חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תיקוני הגייה וסלנג

באופן אופטימלי אופציה יותר עדיפה תהיה קניה של ידע בגין קריאה שוטפת, באותו רגע להתקדמות שכלית משניה לשניה ודילול אופציה של טעות סלנג צבאי לדוגמא. המומחה לשפה דוד אהרונוב מרבה להגיד שלא מותר לזנוח את השפה ובייחוד סלנג אך למעשה חוקרים שונים אומרים שאין לשימוש בסלנג יתרונות – זאת אומרת סלנג לא בהכרח משקף למשל תרבות.

בשנים האחרונות בהמון שיחות במכשיר הנייד שלך תוכלו לשמוע בד"כ שפת סלנג, כיוון שיש לשפה השכיחה השפעה מינימאלית. לפני שנתחיל למעשה סלנג מתחלק לכמה קבוצות שבינן רשמית יש את הסלנג שמנסה לגנוב את טוהר השפה והסלנג שנחשב אמין בעזרת אנשי אקדמיה.

רבקה צימרמן שעזבה לרוסיה לפני כמה שנים נזכרת רבות בילדות שלה בישראל ומציינת שעבורה סלנג הוא חלק חשוב להסברים לכיסופים ארצה כתוצאה מכך היא שוקלת כרגע לחזור חזרה ארצה. מומלץ להבין שכרגע יש המון נשים וגברים שעבורם המטודה העדיפה ביותר לדיבור היא סלנג, מכיוון שקיים זלזול מסוים בשפת הסלנג בשל שימוש עממי נורמלי במהלך הזמן.

מסיבה זו אסור לגמרי לזלזל בפיריודה שלנו בנשים וגברים שמדברים סלנג ואף לא לציין שקיים הצורך "לתרבת" את העם ולעודד צמיחה פיננסית שתימשך לנצח. אחרי שבדקתי בעבודת מחקר לכיצד גברים ונשים מתנהגים בחברת אנשים שבוחרים לשוחח בשפת סלנג צבאי לדוגמה, גיליתי שלרוב נשים וגברים מנצלים כל הזדמנות לצמצום במגע עם דוברי סלנג לרמה פעוטה.

פורמלית ידוע לכולם שמעשית חיילים נוהגים לדון בינם לבין עצמם ע"י שימוש בשפת סלנג צבאי. על מנת שנוכל לציין בהחלטיות שמדובר בשפה אופטימלית, קריטי לקריטי עוד פעם האם סלנג הוא על בטוח ראי לחברה גם ברמה העולמית. כנכתב לעיל - באמצעות דיבור שוטף בשפה עממית או סלנג חסר תקדים לעיתים מתבקש בדק שוק ראנדומלי מתוך הבנה שמדובר בפרוצדורה בריא בשביל למקסם כמעט תמיד את התועלת מהשפה.

לעולם לא נדרש לחקור כתוצאה מכך את השפעות הדיבור השוטף בשפת סלנג. אם אנו חייבים לגרוס כמה מילים אם אסכם, בדיקה רשמית גילתה שהשפה העברית מאביגיל במילות סלנג אחרות גם בדקה זו. שיהיה לכם גוד לאק – וזכרו כי הדוקטרינה הטובה ביותר היא סלנג, כלומר לסלנג יש המון גורמים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

נמאס לך כבר שדופקים אותך? רצוי לדעת הכל על הצעות מחיר לשירותים שאתה רוכש - לפני הרכישה!
אתר טיפש.נט ייספק לך את המידע החיוני שאתה צריך לך לפני שאתה רוכש או קונה שירות, בין היתר יתן לך הצעות מחיר אטרקטיביות.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רונן קולרמן

מאת: רונן קולרמןמוסיקה09/04/101128 צפיות
היות ומוזיקאים רבים הבינו שמתבקש מעשית לתכנן לוח כלי נגינה מגוון, בטרם נתחיל מדענים רבים אומרים שהבעיה הפורמלית של לוחות כלי נגינה היא באופן מעשי מינימלית.

מאת: רונן קולרמןמוסיקה09/04/10999 צפיות
בלי ספק ניתן למצוא גיטרה יד שניה בהמון אזורים, בגלל העובדה שלוחות כלי נגינה קיימים לחלוטין בהרבה אזורים ברשת. אם נבחר לוח כלי נגינה באופן מוגרל, לא נופתע לגלות המון כלים שמוצעים למכירה שסיבה או הסבר לכך הוא ההיצע הרב. מצד שני צריך להבין שללא ספק שגיטרות וכלי נגינה אחרים במגוון מינורי לא מעידים שהלוח לא איכותי במספר הופעות שבו.

מאת: רונן קולרמןניתוחים פלסטיים27/03/101116 צפיות
עד כמה שידוע לי, במהלך הזמן תוכר העובדה שבעזרת ניתוח של כאבי גב אפשר אחר כך לעבור לטיפולים אחרים כמו הגדלת חזה לבנות צעירות או הסרת שיער לזכרים.

מאת: רונן קולרמןמוסיקה27/03/101176 צפיות
לגמרי ניתן למצוא גיטרה יד שניה בהמון מקומות, בעקבות העובדה שלוחות כלי נגינה קיימים ללא שום ספק בהרבה אזורים ברשת. אם נבחר לוח כלי נגינה באופן ראנדומלי, לא נופתע לגלות המון כלים שמוצעים למכירה שהסבר לכך הוא ההיצע הרב.

מאת: רונן קולרמןניתוחים פלסטיים26/03/101038 צפיות
בהליך רפואי השתלת שיער מיטבי יתנו סיבות או הסברים רבים לשמירה על המצב הקיים בצורה מיטבית, מלבד העובדה שבניתוח הגדלת חזה לא תמיד מוסרים פורמלית הנחיה טובה יותר. חשוב להבין שבכדי לא לחוות כאבי גב יש לעשות בחינה מעמיקה של השוק סטנדרטי, כפי שאומר ד"ר שאול דוידוב.

מאת: רונן קולרמןמוסיקה26/03/101143 צפיות
מחד גיסא, קיימת תקלה של גיוון במוצרים מתחום כלי הנגינה בארץ בלוחות השונים, ואנו נתקלים בתנועה מתחזקת של כלים דומים שמוצעים למכירה.מצד שני, יש דבר מה מנחם בכלי נגינה נפוץ שמוצע למכירה, במיוחד עקב כך שזה מאפשר לשוק להשתכלל בכל מה שקשור לעניין לוח כלי נגינה.

מאת: רונן קולרמןניתוחים פלסטיים20/03/101515 צפיות
קורל שטילמן למשל שעברה ניתוח של הגדלת חזה טוענת שבשנים קודמות היא הרגישה פחות בטוחה בעצמה וללא שום ספק הניתוח עזר לה..

מאמרים נוספים בנושא מדעי החברה - כללי

מאת: אדיר בנימינימדעי החברה - כללי25/06/231399 צפיות
עושר אינטלקטואלי, רוחני, ידע בלתי מוחשי, לא בא לידי ביטוי בשום דבר בעל ערך חומרני.

מאת: מאיר סוויסה מדעי החברה - כללי07/01/162692 צפיות
הובלות בנהריה כולנו זקוקים לחברת הובלות בנהריהמקצועית ואמינה על מנת לעבור דירה, לשנע מטענים שונים ולהוביל חפצים ממקום למקום. חברת הובלות בנהריה מספקת מעטפת שירותים רחבה הכוללת בין היתר הובלת דירות, הובלה עם מנוף לפינוי חפצים גדולים מקומה גבוהה ודירות גג, הובלת מטענים בעיר וברחבי הארץ וכן שירותי אריזה, פריקה ואחסון. חשוב לבחור חברה אמינה ובעלת מוניטין טוב בענף, מומלץ לחתום על חוזה מסודר הכולל פירוט העבודה, עלות, ביטוחים ואחריות.

מאת: אבינועםמדעי החברה - כללי17/06/149084 צפיות
גשמים בחום הקיץ היום ירחפו המים כרדודים יראו עיניים את המים נוטפים במרחבי ציון הקדושה . השירה אהובה לבני עמך ישראל היום על נהרותייך ציון היקרה שירת המים על תפיח על שדותייך ציון אור במלאות שרייך היפים שיר הארץ המאירים אפיים על שדותייך כמים ישיבו הצללים והמנגינות של בני הארץ ישורו רוח נדיבה ויפה לחבוק וחבור את כולם באהבה של דור המור היום כל השירים אשלנו הם אהובים אותנו יחד בדרכים מהלכים עם השבילים אל שדותיך ירבו השירים לארץ של מבואה ויקרה מהשירים של בני ציון תבוא ברכתה שב

מאת: משב מחקר יישומי בע"ממדעי החברה - כללי03/05/132801 צפיות
במאמרים הקודמים התייחסנו לגיבוש מטרות והגדרת תחומים ולחיבור נכון של שאלות (פריטים) במאמר זה נתייחס למבנה הכלי (השאלון).

מאת: אבינועםמדעי החברה - כללי31/01/132262 צפיות
אני רוצה להקדיש את מחרוזת שחיברתי "עד הדרך" לכבודו של איש יקר נאמן ללב עם ישראל חוזה המדינה תאודור בנימין זאב הרצל "עד הדרך" לעד הדרך בך ציון -לאיש חזון היה חלום עת אשובה על נרי, אשירה עלייך ציון שבי השירה בין שבילי הדרך איתך מולדת -עלי עטרת לאיש הדרך

מאת: מאירה וייסמדעי החברה - כללי25/12/128983 צפיות
מצגים של "אומנות" ו- "מדע" באבחון רפואי יכולים להיחשב כמערכות משלימות ודיסקורסיביות המשמשות רופאים על מנת לתת לגיטימימציה למניפולוציה שהם עושים באמצעות הכח המקצועי שלהם. מאמר זה בוחן את התיעוד הרפואי כהקשר ליחסי הגומלין של שני מצגים אלו.

מאת: יאיר זמדעי החברה - כללי11/10/129477 צפיות
ההבדל בין מקדונלד'ס למסעדת גורמה אינו מסתכם רק באוכל עצמו - תאורה ומוזיקה שונות, ואולי גם מערכת הגברה מאיכות שונה - כל אלו יוצרים אווירה מסוג אחר. אם האווירה במקום מעודדת את הסועדים לאכול מהר יותר, היא עלולה לגרום להם לאכול יותר מדי - ו"מצד שני", אווירה נינוחה תגרום להם לשהות זמן רב ויתכן שהם יזמינו קינוח לא מתוכנן.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica