חפש מאמרים:
שלום אורח
04.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חדוות הנגינה

מאת: רונן קולרמןמוסיקה20/03/2010945 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
בעשור האחרון, כבר ידוע לכל שעל מנת לקיים חיי תרבות איכותיים, קריטי לספק סחר חופשי של כלי נגינה, ואכן כך גם מבצעים. גם בימינו אנחנו ניתן להבחין בתנועה מסחרית גדולה של כלי נגינה לביצוע הופעות, מלבד העובדה שבימי קדם אכן התקיים סחר שכזה של כלי נגינה.

לפני הכל כיום אני מוצא את עצמי מהרהר כיצד אמור להראות לוח כלי נגינה מיטבי, עם זאתכמעט תמיד התשובה לכך היא ברורה. בשנים עברו היה ברור כי בחיים לא תוכל לעשות בחינה אורגינאלית של לוח כלי נגינה במובן הפורמלי של הביטוי מורי נגינה – גם במידה ונדרש לעניין. במברק שקיבלתי בשנים האחרונות מעמית מטורקיה (שהיה חשוב לו לציין את העובדה כפי שהוזכר ) נאמר לי שצריך לזכור כי לוח כלי נגינה טוב הוא לוח שמכיל מידע על גיטרות, אורגנים, אורגניות וכלי מוזיקה אחרים, זאת אומרת מעניק חלופה. לפי דעתי, לוח כלי נגינה איכותי ואפקטיבי אכן יהיה בעל התכונות הללו מראש.

נראה שהכלי הפופולרי ביותר בלוחות כלי הנגינה הוא גיטרה ולא אחרת, אם נעיף מבט במה שמתרחש בתקופה האחרונה. בהשוואה לתקופות שונות בהיסטוריה בהן גיטרה לא הייתה כלי כה פופולרי כשלא התקיימו הופעות, רוב לוח כלי נגינה יכיל בתוכו המוני גיטרות בתקופה האחרונה. רשמית כבר ידוע לי אחרי שעשיתי בדיקה שקריטי לרכוש כלי נגינה שהתיישן – אף פעם לא חדש על-פי המלצת מורי נגינה.

כל שיחה אפשרית שתעשו במכשיר נייד תגרום לכם ככל הנראה להבין שבני אדם גורסים שלוח כלי נגינה שגרתי עדיף. בהשוואה לעובדה שבכל בית יש סלון, כך לאורך כל התקופות בהיסטוריה היה לוח כלי נגינה במובן זה או אחר. המדען אמנון כהן הצביע על העובדה שהאדם הקדמון סחר בכלי נגינה כמו כלי מיתר, תופים שונים וכד' על מנת לרכוש אותם.

אם נקבל את המסקנות של המחקר החדש שנעשה בגרמניה על לוח כלי נגינה, נופתע לגלות שכלים כמו תופים קדמוניים הועברו בתמורה לאוכל בימי קדם. למען זה שתוכלו לחיות לחלוטין עם עצמכם באופן או צורה אולטימטיבית, כדאי לבצע בחינה מעמיקה של השוק בדיקדוק בטרם מחליטים למכור כלי נגינה אהוב שלא משומש לצורך הופעות.

הסבר לעובדה שעדיין לוחות רבים אינם איכותיים הוא שקל הרוב מוכר ציוד נגינה לא איכותי, כך טוען יוסי אלפסי איש מכירות מת"א שמתמחה בשוק לוח כלי נגינה. קחו למשל מכירה של גיטרה אופיינית, סקוויר שנת 85 שנמכרת בעזרת מיכאלה. כשהיא פרסמה את הגיטרה, היא ביקשה 1200 שקל. כדי שתוכל למכור את הגיטרה שלה, עליה להוריד את המחיר ל600-700 ש”ח לפי המלצת מורי נגינה.

מחקר שבוצע באמריקה גילה שמחיר מופקע לא יגרום למוצר להמכר מהר יותר בפרסום לוח כלי נגינה ( היות והאמינות תפגע בזכות בקשת המחיר המקסימאלי ). כיוון שלמכור זה קשה, שיהיה גוד לאק.
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

נמאס לך כבר שדופקים אותך? רצוי לדעת הכל על הצעות מחיר לשירותים שאתה רוכש - לפני הרכישה!
אתר טיפש.נט ייספק לך את המידע החיוני שאתה צריך לך לפני שאתה רוכש או קונה שירות, בין היתר יתן לך הצעות מחיר אטרקטיביות.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רונן קולרמן

מאת: רונן קולרמןמוסיקה09/04/101133 צפיות
היות ומוזיקאים רבים הבינו שמתבקש מעשית לתכנן לוח כלי נגינה מגוון, בטרם נתחיל מדענים רבים אומרים שהבעיה הפורמלית של לוחות כלי נגינה היא באופן מעשי מינימלית.

מאת: רונן קולרמןמוסיקה09/04/101004 צפיות
בלי ספק ניתן למצוא גיטרה יד שניה בהמון אזורים, בגלל העובדה שלוחות כלי נגינה קיימים לחלוטין בהרבה אזורים ברשת. אם נבחר לוח כלי נגינה באופן מוגרל, לא נופתע לגלות המון כלים שמוצעים למכירה שסיבה או הסבר לכך הוא ההיצע הרב. מצד שני צריך להבין שללא ספק שגיטרות וכלי נגינה אחרים במגוון מינורי לא מעידים שהלוח לא איכותי במספר הופעות שבו.

מאת: רונן קולרמןניתוחים פלסטיים27/03/101122 צפיות
עד כמה שידוע לי, במהלך הזמן תוכר העובדה שבעזרת ניתוח של כאבי גב אפשר אחר כך לעבור לטיפולים אחרים כמו הגדלת חזה לבנות צעירות או הסרת שיער לזכרים.

מאת: רונן קולרמןמוסיקה27/03/101180 צפיות
לגמרי ניתן למצוא גיטרה יד שניה בהמון מקומות, בעקבות העובדה שלוחות כלי נגינה קיימים ללא שום ספק בהרבה אזורים ברשת. אם נבחר לוח כלי נגינה באופן ראנדומלי, לא נופתע לגלות המון כלים שמוצעים למכירה שהסבר לכך הוא ההיצע הרב.

מאת: רונן קולרמןמדעי החברה - כללי26/03/102269 צפיות
בשנים האחרונות בהמון שיחות במכשיר הנייד שלך תוכלו לשמוע בד"כ שפת סלנג, כיוון שיש לשפה השכיחה השפעה מינימאלית.

מאת: רונן קולרמןניתוחים פלסטיים26/03/101043 צפיות
בהליך רפואי השתלת שיער מיטבי יתנו סיבות או הסברים רבים לשמירה על המצב הקיים בצורה מיטבית, מלבד העובדה שבניתוח הגדלת חזה לא תמיד מוסרים פורמלית הנחיה טובה יותר. חשוב להבין שבכדי לא לחוות כאבי גב יש לעשות בחינה מעמיקה של השוק סטנדרטי, כפי שאומר ד"ר שאול דוידוב.

מאת: רונן קולרמןמוסיקה26/03/101147 צפיות
מחד גיסא, קיימת תקלה של גיוון במוצרים מתחום כלי הנגינה בארץ בלוחות השונים, ואנו נתקלים בתנועה מתחזקת של כלים דומים שמוצעים למכירה.מצד שני, יש דבר מה מנחם בכלי נגינה נפוץ שמוצע למכירה, במיוחד עקב כך שזה מאפשר לשוק להשתכלל בכל מה שקשור לעניין לוח כלי נגינה.

מאמרים נוספים בנושא מוסיקה

מאת: רויטל ל מוסיקה02/12/204836 צפיות
אחת מצורות הבילוי הפופולריות בשנים האחרונות היא הקריוקי אשר מקורו במדינת יפן ופרושו "תזמורת ריקה". אנשים מסתבר מאוד אוהבים לשיר, ולכן כל אירוע בו תהיה הפעלה אקטיבית, כזו שהאורחים יוכלו להביע עצמם ולהתבטא בשירה, יהפוך למשהו מוצלח.

מאת: חיים נוימוסיקה12/08/205310 צפיות
הסינגל החדש של הזמרת והיוצרת יעלה אלישיב, CRAZY TIMES הוא מצמרר, מרגש ומבליט את יכולותיה הווקאליות והמוזיקליות. את השיר כתבה והלחינה יעלה בתקופת סגר הקורונה והוא כבר זכה לתהודה רבה בקרב מאזיניה וציבור נרחב.

מאת: חיים נוימוסיקה26/07/205315 צפיות
גם זה הגיע: המנון לקורונה, המגפה שנחתה על העולם, זוכה גם לשיר קליל וקצבי ולסינגל חדש של הזמר יהודה אברון.

מאת: אידובמוסיקה29/12/195960 צפיות
הייתה תקופה לפני הרבה מאוד זמן שראש-הממשלה שלנו, ביבי נתניהו, השתמש במשפט הבא בשביל להגדיל לעצמו את כמות המצביעים - לכל ילד יהיה מחשב בבית. ביבי השתמש במשפט הזה בתור כלי שכנוע. מכוון שהייתה תקופה שלא היה מחשב בכל כיס והגישה לאינטרנט הייתה מאוד מצומצמת. לעומת התקופה של היום שבו לכל ילד כבר יש גישה כמעט בלתי-מוגבלת בשביל לגלוש באינטרנט.

מאת: אידובמוסיקה13/12/193577 צפיות
אם היינו חיים עשור אחורה והייתם רוצים לבנות אולפן-הקלטות הייתם צריכים לעבוד כלכך הרבה שעות בשביל להקים את האולפן הכי פשוט. אבל היום, ההוצאה הכי יקרה שלכם כנראה תהיה מחשב ואם אתם קוראים את המאמר הזה אז אני מניח שיש לכם מחשב. במאמר הזה אני רוצה להסביר מה הם כוחם של פלגינים.

מאת: אידובמוסיקה09/12/193534 צפיות
כיום אנחנו חיים בתקופה שמאוד קל לשמוע שירים. בלחיצת כפתור אנחנו יכולים לשמוע איזה שיר שאנחנו רוצים או אלבום שלם מבלי לחשוב יותר מדי. אנחנו כלכך רגילים לשמוע שירים לפי בחירה שלא קיים אתר אחד, אלה כמה אתרים שתהליך הורדת שירים מיוטיוב או מכל אתר אחר היא מאוד פשוטה. למרות שאיכות השירים פחותה מזו של השירים שהופקו באלבום, אנחנו בתור צרכנים מעדיפים את הנוחות של לשמוע מתי שאנחנו רוצים מאשר לשמוע שירים באיכות גבוהה.

מאת: אידובמוסיקה02/12/193812 צפיות
מי מאיתנו לא שומע היום שירים דרך יוטיוב? היום הדרך המקובלת לשמוע שירים היא דרך שירות סטרימינג כלשהו כשהדרך הכי פופולרית היא מיוטיוב. אני נתקל בהרבה מקרים שבהן כל קבל עם ועדה מבקש ממני להסביר לו איך מורידים שירים מיוטיוב. בדר"כ אני גם שואל "למה צריך להוריד את השירים מיוטיוב? הרי מאוד נח וקל פשוט להיכנס ליוטיוב ואז לשמוע את השירים שאנחנו רוצים", התשובה הקבילה שאני מכבד היא דווקא מזמרים שרוצים להתאמן על שירים מסויימים אבל הם לא תמיד נמצאים במקום שהטלפון שלהם קולט וויפי (wifi) בשביל להפעיל יוטיוב...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica