חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עיצוב מטבח - כמה זה חשוב !!

מאת: מילסטוןאדריכלות17/01/20111892 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

המטבח משמש מקום מפגש לבני  המשפחה, המטבח הוא  האזור המרכזי בכל בית או דירה בה אנו גרים, מקום לאירוח , ועוד במטבח מושקעים  משאבים עיצובים רבים ובמשך השנים הרבות של מגורים בבית , זוכה המטבח ליחס מועדף על פני שאר החדרים- כולם נמצאים בו במשך היום , האורחים רואים אותו תמיד ,ולכן חשוב שהוא יהיה מעוצב כראוי ולכן גם מחופה כראוי .שטח החיפוי שעל קיר המטבח הינו השטח הנראה ביותר לעין ולכן יש להקדיש לו תשומת לב .

ניתן להציע מגוון אריחים בסגנונות שונים : כפרי, מודרני, צבעוני מאוד או שקט, "אנגלי" , קלאסי או נועז 

מגוון המידות בו מופיעים האריחים הינו עצום : אריחים קטנים , או גדולים , מלבניים או מרובעים , משושים או מתומנים , בכל מידה ובכל צורה , בכל גוון ובכל טקסטורה .

יתרונות אבן טבעית

חיפוי קיר למטבח עשוי אבן טבעית הוא דרך נהדרת להעניק למטבח שלכם אופי מיוחד. זהו טרנד שהופך פופולארי יותר ויותר לאחרונה.השימוש באבן טבעית יכול להתאים לסגנונות שונים של מטבחים מעוצבים. תוכלו להשתמש באבן הטבעית כדי לחקות מראה של מטבח עתיק. ומצד שני, תוכלו להשתמש באבן טבעית במטבח גדול ומודרני בדירת לופט. אם יש לכם מטבח כפרי ואתם רוצים להעניק לו יותר חמימות ואופי מיוחד, אז חיפוי קיר למטבח מאבן טבעית הוא דרך נהדרת לעשות זאת. לא תוכלו להשיג את אותו האפקט עם אף חומר אחר.

עוד יתרון של חיפוי קיר למטבח מאבן טבעית הוא קלות ההתקנה.

פסיפסים לעיצוב מטבח

פסיפסים נעשו פופולאריים יותר בשנים האחרונות כי טווח המחירים נעשה רחב יותר   וניתן להתאמה לסוג אוכלוסיה רחבה יותר מבחינה כלכלית , "מילסטון"  המובילה בתחום מציעה מעל 500 סוגי פסיפס במלאי. כגון: פסיפסים מאם הפנינה, מכובסים, מבריקים פסיפסי זכוכית ועוד. 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מפעל "מילסטון" הוקם ה 1996 ומעסיק כ - 75 עובדים. לחברה קו המוצרים עצום המתחדש ללא הפסקה המאפשר לתת מענה רחב לצרכים המגוונים של לקוחותיה בארץ ובעולם, החל מייצור ריצופי אבן וחיפוי קירות בסגנון עתיק או מלוטש במידות לא שגרתיות, וכלה בריצוף וחיפוי אבן לאמבטיות באבן או פסיפס .

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מילסטון

מאת: מילסטוןעיצוב פנים06/12/11819 צפיות
גם אתה שואף, כמו כולם, לעצב את הבית שלך בצורה מודרנית וייחודית? זה לא הולך ברגל. נדרשת כאן חשיבה נכונה ובעיקר ציוד מתאים. כדי שלא תשכח מוצר כלשהו בדרך לחנות או תפספס את החידושים האחרונים – הכנו לך רשימת קניות מסודרת. תתחיל לשנן

מאת: מילסטוןעיצוב פנים07/11/111055 צפיות
מי שמרבה לצפות בתוכנית הריאליטי 'הדור הבא 24/7' בוודאי כבר נתקל בפריט העיצובי הזה: פסיפס קוקוס וחלוקי נחל. הפסיפס הייחודי הזה הונח כחיפוי במקומות שונים בווילה והוסיף רבות לעיצוב שלה. אז מה הסוד מאחורי שני אלו ואיך אפשר להשיג אותם?

מאת: מילסטוןעיצוב26/10/101160 צפיות
פסיפסים הם אלמנט עיצובי שהשתמשו בו בעולם העתיק להעניק הדר ויוקרה למרצפות וקירות. לאחרונה, אומנות הפסיפס נכנסה מחדש לתחום עיצוב הבית המודרני. כשאתם בוחרים לשלב פסיפסים בעיצוב ביתכם, אתם מכניסים אלמנט עיצובי עתיק לתוך ביתכם המודרני. פסיפסים בריצוף הבית יוסיפו מימד של קסם לרצפות. פסיפסים ברצפה יכולים להשתמש, למשל, בדימויים מהעולם העתיק, על מנת לנסוך סוג של יוקרה ומיתיות לסלונכם. מכיוון אחר, פסיפסים מופשטים יוסיפו יופי עיצובי שהוא בו זמנית עתיק ומודרני.

מאת: מילסטוןאדריכלות17/08/101087 צפיות
ריצוף משטחים עם "אם הפנינה" נשמע הזוי !!! מבולבלים המשיכו לקרוא בשביל רבים מאיתנו המילה פסיפס מזכירה מיד תגליות ארכיאולוגיות חשובות, אך לא כל כך מעניינות מבחינתנו, הרי למי אכפת כיצד נראו הקירות והכניסות לבתי המרחץ של הרומאים?

מאת: מילסטוןאדריכלות14/07/101634 צפיות
אבני פירוקים משוות לבית המודרני את המראה הממוחזר שנחשב היום לכל כך יפה, דווקא בגלל החיספוס והפראות שלו. תוכלו להשתמש באבני פירוקים לחיפוי הקירות הפנימיים או החיצוניים או שילובם לצד טיח צבעוני , ולריצוף הבית או הגינה. מגע הרגל היחפה על אבנים עתיקות הוא נעים במיוחד, בגלל טבעיות האבן ודווקא בגלל החספוס שלה. לגוון המיושן, שאינו אחיד, של אבני פירוקים, יש אפקט מרגיע על הנפש, ויש כאלה שיגידו לכם שבדברים עתיקים בכלל יש משהו מנחם, נוסך שלווה.

מאת: מילסטוןעיצוב פנים06/07/102239 צפיות
בישראל נמצאו מאות רצפות פסיפס מתקופות עתיקות, בתי מרחץ ,בתי כנסת וכו'. יצירות הפסיפס נעשו בעבר והיום על ידי אומנים, אשר מחברים חתיכה לחתיכה, על פי דגם של ציור, עיטור או משטחים חלקים. עושרו הוויזואלי של הפסיפס נקבע בהתאם לגודל החתיכות. חברת מילסטון, פיתחה את תחום הפסיפסים במספר אפיקים עיקרים. במפעלי מילסטון מיוצרים מאות פסיפסים מחומרים שונים ומגוונים.

מאת: מילסטוןאדריכלות פנים22/06/101529 צפיות
כיום, בתכנון נכון של בית מוקפד ומעוצב נבחרים פריטי עיצוב בסגנון טבעי הנוצרים מתוך הקשר לאיכות הסביבה והחיבור עם הטבע.

מאמרים נוספים בנושא אדריכלות

מאת: בנימין קלינגראדריכלות06/10/222198 צפיות
האיש קיבל היתר להנגשת הדירה באמצעות כבש שיעבור ברכוש המשותף של הבניין. תביעה לצו מניעה שהגישו שכניו בטענה שהבנייה תחסום להם את האור ותפגע בפרטיותם, התקבלה ! המפקח על רישום מקרקעין בחולון קיבל לאחרונה תביעה שהגישו בעלי דירות בבניין בבת ים נגד שכנם. לנתבע שני ילדים הסובלים ממוגבלות והוא קיבל מהוועדה המקומית היתר להרחבת הדירה והתאמתה באמצעות כבש שיעבור ברכוש המשותף הצמוד לדירת התובעים. אלא

מאת: בנימין קלינגראדריכלות09/04/222708 צפיות
הודבק לך צו הריסה מינהלי על הנכס ואולי מצאת אותו זרוק בחצר. אסכם כאן מה שחשוב לדעת על צו הריסה מנהליוהכי חשוב זכרו שעליכם לפעול מהר בכדי לנסות לעקבו או לבטלו. לנו במשרד בנימין קלינגר נסיון מוכח של שנים בנושאי הסדרת עברות בניה וביטול צווי הריסה. צו הריסה מנהלי הוא אחד מהצעדים הקיצוניים ביותר שנוקטת רשות מקומית כלפי תושביה. צו כזה כולל בתוכו לוח זמנים צפוף במיוחד, ועל כן חשוב לפעול כנגדו במהירות האפשרית,תוך מקצועיות ומומחיות, כי הזמן לרעתכם. דרוש יידע נסיון ויצירתיות בהרבה מקרים. מהו צו הריסה מנהלי? ככלל, צו הריסה הוא הוראה של אחד מגופי השלטון להרוס מבנה. צו הריסה מנהלי הוא הוראה כזאת שניתנת על ידי וועדת התכנון והבנייה המקומית, מהנדס הוועדה, או ראש יחידת האכיפה, מכוח סעיף 221 לחוק התכנון והבנייה, תשכ"ה-1965 (להלן: חוק התכנון והבנייה).

מאת: בנימין קלינגראדריכלות30/03/222676 צפיות
קבלת תיק מידע היא שלב הכרחי בהגשת בקשה להיתר. לאחר קבלת תיק מידע, על מבקש ההיתר להתחיל בהכנת הבקשה להיתר עם עורך הבקשה (האדריכל), על בסיס תיק המידע שנמסר לו. תיק המידע כולל, בין היתר, פירוט של גורמים מאשרים ומועד אישורם, ורשימה של מוצגים נדרשים והשלב הנדרש להגשתם. על עורך הבקשה לעמוד בכל הדרישות המהוות תנאי לפתיחת הבקשה.

מאת: tiloniאדריכלות08/02/222807 צפיות
אם בעבר מיגון חלונות, בין אם זה מיגון חלונות לממד ובין אם מיגון חלונות לרכב היו דברים מאוד יקרים, הרי שהיום אתם יכולים למצוא את אותה האיכות במחירים הרבה יותר משתלמים. מיגון חלונות הוא מה שאנחנו עושים בכל יום מחדש ואנחנו נשמח לספר לכם את מה שאתם צריכים לדעת.

מאת: בנימין קלינגראדריכלות18/07/213577 צפיות
פסק דין חדש של בית המשפט העליון קובע כי מועד החבות בהיטל ההשבחה בגין בניה שבוצעה בחריגה, הוא המועד בו ניתן היתר בניה ולא המועד בו הקים בעל הנכס את הבניה בגינה הוטל התשלום. המדובר במקרה בו התירה התב"ע (תכנית בניין עיר) את הבניה, אך היא בוצעה ללא היתר בניה ורק בחלוף זמן הוצא היתר להתרת הבניה הלא חוקית.

מאת: בנימין קלינגראדריכלות11/05/213824 צפיות
בית המשפט העליון הכריע: מי באמת זכאי להתנגד לבקשה למתן היתר בנייה? וכך נפסק: מי שאינו בעל זכות במקרקעין, אינו זכאי להגיש התנגדות לבקשה להיתר "התנגדות" הינה הליך תכנוני-משפטי, במסגרתו דן מוסד התכנון הרלוונטי בטענות המתנגד כנגד הליך תכנוני המצוי בתחום סמכותו של מוסד התכנון. יצוין, כי זכות ההתנגדות והכללים לה, אינם אחידים לכל הליכי התכנון, והוראות חוק התכנון והבנייה יצרו הבחנה בין "התנגדות לתוכנית" לבין "התנגדות להיתר בנייה".

מאת: דוד כהןאדריכלות22/04/212177 צפיות
מחפשים מנוף לקומות גבוהות, מנוף לקומה 20 או יותר? המאמר הזה יסכם לכם כל מה שחשוב לכם לדעת.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica