חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דיאטת שוקולד – לאכול שוקולד ולרזות?

מאת: סוזי קיידיאטה ותזונה27/06/20101658 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

"דיאטת שוקולד? לא יכול להיות..." זו התגובה הראשונה של כולם כשהם שומעים על האפשרות לאכול שוקולד ולרזות.


האמת היא שכמעט כל מי שעושה דיאטה צריך להתמודד עם החשק לאכול מתוקים וכיון שיש כל כך הרבה אנשים המכורים פסיכולוגית לאכילת שוקולד, מהווה החשק לשוקולד בעיה שרבים מתמודדים איתה.


קיימות שתי גישות לדיאטת השוקולד.

הראשונה קיצונית וטוענת שאכילה של 300 גר' שוקולד מריר עם 70% מוצקי קקאו ושתיה מרובה של מים יכולה לגרום להרזיה של מספר קילוגרמים בכמה ימים.
השניה מעט יותר מתונה והגיונית הטוענת שאכילה של 3 ארוחות מסודרות ביום, ארוחת בוקר בת 250 קלוריות, ארוחת צהריים בת 400 קלוריות וארוחת ערב בת 350 קלוריות משאירה אפשרות לאכילה של 150-200 קלוריות שמקורן בשוקולד.

זה לא כל כך הרבה שוקולד – רק בערך 30 ג'ר שהם כשליש חפיסה קטנה.יחד עם זאת למי שמכור לשוקולד זה הרגע המתוק של היממה, פינת פינוק קטנה שעוזרת למלא את המצברים ולהמשיך הלאה בשמירה על הדיאטה.

כמובן שמבנה הארוחות צריך לכלול דגנים מלאים, חלבונים והרבה ירקות. זאת על מנת לסייע למערכת העיכול לפעול, לייצר תחושת שובע ולתת לגוף את כל מרכיבי התזונה החיוניים.

לשוקולד יש ערכים תזונתיים חשובים, במיוחד לשוקולד מריר שהוכיח את תרומתו לבריאות כנוגד חימצון חזק. כמו כן יש בשוקולד פלבנואידים הגורמים שיפור במחזור הדם והוכיחו יכולת למנוע מחלות לב ולהוריד לחץ דם.
יותר מכל יש בממתק החום והממכר הזה חומרים המשפרים את מצב הרוח, מעניקים תחושת סיפוק ונחמה רגשיים ואנרגיה מיידית.

התוצאה המקווה היא שמי שעושה דיאטת שוקולד יוכל להתמיד בה לאורך זמן, לרדת במשקל ולהגיע למשקל היעד שלו בקלות.

חייבים לציין שדיאטת השוקולד נחשבת לדיאטה מהירה, דיאטת כסאח שאסור להתמיד בה לאורך זמן כיון שהיא אינה בנויה על תפריט מאוזן ועלולה לגרום לחסרים במרכיבי תזונה חיוניים וכמובן, שכמו בכל מקרה אחר, לפני דיאטה יהיה חכם להתייעץ ברופא, דיאטנית או גורם מוסמך אחר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת סוזי קיי

מאת: סוזי קייביקורות מוצרים13/04/102106 צפיות
עם כניסת הטכניקה להסרת שיער SHR , יכולים גברים ליהנות מהסרת שיער על פני שטחי גוף גדולים, ביעילות וללא כאב. לטיפול הדגמה חינם של הסרת שיער SHR...

מאת: סוזי קיישיער07/04/102124 צפיות
אם את מתכוונת להראות טוב לקראת אירוע חשוב, ערב מיוחד, חתונה או מסיבה, לא תוכלי להתעלם מחשיבות עיתוב התסרוקת לערב זה.

מאמרים נוספים בנושא דיאטה ותזונה

מאת: יעקב קובי עזראדיאטה ותזונה06/03/201560 צפיות
קובי עזרא ויטמין D כנגד זיהומים - ויטמינים. לאחר התפרצויות שפעת H1N1 בשנת 2009, המליצו בחום על כל עובדי הבריאות והחולים להיבדק ולטפל במחסור בוויטמין D כדי למנוע החמרה של דלקות בדרכי הנשימה. ויטמין D מפחית גם את ייצור הציטוקינים הפרו-דלקתיים, מה שעלול להפחית את הסיכון לסערת ציטוקין בזיהום H1N1.48

מאת: מאיה אהרונוביץדיאטה ותזונה27/10/191998 צפיות
טיפים מסדנת תזונה- כיצד להקפיד על תזונה בריאה בשעות העבודה

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה08/08/181696 צפיות
שורש מאקה הוא שורש מופלא הגדל בהרי האנדים. הוא מכיל את כל אבות המזון ומוגדר כמזון על. מחקרים מראים על סגולות רבות שיש לשורש בתחומים שונים. כיצד מאקה יכול לעזור לכם ולמה כדאי לכם לצרוך אותו.

מאת: דודישדיאטה ותזונה16/03/181281 צפיות
כיום כולנו יודעים שעודף משקל הוא לא בריא. אורח החיים העכשווי הביא לנו את שומן הטראנס, העבודות הסטאטיות וחוסר התזוזה שלנו לאורך היום

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה22/01/189716 צפיות
מגנזיום הוא מינרל חשוב לתפקוד תקין של גוף האדם, מבדקים בישראל מצאו שהישראלים סובלים מחוסר חמור במגנזיום בערבות הרגלי השתייה בישראל. כיצד מגנזיום משפיע על הגוף והאם כדאי לי לצרוך אותו?

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה22/01/181497 צפיות
תבלין הכורכום הפופולרי משמש את התרבות ההודית כבר אלפי שנים בטיפול בבעיות בריאותיות שונות. מחקרים אחרונים על תבלין הכורכום השאירו את המומחים פעורי פה לנוכח היכולות האנטי דלקתיות שבחומר הפעיל בתבלין הכורכום - הכורכומין. כיצד הכורכומיו עובד וכיצד הוא יכול לסייע לטיפול בבעיות רפואיות שונות.

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה15/01/181569 צפיות
גרסיניה קמבוג'יה הוא להיט הרזיה שכבש את העולם בעקבות תכניתו של ד"ר אוז מתכנית הבריאות האמריקאית. כיצד גרסיניה קמבוג'יה יכול לסייע לכם לרדת במשקל?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica