חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דירות למכירה ביבנה

מאת: אבי רניבתים משותפים10/05/20102767 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מיקומה המצוין של העיר יבנה באזור המרכז בשפלת החוף,  10 ק"מ ממכון וויצמן,  7 ק"מ מנמל אשדוד, 6 ק"מ מחופי הים ו-25 ק"מ מתל אביב, נותן לה יתרון גדול בנגישות למפעלים ועסקים ומאפשר לזוגות צעירים המחפשים דירה מגוון רחב של מקומות עבודה.

יבנה היא עיר השומרת על צביון קהילתי ומשמשת כסמל לעיר שהצליחה בעזרת תושביה,  אנשים הבאים ממגזרים שונים להתאחד סביב חיי קהילה סובלניים מלאי כבוד לזולת, נתינה והתנדבות חברתית.

לזוגות הצעירים המחפשים דירות למכירה ביבנה, כדאי שתדעו שזו עיר בה האוכלוסייה צעירה,  30% מתושביה  מתחת לגיל 17  ו- 60%  מתושביה מתחת לגיל 50.  יש ביבנה תוכניות אב להרחבה ותוספת של 15.000 יחידות דיור חדשות,  הדירות ביבנה מרווחות ובסטנדרט בניה גבוה.

הקהילה צעירה, תוססת ובעלת מארג חברתי ותרבותי, מגוון זה עוזר לקידום העיר ותושביה גם במרוץ הטכנולוגי. העיר יבנה מתפתחת ללא הרף, עירית יבנה פועלת רבות אף היא למען שיפור הסביבה ואיכות החיים, העיר משופעת בטיילות, גנים ציבוריים, פסלים סביבתיים ומדשאות.

הזוגות הצעירים המעוניינים בקנית דירה ביבנה ורוצים בנוסף ליופי הסביבתי גם חיי תרבות עשירים ימצאו ביבנה פעילות תרבותית עשירה, הספרייה העירונית הגדולה והיפה ובית יד לבנים, ובקרוב תסתיים בנייתו של היכל התרבות, כל אלו ועוד רבים נוספים מספקים תכניות בידור ותרבות מגוונות.

ולאלו המעוניינים ברמת חינוך גבוהה לילדיהם יבנה נותנת תשובה גם לכך, תלמידה מגיעים להשיגם גבוהים ונהנים מפרויקטים חינוכיים הניתנים על ידי צוות מיומן ומקצועי.

מקומות עבודה מהווים מוקד משיכה למחפשי דירות ביבנה בה שני אזורי התעשייה שבהם אפשר למצוא מקומות עבודה רבים - מעבודה על  קו ייצור, עבודה במחקר, פיתוח וניהול, מתעשייה טק ועד לתעשיית היי טק. כל המפעלים והתעשיות נהנים מתשלומי ארנונה נמוכים מאד.

לכל אלו המחפשים דירות ביבנה אין ספק שתמצאו בה את כל אשר ברצונכם ותוכלו להגשים בה את חלומותיכם.

חברת בנייה - אזורים

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אבי רני

מאת: אבי רנילימודי תעודה ומקצוע20/05/102148 צפיות
בית ספר לבישול מלמד את מקצוע הטבחות החל מהשלב הראשון ועד לרמת השף, בית הספר מעביר הדרכה עיונית במקביל להדרכה מעשית במקצועות הבישול ובנוסף לכך הוא גם מכין את הטבח לעבור את המבחנים הממשלתיים לקבלת תעודת שף.

מאת: אבי רניתכשיטים11/05/102654 צפיות
יהלומים נחשבו מאז ומתמיד לא רק כקישוט לתכשיט יפה, אלא גם כסחורה בטוחה לעתיד, היהלומים הם נכס לכל דבר ועניין והם עוברים מדור אחד לדורות הבאים, בתקופות של אי ודאות פיננסית, או של מיתון כלכלי שיכולות להימשך גם שנים ארוכות ערכם של היהלומים רק הולך וגובר בעוד הערך של הכסף הולך ויורד.

מאת: אבי רניבישול ואפיה06/05/103688 צפיות
לימודי קונדיטוריה מתאימים לכל הגילאים החל מהחייל שהשתחרר מהצבא והוא מעוניין לפתוח בית קפה וכלה בגבר או אישה בני החמישים פלוס שמעוניינים לפתוח בקריירה שנייה שהינה קצת יותר יצירתית ומאתגרת מישיבה במשרד כל היום.

מאת: אבי רניעיצוב אופנה 07/04/102384 צפיות
מעבר לעגילים, שרשראות וקישוטים אחרים, הצמידים נחשבים לתכשיטים המלכותיים ביותר, אולי בגלל שבעבר רק הנשים העשירות, או בנות המעמד הגבוה הקפידו להשלים את הופעתן המטופחת באמצעות ענידת צמידים תואמים.

מאמרים נוספים בנושא בתים משותפים

מאת: בנימין קלינגרבתים משותפים05/10/222348 צפיות
כיצד יכול ייזום תמ״א 38 לקבל זכויות בנייה והקלות נוספות באיזורי הרכבת הקלה? תמ״א 60 שעברה לאחרונה בתכנון נכון מאפשרת זאת!

מאת: בנימין קלינגרבתים משותפים30/03/222959 צפיות
בוטל צו הריסה מנהלי כי לא נחשף המידע הרלוונטי הגורמים שאישרו את הצו לא היו מודעים לכך שהבנייה האסורה בכפר וולג'ה ליד ירושלים בוצעה על בית ישן, והריסה מנהלית מיועדת רק לבנייה חדשה.

מאת: פורטל בתיםבתים משותפים24/01/223121 צפיות
כמנהלי נכסים עליכם ליצור סביבה כמה שיותר בטוחה לדיירים ולצוותים שלכם. בתקופת הקורונה משימות אלו אולי הופכות ליותר מאתגרות, אך לא לבלתי אפשריות. ישנן דרכים להגן על הדיירים והעובדים שלכם, ועדיין להבטיח שהתחזוקה תתנהל על הצד הטוב ביותר.

מאת: פורטל בתיםבתים משותפים24/01/222952 צפיות
כדי לחסוך באנרגיה עליכם להשקיע אנרגיה, אלא אם כן אתם יכולים למצוא הנדימן , עבור פרויקטים של תחזוקת הבית שלכם, כמו גם עבור פרויקטים שיהפכו אותו להרבה יותר יעיל אנרגטית

מאת: פורטל בתיםבתים משותפים24/01/222983 צפיות
לקורונה היו השפעות גדולות על עסקים מסוגים שונים, לרבות על חברות ניהול ואחזקת מבנים, אשר מלבד התמודדות עם אתגרי המגפה, עליהן להתמודד גם עם אתגרים עונתיים ולהכין את המתקנים השונים למזג האוויר הקר.

מאת: פורטל בתיםבתים משותפים19/10/211274 צפיות
אם תחפשו בגוגל מידע על טיפול בבעיות גביה, תגלו שיש כל כך הרבה תכנים בנושא. הסיבה לכך היא שהמון חברות ניהול מתמודדות עם בעיות גביה כאלו ואחרות. ניהול הגביה זהו נדבך מרכזי של כל חברת ניהול, ועליהן להבטיח שכל אחד מהדיירים ישלם את הסכום שנקבע, קל וחומר יעביר תשלום כאשר נדרש סכום כסף נוסף עבור עבודות תחזוקה שנמצאות מחוץ להסכם השירות.

מאת: פורטל בתיםבתים משותפים23/12/201728 צפיות
מעלית היא אחד המרכיבים החשובים ביותר של הבית המשותף, וכאשר היא אינה פועלת כראוי תגרם אי נוחות גדולה ופגיעה באיכות החיים של דיירים רבים בבניין. לכן כדאי לשמור על תחזוקה שוטפת של המעלית ולבצע בדיקות בתדירות הדרושה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica