חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

היה היה-גילגולו של האבן החל מימי התנ"ך וכלה במפעלי מילסטון

מאת: מילסטוןיזמות עסקית21/04/20101302 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

דורות אחר דורות ,תרבויות אחר תרבויות, נעשה שימוש במשאב האבן לצרכים שונים.השתמשו בהם לקישוט הגוף, השתמשו בהם לפולחן וסגידה. בטקסים לגירוש שדים ורוחות הם נחשבו לאלמנטים מרכזים. בתנך ובמקרא, מספרים למשל על הכהן הגדול אשר ענד על אפודו את אבני החושן כאשר כל אחד מהם סימלה את שבטי ישראל. אצל האינדיאנים ,הייתה רווחת האמונהכי האבן הוא למעשה מוחה של אמא אדמה.

בחברת מילסטון, החברה המובילה בישראל בקו מוצרי האבן, ואשר מהווה את חזית הטכנולוגיה בענף, עדיין מקפידים להעביר את חזון היצירה של החברה בעבודות אומנותיות המבוצעות על ידי מקצוענים היודעים להרכיבידנית את האבנים הקטנות ביותרעם מרקם הצבעים הדורש עין של אומן.

המרקם העדין, הייחודי והאיכותי של מילסטון,  האבן המצליחה בניהולם של דודו ניב ואמיר מילשטיין,והמתמקצעת בריצופי אבן וחיפווי קירות  בסגנון עתיק ומודרני לצד קו מוצרים משלים כגון:פסיפסים, קרניזים,דקורים ופסי קישוט, נוצרים כתולדה של סינתיזה בין שילוב מנצח של החומר הטבעי וחשיבה אומנותית.

סינתיזה זו נועדה להדגיש את החזון של אימפריית מילסטון:איכות גבוהה, יצירתיות אומנותית  ועיצוב לפרטי פרטים. שילוב של קידמה לצד מחצב טבעי עתיק עתיד, של טכנולוגיה מתקדמת לצד שימוש ייחודי המשאבי הטבע ובמשאבי האבן הטבעית, הנחשבת לאחד מיסודות הבנייה החזקים והיציבים ביותר.במילסטון מקפידים  לנכס לעצמן את יתרונות השימוש באבן, ועושים שימוש נדיר במחצב השכיח .במפעלי החברהה  המובילה בקו מוצרי האבן  נוצרים יצירות מדהימות וייחודיות המשפיעות בנוכחותן על הסביבה הגיאוגרפית כולה.


 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מפעל "מילסטון" הוקם ה 1996 ומעסיק כ - 75 עובדים. לחברה קו המוצרים עצום המתחדש ללא הפסקה המאפשר לתת מענה רחב לצרכים המגוונים של לקוחותיה בארץ ובעולם, החל מייצור ריצופי אבן וחיפוי קירות בסגנון עתיק או מלוטש במידות לא שגרתיות, וכלה בריצוף וחיפוי אבן לאמבטיות באבן או פסיפס .

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מילסטון

מאת: מילסטוןעיצוב פנים06/12/11823 צפיות
גם אתה שואף, כמו כולם, לעצב את הבית שלך בצורה מודרנית וייחודית? זה לא הולך ברגל. נדרשת כאן חשיבה נכונה ובעיקר ציוד מתאים. כדי שלא תשכח מוצר כלשהו בדרך לחנות או תפספס את החידושים האחרונים – הכנו לך רשימת קניות מסודרת. תתחיל לשנן

מאת: מילסטוןעיצוב פנים07/11/111057 צפיות
מי שמרבה לצפות בתוכנית הריאליטי 'הדור הבא 24/7' בוודאי כבר נתקל בפריט העיצובי הזה: פסיפס קוקוס וחלוקי נחל. הפסיפס הייחודי הזה הונח כחיפוי במקומות שונים בווילה והוסיף רבות לעיצוב שלה. אז מה הסוד מאחורי שני אלו ואיך אפשר להשיג אותם?

מאת: מילסטוןאדריכלות17/01/111893 צפיות
חיפוי קיר למטבח עשוי אבן טבעית הוא דרך נהדרת להעניק למטבח שלכם אופי מיוחד. זהו טרנד שהופך פופולארי יותר ויותר לאחרונה.השימוש באבן טבעית יכול להתאים לסגנונות שונים של מטבחים מעוצבים.

מאת: מילסטוןעיצוב26/10/101162 צפיות
פסיפסים הם אלמנט עיצובי שהשתמשו בו בעולם העתיק להעניק הדר ויוקרה למרצפות וקירות. לאחרונה, אומנות הפסיפס נכנסה מחדש לתחום עיצוב הבית המודרני. כשאתם בוחרים לשלב פסיפסים בעיצוב ביתכם, אתם מכניסים אלמנט עיצובי עתיק לתוך ביתכם המודרני. פסיפסים בריצוף הבית יוסיפו מימד של קסם לרצפות. פסיפסים ברצפה יכולים להשתמש, למשל, בדימויים מהעולם העתיק, על מנת לנסוך סוג של יוקרה ומיתיות לסלונכם. מכיוון אחר, פסיפסים מופשטים יוסיפו יופי עיצובי שהוא בו זמנית עתיק ומודרני.

מאת: מילסטוןאדריכלות17/08/101089 צפיות
ריצוף משטחים עם "אם הפנינה" נשמע הזוי !!! מבולבלים המשיכו לקרוא בשביל רבים מאיתנו המילה פסיפס מזכירה מיד תגליות ארכיאולוגיות חשובות, אך לא כל כך מעניינות מבחינתנו, הרי למי אכפת כיצד נראו הקירות והכניסות לבתי המרחץ של הרומאים?

מאת: מילסטוןאדריכלות14/07/101637 צפיות
אבני פירוקים משוות לבית המודרני את המראה הממוחזר שנחשב היום לכל כך יפה, דווקא בגלל החיספוס והפראות שלו. תוכלו להשתמש באבני פירוקים לחיפוי הקירות הפנימיים או החיצוניים או שילובם לצד טיח צבעוני , ולריצוף הבית או הגינה. מגע הרגל היחפה על אבנים עתיקות הוא נעים במיוחד, בגלל טבעיות האבן ודווקא בגלל החספוס שלה. לגוון המיושן, שאינו אחיד, של אבני פירוקים, יש אפקט מרגיע על הנפש, ויש כאלה שיגידו לכם שבדברים עתיקים בכלל יש משהו מנחם, נוסך שלווה.

מאת: מילסטוןעיצוב פנים06/07/102241 צפיות
בישראל נמצאו מאות רצפות פסיפס מתקופות עתיקות, בתי מרחץ ,בתי כנסת וכו'. יצירות הפסיפס נעשו בעבר והיום על ידי אומנים, אשר מחברים חתיכה לחתיכה, על פי דגם של ציור, עיטור או משטחים חלקים. עושרו הוויזואלי של הפסיפס נקבע בהתאם לגודל החתיכות. חברת מילסטון, פיתחה את תחום הפסיפסים במספר אפיקים עיקרים. במפעלי מילסטון מיוצרים מאות פסיפסים מחומרים שונים ומגוונים.

מאמרים נוספים בנושא יזמות עסקית

מאת: ישראל רף יזמות עסקית31/07/232319 צפיות
מתנות אישיות ממותגות לראש השנה ללקוחות ולעובדים, ההצלחה מובטחת, נשמח לעזור. מסר אישי שלכם ממותג בעציץ, מזכרת בלתי נשכחת תוצג תמיד על השולחן ולא במגירה. המטרה לחבר בין אנשים בקשריכם העסקיים והאישיים להביע את הערכתכם ואהבתכם בדרך מקסימה הזוכה ל-100% הצלחה! מוזמנים להעביר מסר אישי חם ממותג בעציץ לאנשים החשובים לכם העובדים והלקוחות נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף יזמות עסקית20/07/232356 צפיות
מתנות לראש השנה, מחפש דרך מקורית להעביר מסר של הצלחה לעובדים והלקוחות אתם משקיעים מחשבה ומשאבים רבים לקראת ראש השנה שהלקוחות והעובדים יצאו מרוצים שהקשר ביניכם יתהדק יש דרך לעזור לכם להשיג את המטרה הזו! בהשקעה כספית קטנה יחסית. עציץ ממותג עם הלוגו והמסר שלכם, משפט קצר או מוטו המאפיין את העסק, זו דרך מצוינת להעניק תשומת לב – לעובדים וללקוחות כאחד. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף יזמות עסקית13/07/231571 צפיות
מתנות לראש השנה, עציצים ממותגים, שיבטיחו לך הצלחה עסקית כל השנה. המטרה של כל עסק, למצוא מתנה לראש השנה שתשלב את הרצון לשמח את העובדים והלקוחות שתקדם את העסק עם תוצאות מעולות לטווח ארוך, וזאת בהשקעה כספית קטנה יחסית. עציץ ממותג עם הלוגו והמסר שלכם, משפט קצר או מוטו המאפיין את העסק, זו דרך מצוינת להעניק תשומת לב – לעובדים וללקוחות כאחד. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: אמיר לניאדויזמות עסקית11/01/232440 צפיות
העלתי את השאלה בכותרת לדיון מכיוון שאני נתקל ביזמים רבים שמגיעים אלינו לאחר שבצעו רישומי פטנטים באלפי שקלים/ דולרים ורק לאחר מכאן הגיעו לשלב של פיתוח המוצר ובניית האנפורמציה העסקית הדרושה. מטרתי במאמר זה הוא להאיר את עיני היזמים שבכוונתם לפתח מוצר או לקדם פטנט או רעיון שיש להם – תהליך שאני קורא לו 'בניית ערך כספי לרעיון'. אז איך בונים ערך כספי לרעיון/ למוצר/ לפטנט?

מאת: בנימין קלינגריזמות עסקית13/12/222819 צפיות
ידוע כי בנייה בשטחים המשותפים בבית משותף, תתאפשר רק בהסכמת 75% ומעלה מכלל דיירי הבניין בבית המשותף, וזאת עפ"י חוק המקרקעין, תשכ"ט-1969. אך מה הדין כאשר דיירים הרחיבו את דירת הגג שלהם תוך ניצול שטח המוצמד לדירת גג זו על חשבון השטח המשותף של הבית המשותף, בלא הסכמה של 75% מכלל דיירי הבית המשותף? ודוק – האם הצמדתו של שטח משותף לדירה, מקנה לבעלי הדירה זכות בנייה בשטח זה?

מאת: ישראל רף יזמות עסקית16/03/221319 צפיות
מתנות לעובדים, העובדים הם המנוע של העסק פנקו את העובדים ב עציצים ממותגים, מתנות לחג הפסח, ותקבלו מנוע טורבו עבור העסק שלכם. מסרים ממותגים בעציצים בערכים של העצמה, שגשוג, הצלחה, פריחה, בריאות, אהבה, אושר, שפע ועוד. בעציצי קרמיקה, בטון וזכוכית. אנו מציעים להעניק חוויה בלתי נשכחת לחיזוק הקשר עם העובדים והלקוחות שלכם. פנו אלינו נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: בנימין קלינגריזמות עסקית27/02/221373 צפיות
רקע רשיון בישראל עשרות אלפי עסקים הפועלים ללא עסק . ניכר חלק מעסקים אל ה) לפי הערכה-כרבע ( אינם לקבל זוכים רשיון ב עסק של אי עמידה בהוראות חוק התכנון והבניה,התשכ 1 , "ה 965. רשיון בעסק הפועל ללא לא ניתן לפקח על המטרות האמורות בסעיף לחוק רישוי עסקים,התשכ 1 , "ח . הן 968 המטרות :הסביבה איכות נאותה של , מניעת סכנות לשלום הציבור ,במקום בטיחות הנמצאים , מניעת מחלות בעלי חיים וזיהום מקורות מים , בריאות הציבור וקיום דיני התכנון והבניה ודיני הכבאות.והבניה כתוצאה מכך הליקוי מתחום דיני התכנון , המונע קב

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica