חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הכרויות נשואים - נשואות

מאת: ירוןהכרויות08/06/20105661 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

קשה לצפות לכך,לפתע אתה קם בבוקר ומבין שחסר משהו,שמה שהיה כבר לא אותו הדבר,שהאשה ששוכבת לצידך במיטה אומנם קרובה אליך פיזית,אבל לא נפשית,אתה מרגיש שחסר משהו ומנסה להבין מהו.תופעה ידועה ונפוצה,אולם לא יודעים מתי היא תגיע, עד שהיא מכה בך במלוא עוצמתה ולפתע אתה מוצא את עצמך נהנה ממבטי חיזור במקומות אקראיים,נמשך לנשים אחרות, מבלה עוד מספר דקות באמבטיה בבוקר בניסיון לשפר יותר את ההופעה.תחושת החיזור והפלירטוט כמעט יוצרים את עצמם,אתה נישאר עוד כמה דקות במטבחון של העבודה בשיחה עם העובדת החדשה,מנסה לדלות עוד פרטים על חייה,מנסה להכיר אותה קצת יותר, מריח את הבושם הקליל שלה ומשתכר מריחו הנעים.

חושב לרגע שאולי הכרויות מחוץ למסגרת היציבה תעורר את הרדום שבך.תחושת החרטה מלווה אותנו,אנו חשים שאנחנו עושים משהו אסור,משהו שאנחנו לא אמורים לעשות ,אבל זה עדיין לא מונע מאיתנו להפסיק.הצורך לחפש משהו חדש חזק מאתנו, הרצון  להכיר שלפתע מתעורר ושאנחנו אנחנו לא מבחינים ולא מבינים עד שזה מכה בנו הרצון לחפש הכרויות חדשות,עד שאנחנו מוצאים את עצמנו נמשכים לאנשים אחרים,נמשכים יותר מהרגיל ומבינים שאנחנו רוצים להכיר אותם יותר לעומק,החשש שמה נרחיק לכת מתעתע בנו ולעיתים אנו יכולים להרגיש חסרי אונים,מצד אחד אנחנו נמצאים בנישואין חסרי התשוקה והאהבה שחשנו פעם ורוצים להרגיש את ההרגשה הזאת שוב,מצד שני אנו חוששים להרוס במחי יד את מה שבנינו בעמל רב במשך שנים ארוכות עם הפרטנרית שלצידנו,החששות הכבדים מעיקים אולם אנחנו אנושיים,אנחנו רוצים להרגיש נאהבים שוב, רוצים להרגיש צעירים ואת התחושה של חוסר אחריות או מחוייבות ההרגשה של להיות משוחררים.

אין ספק,הנישואים מביאים עימם נוחיות,בטחון,ורשת בטחון ותמיכה,לפתע אנו מוצאים עצמנו שוקעים בשגרה,בדברים היומיומיים של החיים ובדאגות שמתחילות אחרי החתונה,הדאגה למשכנתא,לגני ילדים,לכלכלה מטפסים למקום הראשון וצרכינו האישיים נידחקים לסוף, וכשאנחנו מכירים ומוצאים אדם שמוכן לדאוג לצרכינו האישיים אנו מוכנים לתת לו לסחוף אותנו,להסעיר את חיינו, אך מה קורה שאיננו מצליחים לשכוח את העובדה שאנחנו אנשים נשואים ולכן החשש שמה ההרפתקאה הקטנה שלנו תתגלה יכולה להטריד אותנו.הנוחיות והבטחון מחליפים את הבילויים והאתגרים החדשים נראים בדמות דאגה לחיים של אנשים נוספים מלבדי,התחושה של האני עצמי שוקע בתוך המחוייבויות ולפתע אנו מאבדים את עצמנו,לא יכולים לבטא את רצוננו.

כשמחליטים להתחתן אנו מחליטים לשתף את אהובינו בכול,מבטיחים שלא יהיו סודות והכול יהיה במשותף,אולם אט אט אנו מנסים לשכנע את עצמנו שסודות קטנים אינם נחשבים,שקר לבן אנו קורים לזה,אולם מה קורה כשאנחנו מחליטים לנהל פרשיית אהבים (או רומן סוער בשפתנו כיום) כיצד נוכל לקרוא לזה בפני עצמנו,כיצד נוכל לשמור על הסוד,לשמור שאנשים לא ידעו,שאנשים לא ייפגעו,החשש שמה אנשים יגלו ובפרט הפרטנית שלך לחיים יכול לשבש את מהלך החיים,הרצון ליצור דיסקרטיות,התחושה להיחשף בפני מישהו אחר יכול להפחיד ולהסעיר יחדיו.מתי מגיע הרגע שבו אנו מתחילים לחשוב מעבר למסגרת שיצרנו במשך שנים, מתי מתרחש הרגע שבו אנו חושבים על היכרות עם אדם אחר,חושבים לנהל פרשייה מעבר לנישואים שלנו וחושבים שאולי זה יעזור לנו לספק את יצרינו, שאולי נוכל לחלוק רגעים אישיים ואינטימיים עם אדם אחר, אדם שאיננו מי שאנחנו שוכבים לצידו כול לילה,מתי מגיע הרגע שבו אנו מחליטים לשים את ייסורי המצפון על היותנו נשואים ומחליטים לחשוב על עצמנו,על מה שהיה חסר לנו.

אנו תמיד שומעים על זה דרך חברים,משפחה,רואים בטלוויזיה וחשובים שבעצם לנו זה לא יקרה,שהאהבה שחלקנו לפני מספר שנים,והתשוקה ששררה בינינו תמשיך ואפילו תתעצמם, אולם,השנים הביאו עימן את הקושי למצוא את הביחד,למצוא אינטימיות ולנסות לשחזר את התשוקה, זה הרגע שאנו מחליטים למצוא תשוקה ואינטימיות עם אדם אחר, זה יכול לבוא לידי ביטוי במגע גופני,ולעיתים זה יכול להתבטא בידידות קרובה, מעולם לא חשבנו שהאדם שלו אנו נשואים,שהאדם שישן לצידנו ומתעורר איתנו יהיה כול כך קרוב, אולם יחד עם זאת כול כך רחוק, ולפתע הרעיון לנהל רומן לא נשמע כמו מילה אסורה,הרעיון להכיר מישהי אחרת,שאולי יכולה להבין אותנו אחרת, יכולה להבין את מחשבותינו ,שהרי כול שאנחנו רוצים זה לתת דרור ליצרינו ולמצוא את האינטימיות שאבדה לנו.

לעיתים ההתגנבויות הן אלו שעושות את הרומן יותר מסעיר שהרי הפרי האסור מתוק, חווה לא הייתה נוגסת בתפוח אלמלא הוא היה אסור, אז מדוע שאנחנו לא נעשה כמותה.עובדת היותינו נשואים מתחילה להידחק לפינות חשוכות ואנחנו מתחילים לנהל את החיים הכפולים,משכנעים את עצמינו שמדובר בדבר זמני,שלעולם לא נוכל להרוס את עמל חיינו, הנישואין אולי גרמו לנו להתאחד עם שותפינו,אולם הרחיקה את אהובינו,הכניסה המאוד מהירה למעגל החיים גורם לנו לרצות ולעצור ולחשוב על מה שאנו רוצים,על מה שאנחנו חושקים, ומה קורה כשאנחנו מגלים שאנחנו לא יכולים למצוא זאת בנישואין,אז אנו מתחילים להביט לצדדים ולחפש הכרויות חדשות למימוש הפנטזיות..

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ירון

מאמרים נוספים בנושא הכרויות

מאת: שאול כהןהכרויות10/03/202811 צפיות
כיום הדרך הקלה והמהירה ביותר להכיר אנשים חדשים היא דרך האינטרנט. פחות אנשים מכירים כיום ברחוב, בים או בפארק. אז אם אתם מחפשים להכיר כל מה שנותר לכם...

מאת: שמוליקהכרויות10/03/202804 צפיות
אין כמעט אף אחד שלא חולם על זוגיות מלבלבת, כזו שמלאה באהבה ומובילה בסופו של דבר לחתונה והקמת משפחה מאושרת. אתרי הכרויות מתבססים על השאיפה...

מאת: אבי דוידיהכרויות23/02/193544 צפיות
מאמר שימושי לגברים שרוצים לדעת איך להתחיל עם בחורות וגם לנשים שרוצות לדעת איך להצליח עם גברים.

מאת: שמוליקהכרויות17/02/172182 צפיות
עולם הדייטינג עבר שינוי מהותי בשנים האחרונות ,פעם שרצינו להכיר האפשרויות היו די מוגבלות, ההיכרויות הפופולאריות לקשר בדרך כלל הגיעו דרך חברים/משפחה או במסגרות לימודיות/חברתיות/צבא ובבילויים יזומים...

מאת: ברסלב מאירהכרויות22/01/163090 צפיות
סך הכל את/ה לא רוצים להיות לבד... רוצה חיים עם אשה/בעל טובה לשמוח בחיים נכון ?! זה למה את חושב שאם תגרה את נפשך בסרטים כחולים סרטי סקס ועירום - אתה חושב שזה ישחרר לך את הלחץ ? דמיונות אתה הולך לבזבז את מיטב בכוחות שלך והקדושה שלך על דמיונות ובסוף תשאר לבד רטוב ובודד מתוסכל ועצוב !!! איך יוצאים מזה ??????

מאת: בובו נגן הסקסופוןהכרויות02/11/153020 צפיות
יש אינספור אתרי הכרויות באינטרנט - אתרי הכרויות למטרץ סקס וסטוצים, לדתיים, לאנשי הייטק, לגיל הזהב, לצעירים, לחיפוש שוגר דדי ועוד רבים ומגוונים אחרים. ההבדל העיקרי בין כל האתרים מתחלק למעשה לשניים: אתרים חינם ואתרים בתשלום...

מאת: אוריה בן מנחםהכרויות22/06/153166 צפיות
רבים מאיתנו עושים זאת כיוון שהדבר מוסיף לריגוש שבמערכת היחסים, ויש היאמרו כי אלמנט של אהבה אסורה רק מגביר את החשק והאהבה בין בני הזוג ואף מעצים את הקשר ביניהם, במיוחד כאשר על דבר הקשר להשאר בתור סוד ולא לצאת לאוויר העולם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica