חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דרכים נכונות לשיווק חברות טכנלוגיה והיי טק

מאת: שלומי ליבנזון שיווק15/06/20101156 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

דבר ידוע הוא , שכאשר משווקים מוצר טכנולוגי לשוק ההיי טק קיימת חשיבות עצומה לביצוע שיווקי השם גדש על מיקסום ה -  Time To Market  .   לשם כך חייב מערך השיווק והמכירות שלכם לפעול בייעילות מירבית ולהשתמש במגוון כלים ודרכים שיווקיות חדשניות ומתקדמות שיביאו אתכם למכירה בזמן, במקום ובתדמית העסקית הנכונה.

מהלך שיווקי הנעשה בחברת סינרגיה ועוד עבור חברות מתחום ההי טק והטכנלוגיה תחילתו בגיבוש בייעוץ שיווקי ובבנית תוכנית עבודה שיווקית, ארגונית מעשית המגדירה את פלחי וקהלי היעד הנכונים עבור כל מוצר או שירות ובנוסף מתמקדת תוכנית שיווק בהגדרת מחוללי העסקים שיקדמו את המהלך. בתוכנית נקבעת  אסטרטגית על שיווקית וטקטיקות עבודה מחודשות לחברה / לשירות או למוצר הנדרש בקידום שיווקי עסקי.

בנוסף, יושם דגש בתוכנית השיווקית על ביצוע מיתוג b2b  ועל מציאת הייחודיות וערך המוסף השיווקי.  מהלך התכנון וההגדרה השיווקי מתבצע תוך הקפדה על שמירת השפה והמסרים מקצועיים ושילובם  בתדמית עסקית מתאימה. לתוכנית לו"ז, יעדים ומטרות להשגה.

ישום התוכנית וביצוע העבודה השיווקית היומיומית נעשה על ידי מנהל שיווק / מרקום אישי מטעם חברתנו האחראי יחד עם צוות המשרד האחורי לניהול ולביצוע יומיומי של עבודת השיווק תוך הקמה של מערך שיווקי חדש או לפי הצורך ביעול של מערך המכירות והשיווק הקיים של חברתכם. 

צוות המשרד האחורי של חברתנו אחראי על תזמון שירותי שיווק השונים כפי שנקבעו בתוכנית העבודה השיווקית לרבות ביצוע תמהיל של מהלכי שיווק לרבות : שיווק ישיר ,שיווק חברתי, שיווק אלקטרוני , קד"מ ופרסום במדיה מקצועית וכו. כמו כן, לרשותכם עומד מערך הטלמרקטינג של חברתנו הפועל לביצוע פניה שיווקית מכירתית ולקביעת פגישות מכירה עבור צוות המכירות של חברתכם. מהלך העבודה יבוצע במתכונת  DBM(שיווק מנוהל מאגרים בתוכנה קיימת) ובאסטרטגית CRM

ניהול השיווק  -  ביצוע ארגוני , שיווקי עבור חברות טכנלוגיה והיי טק :

  • (לפי הצורך) ביצוע רה- ארגון למערך השיווק והמכירות לרבות קביע מבנה ארגוני מחודש  - משרד קדמי/ אחורי, ביצוע הגדרות תפקיד וכו'
  • גיוס כ"א והקמת צוותי שיווק ומכירה .
  • פיתוח עסקי ויצירת פלחי יעד וצינורות שיווק למוצר / השירות הטכנלוגי המשווק.
  • הדרכה והטמעת שיטות עבודה שיווקיות ומכירתיות  חדשניות ויחודיות לעולם ההי טק והטכנלוגיה.
  • בניה ומיסוד מערך ניהול שימור לקוחות ושימור מחוללי עסקים ( CRM ).
  • הגדרת יעדים וקביעת מטרות הנעשים בשיתוף ההנהלה וצוות החברה. 
  • סיוע בניהול ותזמון המהלך המכירתי שיווקי בחברה.

ניהול השיווק – תמהיל שירותי שיווק משלימים לשיווק חברות טכנולוגיה והיי טק  :

  • מיתוג -  גיבוש המסר והתדמית למותג לרבות הפקת עזרי שיווק ומכירה.  
  • שיווק אלקטרוני - לרבות קידום וקמפיינים באינטרנט, דיוור אלקטרוני,news letters וכו'.
  • שיווק חברתי ברשת האינטרנט
  • שיווק ישיר -  רעיונאות, הפקה וביצוע.
  • קידום מכירות לרבות ביצוע מבצעים בנק' המכירה, תערוכות, אירועי השקה וכו'.  
  • פרסום במדיות טכנלוגיות  - פרסום יעודי לתחום ההי טק והטכנלוגיה במדיה כתובה וברשת האינטרנט לרבות קניית מדיה, קופירייטינג ועיצוב.
  • תזמון וטיפול במערך יחסי ציבור  

 

שילוב ושיתוף הנוצר בין אנשים מהשורה הראשונה בתכנון ותפעול השיווק של חברת סינרגיה ועוד לבין אנשי חברתך מהווה גורם ראשון בחשיבותו ליצירת הסינרגיה (ועוד) הדרושה למיקסום יעדי המכירה והצמיחה בחברתך.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אשמח לעמוד לרשותכם

שלומי ליבנזון / מנהל

סינרגיה ועוד

www.synergi.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שלומי ליבנזון

מאמרים נוספים בנושא שיווק

מאת: קורן דורשיווק06/07/222352 צפיות
כיצד ניתן לשווק בפייסבוק עם הכלים המתקדמים שיש היום בדפים עסקיים בפייסבוק? טיפים חשובים

מאת: nirשיווק24/06/213589 צפיות
הקמת אתר עסקי בפייסבוק הינו כלי מצוין המאפשר לכם לפרסם את עצמכם ולהגיע אל קהלים חדשים, המחפשים אחר המוצר או השירות אותו אתה מציע ולשמר את הלקוחות הקיימים שלכם.

מאת: ישראל רף שיווק31/05/213763 צפיות
העובדים הם המנוע של העסק פנקו את העובדים במארזי שי, עציצים ממותגים, ותקבלו מנוע טורבו עבור העסק שלכם עם מסר ממותג בעציץ להעניק חוויה בלתי נשכחת לחיזוק הקשר עם העובדים והלקוחות שלכם. פנו אלינו נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: שלום כהןשיווק02/05/175461 צפיות
אף יום הולדת אינה שלמה בלי מסיבה נחמדה, קטנה או גדולה, שמאפשרת לנו לעשות בדיוק את זה וגם לחגוג את שעתיד לבוא.

מאת: שלום כהןשיווק16/11/162613 צפיות
מעבר דירה זה בדרך כלל מסוג אותם הדברים שמאוד לא קל להתמודד איתם. הדבר הראשון שצריך לעשות הוא לקבל את ההחלטה ולמצוא את הדירה שאליה עוברים, ומייד לאחר מכן מתחילה העבודה. צריך למיין את החפצים, כי איזה זמן טוב יותר יש מאשר מעבר הדירה כדי להיפרד מכל מה שכבר לא משמש אתכם?

מאת: שלום כהןשיווק28/08/162953 צפיות
זה לא משנה אם יש לכם אתר אינטרנט או לא, אם יש לכם עסק קטן או גדול. כיום כל עסק שרוצה להצליח חייב שיהיה לו לוגו מתאים אשר ישדר על הגל של השירותים שהעסק בוחר להעניק לשירותיו. כך שאם יש לכם מסעדת דגים לדוגמה, תצטרכו כמובן לדאוג לכך שהלוגו ישדר על הקונספט הזה, תוכלו לעצב לוגו בהשראה של ים או כזה שמופיעים בו דגים. האפשרויות הינן רבות למדי וכל מה שאתם צריכים לעשות זה פשוט לבחור מבחינתכם.

מאת: SEOMANשיווק25/05/162066 צפיות
אפילו מתנות קטנות לעובדים עשויות לשווק את העסק שלכם בצורה מעולה ולשלב חוויית יחסי עובד מעביד נפלאה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica