חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כיצד להתחמק מבאד ביט בפוקר

מאת: poker nightבלוגים05/06/20101238 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

היכולת להתחמק מבאד ביט היא אחת היכולות החשובות ששחקן פוקר יכול לרכוש.

שחקני פוקר בכל רמה שלא תהיה פשוט שונאים להפסיד בצורה הזו, באד ביטס הן היידים הכי מעצבנות ומתסכלות במשחק הפוקר. במאמר זה נבחן מה הוא באד ביט, ויותר חשוב כיצד ניתן להתחמק מבאד ביט.

ובכן, באד ביט הוא כאשר אתה עדיף בצורה ברורה מבחינה סטטיסטית לזכות בקופה אך היריב פוגע בסיכוי הקטן שיש לו לזכות ומנחיל לך תבוסה כואבת. זה באמת מחליא כמה פעמים אתה יכול להפסיד את כל הצ'יפים שלך ולצאת מטורניר פוקר על באד ביט.

ישנם שני סוגים של באד ביטס במשחק טקסס הולדם פוקר, הסוג שאתה לא יכול לעשות שום דבר נגדו והסוג ממנו אתה יכול להתחמק.

נבחן תרחיש עבור הסוג הראשון של באד ביט, זה שאתה לא יכול לברוח ממנו. אתה מקבל כיד פתיחה פוקט אייסס, היד הכי טובה שאפשר לפתוח איתה בטקסס הולדם, היריב היחיד שנשאר איתך ביד מחזיק פוקט ארבע. הפלופ מגיע A Q 4 אופ סוט, היריב שלך נכנס אול אין, אתה כמובן משווה עם היד הכי טובה שיכולה להיות בנקודה זו. הטרן מביא איתו עוד 4 והריבר לא עוזר לך, הפסדת לרביעייה. במקרה הזה אין שום דבר שיכולת לעשות אחרת, הרי זה יהיה משוגע לקפל סט אסים בפלופ כזה, הייתה לך את היד הכי טובה, אם אתה מקפל כזה דבר אולי עדיף שתלך ללמוד סריגה במקום לשחק פוקר.

הסוג השני של באד ביט, ממנו ניתן להתחמק. יש לך AQ ושוב רק יריב אחד איתך ביד, הפעם היריב שלך עם מעט צ'יפים, ונכנס אול אין מתוך יאוש עם J9. אתה מחליט להשוות מכיוון שאתה מרגיש שאין לו יד טובה ואתה מוביל ביד הזו. הפלופ מביא איתו 10 7 2 והוא פוגע ב-8 בטרן ומשלים את הסטרייט שלו.

להמשך, כנסו ל

<a href="http://pokerNight.co.il">PokerNight</a> - בלוג <a href="http://PokerNight.co.il"> פוקר </a> ישראלי בעברית <a href="http://PokerNight.co.il"> טקסס הולדם </a> וכל השאר

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

PokerNight.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת poker night

מאת: poker nightאינטרנט - כללי05/06/101582 צפיות
ממשחק האדס-אפ בפוקר הוא המצב בו משחק הפוקר מתנהל רק בין שני שחקנים, כלומר הינך מתמודד רק מול יריב אחד. מאמר זה מכיל עשרה טיפים לניצחון בוריאציה זו של משחק הפוקר הרגיל שהינה מלהיבה ותובענית.

מאת: poker nightבידור ופנאי - כללי13/04/101487 צפיות
משמעת פוקר היא משהו שכל שחקן פוקר חייב שתהיה לו כאחד הנכסים העיקריים שלו. אם משמעת הפוקר שלך לוקה בחסר, כדאי שתעלה זאת לעדיפות ראשונה לשפר אותה. כשחקן פוקר, אתה ודאי יודע כי ישנם כמה דברים מרגשים במשחק הפוקר כמו ידיי פתיחה גדולות. כאשר אתה מקבל יד פתיחה טובה אתה נמצא בעמדת הפיקוד מיד בהתחלה. וההתרגשות בשיאה מהאפשרות לזכות בקופה גדולה. אבל למרבה הצער ההתרגשות הזו בפוקר אחראית ליותר ידיים מפסידות וערמות צ'יפים מצומקות מאשר כל דבר אחר.

מאת: poker nightבידור ופנאי - כללי13/04/101989 צפיות
אני באמת מקווה שאתם משתמשים במחשבון סיכויים כאשר אתם משחקים פוקר באינטרנט. בימינו על מנת לזכות בסכומי כסף נכבדים בפוקר באינטרנט, השימוש במחשבון הוא הכרחי, למה אתם שואלים? ראשית, שאר השחקנים משתמשים בו, וכך לא תתחילו את המשחק כשהתנאים לרעתכם. שנית, פוקר, ובעיקר פוקר באינטרט, הוא משחק של סיכויים, של סטטיסטיקה, של חישובים, אז למה לא לנצל את כוח העיבוד של המחשב לעשות את כל החישובים בשבילינו?

מאמרים נוספים בנושא בלוגים

מאת: רועי כץבלוגים19/01/223202 צפיות
אם אתם גרים באיזור הדרום או שסתם נסעת לנפוש באילת אתם מוזמנים להגיע אלינו סקס בייסיק- חנות סקס בעלת שני סניפים מרכזיים באילת ובבאר שבע.בחנויות אלו תוכלו למצוא מגוון רחב של מוצרי סקס גם לגברים וגם לנשים, ואפילו אביזרי BDSM לאלה שאוהבים את חיי המין שלהם יותר קינקיים . בחנויות שלנו תוכלו למצוא ויברטורים מכל הסוגים ומכל הדגמים- ויברטור חיצוני, ויברטור פנימי וחשמלי ועוד מגוון ענק ויוצא דופן. ישנם מוצרי סקס המתאימים לגברים

מאת: megalllodonבלוגים22/04/193955 צפיות
הורדות שירים או להשתמש בחיפוש נוח. הורד מוסיקה למחשב או לטלפון, האזן לשירים להורדה כאשר אתה חש בנוח פעולה זו שירים הורדה אינה דורשת התקנה של תוכניות נוספות, יישומים או יישומי פלאגין. שירים להורדה כל מה שאתה צריך הורדות שירים לעשות הוא להתחבר דרך האתר, הורדת שירים, לאחרונה תחום שירים להורדה, אבל כמו כל דבר טוב עם המון יתרונות , יש חיסרון אחד הורדת שירים בולט גם שירים להורדה מוסיקה היא דבר אהוב על כולם, שירים להורדה מאיתנו לא אוהב להתנתק מכל הבעיות וההתחייבויות ולשקוע בים של צלילים ותווים מיוחדים

מאת: slomiazriבלוגים10/01/152619 צפיות
ביובית בהרצליה,0506713371 - קבלני ביוב הרצליה

מאת: אסי יוסיבלוגים08/12/142112 צפיות
בהחלט הקשר אתר ליווי ובין שלושתם קיים ובכדי להבין מהו, קודם נסביר מספר מושגים וכללים הקשורים לתחום. בין הכללים החשובים בתחום ליווי קידום ושיווק אתרים במנועי חיפוש, הכלל החשוב מדבר על עדכון מתמיד של אתר החברה בתכנים חדשים, עשירים וייחודיים. התכנים חייבים להיות קשורים לתחום פעילות החברה שירותי ליווי שעומדת מאחורי האתר ומפעילה אותו עבור צרכן הסופי. לפני תחילת הכנת התוכן עבור האתר, על מפעילי האתר לחשוב קודם כל על שירות ליווי הגולש (מהו סוג התוכן שירצה הגולש למצוא באתר, מהי התדירות של פרסום תכנים.

מאת: samiבלוגים27/09/143018 צפיות
ביובית בחולון:שאיבת ביוב 0525139998 ,ביובית בחולון

מאת: samiבלוגים27/09/142682 צפיות
ביובית בחולון:שאיבת ביוב 0525139998 ,ביובית בחולון

מאת: רוברט גולדפלדבלוגים22/09/142936 צפיות
תוספות שיער הן בהחלט פתרון להארכת שיער בצורה אמיתית ויפה . צריך לדעת במה לבחור . מאמר זה יתן לכם את התשובה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica