חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בלונים

מאת: רופא שינייםאומנות - כללי17/04/2010944 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

איזה כיף זה לשחק בבלונים , הרבה מאוד ילדים קטנים וגם אנשים מבוגרים מאוד אוהבים להשתמש במוצר המופלא הזה שנקרא בלונים, בלונים פשוט עושים לפעמים טוב על הנפש, טוב לאנשים שמשחקים איתם , וגורמים לשדרוג כל תפאורה שבה הם נמצאים כאשר אפשר לעצב אותם בצורות , צבעים והמון חידושים מעניינים שאפשר לראות בתחום של בלונים שמתפתח מאוד יפה, ומראה הרבה גיוונים והרבה המלצות חדשות , החל ממשלוחי בלונים עד הבית וזרי בלונים מעניינים בצורות שונות וצבעים שונים, ועד ליצנית שמגיעה אל יום הולדת ומעסיקה את הילדים עם בלונים בצורות של חיות.

בהחלט בלונים הם משהו שיכול לעשות לנו רק טוב, אין משהו רע  בזה וזה משמח בעיקר ילדים, אך תחשבו לדוגמא מה יקרה ואיזה כיף יקרה בשביל כלה שנכנסת לאולם, נכנסת לחופה וכל החופה מקושטת בלונים בצורות של לבבון, ובצבעים אדומים, וצבעים אחרים מפארים את החופה ,ולפעמים זה עושה אושר עילאי.

אך לפעמים בלונים לא יכולים להיות רק משהו טוב, משום שקם אדם והמציא את גז ההליום, גז ההליום גורם לדברים לרחף ולעוף ולהיצמד לקיר  עליון לדוגמא , וכך נוצרו בלונים מסוג הליום, בלונים  מאוד יפים  שיכולים לפאר כל אירוע ולתת גיוון שונה מאוד של עיצוב, אז מה? יש בזה משהו טוב או משהו רע?.

בלונים מסוג הליום

בלונים מסוג הליום הם לא רעים כל עוד לא הופכים אותם למשהו רע,  וזה אף משדרג כל אירוע .

ניקח לדוגמא בשולחנו באירוע כל שהו, לדוגמא חתונה, עוברים בין השולחות ורואים בלונים קשורים לשולחן בצורה יפה ועומדים בצורה יפה, וזה למה? משום שאם תפתחו את הקשרים הבלונים יעוף אל על  עד שירדו לאחר יום בערך, הבלונים יכולים להיות מסודרים יפה ובצורות ובצבעים יפים ובהחלט לשפר את המראה של המקום.

אך מה יכול להרוס  בלונים ולהפוך אותם לרעים ואת התדמית שלהם? ההליום בעצמו , כאשר ילדים רבים ואנשים רבים שואפים הליום על מנת "להתמסטל" וגם על מנת לעשות קולות מצחיקים, ואל תנסו את זה , הליום באמת עושה קולות מצחיקים אם שואפים אותו אבל זה מאוד מסוכן ואסור לקחת בלונים כאלה לריאות .

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רופא שיניים

סרטי תדמית

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רופא שיניים

מאת: רופא שינייםעיצוב אתרים02/05/101105 צפיות
כל הזמן אנו מדברים ומפרטים על נושא עיצוב באנרים ואיך הוא תורם להיקפי הפרסום ברשת, ואיך הוא אפילו תורם להכנסות רבות מאוד של בעלי האתרים ובעלי העסקים הגדולים והקטנים. פירוט מלא על עיצוב באנרים והתרומה הרבה שלו לעולם הדיגטלי והאינטרנטי.

מאת: רופא שינייםבריאות השן09/04/10955 צפיות
כתבה רופא שיניים שעושה גם הלבנת שיניים והאם הרופא משפר לנו את התדמית. ולמה חשוב לאנשים ציבוריים לשמור על שיניים לבנות מאוד ובוהקות.

מאמרים נוספים בנושא אומנות - כללי

מאת: אופיראומנות - כללי28/02/223268 צפיות
תכשיט עתיק הם עולם ומלואו. אלו תכשיטים המושכים את תשומת הלב ומצריכים גם עולם הערכת תכשיטים מיוחדת בעלת חשיבות עבור תכשיטים הנשמרים בצורה שלמה. למשל, תכשיטים מתחילת המאה ה19, וגם לפני. הערכת תכשיטים הוא מקצוע שחשוב להכיר אותו היטב. כשמדובר על תכשיטים עתיקים, חשוב לדעת שצריך ללמוד את הנושא מהבסיס, על מנת לבצע הערכה ראויה ומדויקת. חלק מההערכה המובן חייבת להתבסס על המידע מבעלי התכשיטים. הקשר המשפחתי מאד חשוב כאן, וכל פיסת מידע מסייעת.

מאת: אופיראומנות - כללי18/01/223552 צפיות
אין הערכת אומנות הדומה אחת לשניה אך כל הערכת אומנות מתקיימת באותה הדרך ובאופן של התאמה אישית לסוג הפריט. פסל לדוגמא עובר תהליך אחר וזאת גם הסיבה שהאימות נעשה בהתאם לסוג הפריט.

מאת: danisapirאומנות - כללי07/01/223294 צפיות
דעו לכם כי חוגים למבוגרים בחיפה יכולים להעשיר את שעות הפנאי של המבוגרים ולהפוך אותם לכאלה שיהיו אנשים שמחים יותר. לאור זאת יהיה כדאי לכל אחד מכם לחפש אחר חוגים שיוכלו להתאים בדיוק לו ולהסב לו הנאה רבה. זה בוודאי יהיה מאוד חכם מצדכם ולא תרצו להתפשר בעניין הזה וזאת כאשר חושבים על הנושא הזה ומביאים בחשבון את כל ההיבטים השונים שיהיו קשורים לכך. אז אל תשכחו זאת.

מאת: דוד כהןאומנות - כללי23/09/205152 צפיות
דווקא בתקופה הנוכחית כשכולנו בבתים, מבלים ויוצאים פחות, זה הזמן לשדרג את ניראות הבית. ככה בוחרים היום תמונות לחדרי הבית.

מאת: Danaאומנות - כללי01/07/205194 צפיות
החזרה לשגרה לאחר תקופת ההסגר פתחה בפנינו דלתות חדשות בחיים. בין אם פתחנו עסק חדש לאחר תקופת הקורונה, או פתחנו מחדש את העסק, או התחלנו עבודה חדשה ופשוט רוצים להתחדש בציור קיר. זאת הייתה תקופה קשה לכולנו, בין אם כלכלית, נפשית, או גם וגם.

מאת: מסגרתאומנות - כללי01/01/206129 צפיות
הדפסה על קנבס בחיפה – הדפסה של תמונות מטיולים כאשר אנחנו מטיילים בעולם אנחנו מצלמים הרבה תמונות. תמונות אלו לא שוות הרבה אלא אם נפתח אותן ונדפיס אותן כך שנתלה אותן בבית שלנו. הדפסה על קנבס בחיפה יכולה לאפשר לנו להדפיס את התמונות הכי יפות מהטיולים שלנו

מאת: שלום כהןאומנות - כללי27/09/192331 צפיות
סרטי תדמית אנו פוגשים במסגרות כמו מערכות בחירות ובחירת ראשי איגודים ולשכות ציבוריות, אך בתחום המכירות יש לתחום הזה משמעות ענפה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica