חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כך תפתיעו עם שיר בהפתעה ביום ההולדת

מאת: שרון משהמוסיקה06/05/20101225 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

זה לא סוד שמאגר הרעיונות הולך ואוזל. כל שנה אנחנו ניצבים באותו מצב בו אנו מבזבזים זמן יקר של בטלה או צפייה בסרט משעמם על מציאת הפתעה שתעשה את יקיר לבכם למאושר באדם. זה קשה, מייגע, ובעיקר מתסכל שכבר קניתם הכל או שכל שאר הדברים שעוד  נותרו לא ממש לטעמכם או שאין סיכוי שהבן זוג, אבא או אמא יאהבו ויעריכו, אחרי הכל, אנחנו רוצים שהם גם יעריכו את מה שקנינו או עשינו עבורם. ואם כבר לעשות אז לעשות שיר בהפתעה.

תחשבו על זה.  מה יכול להיות יותר מרגש משיר שנכתב ומוקלט באופן הכי אישי שיכול להיות במיוחד לאדם שאתם הכי אוהבים בעולם. זו תשומת הלב המריבית שאתם יכולים להעניק למישהו שבאמת יקר לכם. שיר בהפתעה זה למעשה ברכה מושרת. זה שיר שכולל את כל המידע שתספרו על בעל/ת השמחה. תארו לכם את המצב הבא: ערב רומנטי עם החברה לכבוד יום ההולדת במסעדה רומנטית ושקטה. היין נמזג לאיטו לכוס המבריקה ופתאום בלי שום הודעה מוקדמת בעל המסעדה שקיבל את שיר בהפתעה מראש ושותף לסוד העניינים ישמיע ברקע את השיר. בשלב הראשון היא תגיב באדישות מוחלטת כי זה לא משהו שאנו רגילים לשמוע במסעדה ובכלל זה לא משהו שאנורגילים לשמוע במיוחד שאנחנו מרכז העניינים.

אז כן, יש שיר בהפתעה שיעשה את ההפתעה

ואז זה קורה, פתאום שומעים פרטים מזהים בשיר שמסגירים את ההפתעה. היא שומעת שיר בהפתעה שמכיל את כל הפרטים הכי אישיים שלכם ומספר את סיפור אהבתכם. היא נרגשת ודומעת ולא מצליחה להבין איך בכלל קרה דבר כזה מופלא שמושמע שיר אישי שלה במקום רומנטי שכזה. אז כן, שיר בהפתעה עושה כזה אימפאקט רציני במיוחד כשהוא מושמע בפעם הראשונה. אחר כך זה כבר השמעות חוזרות לחברות, לאבא, אמא, סבתא וכל מי שרק יתקל בדרכה של חברה שלך.

אין כמעט אירוע שאי אפשר להפיק שיר ואין אדם שלא אשמח לקבל שירמרגש, שיר בהפתעה במיוחד בשבילו. אז בפעם הבאה שאתם מתלבטים ולא ממש יודעים מה לקנות ושוברים את הראש על המתנה הבאה לאוהב ליבכם חשבו על התוצאה שתעשה לו או לה את ההתרגשות המקסימלית. באמת כדי לנסות שיר בהפתעה ולראות את התגובה על הפנים כשהם ישמעו ויראו כמה השקעתם במחשבה לשמח ולרגש אותם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שרון משה
מנכ"ל
שיר בהפתעה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שרון משה

מאת: שרון משהמוסיקה17/04/121074 צפיות
חיים, לכבוד יום הולדתך ה 70 מוקדש לך שיר בהפתעה ,כל המישפחה מקדישה לך שיר קטן באהבה גדולה חיים שלנו חוגג 70 אבא סבא ובעל מדהים דואג ,מסור , אכפתי מעורב קבל שיר בהפתעה באהבה תומך בכולנו ועוזר בכל מצב לאמא רחל ,נשוי באהבה כבר ארבעים שנה הקמתם משפחה לתפארת לא תשווה לה אחרת פזמון: חיים מזל טוב עד מאה ועשרים שרים רק לך שיר בהפתעה מהלב איתך חוגגים את חגיגת ה70 מאחלים לך בריאות והנאה בחיים אותך מכל הלב באהבה עוטפים

מאת: שרון משהמוסיקה30/03/12939 צפיות
לכל אותם אנשים שאוהבים מוסיקה ובמיוחד להקדיש דברים משמחים ומרגשים יש מגוון של רעיונות ודרכים לעשות זאת. מוצרי שיר בהפתעה מאפשרים לכם לעשות אושר גדול בקצת זמן ובעיקר בקצת כסף. יש דרכים רבות לשמח אדם אהוב אבל כמי שעוסק בתחום זה מספר רב של שנים אני יכול להגיד עם יד על הלב שלא מצאתי מתנה יותר מרגשת מהפקת שיר בהפתעה.

מאת: שרון משהצילום14/05/102784 צפיות
עכשיו זה כבר ממש במודה! כל בת שמגיעה לגיל המצוות עושה ממש מסע תענוגות לפני ולראת האירוע. אחת מהם היא בוק בת מצווה. זה לא סתם בוק, זה אלבום תמונות מלא עם כל הצילומים באותו יום צילומים. יש הרבה מקומות שאפשר לעשות בוק בת מצווה והדרך לבחור את המקום הנכון לא תמיד קלה בעיקר כי לא יודעים איך זה יהיה עד שמגיעים לשלב הסופי.

מאת: שרון משהמוסיקה03/03/101263 צפיות
הנה זה בא! ואתם כמו בסופרמרקט אוספים את המוצרים שיגרמו לחתונה שלכם להיות כמו שחלמתם. אני ממליץ - קליפ לחתונה ! זה המקום לחשוב טוב טוב מה למעשה הייתם רוצים שיקרה ביום החתונה. האם אתם רוצים עוד אירוע רגיל של, כיבוד, חופה, אוכל ריקודים או שאתם רוצים גם תוכן בעל משמעות עבורכם ומזכרת לאורחים.

מאת: שרון משהמוסיקה03/03/101661 צפיות
ברכת כלה בנוסח אישי כיום, יותר ויותר כלות לעתיד מחליטות להקדיש ברכת כלה ביום החתונה. לא כמו בעבר, רבות מהכלות שבוחרות לעשות ברכת כלה אינן באות מהמגזר הדתי. כלות אלו מחפשות לעשות משהו ייחודי, מאין טקס מקדים לחופה בה הן מבקשות להגיד מספר דברים שעל ליבן. האופצייה הרגילה היא להקריא ברכת כלה (אחת מהנוסחים הקיימים) נוסחים אלה הם בדרך כלל עם זיקה וגוון דתי כך שלרוב כלות אלה מתקשות להתחבר לתוכן והטקסט.

מאת: שרון משהמוסיקה03/03/101736 צפיות
אירוע קרוב, אירוע לבר מצווה של הבן שילדתם, גידלתם וחינכתם כל חייו, האירוע שהבן שלכם ואתם ההורים מחכים לו בציפייה דחורה ומתמשכת. וכשהרגע מגיע, מתחילים לחשוב במרץ על כל מיני רעיונות והפתעות שיכולים להפוך את האירוע הגדול הזה של הבן לאירוע של פעם בחיים ולומר שהיה שווה כל השקעה (למרות שההשקעה יחסית הכי קטנה באירוע). שיר לבר מצווה יהפוך את האירוע שלכם למשהו שאף פעם לא תשכחו. כולם מאוד אוהבים שירים יפים. במיוחד כשמדובר בשיר שהוא כל כולו נעשה, נכתב על בעל השמחה.

מאת: שרון משהמוסיקה03/03/103105 צפיות
יש אירוע קרוב, אירוע לבת מצווה של הבת שלכם, האירוע שחיכיתם לו בציפייה ומתמשכת. וכשהרגע מגיע, מתחילים לחשוב על כל מיני רעיונות שיהפכו את האירוע הגדול הזה לאירוע של פעם בחיים.

מאמרים נוספים בנושא מוסיקה

מאת: רויטל ל מוסיקה02/12/204810 צפיות
אחת מצורות הבילוי הפופולריות בשנים האחרונות היא הקריוקי אשר מקורו במדינת יפן ופרושו "תזמורת ריקה". אנשים מסתבר מאוד אוהבים לשיר, ולכן כל אירוע בו תהיה הפעלה אקטיבית, כזו שהאורחים יוכלו להביע עצמם ולהתבטא בשירה, יהפוך למשהו מוצלח.

מאת: חיים נוימוסיקה12/08/205281 צפיות
הסינגל החדש של הזמרת והיוצרת יעלה אלישיב, CRAZY TIMES הוא מצמרר, מרגש ומבליט את יכולותיה הווקאליות והמוזיקליות. את השיר כתבה והלחינה יעלה בתקופת סגר הקורונה והוא כבר זכה לתהודה רבה בקרב מאזיניה וציבור נרחב.

מאת: חיים נוימוסיקה26/07/205285 צפיות
גם זה הגיע: המנון לקורונה, המגפה שנחתה על העולם, זוכה גם לשיר קליל וקצבי ולסינגל חדש של הזמר יהודה אברון.

מאת: אידובמוסיקה29/12/195933 צפיות
הייתה תקופה לפני הרבה מאוד זמן שראש-הממשלה שלנו, ביבי נתניהו, השתמש במשפט הבא בשביל להגדיל לעצמו את כמות המצביעים - לכל ילד יהיה מחשב בבית. ביבי השתמש במשפט הזה בתור כלי שכנוע. מכוון שהייתה תקופה שלא היה מחשב בכל כיס והגישה לאינטרנט הייתה מאוד מצומצמת. לעומת התקופה של היום שבו לכל ילד כבר יש גישה כמעט בלתי-מוגבלת בשביל לגלוש באינטרנט.

מאת: אידובמוסיקה13/12/193571 צפיות
אם היינו חיים עשור אחורה והייתם רוצים לבנות אולפן-הקלטות הייתם צריכים לעבוד כלכך הרבה שעות בשביל להקים את האולפן הכי פשוט. אבל היום, ההוצאה הכי יקרה שלכם כנראה תהיה מחשב ואם אתם קוראים את המאמר הזה אז אני מניח שיש לכם מחשב. במאמר הזה אני רוצה להסביר מה הם כוחם של פלגינים.

מאת: אידובמוסיקה09/12/193525 צפיות
כיום אנחנו חיים בתקופה שמאוד קל לשמוע שירים. בלחיצת כפתור אנחנו יכולים לשמוע איזה שיר שאנחנו רוצים או אלבום שלם מבלי לחשוב יותר מדי. אנחנו כלכך רגילים לשמוע שירים לפי בחירה שלא קיים אתר אחד, אלה כמה אתרים שתהליך הורדת שירים מיוטיוב או מכל אתר אחר היא מאוד פשוטה. למרות שאיכות השירים פחותה מזו של השירים שהופקו באלבום, אנחנו בתור צרכנים מעדיפים את הנוחות של לשמוע מתי שאנחנו רוצים מאשר לשמוע שירים באיכות גבוהה.

מאת: אידובמוסיקה02/12/193806 צפיות
מי מאיתנו לא שומע היום שירים דרך יוטיוב? היום הדרך המקובלת לשמוע שירים היא דרך שירות סטרימינג כלשהו כשהדרך הכי פופולרית היא מיוטיוב. אני נתקל בהרבה מקרים שבהן כל קבל עם ועדה מבקש ממני להסביר לו איך מורידים שירים מיוטיוב. בדר"כ אני גם שואל "למה צריך להוריד את השירים מיוטיוב? הרי מאוד נח וקל פשוט להיכנס ליוטיוב ואז לשמוע את השירים שאנחנו רוצים", התשובה הקבילה שאני מכבד היא דווקא מזמרים שרוצים להתאמן על שירים מסויימים אבל הם לא תמיד נמצאים במקום שהטלפון שלהם קולט וויפי (wifi) בשביל להפעיל יוטיוב...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica