חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ניסים ציוני ופתחון לב נרתמים גם לחיות נזקקות

ניסים ציוני ועמותת פתחון לב, העוסקת במתן סיוע הומניטרי לשכבות מצוקה בישראל, מקפידים על מתן כלים וציוד לא רק לאוכלוסיות נזקקות כי אם גם לבעלי חיים.ניסים ציוני מקפיד על כך שעמותת "פתחון לב" שבראשותו תדאג לספק שמיכות וציוד אשר יאפשרו לכלבים להעביר את הלילות בשלום.זאת חלק, ממדיניות כוללת של העמותה לדאוג לכלל החברה בישראל::לאדם, לחי, לצומח ולדומם.הפעילות הזאת הינה חלק מתפיסת חזון כוללת של הגברת הרגישות החברתית ותחושת האחריות החברתית.בעמותת פתחון לב בראשותו של ניסים ציוני נפתחים כל העת אפיקים חדשים לדאגה הומניטרית:אם זה מרכז הההשכלה לנוער ע"ש האסטרנאוט הישראלי הראשון אילן רמון ז"ל אשר נקרא "לגעת באופק" ואם זה ע"י פתיחת בזארים עם ציוד במחיר סמלי לאוכלוסיה נזקקת , אם זה דאגה לנושאי איכות הסביבה ואם זה דאגה לקשישים על ידי פרויקט מציאת חבר טלפוני.   במסגרת פעילות זו דואג ניסים ציוני ועמותת פתחון לב לשמר קשר עם אגודת תנו לחיות לחיות וביחד הם משנסים מותניים ומשתפים פעולה לטיפול בחתולי רחוב.   לא ניתן להתעלם,לסיום,ממכתב ההוקרה המרגש אשר הגיעה לניסים ציוני עמותת פתחון לב,מעירית ראשון  לציון ובו כותבת הוטרינרית העירונית הראשית ד"ר פנינה גרינשפיין את שיר ההוקרה הבא,שיר אשר ריגש את ניסים ציוני וחברי העמותה עד מאוד   תודות רבות מהכלבים והכלבות על השמיכות הטובות שאת החורף בכלבייה העבירו לנו בנעימות   הנציגות החמודות קרן ולימור לנו דאגו שלא נקפא מקור   כך שבשמי ובשם כל בעלי החיים שזה כולל גם חתולים ולפעמים צפורים   תודה רבה מכל הלב ולב של כלב הוא לב אוהב   על הנדיבות הרבה לא רק לאנשים אלא גם לבעלי חיים   בברכה, ד"ר גרינשפן אורית

וטרינרית עירונית

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ניסים ציוני

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ניסים ציוני

מאת: ניסים ציוניהודעות לעיתונות - כללי28/11/101232 צפיות
ממש צר לי אבל זוהי תמונת המצב הכואבת שאני ניסים ציוני רואה ממקומי כמייסד וכמנכ"ל פתחון-לב, זהו המצב האמיתי הקשה, המתסכל והמקומם השורר במדינת ישראל. מעצמת מדע וטכנולוגיה, כבר אמרנו?

מאת: ניסים ציוניהפקת אירועים14/10/101586 צפיות
בדצמבר 1980 נרצח בניו יורק, אחד מגדולי האמנים בהיסטוריה, מייסד הביטלס, ג'ון לנון. בדצמבר 2010 ימלאו 30 שנה להירצחו. מיליוני מעריצים ברחבי העולם ישתתפו בעשרות אירועים ומופעים מיוחדים לציון יום השנה ה - 30. מדינת ישראל תהיה חלק בלתי נפרד מההתרחשות העולמית, שתלווה באירועי מדיה בינלאומיים. קונצרט מחווה ייחודי לג'ון לנון יתקיים גם בישראל. הקונצרט יכלול מופע מוזיקלי בהשתתפות מיטב האמנים המקומיים, ("משינה", אביב גפן, שלומי שבן, יזהר אשדות, חמי רודנר, קרן פלס, שלמה גרוניך, משה לוי ועוד.

מאת: ניסים ציוניהודעות לעיתונות - כללי02/09/101441 צפיות
לכולנו תקופת החגים היא תקופה מלאה בסערת רגשות. זו תקופה מתחילה בהתחדשות. שנה חדשה, בגדים חדשים, ארוחות משפחתיות, נסיעה או אירוח להורים או לקרובי משפחה המלווה בהתרגשות גדולה דרכה אנו עוברים בפקקי תנועה בדרך לארוחה וממנה. זהו המצב, לשמחתנו, שלנו,של אלה שיכולים. מצד שני, בשכנות אלינו, מקרוב ומרחוק יש את אלה שאין להם, אלה שלא יכולים להתקין את ארוחת החג ושלא נדבר על לקנות בגדים,

מאת: ניסים ציוניחינוך ולימודים - כללי14/07/101375 צפיות
בשנה שעברה, מ' נערה בכיתה י' מבית נורמטיבי ,במצב כלכלי גרוע מאוד. חמישה ילדים- יחד עם הוריהם בדירת חדר... "תלמידה" היא לא הגדרה מדויקת למי שהייתה מ' בתחילת כיתה י'. מ' הייתה מאוד קולנית, צועקת, מקללת ולא מבדילה בין חברים, תלמידים ומורים- את כולם קיללה באותו טון, באותם דציבלים צרחניים תוך לעיסת מסטיק ענק וניפוח בלונים ממנו.את רוב שעות הלימודים בילתה בים או בחצר כשהיא מצוידת בליפסטיק אדום אותו טרחה לחדש על שפתיה מידי כמה דקות.

מאת: ניסים ציוניעזרה והתנדבות23/05/101215 צפיות
קבוצה של אוהבי ישראל מהולנד בחסות השגרירות הנוצרית הביןלאומית הגיעה למשרדי פתחון לב בחולצות העמותה ושרה עם ניסים ציוני, מנכ"ל העמותה הבה נגילה לצד סיוע של ממש

מאת: ניסים ציוניעזרה והתנדבות23/05/101214 צפיות
אנשי חברת יס חברו לניסים ציוני ליום התנדבות במרכז פתחון לב ובמקום חבילות טלוויזיוניות חילקו חבילות מזון לנזקקים

מאת: ניסים ציוניעזרה והתנדבות18/04/101351 צפיות
דרך ראויה לציון מצא ניסים ציוני, מנכ"ל עמותת פתחון לב ביחד עם יהדות ארה"ב להנציח את אילן רמון ז"ל:הקמת מרכז להשכלה לנוער במצוקה

מאמרים נוספים בנושא בעלי חיים - כללי

מאת: בתיה כץבעלי חיים - כללי03/12/195933 צפיות
אך מה יהיה ניתן לומר על מנגנון המשלב בו מספר חלקים מופרדים הפועלים בתיאום? הרי כדי שאבולוציה תשמור מקרה כלשהו, עליו לתת יתרון הישרדותי משמעותי בו ברגע, אחרת היצור לא "ישרוד יותר טוב מאחיו". מסתבר שקיימים מנגנונים בטבע המראים של"אבולוציה" ניחנה גם בראיית העתיד, או במילים אחרות, עובדה נוספת לקיומו של גורם אינטלגנטי חיצוני.

מאת: אביב הרחקת יוניםבעלי חיים - כללי22/01/173623 צפיות
הרחקת יונים באמצעות רשת להרחקת יונים, הינה שיטה נפוצה ואופטימלית, אשר קיימת במס' רב של מבנים ובניינים ומספקת פתרון מקיף למניעת קינון ומטרד רב של היונים. רשת נגד יונים ניתנת להתקנה באזורים שונים של הבית, בגדלים שונים ובסוגים שונים.

מאת: אביב הרחקת יוניםבעלי חיים - כללי22/01/173367 צפיות
לא רבים יודעים כי קיים מקצוע בשם "מרחיק יונים". מרחיק יונים כשמו כן. מרחיק יונים משתמש בשיטות שונות להרחקת היונים מהאזור המבוקש .

מאת: אביב הרחקת יוניםבעלי חיים - כללי22/01/173172 צפיות
הרחקת יונים הינו תחום גדול בו קיימים חברות ובעלי מקצוע רבים ושונים, אשר נותנים מגוון פתרונות לכלל סוגי האוכלוסייה, החל מלקוחות פרטיים, וועדי בתים, ועד ללקוחות עסקיים וחברות. בתחום זה חשוב להבין מהו צרכיכם ולהכיר את השיטות השונות הקיימות להרחקת יונים, וכן למצוא בעל מקצוע אמין ומנוסה, אשר יוכל לספק לכם שירות הרחקת יונים כמו שצריך.

מאת: אביב הרחקת יוניםבעלי חיים - כללי22/01/172822 צפיות
הרחקת יונים מאזורי קינון ביתיים, מצריכה לנקוט במספר דרכים מסוימות אשר באמצעותם ניתן להרחיק את היונים ולהיפטר מהם אחת ולתמיד. אין זה מספיק לגרש את היונים ולקוות שלא יחזרו, נדרשות כאן שיטות מיוחדות להרחקת יונים וכן הקדשת זמן והשקעה רבה בכדי להשיג פתרון יעיל בהרחקת היונים.

מאת: אביב הרחקת יוניםבעלי חיים - כללי22/01/172734 צפיות
הרחקת יונים משלטים הינה שיטה חדשה ויעילה אשר נותנת מענה למטרד היונים אשר מביאות עימם לכלוך ורעש כאשר הם מקננות על גבי שלטי פרסום של עסקים וחנויות. מטרד זה יכול לעורר סלידה אצל הלקוחות המבקרים במקום ואף חלילה להרחיק אותם, דבר אשר יכול לפגוע בפרנסתו של העסק או בעל החנות.

מאת: אביב הרחקת יוניםבעלי חיים - כללי22/01/172440 צפיות
הרחקת יונים ניתנת לביצוע באופן עצמאי על ידי מס' שיטות מסוימות להרחקת יונים משטח ביתכם או מבית העסק שלכם, אך, בכדי להשיג תוצאות טובות יותר, המאפשרות הרחקת יונים לצמיתות, כדאי שתשקלו פניה אל חברה מקצועית להרחקת יונים, אשר מומחית בכלל סוגי העבודות הרחקת היונים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica