חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הסרת שיער לגברים – האם הסרת שיער SHR יעילה עבור גברים?

מאת: סוזי קייביקורות מוצרים13/04/20102102 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

גברים הם לקוחות חדשים יחסית בעולם הסרת השיער לצמיתות. נשים התמודדו עם שיער מיותר מאז ומעולם בעוד גברים נטו לקבל את שיער הגוף כחלק מגבריותם.
כיום, עם התפחות המודעות לטיפוח אצל גברים גוברת הנטייה של גברים להסיר שיער גוף מיותר.
גברים רבים משתמשים בשיטות מיושנות להסרת שיער, גמו גילוח או שעווה.
הגברים המעודכנים יותר משתדלים להתשמש בטכניקות חדישות יותר מתוך תקווה להסיר את השיער לצמיתות ולא להצטרך להתמודד עם השיער המיותר מדי חודש.
שיטות הסרת השיער בלייזר או אפילציה היוו פתרון חלקי לגברים כיון שמספר הטיפולים עד קבלת ירידה ניכרת בכמות השיער הוא גבוה  במיוחד כיון שהשהטח המטפול בכל טיפול הוא קטן ושיער גוף גברי צומח על פני שטחים גדולים יחסית.
כיום עם כניסת הטכניקה להסרת שיער SHR , יכולים גברים ליהנות מהסרת שיער על פני שטחי גוף גדולים ובכך להקטין את מספר הטיפולים הדרושים להסרת השיער המיותר.
הסרת שיער SHR המבוססת על פולסים מהירים של אנרגיה אור ממוקדת יעילים לכל גווני העור והשיער ועובדים גם על פלומה דקה ובהירה ללא תופעות לואי בלתי רצויות, ללא כויות, צלקות וכתמים ו – ללא כאב.
גם יתרונות אלה משפיעים על החלטתם של גברים לגשת לטיפול להסרת שיער SHR, שכן גם גברים לא נהנים מטיפולים מכאיבים ומהסיכון של הופעת כתמים או צלקות על עורם.
העובדה היא שבמכונים להסרת שיער SHR ניתן לראות יותר גברים מטופלים.

לגברים באזור השרון והמרכז המעוניינים להתנסות בהסרת שיער SHR - לחצו על הלינק לתאם הדגמת טיפול חינם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת סוזי קיי

מאת: סוזי קיידיאטה ותזונה27/06/101656 צפיות
כמעט כל מי שעושה דיאטה צריך להתמודד עם החשק לאכול מתוקים וכיון שיש כל כך הרבה אנשים המכורים פסיכולוגית לאכילת שוקולד, מהווה החשק לשוקולד בעיה שרבים מתמודדים איתה.

מאת: סוזי קיישיער07/04/102121 צפיות
אם את מתכוונת להראות טוב לקראת אירוע חשוב, ערב מיוחד, חתונה או מסיבה, לא תוכלי להתעלם מחשיבות עיתוב התסרוקת לערב זה.

מאמרים נוספים בנושא ביקורות מוצרים

מאת: אבי דוידיביקורות מוצרים02/01/192903 צפיות
מתי ואיפה כדאי לרכוש מזרונים זולים לשנת לילה נוחה ובריאה.

מאת: אלכס אדמוןביקורות מוצרים07/06/173199 צפיות
בישראל קיימות חנויות קוסמטיקה רבות בהן ניתן להשיג מוצרים ים המלח בזול. מה כדאי לכם לדעת על מוצרי קוסמטיקה ים המלח לפני קנייתם וכיצד להשתמש בהם כדי להפיק מהם תועלת מרבית?

מאת: שלום כהןביקורות מוצרים23/08/161828 צפיות
מזה שנים רבות כל אחד במדינת ישראל יודע כי לשתיית מים מהברז מתלווים לא רק טעם לוואי, אלא גם חלקים של חול, חלודה ואפילו אבנים קטנות. את כל אלו, אנחנו בוודאי שלא רוצים במי השתייה שלנו, ולכן, האופציה הטובה ביותר היא לשתות

מאת: שלום כהןביקורות מוצרים23/08/161686 צפיות
מים מסוננים של בר מים תמי 4 מספקים לנו לא רק את המים הטובים והבריאים ביותר לשתייה, אלא גם שומרים על הסביבה. אם התלבטתם פעם, מדוע עדיף ליהנות ממים טריים ואיכותיים ממכשיר בר המים של חברת תמי 4, לפניכם כל הסיבות.

מאת: שלום כהןביקורות מוצרים23/08/161650 צפיות
המים שאנחנו שותים עלולים להכיל לא מעט חיידקים, אשר חלקם עלולים לסכן אותנו. למרות שהחיידקים נמצאים בכל מקום, הרי שכאשר אנחנו

מאת: שלום כהןביקורות מוצרים23/08/161773 צפיות
כולנו יודעים כי מים הם הבסיס לחיים, אבל חשבתם פעם איזה מים אתם שותים? אם אתם רגילים לצרוך את מי השתייה שלכם מהברז, כדאי שתחשבו שוב. המים המגיעים אלינו מהברז מכילים לא פעם מזהמים, אשר בהחלט אינם ראויים לשתייה. אז מה עושים?

מאת: שלום כהןביקורות מוצרים23/08/161776 צפיות
איזה מים הכי כדאי לנו לשתות? זוהי שאלה שכל אחד שואל את עצמו. האם אפשר להסתפק בשתייה של מי ברז? או שאולי לקנות בקבוקי מים מינרלים? האם מים מסוננים של בר מים תמי 4 הם התשובה האופטימאלית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica