חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הצורך בעורך דין טוב

                        מדוע צריך עורך דין

 זה התחיל כדיון משפטי שבו הרגשתי חסר אונים. מבלי להיכנס לפרטים אישיים. מבלי להסביר את העניין המשפטי. מבלי לחשוף מידי פרטים. זה היה דיון אזרחי בפני כבוד נשיאת בית המשפט המחוזי. דיון אשר אליו הגעתי בטוח בצדקתי. דיון אליו הגעתי בעקבות פסיקה אחרת של בורר מוסכם ביני לבין אדם אחר. זו הייתה,לדעתי,  פסיקה ברורה, נכונה וממצה על עניין שהיה שנוי במחלוקת.

  התייצבתי בבית המשפט. הדיון התחיל וכבוד הנשיאה פסקה.אני נותרתי המום מהחלטתה. לא הבנתי את פסיקתה. ידעתי שלא אוותר. ידעתי גם שזה הזמן לקבל יעוץ משפטי. בניגוד לצד השני שפעל  ללא לאות תוך שהיא מלווה בעצות של אנשים רבים, היא  גם הפעילה עורכי דין רבים. אני פעלתי לבד ללא סיוע משפטי ללא ליווי של עורך דין. חשבתי ועד היום אני חושב שצדק דינו להתגלות גם ללא עזרת אחרים. מסתבר שלעתים יש צורך "בדחיפה" קלה של עורך דין מיומן, יעיל ונבון.

 זה היה הזמן שבו סימה, זוגתי לחיים, החליטה ליזום. זמן שבו "היא נטלה את המושכות לידיה". התחילה לחפש לי עורך דין. הציגה את הבעיה בפורום באינטרנט. הציגה את הבעיה באופן כללי כמעין דילמא שאינה ברורה. רבים ענו לה. אף לא אחד הבין את מהות הנושא.

 באחד הימים הגיע מייל פשוט. "חושב שיכול לעזור, התקשרי אלי". על החתום היה עורך דין גונן שניר. הוא התכוון באמת ובתמים לסייע לנו כחלק מתפיסת העולם שלו שבה מסייעים לאנשים במצוקה. נפגשנו איתו ומאז התחלתי "לראות את האור בקצה המנהרה". הוא פתר את הבעיה לחלוטין. פשוט הסביר, קיבל את הסכמתי, פעל והגיע לתוצאות הטובות ביותר שלהן יכולתי לצפות מבחינה משפטית.

 איש נבון, מרובה תארים אקדמאיים  ( שני תארים בהנדסה, ניהול עסקים ומשפטים).מתנדב להופיע בחינם לפני אזאחים תאבי דעת. יופיע גם בפני מתנדבי המשמר האזרחי.  נפגשנו במשרדו. הצגתי לפניו את הבעיה. הוא חשב קלות ומצא את הפתרון האולטימטיבי. משלב בין פסיכולוגיה למשפטים. משלב בין הידע הכללי העצום המצוי ברשותו לבין ההתייחסות המשפטית לנושא. מוכן תמיד להקשיב, מבין את הנושא ומציע חלופות. עד כה, כל שהציע היה לא פחות ממושלם. מסתבר שעורך דין טוב כמו גונן שניר הוא התשובה והדרך לפיתרון סוגיות משפטיות. המפתיע הוא שככל שהסוגיה המשפטית מסובכת יותר כך הוא מרוצה יותר. בדיעבד, גם אנחנו כלקוחות מסופקים יותר מהדרך, הפתרון והיכולת המוכחת שלו.

 היום עורך דין גונן שניר הוא גם חבר קרוב שלנו.מסייע, משפטית בעניינים שונים בתחומי החיים. גם לסימתי יש אי אילו נושאים בלתי גמורים שלהם נדרשת התערבות משפטית. עו"ד שניר פועל ביעילות ובנחישות להשגת טובתה כלקוחה. החברות בינינו היא בונוס שאנו מחבקים בשתי זרועות.

 מסתבר שכמו בכל דבר בחיים כדאי לקחת את הטוב והמקצועי ביותר. כך ברפואת שיניים, כך בקניית מוצר חדש, כך בלימודים וכך בעריכת דין. עורך דין טוב חוסך לנו סיבוכים בהווה ובעתיד.אם מותר לי להמליץ ובניגוד למה שחשבתי בעבר. הרי שהתייעצות בעורך דין, שכירת שירותיו המקצועיים והמשפטיים בנושאים הנדרשים לכך יכול להיות ההבדל שבין הטוב לרע. ההבדל שבין תסכול מתמשך לבין השגת הזכויות להן אתה זכאי כדין. זה ההבדל בין נבון להדיוט. נבון ישכור שרותי עריכת דין לעניין משפטי. ההדיוט יחסוך בעלותו אך קרוב לוודאי יפסיד בהליך המשפטי. הנבון ביותר ימצא את עורך הדין הטוב ביותר לכל פעולה משפטית.

 אני  מצאתי ובחרתי.

ד"ר אבי זלבה

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

 סגן ד"ר אבי זלבה דובר אק"מ

משטרת ישראל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת סגן ניצב ד"ר אבי זלבה

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהעזרה והתנדבות15/03/111740 צפיות
אני מבקש לציין במיוחד את דבריו החמים של הממ"ז על מתנדבי המחוז, האק"מ בהחלט כיכב בנאומו כמו גם בסרט שהוקרן על המחוז, את הכנס כיבדו בנוכחותם מספר ראשי ערים הנמצאות בתחומי המחוז, מפכלי"ם לשעבר וממ"זים לשעבר,

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהעזרה והתנדבות15/03/112239 צפיות
שומרים על הקהילה ועל הבית- אגף קהילה ומשמר אזרחי, מספק מסגרת חברתית קהילתית המאפשרת לכל אזרח לשמור על ביתו, על משפחתו ועל המדינה. האגף מפעיל מערך של כ 40,000 מתנדבים מהם 36,000 בגירים. מידי יום מעורבים 2,000 אזרחים בעשייה קהילתית מאתגרת, במגוון תפקידי שיטור בליבת העשייה של משטרת ישראל, כתף אל כתף עם שוטרי משטרת ישראל.

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהעזרה והתנדבות15/03/112064 צפיות
בשנים האחרונות התפרסמו דו"חות ביקורת וסקרים רבים, שהעידו על הצורך בביצוע שינויים מהותיים בפעילות האגף. תכנית העבודה של אגף קהילה ומשמר אזרחי לשנת 2011 מהווה תוצר של תהליך עיבוד וניתוח מורכב של צורכי העבודה, כפי שעלו בממצאי הדו"חות, ולאור דיונים מקיפים עם יחידות השטח ובמטות.

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהאקטואליה13/03/111868 צפיות
הכיכר היחודית והיחידה בארץ "כיכר המישמר האזרחי "הוקמה על ידי ובמימון עמותת"ידידי המישמר האזרחי "באר שבע שגם היא בודדה מסוגה בישראל. הח"מ היה בין מקימיה (של הכיכר)בסיוע של הרשות . הכיכר נחנכה במסגרת ארועי 35 שנה לאק"מ שהתקיימו בעירי.

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהאקטואליה13/03/111757 צפיות
הכיכר היחודית והיחידה בארץ "כיכר המישמר האזרחי "הוקמה על ידי ובמימון עמותת"ידידי המישמר האזרחי "באר שבע שגם היא בודדה מסוגה בישראל. הח"מ היה בין מקימיה (של הכיכר)בסיוע של הרשות . הכיכר נחנכה במסגרת ארועי 35 שנה לאק"מ שהתקיימו בעירי.

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהשיווק מגזרים13/03/119199 צפיות
רפ"ק חן ערך סקירה מסכמת על הפעילות האכיפתית בשנה שחלפה ושם דגשים לגבי האכיפה בשנה הנוכחית. השנה הכריז ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי על כל רובעי העיר כאיזור סטרילי מבחינת ההתייחסות לתרבות הנהיגה. משטרת התנועה של אשדוד תשים דגשים של אכיפה עם הסברה ומניעה תוך הסתייעות בתגבור של משטרת התנועה הארצית.

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהעזרה והתנדבות13/03/112540 צפיות
המתנדבים עיכבו את הנהג לצורך זיהוי ובעוד שהם ממתינים לניידת שבדרך הנ"ל החל לפתע לרוץ לעבר שדה החיטה הרטוב והחשוך. המתנדבים דלקו אחריו בריצה והצליחו לתפוס אותו מנסה לשכב ולהסתתר בחיטה, כמובן שהבחור נעצר ואז הוחלט לערב גם את מתנ"א דרום בתמונה

מאמרים נוספים בנושא דיני משפחה

מאת: איתמר כוכבידיני משפחה11/05/211507 צפיות
הורים מעוניינים להבטיח את כספם באמצעות החתמת הילד/ה ובן/בת זוגו על הסכם הלוואה, במסגרתו הם יתחייבו להחזיר את הכספים עם גירושיהם או חתימה על הסכם ממון של ילדיהם עם בן/בת הזוג.

מאת: איתמר כוכבידיני משפחה11/05/211301 צפיות
עשרת התנאים אשר הורים יכולים להציב לילדיהם או אף לילדם ובת/בן הזוג המתגוררים בדירה, שההורים רכשו והעניקו במתנה לילדיהם (או הבטחת כספים שהעניקו), המשתנים בהתאם לנסיבות המקרה כדלהלן:

מאת: נועם קוריס משרד עורכי דיןדיני משפחה26/01/201617 צפיות
בית המשפט העליון בפסק דינו של כבוד השופט מ' מזוז, הכריע בימים אלו בעתירה המכוונת נגד החלטות של המשיבים 2-1, בית הדין הרבני הגדול בירושלים ובית הדין הרבני האזורי בתל אביב-יפו (להלן: בית הדין האזורי), מיום 14.2.2019 ומיום 12.11.2018 בהתאמה, בהן נקבע כי העותר חייב בגט לאשתו.

מאת: טלדיני משפחה03/06/182013 צפיות
אחד הנושאים המרכזיים בענייני גירושין הינו חלוקת הרכוש. בשיקולים של חלוקת רכוש כל צד מעלה את טענותיו כאשר מטרתו לקבל נתח משמעותי יותר בכלל הרכוש שנצבר.

מאת: רוני הכהןדיני משפחה10/04/181579 צפיות
לכל עורך דין לגירושים יש את הסגנון שלו. כדאי לוודא כי הסגנון שלהם מתאים הן שלך ואת הסגנון הדרוש כדי להגן על האינטרס שלך במהלך ואחרי הגירושים.

מאת: רוני הכהןדיני משפחה28/03/181685 צפיות
איך מסייעים בשלבים הללו של הפירוק הבלתי נמנע כדי ליצור עד כמה שפחות רגעים קשים בהליך מורכב שכזה? פניות אל עו"ד משפחה הן בהחלט צעד נבון

מאת: רוני הכהןדיני משפחה23/10/171797 צפיות
ברגע בו כבר נמצאים על פרשת דרכים לקראת גירושים יש כאלה שיכולים לומר דבר או שניים לגבי איך להתגרש נכון וחשוב להבין את העניין לעומק טרם הקפיצה השירה לתוכו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica