חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טרמיטים מידע חשוב

מזרחי הדברות

הדברת טרמיטים

טרמיטים מניעה

מאז הטרמיטים הם איום מתמיד על הבית שלך, הנה כמה דברים שאתה יכול לעשות במהלך השנה על מנת לשמור על האפקטיביות של תוכנית הטיפול טרמיטים האיש של מזרחי הדברות.

מה אפשר לעשות כדי להגן על הבית שלך?

צעדים קטנים הבדל גדול למניעת טרמיטים וכן לקיים תוכנית יעילה לטיפול טרמיטים. התחל על ידי ביטול תנאי לחות המזון סביב הבית שלך. אלה צעדים פשוטים לעשות בביתך יעד זה אטרקטיבי פחות, לעזור להרתיע טרמיטים.


למנוע בעיות רטיבות

תיקון ברזים דולפים, צינורות מים

הפניית מים מן היסוד

מרזבים נקיים

היפטר ממים עומדים על הגג

שמור את כל פתחי המרזב פתוחים


הסרה של מקורות מזון

שמור על עצים, עץ,

היפטר מפסולת ליד הבית

בדוק גדרות עץ לכל נזק

טרמיטים סימני אזהרה וזיהוי

כמה אינדיקציות לזהוי שריצה של טרמיטים:

נחיל זמני של חרקים מכונפים בביתך או מן הקרקע סביב הבית שלך.

כל סדק או מבעבע בצבע חום (שלשת טרמיטים).

עץ שנשמע חלול כאשר דופקים בו

צינורות בוץ על הקירות החיצוניים

כנפיים מפוזרות ברצפת הבית

יש לבצע עי מדביר הדברת טרמיטים


הזחלים

הטרמיטים המבוגרים לא אחראים בדרך כלל על נזק מבני, חיוני שטרמיטים העובדים יושמדו כדי למנוע התפשטות של הטרמיטים בצע את מחזור החיים הטיפוסי של חרקים, כי יש מחזור חיים הדרגתית: הם מתחילים כמו ביצים, ולאחר מכן הפועל בשלב הזחל ואז נשילה לשלבים הרבייה מבוגרים.


פוריות טרמיטים

טרמיטים הזחלים בוקעים בדרך כלל בתוך כמה שבועות. הם בערך באותו גודל כמו הביצים שמהם בקעו והם נוטים מיד על ידי טרמיטים העובד. רימות טרמיטים לא גורמים לנזק ישיר לבתים. עם זאת, הם מהווים חלק גדול של מושבת טרמיטים הם דורשים האכלה מתמדת; טרמיטים העובד תפקידו להאכיל את הזחלים של המושבה.

בדומה חרקים אחרים צעירים, רימות טרמיטים לעבור סדרה של molts , שבמהלכה הם להשיל את עורם, לפני מתפתחת לבוגרים. בדרך כלל, הנשירת רימות הטרמיטים היא חמש פעמים לפני שהפוך לבוגר..

כמה זמן טרמיטים חיים

הטרמיטים פגומים בקורות עץ ;

הטרמיטים הם חרקים מפתיע בהאריכה ימים. מלכת הטרמיטים יכולה לחיות עד חמישים שנה תחת תנאי אקלים אידיאליים. הפועלים והחיילים חיים כ שנה עד שנתיים.

מכת טרמיטים יכול להיות קשה ניתן לזהות לפני שהם יגיעו לבגרות מלאה. המלכה יכולה לחיות כל כך הרבה שנים, אוכלוסיות גדולה של טרמיטים יכולה להשמיד לחלוטין מבנה שורץ. מבנים אלו יכולים להיות לא בטוחים עלולות לקרוס.

בסימן הראשון של התפשטות הטרמיטים, צור קשר אם מזרחי הדברות לקבוע לבדיקה ולקבל אומדן לטיפול 054-4466180

קני טרמיטים / Mounds

טרמיטים Tube t;span lang="HE">בוץ

הטרמיטים הם חרקים החיים במושבות. המלכה, חייל, עובד והטרמיטים וזחלי לחיות קנים או ערימות המכונה termitariums . אלו קני טרמיטים או בוץ מבוסס או עצים.

בהתאם מינים טרמיטים, קני טרמיטים מבוסס בבוץ יכולה להיות תת קרקעי או עיליים בצורת תלולית. שני קנים של תלי נבנות באמצעות הקרקע מאזורים סמוכים. שני תת קרקעי ו עיליים קני טרמיטים

טרמיטים מנהרת

נזק

קנים יכול להיות מחובר בגזע או בפיסת עץ קבורה מתחת לאדמה. הבוץ המקיף את החלק החיצוני של קן טרמיטים הוא קשוח לפעמים ויכול לגרום לנזק באזור המארח. קני טרמיטים יכולים להיות גדולים במיוחד, מתפשטת על פני 50 עד 100 מטר רדיוס. הקנים מורכבים מכבישים פנימיים המאפשרים לטרמיטים לעובד ולאסוף ולספק מזון למושבה.

מעל תלוליות טרמיטים הקרקע יכול לגדול להיות גבוה מאוד: כמה תלוליות שנמצאים באפריקה ואוסטרליה עומדים שישה מטרים. הם מנצלים את הבוץ

צואת הטרמיטים

טרמיטים פגומים באמבטיה

הסימן הראשון של התפשטות הטרמיטים עשוי להיות מנהרות בבוץ כמו תולעים הם יכולים להרוס קירות או יסודות. הטרמיטים נמשכים במיוחד לעץ לך אשר ניתן למצוא במרתפים . ערימות של נסורת גם מעיד על נוכחות טרמיטים עץ יבש טרמיטים. ערמות אלה יכול להיות שאריות עץ או טרמיטים לשלשת המכונה . Frass יכול להיות לבן או בצבע שחור בהתאם לצבע של הטרמיטים

רצפה שקועה והתקרות כתוצאה משנית תת קרקעית .מכת טרמיטים. במקרה של מכת חמורה יותר, משטחי עץ עשוי להיות בסכנת קריסה. הנוכחות של טרמיטים יכולים להיות גלויים, סביר מאוד כי בבית שחווה כבר התפשטות במלוא מובן המילה. במקרה של סימני טרמיטים, נא להתקשר למזרחי הדברות 054-4466180 לטיפול מקצועי ונכון .


טרמיטים מעופפים

בעלי בתים בדרך כלל הדבר הראשון שמודעים על התפשטות טרמיטים בשל נוכחותם של מעוף טרמיטים. תוך כדי מעוף הטרמיטים דומים לנמלי כנפיים, יש הבדלים ברורים במראה שלהם. נמלים יש שלושה חלקים בגוף ברורים הטרמיטים יש רק גוף מוארך לכאורה מגזר הראש. טרמיטים גם יש ארבע כנפיים בגודל שווה. המחושים הנמלה להתכופף בזווית של 90 מעלות, ואילו המחושים של טרמיטים הם ישרים .

טרמיטים מעופפים הם גלויים כאשר נחילי המושבה שלהם. נחילי נגרמות על ידי גשמים כבדים חום חזק מהרגיל, הטמפרטורות ולחה. הנחילי יכול להתרחש כאשר המושבות הוקמה זכר מייצר כנפיים ונקבה טרמיטים כדי להתרבות. אחרי אלה טיסות ההזדווגות, טרמיטים מופרים משירות את כנפיהםכדי להמשיך להקים מושבות חדשות. של טרמיטים ראיתיה טרמיט עף בבית זה מעיד על מושבת בוגרת. דרושה תוכנית ההשמדה והדברה מקצועית.

מצמרר, אבל נכון ...

מלכות טרמיטים יכולים להטיל ביצה כל 15 שניות


יש כרגע טרמיטים ?

אפילו במושבות קשוחות לא יכולים לעמוד חומר ההדברה שלנו אני עושים הכול כדאי להגן על ביתכם ® . ככל שתקדימו לפעול, נקדים לחסל את הבעיה.

תזמינו הבדיקה ללא התחייבות עוד היום.

אנחנו ממליצים על פתרון לטרמיטים יעיל, בגיבוי ערבות עסקית להצלחה 3 שנים האחריות מלאה.

לאחר השירות טרמיטים הראשונית, בבית שלך אם הבעיה נמשכת, אנחנו נשוב לטפל בביתך ללא עלות נוספת, עד הטרמיטים הם יעלמו

חברת מזרחי הדברות מחויבת ל 100% הצלחה

תתקשר עוד היום לנציג מחברתנו 054-4466180


מצמרר, אבל נכון ...

טרמיטים יכולים לאכול 24 / 7, הוא לא עוצר לנוח או לישון .

תנאי הדברה לטרמיטים

מתי הוא הזמן הטוב ביותר לטפל עבור הטרמיטים?

הזמן הטוב ביותר לטפל עבור הטרמיטים הוא לפני שהם מצליחים לפשוט על המבנה. שליטה על טרמיטים הוא תהליך מתמשך, בתוכנית מלאה צריך להיות במקום כדי למנוע התפשטות ותיקון עלויות הנזק.

האם זה רצוי לפני בנית בית חדש להגן עליו מפני טרמיטים?

אנו מזרחי הדברות מבצעים הדברה לפנאי הבניה כדי למינוע נזקים עתידים במבנה כדאי לשמור

על רכושכם שלם ללא מפגעי טרמיטים.

יש לבצע הדברת טרמיטים

למידע נוסף http://www.mhadbarot.co.il

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מזרחי הדברות פועלת  באזור המרכז ונותנת מענה למאות לקוחות מרוצים אשר משתמשים בשרותי החברה.מובילה בתחום הדברת מזיקים וטרמיטים אנו דוגלים ביישום הערכים החשובים ביותר ללקוחותיו. שירות מקצועי, אדיב, מהיר וחסכוני, כאשר אנו מתחייבים לעמוד לצידך לאורך כל הדרך, מהשלב ההתחלתי ועד סיום העבודה בפועל.על מנת לקיים את הבטחתנו, מזרחי הדברות תספק לך הלקוח את שירותי ההדברה הטובים ביותר, באופן העונה בשלמות לדרישותיך. מדביר

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אבי מזרחי /מזרחי הדברות

מאת: אבי מזרחי /מזרחי הדברותהדברה24/10/151205 צפיות
השוק מציע מגוון של שיטות על מנת לסלק את התיקנים לנצח. אף אחד לא אוהב להגיע הביתה ולגלות תיקן קטן המגלה סימנים של תיקנים גדולים אחרים, חוסר האסתטיקה, חוסר הניקיון ואפילו הסכנה, גורמים לכם להגן על עצמכם ובעיקר על הילדים, איזו הדברה לבצע? מה יכול להיחשב לטוב ביותר? כל מה שרציתם לדעת על ריסוס ולא העזתם לשאול.

מאת: אבי מזרחי /מזרחי הדברותהדברה24/10/15995 צפיות
סקירה על סוגי הנמלים בארץ וכיצד מתמודדים עם השמדתן וסילוקן מהבית ודרכי הדברתן

מאת: אבי מזרחי /מזרחי הדברותהדברה15/04/15944 צפיות
מזרחי הדברות נותנים אחריות מורחבת ומקיפה לעבודת הדברה . אנו עושים הכול שיהיה לך הלקוח נוח .

מאת: אבי מזרחי /מזרחי הדברותהדברה09/08/101344 צפיות
צרעות ! הצרעות הן האב קדמון של הדבורים ושל הנמלים. למעשה כל הדבוראים שאינם דבורים או נמלים נקראים צרעות. גופה של הצרעה הוא בצבע חום – שחור עם פסים צהובים עליו תפקידו של הצבע הצהוב הוא להזהיר טורפים מפני העוקץ הארסי, ולה שישה רגלים שעירות. עוקץ הצרעה גורם לנפיחות ולכאב עז כמו דבורת

מאת: אבי מזרחי /מזרחי הדברותהדברה09/08/101108 צפיות
למה כדאי להשכיר מדביר ? כאן אנו נסביר ונפרט לכם למה כדאי לכם לשכור הדברה מקצועית מידי מדביר מחברת הדברה מקצועית שלמד זמן רב על המזיקים ועל חומרי ההדברה השונים ולא להשתמש בחומרי הדברה הנגישים לכולם אחד בכל סופר או מרכול הקרוב

מאת: אבי מזרחי /מזרחי הדברותרהיטים05/08/102825 צפיות
כאשר הרהיטים שלכם כבר ישנים ונראה כאילו עבר זמנם הרעיון הראשוני שעולה בראשיכם הוא להחליף את הרהיטים אך לנו יש פיתרון זול ונוח עוד יותר פתרון זה נקרא שדרוג רהיטים

מאת: אבי מזרחי /מזרחי הדברותהדברה19/07/102727 צפיות
עכבר מצוי עכבר הבית עכבר מצוי או בשמו השני עכבר הבית : צבעו של עכבר הבית הוא אפור, שחור, חום, או לבן הוא בעל בטן בהירה יותר משאר גופו

מאמרים נוספים בנושא הדברה

מאת: נט מדיה- בניית אתריםהדברה12/03/191750 צפיות
חברת הדברה תדאג שהבית יהיה נקי מכל האורחים הלא רצויים בין אם מדובר בתיקנים, עכברים או פשפש המיטה. אבל על מנת שאכן כך יקרה חשוב לבחור חברת הדברה מקצועית.

מאת: דוד לוקשביץהדברה22/02/181670 צפיות
הדברת פרעושים בחצר היא חלק בלתי נפרד מכל מבצע הדברה של פרעושים. אל החצר נכנסים בעלי חיים זרים, הם עלולים להיות נשאים של פרעושים. כאשר הפרעושים הנמצאים בחצר יזהו פונדקאי מתאים הם ינתרו לעברו ייטפלו אליו וימצצו את דמו. הפרעושים אוהבים לחיות בסביבה עם תנאי לחות גבוהים הקיימים בדרך כלל בין מצבורי אשפה במחילות ובמאורות של בעלי החיים. חשוב לנקות את החצר ולמנוע תנאים שיזמינו את הפרעושים.

מאת: דוד לוקשביץהדברה22/02/181255 צפיות
פשפשי המיטה כיום בישראל מהווים נזק אדיר ומטרד גדול לאדם. כאשר בסוף יום עבודה אנו שמחים ללכת לישון אין אנו מדמיינים בנפשנו ולא לרגע אחד כי יש לנו שותפים למיטה, מדובר בחרק המתפשט מהר ביותר ואלוף במחבואים, פשפשי המיטה גורמים לנו לגירודים עזים אלרגיות קשות היכולות אף להגיע לבתי חולים. הטיפול בו חייב להתבצע אך ורק על ידי מדביר בעל רישיון והיתר הדברה בפועל אל תתביישו לבקש היתר הדברה.

מאת: דוד לוקשביץהדברה21/02/181376 צפיות
הפשפשים והפרעושים שניהם חרקים שונים לחלוטין אחד ממשנהו, אך עדיין רבים מהאנשים מתבלבלים ביניהם. הפרעושים הם חרקים זעירים ביותר קטנים ואלופי העולם בניתור למרחק, לעומת גודל גופם הזעיר. נדבקים בכוח לפונדקאי. הפשפשים לעומתם מהלכים כרגיל ללא יכולת ניתור לגובה ובעל מראה מאוד תמים ובלתי מזיק, יכולתם להתחבא בסדקים צרים עד שיבוא הטרף. המכנה המשותף בין שניהם הוא הבוקר של אחרי המלווה בעקיצות רבות בכל הגוף, מגדרות ומאוד מכוערות, מהם דרכי ההדברה נגד שניהם.

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181383 צפיות
פרעושים הם סוגי חרקים. הפרעושים מונים בקירוב למעלה מאלפיים סוגים, אך בישראל מצויים רק כארבעים סוגים של פרעושים והפרעוש הנפוץ ביותר הוא "פרעוש החתול". הפרעושים אינם טפילים מסוכנים אך הם עלולים לעקוץ ולהטריד,

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181358 צפיות
כת הטבע החדשה שמאיימת על ישראל היא גדולה בסכנתה, אבל קטנה מאוד במימדים: נמלת האש האדומה גודלה פחות משני מילימטרים, אך היא מסוכנת לבעלי החיים ומכאיבה לבני האדם. היא התפשטה ברחבי הארץ מצפון ועד דרום, ופתרון לבעיה - אין.

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181274 צפיות
כת הטבע החדשה שמאיימת על ישראל היא גדולה בסכנתה, אבל קטנה מאוד במימדים: נמלת האש האדומה גודלה פחות משני מילימטרים, אך היא מסוכנת לבעלי החיים ומכאיבה לבני האדם. היא התפשטה ברחבי הארץ מצפון ועד דרום, ופתרון לבעיה - אין.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica