חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שוקולד פרלינים ושוקולד טראפלס

פרלינים,טראפלס
המון סוגים של דברים טעימים מסתובבים להם בשוק, המון סוגים של דברים טובים ומאוד טעימים מסתובבים בחנויות ומושכים את העיניים שלנו על מנת שנקפוץ על המציאה במחיר שנראה לנו זול ונקנה אותם ונתענג עליהם וכמובן נחזור ונקנה שוב ונקנה לילדים שלנו ולאורחים שלנו שכולם גם ייהנו ממה שמצאנו הדבר שכל כך טעים לנו.

אחד מהדברים הכל כך טעימים שיש שאנחנו מוצאים בחנויות ולא במקרה משום שפשוט אנחנו יודעים שהוא הכי טעים שיש זה כמובן השוקולד, כי איך אפשר בלי לאכול שוקולדים מידי פעם או לפחות קובייה ביום ופשוט להתענג על טעם מדהים.

אך שזה מגיע לשוקולד מיוחד בצורת פרלינים ושוקולד מיוחד וטעים ומאוד מעניין כמו טראפלס, אז איך אפשר להגיד לא לדבר כזה , איך אפשר בכלל לחשוב על  לסרב לטעום פרלינים ואז להבין שהמילוי המדהים פשוט עושה לנו דברים שונים בגוף.

איך אפשר לסרב לקבל טראפלס טעים, כדור יפה של טראפלס עם המון קקאו שעושה לנו חשק פשוט לנגוס בו לאט ולשמוע את הפריכות שלו נשבר אצלנו בפה ועושה לנו טעם אדיר שנשאר רק כמו שתמיד אומרים , ללקק את קצות האצבעות.

ולא רק את קצות האצבעות אלא בגלל שאוכלים פרלינים או שאוכלים סוגים שונים של שוקולד כמו טראפלס אפשר ללקק במשך שעות את האצבעות ולהתעצבן על עצמינו שלא הזמנו עוד חבילה של טראפלס או פרלינים ולא קנינו סטוק שלם שיהיה לנו תמיד במקרר.

פרלינים ואפשר גם טראפלס

רבים טוענים ששוקולד זה לא כל כך בריא ואולי גם קצת מזמין, אז יש הרבה אמת במילים האחרונות שזה קצת משמין אבל רק אם אוכלים בהגזמה משום שאם ניקח קופסה של טראפלס פעם ביום ונחסל אותה כאילו לא הייתה  קיימת או שניקח קופסת בונבוניירות של פרלינים טעימים שקורצים לנו ונחסל גם אותה.

אך זאת לא השיטה, השיטה היא פשוט להוציא אחד ביום זה לא נורא ולאכול ולהתענג עם כוס קפה או משהו אחר ופשוט ליהנות מזה ולא להרגיש שזה חובה.

אכילת טראפלס וגם אכילת פרלינים יכולה להיות בריאה מאוד אם אוכלים במינון נמוך וגם ממש לא משמינה, ולפעמים צריך להתעלם מכל הסטיגמות שהודבקו לשוקולד לסוגיו השונים ולהתרכז בטעם הנהדר של פרלינים ווטעם המיוחד שמספק לנו טראפלס.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

טראפלס
פרלינים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טראפלס,פרלינים

מאת: טראפלס,פרליניםמתכונים ואוכל - כללי04/07/102078 צפיות
טראפלס זה מאוד פשוט להכנה ומי שלא מכיר טראפלס זה אולי השוקולד הכי טעים שיש, אז למה שלא תקומו מהכורסא ותפנקו את האורחים שלכם , או את הילדים שלכם בטעם נפלא של טראפלס עם מילוים מגניבים שהם יאהבו.

מאמרים נוספים בנושא מתכוני קינוחים

שני מתכונים קלים לעוגיות שאפשר להכין יחד עם הילדים, או אפילו לאפשר לילדים להכין בעצמם.

מאת: אריאל בן-נוןמתכוני קינוחים28/04/132494 צפיות
כאשר יש מכונת קפה משרדית במשרד, אז הכנת הקפה לוקחת פרק זמן קצר מאוד. כדקה אחת. מכונת קפה משרדית בנויה בצורה מאוד מתוחכמת. יש בה טכנולוגיה מודרנית מעולה. הקפה נעשה בצורה אוטומאטית. מניחים את הקפסולה במקום המתאים. סוגרים את המכונה לוחצים על כפתור, ותוך זמן קצר הקפה ממלא את הכוס.

מאת: shmolikמתכוני קינוחים19/03/132179 צפיות
מתכון נהדר לעוגיות שוקולד צ'יפס נהדרות.

מאת: דן גולמתכוני קינוחים16/12/128219 צפיות
בימים אלו גם אתם יכולים להשפיע על טעמי שוקולד הפרה. הכוונה היא לאתר שטראוס שלי שבו אתם יכולים להציג את הרעיונות שלכם לשוקולד פרה. יש אפילו סיכוי שיום אחד תראו את המוצר שלכם על אחד המדפים בפיצוציה הקרובה. כי עלית בהחלט רוצה שזה יקרה

מאת: ורד טויןמתכוני קינוחים27/11/128468 צפיות
כיצד מכינים עוגות בצק סוכר עם טעם נפלא וחזות מרהיבה? מה השלבים השונים שיש לעשותם ועל מה חשוב להקפיד על מנת לא לבע טעויות גורליות בדרך? על כך, במאמר הבא

מאת: ורד טויןמתכוני קינוחים31/10/128389 צפיות
עוגות בצק סוכר משמחות לבב אנוש וגורמות לכל אירוע להיראות צבעוני ועליז הרבה יותר. במאמר זה נציג לכם המלצות ורעיונות עיצוביים מקוריים במיוחד להעשרת האירוע שלכם עוד יותר!! מזל טוב!

מאת: משה אלוןמתכוני קינוחים02/10/1210630 צפיות
רבים חוששים לאפות בגלל דאגתם שהעוגה תצא נמוכה או שתיפול באמצע האפייה. למרות שנראה לכם שמדובר בעניין של כישרון לא כך הדבר: מדובר בעניינים טכניים של בישול ואפייה, ואפשר ללמוד אותם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica