חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פעילות אק"מ בארץ

 

ביקור ממ"ר לכיש ביחידת הפרשים בקרית-מלאכי

דוברות מרחב לכיש

 

השבוע ביקר ממ"ר לכיש, נצ"מ אלון לבבי, ביחידת הפרשים המתנדבים בקרית-מלאכי. במהלך הביקור הוצגה בפניו סקירה על מתנדבי היחידה ופעילותה בחודשים האחרונים, הפרשים לקחו חלק באירועי חיפוש נעדרים בקרית-מלאכי, באשקלון ובאשדוד, באבטחת פסטיבל בריזה, בחיפוש חביות נפץ בחופי אשקלון ואשדוד ובפעילות לאורך קו התפר.

מפקד המרחב הביע את הערכתו לפעילותם המסורה של המתנדבים התורמים מזמנם, ממקצועיותם ופועלים לסיוע למשטרה במשימות אבטחה והצלת חיים: "לא ברור מאליו שאנשים מגיעים להתנדב ועל אחת וכמה שהם מגיעים עם הציוד היקר שלהם. אני מודה לכם על העשייה ומקווה לראותכם בפעילות בחגי ניסן ובקיץ".

אבטחת חגיגות הסילבסטר

רפ"ק יובל רונן, רמק"מ בית-שמש

החגיגות לרגל השנה האזרחית החדשה נערכו בעיקר במרכזי הערים הגדולות. אולם גם כאן בעיר בית-שמש והסביבה ערכו מספר מסיבות. ית"מ בית-שמש יחד עם שוטרי התחנה התפרסו בכבישי האזור. מטרת הפעילות היתה לאתר נהגים שיכורים, ולמנוע אסון נוסף של תאונות-דרכים עקב שתיית אלכוהול. מש"ק התנועה של התחנה, מוטי נמיר, יחד עם מתנדבי "אור ירוק" בראשות לאצי מטראי וניידות משטרת התנועה, הקימו מחסומים, והחלו בבדיקת כלי-רכב. הפעילות המשותפת הביאה לתוצאות.

עד לשעות הבוקר המוקדמות אותרו שבעה נהגים, שנהגו תחת השפעת אלכוהול. כל הנהגים, שנהגו תחת השפעת אלכוהול, הובאו לשיפוט מהיר. רישיון הנהיגה שלהם נשלל וכלי-הרכב שבהם נהגו הוחרמו ל 30 יום.

מה חדש בתחום הלחימה בפשיעה במג"ב צפון

רס"מ זאכי טאפש, רכז מתנדבים וישובים חטמ"ר מג''ב צפון

·        תפיסת בשר – שחיטה שחורה

רכב שברח ממחסום של מתמידים של גליל עליון בצומת גונן נתפס כשבתוכו עגלה שנשחטה בשחיטה שחורה, וללא חשבונית קניה או אישור כלשהו. סה"כ כ- 200 ק"ג של בשר. הרכב נעצר ע"י צוות מתנדבים מוא"ז גליל עליון ונלקח לתחנת ירדן. צוות של הפיצוח הגיע למקום והחרים את הבשר ואת הרכב ופתח בהליך משפטי כנגד החשוד תושב מסעדה.

·        גניבת משאית וציוד ממוסך בקיבוץ מצובה

בעקבות דיווח של קיבוץ מצובה על גניבת משאית במשך הלילה, נערכו חיפושים נרחבים של צוותי השיטור הכפרי של מפקדה כפרית גליל יחד עם צוותי המתמיד מטה אשר (מפקד המש"ק ומב"ס מטה אשר). המשאית נמצאה בצומת סומך עומדת לצד הכביש ללא חשודים. הרכוש הגנוב הושב לבעלים, ובשיתוף עם יחידת ארז. האירוע הועבר ליח' ארז להמשך חקירה.

·       תפיסת כבשים גנובים

צוות מתמיד מעלה יוסף בראשות פקד גבי אליהו דווח  על טנדר קיבל דיווח עפ"י מידע מודיעיני, על טנדר שמוביל כבשים גנובים. הצוות ביצע סריקות בישוב-כפר ירכא, ובמהלך הסריקות עצר טנדר שבתוכו נתפסו 21 כבשים עם מספרים מזויפים החשודים כגנובים. החשודים עוכבו והרכוש הוחרם.

·        תפיסת אמל"ח

בפעילות מפקדה כפרית גליל באזור משגב עפ"י מידע של יחידת ארז וצו חיפוש נתפס אמל"ח שהועבר להמשך טיפול של תחנת משגב.

·        תפיסת פרות גנובות

מפקד משק גולן רס"מ, יורם אלגרבלי,  קיבל מידע על פרות שנגנבו מקיבוץ מרום גולן וקיבוץ גונן. נערך מבצע חיפוש גדול בפיקוד סגן מפקד כפרית גליל, רפ"ק סוהיל פוארסה, ובשת"פ עם מפקד מש"ק גולן , מפקד מש"ק גליל עליון, רס"ר דרור יעקובי, צוותי שיטור, צוותי מתמיד גולן וחוקר יחידת ארז. נמצאו 11 פרות ושני עגלים שנגנבו משטחי מרעה מרום גולן, וארבע פרות שנגנבו משטחי מרעה קיבוץ גונן ומגליל מערבי. בעלי החיים הוחזרו לבעלים שהודו לשוטרי מפקדה כפרית גליל.

 

 

 

 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

 סגן ד"ר אבי זלבה דובר אק"מ

משטרת ישראל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת סגן ניצב ד"ר אבי זלבה

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהעזרה והתנדבות15/03/111741 צפיות
אני מבקש לציין במיוחד את דבריו החמים של הממ"ז על מתנדבי המחוז, האק"מ בהחלט כיכב בנאומו כמו גם בסרט שהוקרן על המחוז, את הכנס כיבדו בנוכחותם מספר ראשי ערים הנמצאות בתחומי המחוז, מפכלי"ם לשעבר וממ"זים לשעבר,

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהעזרה והתנדבות15/03/112240 צפיות
שומרים על הקהילה ועל הבית- אגף קהילה ומשמר אזרחי, מספק מסגרת חברתית קהילתית המאפשרת לכל אזרח לשמור על ביתו, על משפחתו ועל המדינה. האגף מפעיל מערך של כ 40,000 מתנדבים מהם 36,000 בגירים. מידי יום מעורבים 2,000 אזרחים בעשייה קהילתית מאתגרת, במגוון תפקידי שיטור בליבת העשייה של משטרת ישראל, כתף אל כתף עם שוטרי משטרת ישראל.

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהעזרה והתנדבות15/03/112065 צפיות
בשנים האחרונות התפרסמו דו"חות ביקורת וסקרים רבים, שהעידו על הצורך בביצוע שינויים מהותיים בפעילות האגף. תכנית העבודה של אגף קהילה ומשמר אזרחי לשנת 2011 מהווה תוצר של תהליך עיבוד וניתוח מורכב של צורכי העבודה, כפי שעלו בממצאי הדו"חות, ולאור דיונים מקיפים עם יחידות השטח ובמטות.

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהאקטואליה13/03/111869 צפיות
הכיכר היחודית והיחידה בארץ "כיכר המישמר האזרחי "הוקמה על ידי ובמימון עמותת"ידידי המישמר האזרחי "באר שבע שגם היא בודדה מסוגה בישראל. הח"מ היה בין מקימיה (של הכיכר)בסיוע של הרשות . הכיכר נחנכה במסגרת ארועי 35 שנה לאק"מ שהתקיימו בעירי.

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהאקטואליה13/03/111758 צפיות
הכיכר היחודית והיחידה בארץ "כיכר המישמר האזרחי "הוקמה על ידי ובמימון עמותת"ידידי המישמר האזרחי "באר שבע שגם היא בודדה מסוגה בישראל. הח"מ היה בין מקימיה (של הכיכר)בסיוע של הרשות . הכיכר נחנכה במסגרת ארועי 35 שנה לאק"מ שהתקיימו בעירי.

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהשיווק מגזרים13/03/119200 צפיות
רפ"ק חן ערך סקירה מסכמת על הפעילות האכיפתית בשנה שחלפה ושם דגשים לגבי האכיפה בשנה הנוכחית. השנה הכריז ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי על כל רובעי העיר כאיזור סטרילי מבחינת ההתייחסות לתרבות הנהיגה. משטרת התנועה של אשדוד תשים דגשים של אכיפה עם הסברה ומניעה תוך הסתייעות בתגבור של משטרת התנועה הארצית.

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהעזרה והתנדבות13/03/112542 צפיות
המתנדבים עיכבו את הנהג לצורך זיהוי ובעוד שהם ממתינים לניידת שבדרך הנ"ל החל לפתע לרוץ לעבר שדה החיטה הרטוב והחשוך. המתנדבים דלקו אחריו בריצה והצליחו לתפוס אותו מנסה לשכב ולהסתתר בחיטה, כמובן שהבחור נעצר ואז הוחלט לערב גם את מתנ"א דרום בתמונה

מאמרים נוספים בנושא הודעות לעיתונות - כללי

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי29/11/222519 צפיות
אירוע הפתיחה בהשתתפות הילרי רודהם קלינטון, ג'יסו ניה, שיידה סולימאני, שירין נשאט עם הופעה מיוחדת של ג'ון בטיסט

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222464 צפיות
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את המשקיעים ב- FIGS, Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – FIGS

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222611 צפיות
בואינג 737 BBJ2 הוא תוספת נהדרת לצי המטוסים הפרטיים הבלעדי של KlasJet מכיוון שהוא אמור לספק את הצרכים הספציפיים של לקוחות בכירים הנוסעים בקבוצות קטנות יותר.

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי24/11/222299 צפיות
רוזן, משרד עורכי דין מוביל לזכויות משקיעים, מעודד את המשקיעים בקבוצת ארגו אינטרנשיונל הולדינגס בע"מ להשיג ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – ARGO

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי24/11/22592 צפיות
Tusk Inc. Limited (www.tusklimited.com) חברה שהחלה ב-2012 כחברת ניהול הון בבריטניה וקואלה לומפור עם משרדים ברחבי העולם, וכיום היא אחת מחברות פתרונות החשמל המובילות המתמקדות בייצור עבור משתמשים של ציוד כרייה, אנרגיה סולארית ומתאמים מכריזה על מוצרים משולבים חדשים. קו המוצרים מיועד בעיקר למטרות חשמל. כל כורה שנקנה מגיע עם פאנל סולארי כדי להפחית את צריכת החשמל.

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי24/11/22592 צפיות
רוזן, חברה מכובדת ומובילה, מעודדת את המשקיעים ב- Core Scientific, Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CORZ

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי23/11/22574 צפיות
נובמבר 2022 – בעקבות ההצלחה של תוכנית ההאצה MultiChoice Africa, שהבטיחה מימון של 16 מיליון דולר (דולר ארה"ב) לשישה עסקים מתעוררים אשתקד , התוכנית הורחבה לשמונה מדינות נוספות ברחבי אפריקה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica