חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טכניקה - משחק מול מצלמה

מאת: Efratהודעות לעיתונות - כללי19/05/20102682 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

טכניקה - בית ספר למשחק מול מצלמה עםניב רז ואולי שטרנברג

מטרת בית הספר היא להכשיר, לאמן ולפתח את יכולות המשחק של שחקנים, ולא-שחקנים (non actors), באמצעות הכרות עם הדרישות איתם מתמודד שחקן מקצועי; החל מרגע קבלת הטקסט דרך עבודת השחקן, האודישן ועד קבלת התפקיד.

אנחנו לא מלמדים "סודות"! אלא מאתרים, מפתחים ומדגישים את האיכויות שהופכות את השחקן לייחודי ומיוחד, בונים את הביטחון שלו ומקנים לו את היכולות להשיג את התפקידים שהוא חפץ בהם ולהפוך לשחקן מקצועי, מיומן ועובד בתעשיית הקולנוע והטלוויזיה.

הקורס מיועד לשחקנים מקצועיים ובוגרי בית ספר למשחק.

  • הקורס מועבר בקבוצות קטנות – עד 10 סטודנטים.
  • לווי אישי ושימת דגש לצרכים אינדיווידואליים.
  • מפגש שבועי – 5 שעות סמיסטיראליות.
  • עדכונים שבועיים על אודישנים.
  • שיטת הלימוד בקורס מבוססת על עבודה מעשית מול מצלמה מהרגע הראשון.
  • במהלך הקורס הסטודנט ירכוש מושגים מקצועיים, עקרונות וטכניקות משחק ספציפיות.
  • צוות ההוראה שלנו אוחז בניסיון רב שנים בתחומי המשחק בטלוויזיה, בקולנוע ובתיאטרון ובהדרכתו.
  • יש בכוונתו לקשר בוגרים עם סוכנויות שחקנים, חברות הפקה, מלהקות ובמאים.
  • הקורס מצולם על מדיה דיגיטלית.
  • ניב רז - בוגר בית הספר הגבוה לאומנויות הבמה בית-צבי ובוגר הקורסים למשחק מול מצלמה של רותי דייכס. בין תפקידיו בטלוויזיה ובקולנוע: עד החתונה, השיר שלנו, חדר מלחמה .

    אולי שטרנברג - בוגר בית הספר הגבוה לאומנויות הבמה-בית צבי ובוגר הקורס למשחק מול מצלמה של רותי דייכס.בין תפקידיו בטלוויזיה ובקולנוע מרחק נגיעה, משחק החיים, המקום, רמזור

     





     
         
         
         
       
     
    אודות כותב המאמר:
     
         
       
     

    מאמרים נוספים מאת Efrat

    מאת: Efratקניות 09/04/137894 צפיות
    באירועים כמו חתונה ובת או בר מצווה, חלק חשוב בארגון האירוע הוא בחירת מתנות לאורחי המסיבה. יש שבוחרים מחזיקי מפתחות, פרחים או תמונות מגנטיות אך חולצות עם הקדשה או הדפסה הומוריסטית גם מהוות מתנה חביבה וגם יוצרות שיח משעשע בין האורחים.

    מאת: Efratקניות 09/04/137958 צפיות
    באירועים כמו חתונה ובת או בר מצווה, חלק חשוב בארגון האירוע הוא בחירת מתנות לאורחי המסיבה. יש שבוחרים מחזיקי מפתחות, פרחים או תמונות מגנטיות אך חולצות עם הקדשה או הדפסה הומוריסטית גם מהוות מתנה חביבה וגם יוצרות שיח משעשע בין האורחים.

    מאת: Efratצרכנות09/04/138041 צפיות
    ישנן חנויות ש"מגהצות" את סמל בית הספר שמשורטט בגלופה על פני החולצה – ואז הוא בדרך כלל בולט ממנה ומתבלה במהירות, וישנן חנויות שמדפיסות את הסמל באופן מיידי על פני החולצה. אצל אורי עצמון עובדים בשיטת הדפסת משי או על חיתוך של טפט במכונת הפלוטר.

    מאת: Efratחקירות09/04/137973 צפיות
    חידוש שמצאה דנה תדמור הוא מתחום מכשירי הבילוש הקטנים הוא עטי הפטנט שמצד אחד הן עטים תמימות למראה אך מצד שני הן יכולות להכיל בתוכן מצלמה או אמצעי הקלטה של קול שמסוגל להקליט מקרוב שיחה שלמה

    מאת: Efratאופנה09/04/137885 צפיות
    אתרי האינטרנט מייצרים יתרון למי שאינו יכול להגיע לחנות ומעוניין בהזמנה של הפריט – גם ישירות לכתובת אחרת, ופעמים רבות מייצרת גם הנחה והשוואת מוצרי תינוקות בקלות.

    מאת: Efratביגוד והנעלה09/04/137517 צפיות
    מדובר על חולצות טי מודפסות עם כיתוב משעשע אשר לרוב לובש החתן, האבות של שני הצדדים ולעיתים גם השושבינים. החולצה מהווה גם לבוש פחות מחייב וגם הפתעה לכל האורחים שמחכים לראות מה יהיה כתוב על החולצה. לעיתים חולצות מעין אלו גם מחולקות לאורחים כמזכרת חתונה.

    מאת: Efratאירועים וחתונות – כללי05/02/137222 צפיות
    האורחים המשתתפים באירוע מתחילים לדמיין אותו כבר מהרגע שבו מזכירים את התאריך, שמוסרים את ההזמנה ולדלות עליו מעט יותר פרטים. יד הדמיון ממשיכה לצייר את האירוע המצופה בצבעים המדומים, אולם מי שבאמת נותן את משיכת המכחול הנכונה היא חברת הפקות אירועים – אותו גוף שאמון על החוויה הצרופה לאותו המפגש. כאשר מדובר על אירוע לעובדים, המעסיק לא צריך לשבור

    מאמרים נוספים בנושא הודעות לעיתונות - כללי

    מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי29/11/222506 צפיות
    אירוע הפתיחה בהשתתפות הילרי רודהם קלינטון, ג'יסו ניה, שיידה סולימאני, שירין נשאט עם הופעה מיוחדת של ג'ון בטיסט

    מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222450 צפיות
    רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את המשקיעים ב- FIGS, Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – FIGS

    מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222595 צפיות
    בואינג 737 BBJ2 הוא תוספת נהדרת לצי המטוסים הפרטיים הבלעדי של KlasJet מכיוון שהוא אמור לספק את הצרכים הספציפיים של לקוחות בכירים הנוסעים בקבוצות קטנות יותר.

    מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי24/11/222283 צפיות
    רוזן, משרד עורכי דין מוביל לזכויות משקיעים, מעודד את המשקיעים בקבוצת ארגו אינטרנשיונל הולדינגס בע"מ להשיג ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – ARGO

    מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי24/11/22587 צפיות
    Tusk Inc. Limited (www.tusklimited.com) חברה שהחלה ב-2012 כחברת ניהול הון בבריטניה וקואלה לומפור עם משרדים ברחבי העולם, וכיום היא אחת מחברות פתרונות החשמל המובילות המתמקדות בייצור עבור משתמשים של ציוד כרייה, אנרגיה סולארית ומתאמים מכריזה על מוצרים משולבים חדשים. קו המוצרים מיועד בעיקר למטרות חשמל. כל כורה שנקנה מגיע עם פאנל סולארי כדי להפחית את צריכת החשמל.

    מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי24/11/22585 צפיות
    רוזן, חברה מכובדת ומובילה, מעודדת את המשקיעים ב- Core Scientific, Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CORZ

    מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי23/11/22567 צפיות
    נובמבר 2022 – בעקבות ההצלחה של תוכנית ההאצה MultiChoice Africa, שהבטיחה מימון של 16 מיליון דולר (דולר ארה"ב) לשישה עסקים מתעוררים אשתקד , התוכנית הורחבה לשמונה מדינות נוספות ברחבי אפריקה.

     
     
     

    כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
    השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

    christian louboutin replica