חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דוכני אוכל ליום הולדת

מאת: שירה כחלוןהפקות אירועים21/03/2010865 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

על מה מדברים אחרי כל אירוע גדול? תמיד מזכירים איך נראתה הכלה, כמה הטקס היה מרגש, איזה יופי היה הריקוד הראשון של בני הזוג בתור בעל ואישה וכמובן, על האוכל. נראה שהעיסוק העיקרי באירועים ובזמן שלאחריהם הוא בדיבורים על הקייטרינג, על גודל המנות, המבחר הגדול או המצומצם, הסלטים, הקינוחים והטעם.

המסקנה היא שהאירוע, כפי שהוא נתפס בעיני המוזמנים, עשוי לקום וליפול על איכות האוכל שהוצע בו ולכן אם אתם מתכננים חתונה או אירוע מיוחד אחר בזמן הקרוב, סביר להניח שבחירת המנות שתציעו בו היא הבחירה החשובה ביותר שתעשו בארגון האירוע כולו.

רוצים לגוון? להציע משהו חדשני וטעים שיכול לקלוע לטעמו של כל אחד ואחד מהאורחים שלכם? האופציות כיום הן רבות, עם חידושים נוספים שצצים בכל עונת חתונות חדשה, כאשר המילה האחרונה היא דוכני מזון לאירועים. דוכני המזון עשויים להוות המנה העיקרית באירוע או לצידה, אך מה שבטוח הוא שנראה שכולם אוהבים זאת.

למה להגביל את אפשרויות הבחירה של האורחים עם הכרעה בין שתי חלופות למנה עיקרית ושלושה סוגי קינוחים? כיום ניתן להציע למוזמנים דוכני מזון ליום הולדת עם בחירה בין עשרות סוגי מאכלים, ולתת לכל אחד להרכיב לעצמו צלחת מלאה בכל טוב.

אם אתם בקטע אסיאתי, תוכלו להציע דוכן סושי, נודלס ומגוון מוקפצים; אם תרבות האכילה האמריקנית, קיימת אפשרות להגיש המבורגר גורמה, צ'יפס, נקניקיות וכריכי ענק; המטבח המקסיקני מביא עמו אפשרויות רבות ובהן נאצ'וס, טאקו, פאחיטאס, שלל קוקטיילים מרעננים ואינספור סוגי מתוקים; דוכני מזון לימי הולדת או לילדים יכולים לכלול גלידות, שוקולדים, סוכריות, עוגיות, פופקורן ולשמש כחנות ממתקים שלמה; אפשרות אחרת היא להציע דוכני פלאפל, סביח וחומוס שלא נופל מהחומוסיות הטובות בארץ – כמובן מומלץ שלא להציע דוכן אחד בלבד אלא כמה דוכני אוכל וכמה אפשרויות, הכל תלוי בטעמכם ובמבחר שאתם מעוניינים להציע. שיהיה במזל ובעיקר בתיאבון!

 



תגיות המאמר: דוכני אוכל


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אינטרקום

גינון

www.morb.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שירה כחלון

מאת: שירה כחלוןניקיון21/03/10715 צפיות
פוליש ווקס ופוליש קריסטלי להברקת רצפות לא מבצעים על רצפת קרמיקה או גרניט פורצלן. חברת פוליש שמציעה לכם שירות שכזה צריכה ליידע אתכם בנושא.

מאת: שירה כחלוןשיפוצים18/03/10934 צפיות
שמירה על המכשירים יכולה לחסוך לנו תיקון מכונות כביסה. הקפידו על ניקוי תקופתי של המכשיר מאבנית, אל תדחסו במכונה יותר מדי בגדים בבת אחת והימנעו מלהשאיר חפצים כגון מטבעות, מפתחות ופתקים בכיסי הבגדים.

מאת: שירה כחלוןשיפוצים18/03/10901 צפיות
אנחנו נעזרים במערכות אינטרקום לבית ולעסק כחלק לסינון המבקרים במקום כחלק מהאבטחה הכללית של המבנה, ומשתמשים בהן כאמצעי נוחות, כדי שלא נצטרך לקום מהכסא בכל פעם שמישהו מצלצל בדלת. כאשר האינטרקום מתקלקל אנו מגלים לפתע כמה הפכנו תלויים במכשיר הוותיק

מאת: שירה כחלוןגינון18/03/101203 צפיות
אנשים רבים שאינם מספיקים להגיע לטיפול בגינה בוחרים לאחר זמן לא רב לרצף את שטח האדמה, או לחפות את חלקה בדק. לדבר יש יתרונות – בחסכון במים, בזמן לטיפול בגינה

מאמרים נוספים בנושא הפקות אירועים

מאת: אלעד אוחנההפקות אירועים23/11/195908 צפיות
לא כל אירוע חייב להיערך באולם אירועים; לעתים אנו מבקשים לערוך אירוע קטן ואינטימי יותר בחצר הבית, בגן הציבורי הקרוב או בשכיית חמדה כלשהי בחיק הטבע. לעתים לאירוע שלנו אין דרישות רבות ומורכבות ואנו עשויים להזדקק רק לציוד משלים שיסייע לנו בארגון האירוע החביב שלנו. במקרים כמו זה, תוכלו לפנות לחברה העוסקת בהשכרת ציוד לאירועים.

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים13/01/193004 צפיות
הרשימה הבאה תעשה לכם סדר בכל מה שאתם צריכים לארגן לימי השבעה, מסוכות אבלים להשכרה ועד פתרונות חימום וקירור.

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים22/07/182285 צפיות
אוהלים להשכרה | מסוככים עליכם בכל תנאי אוהלים יכולים לשמש למטרות שונות, לפניכם מספר מדדים שיוכלו לסייע לכם לבחור את האוהל הטוב והמתאים ביותר עבורכם. אין ספק שמשפחת האוהלים עברה תמורות במהלך ההיסטוריה, האוהלים הקדמונים ששימשו למגורים הפכו למבנים ארעיים לאנשים הנודדים בדרכים ונראה כי עד השנים האחרונות אנשים הכירו בעולם המערבי רק את אוהלי הקמפינג, אבל היום זה נראה אחרת אוהלים של היום הינם מבנים שיכולים לשמש כמבני קבע בגני אירועים או במסעדות, אנשים נהנים מאוהלים להשכרה לעריכת אירועים או למטרה של מפ

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים17/06/181477 צפיות
אוהלי אבלים הם מוצר נפוץ בקרב היושבים שבעה, כבר הורגלנו לראות את האוהלים כאשר אנו הולכים לנחם מכרים, מחיר אוהלי אבלים הם טווח רחב וחשוב להתמצא.

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים03/06/181575 צפיות
הסוכה שאתם שוכרים תשמש אתכם ותענה על הצרכים שלכם. כדי שכך יקרה ואתם תהיו מרוצים עליכם לזכור מספר נקודות חשובות. כאשר עומדים לשכור סוכות אבלים להשכרה יש לזכור מספר נקודות חשובות. וזאת כדי שתוכלו להפיק תועלת מקסימלית מהשירות ותהיו מרוצים מהמוצר שקבלתם. קראו להלן על הנקודות המשמעותיות שיעזרו לכם לכוון את עצמכם לחברה המומלצת, ולקבלת השירות ההולם והרצוי לכם.

מאת: tiloniהפקות אירועים08/04/181599 צפיות
הפקת לוויות זהו תהליך הדורש הקפדה על פרטים טכניים מרובים. לפני הכל, יש להעביר את גופת המת אל בית הלוויות, תוך תיאום ההלוויה עם חברה קדישא. בנוסף, צריך לתקשר עם הגורמים הרלוונטיים ולסדר עניינים של רישיון קבורה, פרסום מודעות אבל ועוד

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים13/02/181720 צפיות
חשבם לשכור סוכות אבלים להשכרה? עליכם לברר על החברה לפני שאתם סוגרים עסקה. כדי שתקבלו מענה מתאים לצורך שלכם ותהיו מרוצים. כאשר שוכרים מוצר, חשוב מאוד להיות בטוחים שאתם מתנהלים מול משכיר אמין והוגן. כך שאתם תקבלו את המוצר הרצוי לכם, ותהיו מרוצים משירות מתאים שעונה על הצורך שלכם. קראו להלן על הפרטים שצריך לברר אודותיהם לפני שפונים לשכור מוצר מחברה. כך תדעו כיצד להתנהל ולהשיג את התוצאה המקסימלית והמתאימה לכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica