חפש מאמרים:
שלום אורח
10.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בחירת עורך דין לענייני גירושין

מאת: מזל בן אםדיני משפחה12/05/2010938 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הליך הגירושין הוא הליך מורכב שעשוי להיות כואב מאוד, היות והוא מלווהבלא מעט התלבטויות ויש בו רגשות מעורבים.
בשעת משבר וחוסר ודאות במערכתהמשפחתית, רצוי לקבוע פגישת ייעוץ אצל עורך דין לדיני משפחה, אפילו במקרהשגירושין הם רק אפשרות רחוקה. יש מקרים בהם עצה טובה יכולה להוריד את מפלסהחרדות ולהרגיע את הפחדים. לכן, בטרם תגשו להליך של גירושין, רצוי מאודלוודא שאכן עשיתם כל שביכולתכם על מנת לשקם את מערכת הנישואין ולשמור עלהתא המשפחתי, בין אם בדרך של טיפול זוגי ובין אם באמצעות לקיחת פסק זמןבכדי לחשוב על הדברים באופן שקול.
אם הגעתם להחלטה שגירושין הוא המוצאהיחיד, רצוי מאוד שתשקלו את צעדיכם, תוך בחינת מכלול הנסיבות שהביאו אתכםלמצב זה, כדי להגיע לדרך היעילה והנכונה ביותר לבניית אסטרטגיית גירושין.

יש שתי דרכים עיקריות לפנות להליך של גירושין, התנצחות או פשרנות.
איןדרך נכונה, יש הדרך המתאימה לכם. כל מקרה לגופו וכל תהליך הואאינדיבידואלי. אך הדרך השניה היא בדרך כלל הקלה והנכונה יותר.
קחובחשבון שפניה לערכאות משפטיות יקרה, ארוכה ומתישה. הסדר גירושין הוא פשוטיותר, ומותיר את הנפשות המעורבות פחות פגועות נפשית ופחות פגועות כלכלית.
איןמנצחים בגירושין, אך אפשר להפחית נזקים.

בכל מקרה חשוב לפנות לעורך דין מומחה בגירושין.
עורך הדין יוכללסייע ולייעץ לכם על הליך גירושין נכון בעבורכם בהתחשב במכלול הנסיבותשהביאו אתכם לפנות אליו.
חשוב לשמוע דעות של עורכי דין שונים, ולהתוודעלחשיבה אסטרטגית שלהם. אל תחששו להתייעץ עם כמה עורכי דין, עד שתמצאו אתהמתאים לכם.
חוזה גירושין לא מאוזן, שמקפח בצורה ברורה את אחד מבניהזוג, עלול להתבטל על ידי הערכאות המשפטיות בישראל. לפיכך, הקפידו לבחורבעורך דין נבון ומיומן, שינסח בשבילכם חוזה גירושין הוגן ומקצועי, שיסירדאגה מלבכם באשר לכל מחלוקת עתידית.

לפרטים נוספים בקרו באתר:

עורכת דין מזל בן אם | משמורת , אבהות , ידועה בציבור

הסכם גירושין בסיסי כולל בתוכו את התקופה שלפני מתן הגט ואת זו שלאחריו.
באשרלתקופה שלפני מתן הגט, הסכם גירושין יקבע איך יחולק הרכוש בין שני בניהזוג, מה גובה המזונות שישולמו לאישה ולילדים (בהנחה, כמובן, שהאישה היא זושזוכה במשמורת על הילדים), ומהם הסדרי ראיית הילדים בתקופה שעד כניסת הגטלתוקף.
באשר לתקופה שלאחר אישור הגט, הסכם הגירושין יכיל מידע על גובההמזונות לילדים, גובה השתתפות ההורים בהוצאות השונות, חינוך הילדים, הסדריראייה עתידיים של הילדים, חלוקת הכנסות מנכסים מניבים של בני הזוג וכדומה.

מלבד הנושאים המהותיים שקיימים בכל הסכם גירושין, מומלץ בחום לכלולבמסגרת הסכם הגירושין נושאים שונים, עליהם עשויה להתעורר מחלוקת עתידית.בסופו של דבר, כל מקרה הוא אחר, ולכל זוג הנושאים הבוערים שלו. לכן, רצוילכלול בהסכם הגירושין כל נושא שאתם סבורים שיכול להוות בעיה בעתיד, גם אםמדובר בנושא שולי לכאורה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
עורכת דין מזל בן אם | דיני משפחה , גירושין , מזונות
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מזל בן אם

מאת: מזל בן אםדיני משפחה12/05/10857 צפיות
הסכם ממון הוא הסכם המסדיר את ענייני חלוקת הרכוש בעת גירושין בצורה שונה מהקבוע בחוק. ניתן לחתום על הסכם ממון לפני הנישואין, במהלך הנישואין ובהליך הגירושין.

מאמרים נוספים בנושא דיני משפחה

מאת: איתמר כוכבידיני משפחה11/05/211512 צפיות
הורים מעוניינים להבטיח את כספם באמצעות החתמת הילד/ה ובן/בת זוגו על הסכם הלוואה, במסגרתו הם יתחייבו להחזיר את הכספים עם גירושיהם או חתימה על הסכם ממון של ילדיהם עם בן/בת הזוג.

מאת: איתמר כוכבידיני משפחה11/05/211306 צפיות
עשרת התנאים אשר הורים יכולים להציב לילדיהם או אף לילדם ובת/בן הזוג המתגוררים בדירה, שההורים רכשו והעניקו במתנה לילדיהם (או הבטחת כספים שהעניקו), המשתנים בהתאם לנסיבות המקרה כדלהלן:

מאת: נועם קוריס משרד עורכי דיןדיני משפחה26/01/201621 צפיות
בית המשפט העליון בפסק דינו של כבוד השופט מ' מזוז, הכריע בימים אלו בעתירה המכוונת נגד החלטות של המשיבים 2-1, בית הדין הרבני הגדול בירושלים ובית הדין הרבני האזורי בתל אביב-יפו (להלן: בית הדין האזורי), מיום 14.2.2019 ומיום 12.11.2018 בהתאמה, בהן נקבע כי העותר חייב בגט לאשתו.

מאת: טלדיני משפחה03/06/182018 צפיות
אחד הנושאים המרכזיים בענייני גירושין הינו חלוקת הרכוש. בשיקולים של חלוקת רכוש כל צד מעלה את טענותיו כאשר מטרתו לקבל נתח משמעותי יותר בכלל הרכוש שנצבר.

מאת: רוני הכהןדיני משפחה10/04/181586 צפיות
לכל עורך דין לגירושים יש את הסגנון שלו. כדאי לוודא כי הסגנון שלהם מתאים הן שלך ואת הסגנון הדרוש כדי להגן על האינטרס שלך במהלך ואחרי הגירושים.

מאת: רוני הכהןדיני משפחה28/03/181702 צפיות
איך מסייעים בשלבים הללו של הפירוק הבלתי נמנע כדי ליצור עד כמה שפחות רגעים קשים בהליך מורכב שכזה? פניות אל עו"ד משפחה הן בהחלט צעד נבון

מאת: רוני הכהןדיני משפחה23/10/171805 צפיות
ברגע בו כבר נמצאים על פרשת דרכים לקראת גירושים יש כאלה שיכולים לומר דבר או שניים לגבי איך להתגרש נכון וחשוב להבין את העניין לעומק טרם הקפיצה השירה לתוכו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica