חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פעילות באק"מ

טיפוח המתנדב במעונה

פקד ראיד דיב, רמק"מ מעונה

 

במסגרת טיפוח ושימור המתנדבים,  התקיים לאחרונה יום גיבוש למתנדבי תחנת מעונה בחמת גדר. ביום זה השתתפו  כ- 70 מתנדבים מהיחידות השונות, יח"מ, אבטחה ובני-נוער.

היום אורגן ע"י הח"מ והמש"קים בגזרת התחנה, בסיוע עיריית מעלות-תרשיחא, מועצה מקומית פקיעין ומועצה מקומית כסרא סמיע .  היום התחיל בביקור בבית-הבד בקיבוץ פרוד, המתנדבים קיבלו הדרכה בנושא מסיק הזיתים ועל תהליך הפקת השמן וחשיבותו. לאחר מכן  הגיעו לחמת גדר, שם הוצגו להם תוכים.

במהלך היום הודה הרמק"מ לכלל המתנדבים על פעילותם ועל תרומתם  למען הקהילה.

הוא סקר את העשייה  של התחנה לשנת 2009 בכל הקשור ללוחמה בפשיעה ולפעילות בתחום הקהילה. בדבריו ציין כי המתנדבים היו שותפים לכלל העשייה, היוו מכפיל כוח וסייעו רבות לתחנה בעמידה ביעדיה.

 

 

 

טכס הסמכת מפקדת נוער מטה אשר

רס"ב גדבאן גדבאן,רכז מתנדבים מפקדה כפרית גליל

חטמ"ר מג"ב  צפון

בתאריך 18.02.10 נערך טקס סיום קורס מתמי"ד נוער במטה אשר, בהשתתפות סגן ר' המועצה, מר אבי אובנטל, מנהל המתנ"ס, מר אבי חצ'ואל, קב"ט המועצה מר ישי עפרוני, וכן אורחים נוספים מהמתנ"ס וממחלקת ביטחון.

מפקדת הנוער של מטה אשר החלה לפני כשלוש שנים וזהו המחזור הרביעי של נוער שמתנדב במתמיד.

עשרים בני-נוער מיישובי המועצה סיימו את הקורס. בהשוואה לשנים קודמות מספר הנערות בקורס היה גדול יותר. הנערים והנערות שסיימו את הקורס להוטים  כבר לצאת לפעילות .

יש לציין כי מהמחזור הראשון של מפקדת הנוער ישנם היום 3 לוחמי מג"ב שהמשיכו בדרך, סיימו לא מכבר טירונות מג"ב ושובצו ביחידות .

יום המתנדב מחוז מרכז

רפ"ק רם וילנאי, רע"ן מתנדבים מרכז

 

עם רדת המסך על שנת העבודה 2009 ערך אק"מ מחוז מרכז  בפיקוד ק' אק"מ מחוזית,

נצ"מ עינת גיל-צובארי באולם "בית הבנים" בכפר מנחם כנס "יום המתנדב", במעמד ממ"ז מרכז ור' אק"מ, בו נטלו חלק 1,000 ממתנדבי המחוז. את האירוע כיבד בנוכחותו ראש עיריית רחובות, מר רחמים מלול.

בקבלת הפנים הוצגו 16 תמונות בעלות תוכן משטרתי, שצולמו ע"י מתנדבי המחוז ונבחרו למקומות הראשונים בתחרות הצילום "בעיני המתנדב" ע"י ועדה שהורכבה מקציני מטה המחוז.

בנוסף, על-מנת לתת ביטוי לפן היצירתי של המתנדבים, הוצב מיצג עבודות של אמנים מקרב  מתנדבי המחוז, שכלל מוצגי יודאיקה, פסלים וציורי שמן.

שיאו של הכנס היה בהקרנת סרט המתעד את הפעילות המבצעית של מתנדבי אק"מ מרכז בכל תחנות המחוז. בנוסף, הוקרן סרטון ייחודי בו צולמו  ששת המתנדבים המצטיינים : 2 ממרחב שרון, 2 משפלה, 1 ממג"ב מרכז ו-1 מנתב"ג על רקע אנדרטת המשמר האזרחי. כל אחד מהם ציין  את ה'אני מאמין' הפרטי שלו בנושא חשיבות ההתנדבות והתרומה למדינה ולקהילה. המתנדבים המצטיינים אף קיבלו שוברים לארוחות בסיוע תקציבי של חברת קרנות השוטרים. הצלמים והמתנדבים המצטיינים קיבלו תעודות הצטיינות מממ"ז מרכז ומק' אק"מ מרכז. בנוסף, נערך טקס מרגש בו חילקו ממ"ז מרכז ור' אק"מ תעודות לקציני אק"מ  גמלאים (בדימוס) של המחוז.

המתנדבים באי הכנס קיבלו   מהאק"מ המחוזי שי צנוע, ספרי תהילים, ובני המיעוטים קיבלו ספרי קוראן.

 להקת מחוז מרכז פתחה את הפרק המוסיקלי של הערב, אשר נחתם  בהופעתה המרגשת של הזמרת שירי מימון .

 

 

 

 

 

 

ערב גיבוש במש"ק נווה-עוז בפתח-תקווה

רפ"ק רם וילנאי, רע"ן מתנדבים מחוז מרכז

מפקד מרכז שיטור נווה-עוז בפתח-תקווה ,רס"מ בני בדהני, ערך ערב הוקרה חגיגי למתנדבי המש"ק, בסיוע השוטרים הקהילתיים, מירי יצחק ואופיר סינר.

התכנית הגדושה  כללה ברכות מוועדי השכונות של נווה-עוז, כפר גנים ג' ורמת ורבר, הופעה של להקת ילדי שכונת נווה-עוז וארוחת ערב חגיגית.

באירוע נכחו 53 מתנדבים, וכיבדו בנוכחותם ק' אק"מ מרחב שרון, סנ"צ דוד מונדני, מת"ח פתח-תקווה, סנ"צ אלון אסור, רמק"מ פתח-תקווה, רפ"ק יניב קטן, וע' רמק"מ, פקד אודי גמליאל.

 

ערב הוקרה מתמיד מושבות

רס"מ זאכי  טאפש  רכז מתנדבים וישובים

חטמ"ר מג''ב צפון

לאחרונה התקיים ערב הוקרה למתנדבי בסיס הפעלה מושבות, בהשתתפות פיקוד מפקדה כפרית עמקים וקצין ישובים מג"ב צפון, ובמעמד ראש המועצה כפר תבור, מר יוסי דולה וקב"ט המועצה.

במסגרת הערב הועברה הדרכה מקצועית ע"י קצין מתנדבים של מפקדה כפרית עמקים, רפ"ק חוסין הינו וסגניתו, רס"ר ג'נט שושן. בסיום ההדרכה התקיים טכס חלוקת שי ותעודות למתנדבים פורשי גיל, בצירוף תעודות ותק 8 שנים ו- 13 שנים.

במעמד חלוקת תעודות לפורשים ניתנה תעודה ע"י מב"ס אורי ישראל לאביו, דוד ישראל, שפרש מהמתמיד מחמת גיל.

בנוסף, ניתנה תעודת ותק 8 שנים במתמיד ע"י קצין ישובים מג"ב צפון, סנ"צ גידי עובדיה, למתנדב ציון היזמי, שהיה המורה של קצין הישובים בבית-ספר בחטיבת הביניים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

 סגן ד"ר אבי זלבה דובר אק"מ

משטרת ישראל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת סגן ניצב ד"ר אבי זלבה

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהעזרה והתנדבות15/03/111739 צפיות
אני מבקש לציין במיוחד את דבריו החמים של הממ"ז על מתנדבי המחוז, האק"מ בהחלט כיכב בנאומו כמו גם בסרט שהוקרן על המחוז, את הכנס כיבדו בנוכחותם מספר ראשי ערים הנמצאות בתחומי המחוז, מפכלי"ם לשעבר וממ"זים לשעבר,

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהעזרה והתנדבות15/03/112237 צפיות
שומרים על הקהילה ועל הבית- אגף קהילה ומשמר אזרחי, מספק מסגרת חברתית קהילתית המאפשרת לכל אזרח לשמור על ביתו, על משפחתו ועל המדינה. האגף מפעיל מערך של כ 40,000 מתנדבים מהם 36,000 בגירים. מידי יום מעורבים 2,000 אזרחים בעשייה קהילתית מאתגרת, במגוון תפקידי שיטור בליבת העשייה של משטרת ישראל, כתף אל כתף עם שוטרי משטרת ישראל.

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהעזרה והתנדבות15/03/112063 צפיות
בשנים האחרונות התפרסמו דו"חות ביקורת וסקרים רבים, שהעידו על הצורך בביצוע שינויים מהותיים בפעילות האגף. תכנית העבודה של אגף קהילה ומשמר אזרחי לשנת 2011 מהווה תוצר של תהליך עיבוד וניתוח מורכב של צורכי העבודה, כפי שעלו בממצאי הדו"חות, ולאור דיונים מקיפים עם יחידות השטח ובמטות.

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהאקטואליה13/03/111866 צפיות
הכיכר היחודית והיחידה בארץ "כיכר המישמר האזרחי "הוקמה על ידי ובמימון עמותת"ידידי המישמר האזרחי "באר שבע שגם היא בודדה מסוגה בישראל. הח"מ היה בין מקימיה (של הכיכר)בסיוע של הרשות . הכיכר נחנכה במסגרת ארועי 35 שנה לאק"מ שהתקיימו בעירי.

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהאקטואליה13/03/111755 צפיות
הכיכר היחודית והיחידה בארץ "כיכר המישמר האזרחי "הוקמה על ידי ובמימון עמותת"ידידי המישמר האזרחי "באר שבע שגם היא בודדה מסוגה בישראל. הח"מ היה בין מקימיה (של הכיכר)בסיוע של הרשות . הכיכר נחנכה במסגרת ארועי 35 שנה לאק"מ שהתקיימו בעירי.

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהשיווק מגזרים13/03/119198 צפיות
רפ"ק חן ערך סקירה מסכמת על הפעילות האכיפתית בשנה שחלפה ושם דגשים לגבי האכיפה בשנה הנוכחית. השנה הכריז ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי על כל רובעי העיר כאיזור סטרילי מבחינת ההתייחסות לתרבות הנהיגה. משטרת התנועה של אשדוד תשים דגשים של אכיפה עם הסברה ומניעה תוך הסתייעות בתגבור של משטרת התנועה הארצית.

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהעזרה והתנדבות13/03/112538 צפיות
המתנדבים עיכבו את הנהג לצורך זיהוי ובעוד שהם ממתינים לניידת שבדרך הנ"ל החל לפתע לרוץ לעבר שדה החיטה הרטוב והחשוך. המתנדבים דלקו אחריו בריצה והצליחו לתפוס אותו מנסה לשכב ולהסתתר בחיטה, כמובן שהבחור נעצר ואז הוחלט לערב גם את מתנ"א דרום בתמונה

מאמרים נוספים בנושא הודעות לעיתונות - כללי

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי29/11/222511 צפיות
אירוע הפתיחה בהשתתפות הילרי רודהם קלינטון, ג'יסו ניה, שיידה סולימאני, שירין נשאט עם הופעה מיוחדת של ג'ון בטיסט

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222453 צפיות
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את המשקיעים ב- FIGS, Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – FIGS

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222598 צפיות
בואינג 737 BBJ2 הוא תוספת נהדרת לצי המטוסים הפרטיים הבלעדי של KlasJet מכיוון שהוא אמור לספק את הצרכים הספציפיים של לקוחות בכירים הנוסעים בקבוצות קטנות יותר.

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי24/11/222288 צפיות
רוזן, משרד עורכי דין מוביל לזכויות משקיעים, מעודד את המשקיעים בקבוצת ארגו אינטרנשיונל הולדינגס בע"מ להשיג ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – ARGO

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי24/11/22588 צפיות
Tusk Inc. Limited (www.tusklimited.com) חברה שהחלה ב-2012 כחברת ניהול הון בבריטניה וקואלה לומפור עם משרדים ברחבי העולם, וכיום היא אחת מחברות פתרונות החשמל המובילות המתמקדות בייצור עבור משתמשים של ציוד כרייה, אנרגיה סולארית ומתאמים מכריזה על מוצרים משולבים חדשים. קו המוצרים מיועד בעיקר למטרות חשמל. כל כורה שנקנה מגיע עם פאנל סולארי כדי להפחית את צריכת החשמל.

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי24/11/22585 צפיות
רוזן, חברה מכובדת ומובילה, מעודדת את המשקיעים ב- Core Scientific, Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CORZ

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי23/11/22568 צפיות
נובמבר 2022 – בעקבות ההצלחה של תוכנית ההאצה MultiChoice Africa, שהבטיחה מימון של 16 מיליון דולר (דולר ארה"ב) לשישה עסקים מתעוררים אשתקד , התוכנית הורחבה לשמונה מדינות נוספות ברחבי אפריקה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica