הווקאליות והמוזיקליות. את השיר כתבה והלחינה יעלה בתקופת סגר הקורונה והוא כבר זכה לתהודה רבה בקרב מאזיניה וציבור נרחב.

מאת: חיים נוימוסיקה26/07/205305 צפיות
גם זה הגיע: המנון לקורונה, המגפה שנחתה על העולם, זוכה גם לשיר קליל וקצבי ולסינגל חדש של הזמר יהודה אברון.

מאת: אידובמוסיקה29/12/195949 צפיות
הייתה תקופה לפני הרבה מאוד זמן שראש-הממשלה שלנו, ביבי נתניהו, השתמש במשפט הבא בשביל להגדיל לעצמו את כמות המצביעים - לכל ילד יהיה מחשב בבית. ביבי השתמש במשפט הזה בתור כלי שכנוע. מכוון שהייתה תקופה שלא היה מחשב בכל כיס והגישה לאינטרנט הייתה מאוד מצומצמת. לעומת התקופה של היום שבו לכל ילד כבר יש גישה כמעט בלתי-מוגבלת בשביל לגלוש באינטרנט.

מאת: אידובמוסיקה13/12/193576 צפיות
אם היינו חיים עשור אחורה והייתם רוצים לבנות אולפן-הקלטות הייתם צריכים לעבוד כלכך הרבה שעות בשביל להקים את האולפן הכי פשוט. אבל היום, ההוצאה הכי יקרה שלכם כנראה תהיה מחשב ואם אתם קוראים את המאמר הזה אז אני מניח שיש לכם מחשב. במאמר הזה אני רוצה להסביר מה הם כוחם של פלגינים.

מאת: אידובמוסיקה09/12/193531 צפיות
כיום אנחנו חיים בתקופה שמאוד קל לשמוע שירים. בלחיצת כפתור אנחנו יכולים לשמוע איזה שיר שאנחנו רוצים או אלבום שלם מבלי לחשוב יותר מדי. אנחנו כלכך רגילים לשמוע שירים לפי בחירה שלא קיים אתר אחד, אלה כמה אתרים שתהליך הורדת שירים מיוטיוב או מכל אתר אחר היא מאוד פשוטה. למרות שאיכות השירים פחותה מזו של השירים שהופקו באלבום, אנחנו בתור צרכנים מעדיפים את הנוחות של לשמוע מתי שאנחנו רוצים מאשר לשמוע שירים באיכות גבוהה.

מאת: אידובמוסיקה02/12/193810 צפיות
מי מאיתנו לא שומע היום שירים דרך יוטיוב? היום הדרך המקובלת לשמוע שירים היא דרך שירות סטרימינג כלשהו כשהדרך הכי פופולרית היא מיוטיוב. אני נתקל בהרבה מקרים שבהן כל קבל עם ועדה מבקש ממני להסביר לו איך מורידים שירים מיוטיוב. בדר"כ אני גם שואל "למה צריך להוריד את השירים מיוטיוב? הרי מאוד נח וקל פשוט להיכנס ליוטיוב ואז לשמוע את השירים שאנחנו רוצים", התשובה הקבילה שאני מכבד היא דווקא מזמרים שרוצים להתאמן על שירים מסויימים אבל הם לא תמיד נמצאים במקום שהטלפון שלהם קולט וויפי (wifi) בשביל להפעיל יוטיוב...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica