חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קידום מכירות - שיטות נבחרות לקידום העסקה

מאת: צבי סתיושיווק02/03/2009942 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

תחרות היא דבר בריא. היא בריאה ללקוחות המסוגלים לרכוש מוצרים טובים יותר במחירים זולים יותר. היא טובה גם למוכרים או הספקים, שכן היא מאלצת אותם להתייעל ולהשתפר כל הזמן, שמא ינוצחו על-ידי מתחריהם. תחרות היא גם מקור להמצאות וחידושים ולשיטות מכירה יעילות יותר.

הניסיון מעיד כי קיימות שיטות שונות לקידום מכירות. קידום מכירות היא שיטה ותורה מורכבת, הנלמדת במיטב הפקולטות לניהול. שיטות חדשות לקידום מכירות צצות חדשות לבקרים ואנשי קידום מכירות טובים הם בעלי מקצוע מבוקשים ביותר. עם זאת, לא כל השיטות הטובות לקידום מכירות חייבות להיות מורכבות ולחייב סיעור מוחות של מיטב אנשי המקצוע. לעיתים דווקא חפצים קטנים או דברים קטנים יכולים לסייע לנו בקידום מכירות ובזכייה בתחרות מול מתחרינו.

בואו נראה עתה כיצד עשויים חפצים קטנים לסייע לנו לקדם עסקה שאנו מעוניינים להוציא אל הפועל, או לאפשר לנו לרקום עסקאות חדשות. ראשית חפצים קטנים הכוללים מסרים פרסומיים מסייעים למסר הפרסומי שלנו להגיע בתפוצה רחבה לאנשים רבים. חלקם עשויים להיות לא רלבנטיים אך חלקם עשויים להיות אנשי מפתח בעסקה הנוכחית העומדת על הפרק וחלקם עשויים להיות אנשי מפתח בעסקאות עתידיות.

שנית, חפצים שימושיים מבטיחים שיעשה בהם שימוש רב במהלך יום העבודה ואף מעבר לו. איש עסקים משתמש בעט למשל, הן במהלך יום העבודה והן בשעות הערב או כאשר הוא יוצא לבילוי. באופן כזה אנו מבטיחים שהמסר הפרסומי שלנו ילווה אותו הן במהלך יום העבודה והן מעבר לו. חשיפה מתמדת למסר הפרסומי שלנו ולפרטי הקשר איתנו מספקת לאדם הרלבנטי מידע לו הוא זקוק לצורך יצירת קשר ואף התניה לא-מודעת כאשר הנושא בו אנו עוסקים עולה על הפרק. לדוגמא אם הוא זקוק למוצר מסוים, מיד עולה במוחו המסר הפרסומי: "מוצר מסוים = חברה X". כך אנו מגדילים מאוד את הסיכוי שהוא יצור דווקא איתנו קשר כאשר הוא יהיה זקוק לשירותים שאנו מספקים.

הדברים הקטנים אינם דווקא יקרים. שימושיותם של חפצים אינה קשורה כלל לעלותם. פעמים רבות החפצים השימושיים ביותר הם דווקא זולים מאוד. עובדה זו מאפשרת לנו לספק ללקוחותינו הנוכחיים או הפוטנציאליים חפצים שימושיים מאוד בעלות נמוכה. העלות הנמוכה מאפשרת להזמין את החפצים המסוימים במספרים גדולים וכך להפיץ את המסר הפרסומי בכמויות גדולות.

בנוסף לכך, העובדה שהמתנות הקטנות ניתנות חינם פונה אל הרצון האנושי להרוויח ולקבל חפצים ללא תשלום. חברה המספקת בתערוכה חפצים שימושיים הנושאים מסרים פרסומיים, תמשוך אל הדוכן שלה אנשים רבים שיבקשו לעצמם מתנות קטנות ושימושיות ובאופן כזה תגדיל במידה משמעותית ביותר את זרימת הקהל לדוכן שלה. האפקט עשוי להיות אפקט של "אבן מתגלגלת", כלומר כאשר יגיעו אנשים אל הדוכן לקבל מתנות ויראה כי הדוכן הוא דוכן פעיל, תתעורר באופן טבעי הסקרנות של הלקוחות שלא הגיעו לדוכן והם יתקרבו גם כן.

לסיכום ניתן לומר כי ניתן לבצע קידום מכירות באופנים שונים ורבים מאוד. אך לעיתים ניתן לבצע קידום מכירות ולקדם עסקאות באמצעות חפצים קטנים וזולים שהתועלת בהם גדולה.

מאמר זה נכתב ע"י סתיו מוצרי פרסום בע"מ-

החברה מתמחה במתן מענה מיטבי ללקוחות עסקיים ופרטיים, מתנות עם לוגו לקידום עסקים דוגמאת עטים, מחזיק מפתחות וכן כובע או דיסק און קי. בסתיו ניתן למצוא גם שלל מתנות לאירועים וכן גימיקים רבים.

סתיו מוצרי פרסום, כי רק אצלנו מילה היא מילה!
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

משרדי סתיו – תצוגה, רח' רש"י 27 רמת-גן.
טלפון 03-7521666
פקס 03-7525922
050-2451403

דואר אלקטרוני:z@stvi.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת צבי סתיו

מאמרים נוספים בנושא שיווק

מאת: קורן דורשיווק06/07/222357 צפיות
כיצד ניתן לשווק בפייסבוק עם הכלים המתקדמים שיש היום בדפים עסקיים בפייסבוק? טיפים חשובים

מאת: nirשיווק24/06/213594 צפיות
הקמת אתר עסקי בפייסבוק הינו כלי מצוין המאפשר לכם לפרסם את עצמכם ולהגיע אל קהלים חדשים, המחפשים אחר המוצר או השירות אותו אתה מציע ולשמר את הלקוחות הקיימים שלכם.

מאת: ישראל רף שיווק31/05/213767 צפיות
העובדים הם המנוע של העסק פנקו את העובדים במארזי שי, עציצים ממותגים, ותקבלו מנוע טורבו עבור העסק שלכם עם מסר ממותג בעציץ להעניק חוויה בלתי נשכחת לחיזוק הקשר עם העובדים והלקוחות שלכם. פנו אלינו נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: שלום כהןשיווק02/05/175461 צפיות
אף יום הולדת אינה שלמה בלי מסיבה נחמדה, קטנה או גדולה, שמאפשרת לנו לעשות בדיוק את זה וגם לחגוג את שעתיד לבוא.

מאת: שלום כהןשיווק16/11/162614 צפיות
מעבר דירה זה בדרך כלל מסוג אותם הדברים שמאוד לא קל להתמודד איתם. הדבר הראשון שצריך לעשות הוא לקבל את ההחלטה ולמצוא את הדירה שאליה עוברים, ומייד לאחר מכן מתחילה העבודה. צריך למיין את החפצים, כי איזה זמן טוב יותר יש מאשר מעבר הדירה כדי להיפרד מכל מה שכבר לא משמש אתכם?

מאת: שלום כהןשיווק28/08/162953 צפיות
זה לא משנה אם יש לכם אתר אינטרנט או לא, אם יש לכם עסק קטן או גדול. כיום כל עסק שרוצה להצליח חייב שיהיה לו לוגו מתאים אשר ישדר על הגל של השירותים שהעסק בוחר להעניק לשירותיו. כך שאם יש לכם מסעדת דגים לדוגמה, תצטרכו כמובן לדאוג לכך שהלוגו ישדר על הקונספט הזה, תוכלו לעצב לוגו בהשראה של ים או כזה שמופיעים בו דגים. האפשרויות הינן רבות למדי וכל מה שאתם צריכים לעשות זה פשוט לבחור מבחינתכם.

מאת: SEOMANשיווק25/05/162067 צפיות
אפילו מתנות קטנות לעובדים עשויות לשווק את העסק שלכם בצורה מעולה ולשלב חוויית יחסי עובד מעביד נפלאה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica