חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

צמידים

מאת: אבי רניעיצוב אופנה 07/04/20102383 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מעבר לעגילים, שרשראות וקישוטים אחרים, הצמידים נחשבים לתכשיטים המלכותיים ביותר, אולי בגלל שבעבר רק הנשים העשירות, או בנות המעמד הגבוה הקפידו להשלים את הופעתן המטופחת באמצעות ענידת צמידים תואמים.

צמידים מעניקים מראה זוהר ועדין לכל נערה, בחורה או אישה והמגוון הרחב של העיצובים מאפשר לכל אחת ואחת לבטא את סגנונה ואת אמירתה האישית באמצעות צמיד שמעוצב על פי טעמה, קניית צמיד שמגיע בסט תואם לעגילים ולשרשרת יכול להפוך את ההופעה שלך ממשולמת לנוצצת במיוחד.

צמידים מכניסים אווירה של פריחה ואביב גם בימי החורף הקרים, הם תמיד מהווים מחמאה לכל אישה ולא משנה מה הוא גילה והיום גם גברים רבים נוטים לקנות ולענוד צמידים בעיצוב גברי מיוחד.

ישנן נשים שאוהבות ללבוש מספר רב של צמידים דקים, שמשמיעים רעש נעים תוך כדי הליכה וישנן נשים שמעדיפות צמיד אחד גדול ומעוצב, ישנן נשים שמעדיפות צמיד מעוטר יהלומים או צמידים עם אבני חן אחרים, המגוון של הצמידים הוא גדול ורב ואין ספק שכל אישה תוכל למצוא את הצמיד המיוחד שלה שיפנק וישלים את ההופעה שלה.

גם אם מדובר בצמיד ליום יום, או בצמיד משובץ יהלומים לאירועים מיוחדים, הצמידים מהווים את המפתח להפיכת לבוש פשוט אפילו של חולצה וג'ינס ללבוש קלאסי מרשים.

מעבר למגוון הרחב של צמידים שקשורים לאופנה ולסגנון, נשים רבות נוהגות לענוד צמידים עם סמלים נגד עין הרע, בצורת חמסה, צמידים המכילים את הצבע האדום שהוא סמלה של הקבלה, או צמידים המסמלים זוגיות ואהבה.

אם אתה מעוניין לפנק את האישה שכבר יש לה הכול, תוכל להיות בטוח שצמיד מיוחד בהחלט יעשה את העבודה בשבילך, לפעמים בצמידים יש משהו הרבה יותר מיוחד ומקורי מאשר בעגילים או בשרשראות ואין ספק שהאישה שלך תהיה מרוצה מהבחירה המקורית.

וגם את, אם את מרגישה שמשהו חסר כדי להשלים את ההופעה הזוהרת והמיוחדת שלך, אין ספק שצמידים מיוחדים ומעוצבים על פי הסגנון שלך, יכולים בהחלט לעשות לך את זה.

 



תגיות המאמר: צמידים, יהלומים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אבי רני

מאת: אבי רנילימודי תעודה ומקצוע20/05/102148 צפיות
בית ספר לבישול מלמד את מקצוע הטבחות החל מהשלב הראשון ועד לרמת השף, בית הספר מעביר הדרכה עיונית במקביל להדרכה מעשית במקצועות הבישול ובנוסף לכך הוא גם מכין את הטבח לעבור את המבחנים הממשלתיים לקבלת תעודת שף.

מאת: אבי רניתכשיטים11/05/102654 צפיות
יהלומים נחשבו מאז ומתמיד לא רק כקישוט לתכשיט יפה, אלא גם כסחורה בטוחה לעתיד, היהלומים הם נכס לכל דבר ועניין והם עוברים מדור אחד לדורות הבאים, בתקופות של אי ודאות פיננסית, או של מיתון כלכלי שיכולות להימשך גם שנים ארוכות ערכם של היהלומים רק הולך וגובר בעוד הערך של הכסף הולך ויורד.

מאת: אבי רניבתים משותפים10/05/102767 צפיות
מיקומה המצוין של העיר יבנה באזור המרכז בשפלת החוף, 10 ק"מ ממכון וויצמן, 7 ק"מ מנמל אשדוד, 6 ק"מ מחופי הים ו-25 ק"מ מתל אביב, נותן לה יתרון גדול בנגישות למפעלים ועסקים ומאפשר לזוגות צעירים המחפשים דירה מגוון רחב של מקומות עבודה.

מאת: אבי רניבישול ואפיה06/05/103688 צפיות
לימודי קונדיטוריה מתאימים לכל הגילאים החל מהחייל שהשתחרר מהצבא והוא מעוניין לפתוח בית קפה וכלה בגבר או אישה בני החמישים פלוס שמעוניינים לפתוח בקריירה שנייה שהינה קצת יותר יצירתית ומאתגרת מישיבה במשרד כל היום.

מאמרים נוספים בנושא עיצוב אופנה

מאת: מגניב עיצוב אופנה 31/07/162038 צפיות
אירוע כמו בת מצווה, מהווה עבור בנות אשר חוגגות אותו כמין אירוע מעבר, מהיותן ילדות לנערות. עבורן זה אירוע שמסמל את העובדה שצריך להתחשב בהן, צריך להתחשב בעמדתן, בדעותיהן, בקול שלהן, במילים אחרות, צריך להקשיב להן.

מאת: נטלי לויאהעיצוב אופנה 24/04/146576 צפיות
השנה, חוזרים בגדי הים השלמים לככב בחופי הים ובריכות השחייה. בגדי הים השלמים אשר במשך השנים נחשבו מיושנים או חסרי כל חן וסגנון, מפתיעים מחדש. נשים צעירות ומבוגרות מגלות כי בגד ים שלם הוא בגד ים שלא רק נוח, אלא מביא איתו רעננות סקסית ועוד המון יתרונות. ורבות מהן אפילו רוכשות לעצמן בגד ים שלם ונהנות מדגמים מיוחדים, גזרות מחמיאות, הדפסים, צבעים וסגנונות שונים. מיטב המעצבים משלבים השנה בקולקציית בגדי הים שלהם גם את בגד הים השלם.

מאת: אליאב יעקבעיצוב אופנה 09/03/148173 צפיות
בגדי תינוקות הפכו בשנים האחרונות למוצר מוכר ופופולרי, הן ברשתות השיווק המובילות אשר הוסיפו אל מגוון פרטי הלבוש שהן מייצרות ומשווקות גם את בגדי התינוקות, והן בחנויות מעצבים יוקרתיות ונחשבות

מאת: בני דואניעיצוב אופנה 10/06/133045 צפיות
בישראל יש כמה בתי ספר פרטיים ומכללות שבהם מתקיימים קורסים למעצבי אופנה אבל ברובן הבוגר/ת אינם מקבלים תואר באופנה אלא תעודת סיום הקורס.

מאת: רחל רחמיםעיצוב אופנה 14/02/131955 צפיות
כל שמלה שנבחרת עוברת תהליך של פגישות אישיות עם הכלה בהתאם לאופייה ובהתאמה אישית, לצורך מדידות, בחירת הבדים באיכות הטובה ביותר, שזירת אבני חן של סברובסקי בעבודת יד, עיצוב תכשיטים המותאמים לכלה ולבגד.

מאת: שירה דרוריעיצוב אופנה 25/12/128598 צפיות
כיצד לפתוח את שנת 2013? מה ללבוש לליל הסילבסטר וכיצד ליצור הופעה אופנתית מרשימה?

מאת: daronetעיצוב אופנה 16/08/128692 צפיות
בעולם הפרסום מקובל למדוד הצלחה של מותג על פי בחינת זיהוי הלוגו שלו על ידי צרכנים. אם לשפוט לפי המדד הזה, נדמה כי חברת LACOSTE, שאת התנין הירוק שלה מזהים אנשים ללא קושי בכל קצוות תבל, היא אחת ההצלחות הגדולות ביותר בהיסטוריה של האופנה בפרט, ושל מוצרי הצריכה בכלל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica