חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חורף חם במיוחד לעובדים שלכם - "מתנות לעובדים".

מאת: SEOMANשיווק25/05/20162064 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ישנה חשיבות ניכרת אודות מתנות לעובדים בתפקודו של העובד במקום העבודה שלו. כשהעובד מקבל מתנה לחג פעמיים בשנה, הן בראש השנה והן בפסח, המתנה מהווה מדיד, מעין מבחן לשביעות רצונו של העובד ממקום העבודה שלו, הן לטוב והן לרע. הגורם לכך נובע מן העובדה שכך לומד העובד לחוש עד כמה הוא מוערך או לא מוערך על ידי מקום העבודה שלו. מתנות לעובדים ניתנות לרוב בפן הקבוצתי ולא בפן האישי, אך אין זה משנה כלל וכלל, העובד בכל אופן ברמה העקרונית מעוניין להרגיש פעמיים בשנה כי עבודתו מוערכת באמצעות מתנה ראויה לשמה. הווה אומר, עבודתו אותו הוא מבצע, היינו עבודה פקידותית, מכירות, ניהול וכדומה – מספיק מוערכת ומתוגמלת באמצעות מתנה שאין בה דופי. מתנות לעובדים מושקעות ויצירתיות ייצרו מבחינת העובדים מוטיבציה גבוהה, אכפתיות וקשר עמוק למקום העבודה.

כיצד לבצע בחירה של מתנות לעובדים?

כפי שנטען לעיל, בחירת מתנות לעובדים הינה משמעותית וקריטית עבור העובדים ועל כן יש להקפיד על הפרמטרים הבאים כלהלן –

* פונקציונליות – מתנה פונקציונלית ושימושית תגרום לעובד לזכור אותה וגם את מי שנתן לו אותה גם בחלוף זמן רב. כאשר המתנה פונקציונלית, העובד לא יזרוק את המתנה לזבל הוא ידחוף אותה עמוק לארון יחד עם מתנות לא רצויות וכן הוא לא יחוש שהמעסיקים שלו זלזלו בבחירת המתנה עבורו.

* עיצוב – לרמת העיצוב של המתנה ישנה חשיבות עליונה, רושם ראשוני הוא חשוב ביותר. עיצוב איכותי יגרום לרושם ראשוני על המתנה עבור העובד.

* התאמה עבור קהל היעד – אם אנחנו מכוונים מתנות לעובדים לעובדים צעירים -  אזי תלושים לכלי בית פחות יעניינו את העובדים הללו והם דווקא יעדיפו תלושים למקומות בילוי או למסעדות ולבתי קפה. מאידך, לעובדים מבוגרים תלושי קנייה וכלי בית יהוו אטרקציה אידיאלית ביותר. אבל ניתן להמיר זאת גם במתנות הרבה יותר מקוריות לחגים כמובן.

* מקוריות – המגוון הנרחב של היצע המתנות לחגים הוא רב ביותר, על כל קשת גווניו. לא חייבים להיות מקוריים במתנה עצמה, אבל יכולים להיות מקוריים ברמת העיצוב, להוסיף משהו קטן ומיוחד וכדומה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קידום אתרים, יעוץ לקידום עסקים באינטרנט
www.seoman.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת SEOMAN

מאת: SEOMANבישול ואפיה28/04/183263 צפיות
מהו בית בד וכיצד ניתן לדעת האם בית הבד מייצר את שמני הזית בצורה טובה, בריאה ואיכותית? כל מה שרציתם לדעת על תהליך הכנת שמן הזית בבתי הבד השונים ועל סגולותיו של שמן הזית בהוספתו בבישול.

מאת: SEOMANהסרת שיער14/04/184311 צפיות
אילו טכנולוגיות מתקדמות להסרת שיער יכולות לסייע לנו להיפטר מהשיער שאינו רצוי בימינו? המרכז לטכנולוגיה אסתטית מסייע לנו להבין, אילו מכשירי הסרת שיער קוסמטיקאיות צריכות להשתמש ומהן הסגולות של כל אחד מהמכשירים?

מאת: SEOMANמדיטציה27/02/181329 צפיות
מרגישים תקיעות בחיים? מרגישים לחוצים בעבודה? ייתכן ותרצו לדעת איך לזמן שפע אל חייכם אשר יוכל למלא אתכם באור ושמחה לאורך זמן?

מאת: SEOMANתעשייה26/02/181309 צפיות
מנוף הרמה הוא ללא ספק הכלי המקצועי ביותר עבור כל חברת בנייה אשר זקוקה למשאית מנוף הרמה לגובה.

מאת: SEOMANדיאטה25/02/183526 צפיות
אם תמיד רציתם לדעת איך להוריד במשקל ולהישאר רזה, עכשיו גם אתם תוכלו להכיר את השיטה החדשה לירידה במשקל אשר הצליחה להטריף אלפי ישראלים הודות לתוצאות היפות אשר הצליחה להציג עבור כל אלו אשר התחילו להשתמש בה.

מאת: SEOMANדיאטה25/02/182760 צפיות
האם נמצאה שיטה חדשה לירידה במשקל אשר הצליחה לעזור לאלפי ישראלים לרדת במשקל בדרך הטבעית? עכשיו גם אתם יכולים לדעת איך מורידים במשקל בלי דיאטה וספורט.

מאת: SEOMANרוחניות - כללי22/01/181414 צפיות
אם תמיד רציתם לדעת איך לאזן את הגוף בקלות ולהתחיל להכניס יותר שפע אל חייכם, הרי כי עכשיו גם אתם תוכלו לעשות זאת בעצמכם. כל שעליכם לעשות זה לאמץ לכם את אחת מהשיטות עתיקות היומין אשר הגיעו אלינו היישר מן המזרח. על מנת שאנרגיית הצ'י תוכלו לזרום בחייכם, תוכלו להתחיל ולהתאמן בטאי צ'י, צ'י קונג, סו ג'וק ,מדיטציות, רייקי, הילינג, יוגה ושיטות נוספות. היום נדבר על הדרכים האפקטיביות ביותר לריפוי הגוף והנפש אשר יתחילו לגרום לכם להרגיש שינוי משמעותי בחייכם ולאורך זמן.

מאמרים נוספים בנושא שיווק

מאת: קורן דורשיווק06/07/222332 צפיות
כיצד ניתן לשווק בפייסבוק עם הכלים המתקדמים שיש היום בדפים עסקיים בפייסבוק? טיפים חשובים

מאת: nirשיווק24/06/213568 צפיות
הקמת אתר עסקי בפייסבוק הינו כלי מצוין המאפשר לכם לפרסם את עצמכם ולהגיע אל קהלים חדשים, המחפשים אחר המוצר או השירות אותו אתה מציע ולשמר את הלקוחות הקיימים שלכם.

מאת: ישראל רף שיווק31/05/213740 צפיות
העובדים הם המנוע של העסק פנקו את העובדים במארזי שי, עציצים ממותגים, ותקבלו מנוע טורבו עבור העסק שלכם עם מסר ממותג בעציץ להעניק חוויה בלתי נשכחת לחיזוק הקשר עם העובדים והלקוחות שלכם. פנו אלינו נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: שלום כהןשיווק02/05/175459 צפיות
אף יום הולדת אינה שלמה בלי מסיבה נחמדה, קטנה או גדולה, שמאפשרת לנו לעשות בדיוק את זה וגם לחגוג את שעתיד לבוא.

מאת: שלום כהןשיווק16/11/162609 צפיות
מעבר דירה זה בדרך כלל מסוג אותם הדברים שמאוד לא קל להתמודד איתם. הדבר הראשון שצריך לעשות הוא לקבל את ההחלטה ולמצוא את הדירה שאליה עוברים, ומייד לאחר מכן מתחילה העבודה. צריך למיין את החפצים, כי איזה זמן טוב יותר יש מאשר מעבר הדירה כדי להיפרד מכל מה שכבר לא משמש אתכם?

מאת: שלום כהןשיווק28/08/162953 צפיות
זה לא משנה אם יש לכם אתר אינטרנט או לא, אם יש לכם עסק קטן או גדול. כיום כל עסק שרוצה להצליח חייב שיהיה לו לוגו מתאים אשר ישדר על הגל של השירותים שהעסק בוחר להעניק לשירותיו. כך שאם יש לכם מסעדת דגים לדוגמה, תצטרכו כמובן לדאוג לכך שהלוגו ישדר על הקונספט הזה, תוכלו לעצב לוגו בהשראה של ים או כזה שמופיעים בו דגים. האפשרויות הינן רבות למדי וכל מה שאתם צריכים לעשות זה פשוט לבחור מבחינתכם.

מאת: רוני הכהןשיווק27/03/162179 צפיות
היתרונות הגדולים של הדפסה על חולצות עבור בתי עסק הם רבים וחשובים ולכן אין זה פלא לראות כי השימוש באפקט שיווקי מעין זה רק הולך וגדל

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica