חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בוק בת מצווה - חוויה לפני בת המצווה

מאת: שרון משהצילום14/05/20102786 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עכשיו זה כבר ממש במודה! כל בת שמגיעה לגיל המצוות עושה ממש מסע תענוגות לפני ולראת האירוע. אחת מהם היא בוק בת מצווה. זה לא סתם בוק, זה אלבום תמונות מלא עם כל הצילומים באותו יום צילומים. יש הרבה מקומות שאפשר לעשות בוק בת מצווה והדרך לבחור את המקום הנכון לא תמיד קלה בעיקר כי לא יודעים איך זה יהיה עד שמגיעים לשלב הסופי.

אבל, יש מספר טיפים שאפשר לתת לך לפני שתחליטי על הסטודיו שייצלם את בוק בת מצווה שלך

1. בחרי מקום שקיבלת עליו המלצות. זה תמיד עדיף להגיע למקום כזה.
2. בדקי את האתר אינטרנט של החברה והאם הם מציגים דוגמאות. דוגמאות נותנות מוגש מעולה לגבי התוצאה. חברה שמכבדת את עצמה תצייד דוגמאות רבות באתר הבית שלה.
3. תעשי פגישה מוקדמת לפני צילום בוק בת מצווה. תבקשי לראות אלבומים שצולמו ואם אפשר אז אלבום מלא של אותה ילדה ולא לקט של תמונות מובחרות כי זה ממש לא חוכמה להציג דוגמא של בוק בת מצווה המורכב ממיטב הצילומים של הצלם.
4. תראי את הסטודיו ותשאלי את צוות הצילום את כל השאלות שאת צריה לדעת לפני הגעה. אם יהיה להם סבלנות לענות לך בשלב הזה עוד לפני שסגרת להם, יש סיכוי סביר שהם יהיו גם נחמדים במהלך יום הצילומים.
תבדקי אם במקום יש את כל הציוד הנדרש. לפעמים יש "חאפרים" שקנו מצלמה יקרה וחושבים "שזהו" עכשיו הם צלמים. נסי לקבל מושג על איכות הצלמים שעובדים בחרה.

ועכשיו בחרי את המקום שאת רוצה. זכרי בנוסף, להגיע כמה שיותר מוכנה ליום הצילום של בוק בת מצווה. הביאי איתך כמה שיותר בגדים שאת אוהבת במיוחד. בגדים שאת מכירה אותם היטב על גופך. עמדי כמה שיותר מול המראה ודגמני לעצמך את הבגדים ולמדי את טעמך ואיך שזה נראה. ככה, כשתגיעי לסטודיו לא תצטרכי יותר מידי להתלבט על הבגד שתרצי ללבוש.

תתיעצי עם החברות, כאלה שאת ממש סומכת עליהם ודעתן חשובה לך. תני להם לעזור לך בתהליך הבחירה.
במהלך יום הצילום של בוק בת מצווה יעשו לרוב צילומי חות וצילומים בסטודיו. אחרי שראית עבודת של הצלם את בוודאי יודעת את החוזקות שלו ואיפה את יותר וצה להצטלם.

תבואי עם מצב רוח טוב. כזה שיכלול להשתלב טוב יותר עם הצלם. נכון שהצלם תפקידו להפיק ממך את המקסימום אבל בכל זאת למה לא לעזור לו אם אפשר. האנרגיות במהלך הצילומים יהיו הרבה יותר טובות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שרון משה
מנכ"ל
שיר בהפתעה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שרון משה

מאת: שרון משהמוסיקה17/04/121075 צפיות
חיים, לכבוד יום הולדתך ה 70 מוקדש לך שיר בהפתעה ,כל המישפחה מקדישה לך שיר קטן באהבה גדולה חיים שלנו חוגג 70 אבא סבא ובעל מדהים דואג ,מסור , אכפתי מעורב קבל שיר בהפתעה באהבה תומך בכולנו ועוזר בכל מצב לאמא רחל ,נשוי באהבה כבר ארבעים שנה הקמתם משפחה לתפארת לא תשווה לה אחרת פזמון: חיים מזל טוב עד מאה ועשרים שרים רק לך שיר בהפתעה מהלב איתך חוגגים את חגיגת ה70 מאחלים לך בריאות והנאה בחיים אותך מכל הלב באהבה עוטפים

מאת: שרון משהמוסיקה30/03/12939 צפיות
לכל אותם אנשים שאוהבים מוסיקה ובמיוחד להקדיש דברים משמחים ומרגשים יש מגוון של רעיונות ודרכים לעשות זאת. מוצרי שיר בהפתעה מאפשרים לכם לעשות אושר גדול בקצת זמן ובעיקר בקצת כסף. יש דרכים רבות לשמח אדם אהוב אבל כמי שעוסק בתחום זה מספר רב של שנים אני יכול להגיד עם יד על הלב שלא מצאתי מתנה יותר מרגשת מהפקת שיר בהפתעה.

מאת: שרון משהמוסיקה06/05/101227 צפיות
נכון שנגמרו הרעיונות למתנה, כבר קניתם הכל ואין כבר דרך להפתיע ולרגש באמת....אז זה לא בדיוק נכון

מאת: שרון משהמוסיקה03/03/101265 צפיות
הנה זה בא! ואתם כמו בסופרמרקט אוספים את המוצרים שיגרמו לחתונה שלכם להיות כמו שחלמתם. אני ממליץ - קליפ לחתונה ! זה המקום לחשוב טוב טוב מה למעשה הייתם רוצים שיקרה ביום החתונה. האם אתם רוצים עוד אירוע רגיל של, כיבוד, חופה, אוכל ריקודים או שאתם רוצים גם תוכן בעל משמעות עבורכם ומזכרת לאורחים.

מאת: שרון משהמוסיקה03/03/101665 צפיות
ברכת כלה בנוסח אישי כיום, יותר ויותר כלות לעתיד מחליטות להקדיש ברכת כלה ביום החתונה. לא כמו בעבר, רבות מהכלות שבוחרות לעשות ברכת כלה אינן באות מהמגזר הדתי. כלות אלו מחפשות לעשות משהו ייחודי, מאין טקס מקדים לחופה בה הן מבקשות להגיד מספר דברים שעל ליבן. האופצייה הרגילה היא להקריא ברכת כלה (אחת מהנוסחים הקיימים) נוסחים אלה הם בדרך כלל עם זיקה וגוון דתי כך שלרוב כלות אלה מתקשות להתחבר לתוכן והטקסט.

מאת: שרון משהמוסיקה03/03/101738 צפיות
אירוע קרוב, אירוע לבר מצווה של הבן שילדתם, גידלתם וחינכתם כל חייו, האירוע שהבן שלכם ואתם ההורים מחכים לו בציפייה דחורה ומתמשכת. וכשהרגע מגיע, מתחילים לחשוב במרץ על כל מיני רעיונות והפתעות שיכולים להפוך את האירוע הגדול הזה של הבן לאירוע של פעם בחיים ולומר שהיה שווה כל השקעה (למרות שההשקעה יחסית הכי קטנה באירוע). שיר לבר מצווה יהפוך את האירוע שלכם למשהו שאף פעם לא תשכחו. כולם מאוד אוהבים שירים יפים. במיוחד כשמדובר בשיר שהוא כל כולו נעשה, נכתב על בעל השמחה.

מאת: שרון משהמוסיקה03/03/103106 צפיות
יש אירוע קרוב, אירוע לבת מצווה של הבת שלכם, האירוע שחיכיתם לו בציפייה ומתמשכת. וכשהרגע מגיע, מתחילים לחשוב על כל מיני רעיונות שיהפכו את האירוע הגדול הזה לאירוע של פעם בחיים.

מאמרים נוספים בנושא צילום

מאת: דניסצילום16/01/182956 צפיות
תחום האטרקציות והצילום לחתונות צומת ותופס תאוצה רבה, איך נבחר מבין כל הספקים את הספק האיכותי ביותר?

מאת: ניב אבןצילום18/09/172912 צפיות
כמה זה עולה בסופו של דבר לשכור את השירותים הנאמנים של צלם אירועים מיומן שיודע את עבודתו במקצועיות רבה? קראו הלאה.

מאת: דניסצילום14/05/172212 צפיות
כשהמקרר שלנו מלא עד אפס מקום במגנטים הרגילים חשוב להעניק לאורחים באירוע שלנו סיבה לשים את המגנט שלכם על המקרר, עיצוב פולארויד הוא עיצוב רטרו משנות ה80 שידאג להבליט את המגנטים שלכם מהמגנטים האחרים.

מאת: moraleצילום18/04/172078 צפיות
חברות הייטק רבות דואגות להכין סרטי תדמית שמיועדים לצרכים שונים. סרטים אלו מבליטים את איכויות החברה, יעילות המוצר והשירות שהן מייצרות ומשווקות, הן לצרכים פנימיים, והן לצרכים חיצוניים, לקהל לקוחות מקומי וכן לקהל לקוחות בינלאומי.

מאת: moraleצילום26/03/173794 צפיות
הילדה הגיעה לגיל 12, זה הזמן לחגוג לה בת מצווה. היום לא מדובר יותר בחגיגה פשוטה וצנועה, היום כל חגיגת בת מצווה היא בעצם הפקה שלמה. אולם, קייטרינג, תקליטן, צלם, מגנטים, אטרקציות של אירועים, תלבושות ומה לא. לצד הפקת האירוע צריך גם לחשוב על הפקת בוק בת מצווה.

מאת: moraleצילום14/03/174047 צפיות
בשנים האחרונות אנחנו יכולים לראות, שלצד צילומים של תמונות משפחתיות אשר מבוצעות אצל צלמים מקצועיים, נערכים גם צילומים של נשים, כשהן בהיריון. בדרך כלל, נשים מבקשות לצלם את ההיריון הראשון שלהן, למרות שבמקרים רבים נשים חוזרות שוב ושוב לערוך צילומים אלו, גם בהריונות נוספים.

מאת: דניסצילום07/03/171776 צפיות
המחיר הוא לא הכל, כאשר ניגשים לבחור ספק עבור מגנטים לאירוע שלנו חשוב לשלב בין המקצועיות, האיכות והמחיר כמובן בלי להתפשר על אף אחד מהם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica