חפש מאמרים:
שלום אורח
01.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מנופים

מאת: נוף יםתחבורה ורכב - כללי27/05/2010957 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כולנו מכירים את המנופים הגדולים שמאפיינים כל אתר בנייה של בניין מגורים או משרדים. אולם מנופים הם אמצעי חשוב והכרחי גם בסוגים אחרים של עבודות. מנופים מאפשרים הרמת משא כבד, ציוד, חומרים ואפילו בני אדם. הודות למנופים אפשר לבצע עבודות רבות בגובה רב, שלא ניתן היה לבצע בדרך אחרת.

כאמור מנופים משמשים ככלי עבודה עיקרי באתרי בנייה. באמצעות המנופים ניתן להרים לגובה ציוד, חומרי בניין, קונסטרוקציות כבדות, קירות גבס וכדומה. מנופים משמשים במגוון רב של אתרי בנייה: לבניית בנייני מגורים, בנייני משרדים, מבני תעשייה, גשרים, הנחת תשתיות ועוד.

מנופים הם כלי עבודה מרכזי גם בנמלים. המנופים משמשים כאמצעי לפריקה ולהעמסה של מכולות מאניות שעוגנות בנמל. המנופים הנפוצים בנמלים הם מנופים מסוג עגורן, מנופים מסוג מנופי זרוע ומנופי זרוע כפולה, ומנופים מסוג מנופי שער ומנופי גשר. בנמלים המנופים משמשים גם להעמסה ולסידור של מכולות בערוגות (שטחי האחסנה של המכולות ברציפים).

מנופים משמשים גם לעבודות נוספות. למשל גוזמי עצים משתמשים במנופים המכונים מנופי סל כדי לגזום ענפים ועצים בכל גובה. מנופים המכונים מנופי סל הם מנופים שבקצה העליון שלהם מותקן מעין סל המאפשר עמידה בטיחותית של אדם אחד או שניים. הודות למנופים אלו ניתן לגזום עצים בבטחה ובכל גובה. סוג נוסף של מנופים שמשמשים לצורך עבודות גינון וגיזום הם מנופי הספיידר. אלו מנופים ייחודיים שנעים על גלגלי זחל"ם, ומיועדים לבצע עבודות במקומות צרים שבהם יש בעיית גישה. מנופים אלו אינם גורמים נזק למדשאות ולמדרכות, ויכולים אפילו לעלות על מדרגות.

מנופים מסוג מנופי סל משמשים גם לצרכים אחרים. ישנם מנופים לצורך עבודות חשמל ותיקונים בעמודי חשמל גבוהים. מנופים מסוג מנופי סל משמשים גם את מכבי האש בחילוץ לכודים בשריפות בבניינים גבוהים. במנופים אלו הכבאי עולה יחד עם המנוף לקומה המבוקשת, מחלץ את הלכוד דרך חלון או מרפסת ומוריד אותו בבטחה יחד עימו בסל שעל המנוף.

מנופים משמשים כיום גם חלק בלתי נפרד מתהליכי הובלה והעברת דירות. בהרבה מקרים יש רהיטים או חפצים כבדים וגדולים שלא ניתנים להעברה דרך הדלת, כמו למשל: רהיטים, מזגנים, דודי שמש, פסנתרים, ויטרינות זכוכית, משטחי שיש ועוד. במקרים אלו משתמשים במנופים כדי להוציא ולהכניס את החפצים הללו דרך חלון גדול או מרפסת הבית. מנופים מסייעים להעביר חפצים גדולים וכבדים בבטחה ומבלי שיגרם לחפצים כל נזק. כך גם מנופים מקלים על עבודתם של סבלים.

לסיכום, מנופים הם כלי עבודה חשוב ומרכזי במגוון תהליכי עבודה מודרניים. כל שימוש במנופים חייב להתבצע על-ידי מפעילי מנופים מיומנים ומקצועיים, שעברו את ההדרכות וההכשרות המתאימות לתפעול המנוף הספציפי שעליו הם אמונים. בחברת מנופי יהודה פנחסי תוכלו למצוא מגוון מנופים לסוגים שונים של עבודות. ניתן להשכיר מנופים למגוון פרויקטים בכל היקף. המנופים של חברת מנופי יהודה פנחסי מבטיחים שהעבודה תתבצע ביעילות ובבטיחות.

 



תגיות המאמר: מנופים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נוף ים

מאמרים נוספים בנושא תחבורה ורכב - כללי

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי28/07/213598 צפיות
קלנועיות נעשו הרבה יותר בולטות לעין בעשורים האחרונים, וככל הנראה אנחנו נמשיך לראות סוגים כאלה של כלי נסיעה חשמליים שהם פשוטים לתפעול וגם מאוד חכמים.

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי31/12/204189 צפיות
יש עוד אפשרות לנוע במרחבי העיר, והיא כוללת שימוש בקלנועיות המונעות על ידי שימוש בחשמל ואותן רואים יותר ויותר בדרכים עם דגמים חדשים שמגיעים אל הארץ מידי שנה.

מאת: עידן שלומןתחבורה ורכב - כללי24/05/205112 צפיות
במידה ואתם תושבי קרית מלאכי ואתם מעוניינים להתנייד בקלות אתם מוזמנים לעשות זאת באמצעות מונית ספישל שניתן להזמין 24 שעות ביממה.

מאת: SEONET קידום אתריםתחבורה ורכב - כללי07/03/192549 צפיות
רכישת רכב יד 2 היא הוצאה גדולה שרובנו חוסכים כסף לקנית הרכב. כיום סוכנות הרכב אוטוקאר מאפשרים לכם לבחור בין צבחר של דגמי רכבים וכל זאת במימון מלא של הקניה. לא תבואו?

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי18/11/181361 צפיות
רכבים שמגיעים כמו קיה הקוריאנית עם מחיר בהישג יד, כאשר מעבר לכך מדובר ברכב שקורא נכון את השוק ומביא את הפתרון בכל שנה מחדש.

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי28/09/181321 צפיות
חלפים לרכב

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי27/08/181524 צפיות
חלפים לרכב לא בכל מקום

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica