חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מרפאה וטרינרית עם טיפולים אלטרנטיביים – יש חיה כזו

מאת: וטרינרוטרינריה21/06/20101114 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בשנים האחרונות הולך ותופס תאוצה תחום הטיפולים האלטרנטיביים בבעלי חיים, כאשר כיום כבר כמעט לא ניתן למצוא וטרינר שאינו מתמחה בטיפולים שכאלו בחיות מחמד. טיפולים אלטרנטיביים בבעלי חיים משלימים את הפעולות שטיפול קונבנציונלי לא מצליח לבצע וניתן לומר כי בית חולים וטרינרי המתמחה בטיפולים שכאלו מחליף את הזריקות והתרופות שלא מצליחות לרפא.

אולם, טיפולים כדוגמת דיקור סיני לא מתאים לכל חיית מחמד ויש צורך לערוך בדיקות שונות כדי לוודא את התאמת הטיפול לבעל החיים. בעיקרון, דיקור סיני ויתר טיפולי הרפואה המשלימה מתאימים לכל סוגי בעלי החיים, החל מיונקים ועד לעופות.

הוטרינר מאבחן את בעל החיים במסגרת מרפאה וטרינרית על פי העקרונות הטיפוליים של רפואת בני האדם, ועל פי האבחון הוא מתווה את הגישה האלטרנטיבית אותה צריך לבצע כלפי בעל החיים.

מחירם של הטיפולים אינו בהכרח יקר אך גם אינו זול. יש לבחון את כל האפשרויות והמטפלים האפשריים ולבדוק את העלות אל מול התועלת שתתקבל.

מטפל אפשרי הוא וטרינר שקיבלתם עליו המלצות טובות מכמה מקורות או ממקור אחד שניתן לסמוך עליו. בכל מקרה, במרבית המקרים הפגישה הראשונה תעלה קצת יותר מיתר הפגישות ותכלול אבחון של בעל החיים וסוג הטיפול המתאים לו. גם כאן אין קיצורי דרך או פתרון קסמים יחיד ומיוחד.

בטרם תיגשו לטיפול עם בעל החיים, חשוב שתגדירו לעצמכם מה אתם מעוניינים להשיג באמצעות הטיפול. קחו בחשבון שהטיפול לא תמיד משיג את היעלמות התופעה הבעייתית אלא רק מצליח להוריד את חומרתה של הבעיה. בררו עם עצמכם במידה ומדובר בכמה תופעות גם יחד האם חשוב לכם לטפל בכולן בו זמנית או רק בתופעה אחת בכל פעם. קבעו מה הבעיה החמורה ביותר מבחינתכם וטפלו בה בהתאם.

חשוב שתישמעו גם לקולות הפנימיים. במידה ובחרתם במטפל מסוים שקיבלתם עליו המלצות אך בעל החיים אינו מגיב בצורה טובה לטיפול או למטפל, נסו להיות קשובים אליו (או אליה) ולהחליט על דרכי טיפול אחרות. ישנם בעלי חיים שאינם מגיבים היטב לטיפול אלטרנטיבי כדוגמת דיקור וניתן לראות גם החרפה בתסמינים שלהם במהלך הטיפולים השונים. ייתכן ובעל החיים חש רתיעה מהמטפל גם אם הוטרינר הוא מטפל מוצלח ומומלץ.

הסוד הוא להקשיב. גם לעצמכם וגם לבעל החיים שלכם ולמצוא את הדרך האלטרנטיבית הטובה ביותר למציאת פתרון לבעיה זו או אחרת.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת וטרינר

מאמרים נוספים בנושא וטרינריה

מאת: נטלי הרוש וטרינריה31/01/197166 צפיות
אם היינו יודעים כמה חתולים וכלבים מומתים כיוון שהתרבותם אינה נעצרת על ידי עיקור וסירוס.. כלבים וחתולים רבים משוטטים ברחובות וחלקם לצערנו עשויים למות באופן טבעי בשל קשיי ההישרדות בחוץ. אם יש לכם כלב או חתול, זו אחת ההמלצות החמות שהיינו מציעים לכם לעשות.

מאת: נטלי הרוש וטרינריה31/12/187279 צפיות
מגוון בעלי חיים יוכלו לתת מענה מעולה לרצון לגדל חיית מחמד בבית. אך מעטות באמת יענו על הצורך של בני הבית שזה דבר עיקרי ולא פחות חשוב מכל פרמטר אחר כאשר מתכוונים להביא חיית מחמד לביתכם.

מאת: נטלי הרוש וטרינריה30/09/187446 צפיות
חיית החמד שלכם, בריאותה אינה שונה משל כל יצור חי אחר כולל אותנו בני האדם. כאשר אנו בוחרים ווטרינר/ מרפאה ווטרינרית לחיית המחמד שלנו אנחנו צריכים להתחשב במגוון פרמטרים מעבר לנוחות או שמועות חיוביות שמפה לאוזן. במאמר שלפניכם נרחיב על כך.

מאת: נטלי הרוש וטרינריה27/06/187778 צפיות
למה למעשה כל כך חשוב שיהיה ווטרינר קבוע לחיית המחמד שלך? או לפחות מרפאה קבועה? מאותה הסיבה שחשוב שלנו תהיה מרפאה קבועה ורופא מטפל קבוע...וזה לא רק נוחות האמינו לנו..

מאת: נטלי הרוש וטרינריה31/05/187851 צפיות
כשחיית מחמד מצטרפת למשפחה תאמינו לנו... החיים בבית יהיו הרבה יותר מהנים! התענוג שבחזרה הביתה, לטפל בהנאה, להאכיל ולטפח אין הרבה רגעים שישתוו להרגשה הנהדרת הזאת. עם כל ההנאה והקסם שבהחלט יש בדבר חשוב מאוד לברר מספר דברים.

מאת: נטלי הרוש וטרינריה29/03/187921 צפיות
כמו בכל דבר בחיינו לפני שאנו לוקחים החלטה משמעותית אנחנו חייבים לוודא שמרבית הפרמטרים מתאימים לציפיות שלנו . כך גם באימוץ כלבים, נורא מתחשק לכם שכלב יפה ומתוק או גדול וקשוח יתרוצץ בחצר ביתכם אך חשוב לוודא מספר דברים קודם לכן.

מאת: נטלי הרוש וטרינריה28/02/184138 צפיות
היפוך קיבה קורה כאשר כלבים בולעים אוויר תוך כדי ארוחה ובאופן כללי ולא מצליחים לשחררו מה שגורם לקיבה להסתובב ונוצרת חסימה בזרימת הדם שעשויה להגיע עד למצב של נמק ולמקרי מוות. באם הכלב לא יטופל באופן מידי הוא יהיה בסיכון שעשוי להוביל למותו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica