חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך לבחור חברת הדברה

מאת: נט מדיה- בניית אתריםהדברה12/03/20191748 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
בין אם מדובר בעכברים המטיילים במטבח או תהלוכת נמלים  שהופיע פתאום בגינה או באינסוף ג'וקים שמסתובבים בבית, הגיע הזמן להזמין מדביר מקצועי. אז איך מתחילים לבחור מדביר.

איך בוחרים מדביר?

תמיד כדאי להתחיל בחיפוש אחר המלצות, תוכלו לשאול חברים, מכרים ואף בפייסבוק, אבל חשוב שתשאלו על טיב השירות והמקצועיות. במידה ואין לכם ממליצים כדאי להתחיל לעבור לאינטרנט ולחפש דרך המקלדת. כמו בכל עבודה שיש צורך להזמין בעל מקצוע, כדאי להתחיל עם השוואת בין מספר חברות הדברה. בחרו שתיים או שלושה מדבירים באזור שלכם, תתקשרו ותשאלו על השירות, בקשו הצעת מחיר מסודרת ולמדו על המדביר, בעיקר אם יש המלצות או דיס המלצות.

כדאי ומומלץ לבחור מדביר מהאזור שלכם, אם אתם גרים ברחובות מדביר בראשון לציון יענה לדרישתכם.

באילו חומרי הדברה הוא משתמש? שאתם שואלים שאלות המדביר יכול להסיק שיש לכם ניסיון או שחקרתם בנושא, באופן מיידי ההתייחסות שלו אליכם תהיה אחרת.

כמובן שכדאי לשאול על הניסיון שלו ואיכות העבודה.

וודאו שהוא משתמש בהתאם לחוק בחומרי הדברה המורשים לשימוש והאחריות על התוצאה של עבודתו.

בררו על מחיר ועל סוג העבודה שהוא מבצע, אמנם אינכם מומחים גדולים אבל עצם העלאת השאלות תעביר מסר לצד השני שיש כאן ענין עם אנשים שיודעים ומתעניינים ובוודאי שבדקו ובודקים וההתיחסות של המדביר תהיה בהתאם.

כמו כן, אם נושא ההדברה הירוקה חשובה לכם, ציינו זאת ובררו על אפשרות זו. אל תתקשרו למדביר אחד ותקבלו את ההצעה שלו, התקשרו לעוד מדבירים וקבלו עוד הצעות מחיר, כך תוכלו לדעת את מחיר ההדברה ובחרו במדביר שנשמע לכם מקצועי ואמין. הזהרו מהצעות מחיר  זולות במיוחד, הן עלולות להתגלות כמלכודת דבש והמחיר יהיה יקר בהרבה. לבסוף חשוב שתדרשו חשבונית ואחריות על העבודה. אל תסכימו לעבודה ללא אחריות, כך שאם חזרו המזיקים תהיה לכם כתובת למי לפנות.

איך תדעו שיש לכם עכברים בבית

לא תמיד ניתן לקלוט שיש עכברים שמעדיפים  לבקר בעיקר בשעות הלילה שאתם ישנים. לרוב תבחינו בזה כאשר  תגלו שקית אוכל קרועה, כגון פסטה או פתיתים, אך אם תשימו לב ללכלוך שחור על השיש בצורת גלילים קטנים שחורים או חומים.

איך למנוע הופעת מכרסמים בסביבתכם?

מכרסמים מופעים כאשר מאפשרים להם תנאים נוחים למחייה כגון: מצבורי אשפה, מכסי ביוב שבורים, שיירי מזון ופחי אשפה פתוחים. במקומות בהם רמת ניקיון ירודה תוכלו למצוא מכרסמים רבים. גם בבית חשוב לשמור על הניקיון למניעת הופעת של עכברים או חולדות. שמירת ניקיון, אחסון  מזון בכלים אטומים, פינוי אשפה בשקיות אטומות למכלים סגורים וסגירת מעברים וחורים. כל אלה יסייעו לכם לשמור על סביבה נקייה ממכרסמים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אפמסטר מתמחה בבנית אתרים, בניית חנות וירטואלית, קידום אתרים, בניית דפי נחיתה, פרסום ממומן, פרסום ביוטיוב וכדומה.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נט מדיה- בניית אתרים

ענף שירותי האחסנה הוא תחום רחב של אחסון ציוד לעסקים, אחסון תכולת דירה, השכרת מכולות או אחסנה במכולות. היכן, כמה ומה כדאי לבדוק קודם.

מאת: נט מדיה- בניית אתריםאבטחת הבית01/09/141099 צפיות
מצלמות במעגל סגור הפכו בשנים האחרונות לפופלאריות בשל יעילותן בהתרעה והן במעקב אחר המתרחש. בעסקים רבים ניתן למצוא מצלמות במעגל סגור ואף בבתים רבים. איזה מצלמות כדאי לקנות? מה לבדוק לפני שקונים במאמר הבא

מאת: נט מדיה- בניית אתריםקידום אתרים08/05/14954 צפיות
קידום אתרים משמעו להביא את האתר לראש תוצאות החיפוש במנועי החיפוש ובראשם גוגל. קידום אתרים שהינו מאסיבי או קידום אתרים שגוי יכול להביא לתוצאות ההפוכות, ואף עלולות להביא לכך שהאתר יורחק מתוצאות החיפוש. חשוב לפנות לחברת קידום המתמחה בתחום והיכולה להתחייב לתוצאות.

מאת: נט מדיה- בניית אתריםהפקות אירועים08/05/14948 צפיות
מתכננים אירוע בטבע? יום כיף לעובדים. שירותים ניידים הוא צורך בסיסי, עם זאת אין להתפשר על רמת השירותים והשירות.

מאת: נט מדיה- בניית אתריםבניית אתרים19/03/14972 צפיות
האם יש צורך שלכל אחד שיש לו עסק יהיה אתר תדמיתי? התשובה ללא ספק כן. אתר אינטרנט בעל יתרונות רבים לקידום העסק שלכם ומהווה אפשרות לגייס לקוחות חדשים, להציע שירותים ללקוחות קיימים ועוד.

מאת: נט מדיה- בניית אתריםעסקים - כללי26/01/14963 צפיות
כל אחד מאיתנו נזקק לשירותי הובלות, למעבר דירה או משרד. מאמר זה בא לשפוך אור איך לבחור חברה מקצועית וסימנים שיעזרו לכם לזהות כאלה שאינם מקצועיים.

מאת: נט מדיה- בניית אתריםאדריכלות18/12/131291 צפיות
החלטה 979 נועדה לעדן ולהסדיר את זכויותיהם של החקלאים בקרקע ושימושים החורגים בקרקע חקלאית. קראו על החלטה 979 ועל משמעות החלטה זו על המושבים והקיבוצים.

מאמרים נוספים בנושא הדברה

מאת: דוד לוקשביץהדברה22/02/181669 צפיות
הדברת פרעושים בחצר היא חלק בלתי נפרד מכל מבצע הדברה של פרעושים. אל החצר נכנסים בעלי חיים זרים, הם עלולים להיות נשאים של פרעושים. כאשר הפרעושים הנמצאים בחצר יזהו פונדקאי מתאים הם ינתרו לעברו ייטפלו אליו וימצצו את דמו. הפרעושים אוהבים לחיות בסביבה עם תנאי לחות גבוהים הקיימים בדרך כלל בין מצבורי אשפה במחילות ובמאורות של בעלי החיים. חשוב לנקות את החצר ולמנוע תנאים שיזמינו את הפרעושים.

מאת: דוד לוקשביץהדברה22/02/181254 צפיות
פשפשי המיטה כיום בישראל מהווים נזק אדיר ומטרד גדול לאדם. כאשר בסוף יום עבודה אנו שמחים ללכת לישון אין אנו מדמיינים בנפשנו ולא לרגע אחד כי יש לנו שותפים למיטה, מדובר בחרק המתפשט מהר ביותר ואלוף במחבואים, פשפשי המיטה גורמים לנו לגירודים עזים אלרגיות קשות היכולות אף להגיע לבתי חולים. הטיפול בו חייב להתבצע אך ורק על ידי מדביר בעל רישיון והיתר הדברה בפועל אל תתביישו לבקש היתר הדברה.

מאת: דוד לוקשביץהדברה21/02/181375 צפיות
הפשפשים והפרעושים שניהם חרקים שונים לחלוטין אחד ממשנהו, אך עדיין רבים מהאנשים מתבלבלים ביניהם. הפרעושים הם חרקים זעירים ביותר קטנים ואלופי העולם בניתור למרחק, לעומת גודל גופם הזעיר. נדבקים בכוח לפונדקאי. הפשפשים לעומתם מהלכים כרגיל ללא יכולת ניתור לגובה ובעל מראה מאוד תמים ובלתי מזיק, יכולתם להתחבא בסדקים צרים עד שיבוא הטרף. המכנה המשותף בין שניהם הוא הבוקר של אחרי המלווה בעקיצות רבות בכל הגוף, מגדרות ומאוד מכוערות, מהם דרכי ההדברה נגד שניהם.

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181381 צפיות
פרעושים הם סוגי חרקים. הפרעושים מונים בקירוב למעלה מאלפיים סוגים, אך בישראל מצויים רק כארבעים סוגים של פרעושים והפרעוש הנפוץ ביותר הוא "פרעוש החתול". הפרעושים אינם טפילים מסוכנים אך הם עלולים לעקוץ ולהטריד,

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181357 צפיות
כת הטבע החדשה שמאיימת על ישראל היא גדולה בסכנתה, אבל קטנה מאוד במימדים: נמלת האש האדומה גודלה פחות משני מילימטרים, אך היא מסוכנת לבעלי החיים ומכאיבה לבני האדם. היא התפשטה ברחבי הארץ מצפון ועד דרום, ופתרון לבעיה - אין.

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181273 צפיות
כת הטבע החדשה שמאיימת על ישראל היא גדולה בסכנתה, אבל קטנה מאוד במימדים: נמלת האש האדומה גודלה פחות משני מילימטרים, אך היא מסוכנת לבעלי החיים ומכאיבה לבני האדם. היא התפשטה ברחבי הארץ מצפון ועד דרום, ופתרון לבעיה - אין.

מאת: דוד לוקשביץהדברה07/02/181268 צפיות
הדברת טרמיטים ללא קידוח זה הטרנד החדש הקיים בתחום הטרמיטים. במידה ויש ברשותכם מוצרי עץ ואתם מתגוררים באזורים אשר קיימת נגיעות טרמיטים כדאי לבצע טיפול והדברת טרמיטים ללא קידוחים כלל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica