חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בחיים כמו בחיים - סוף בלון להתפוצץ!

מאת: Shaiהפקות אירועים27/06/2010859 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אם אתם מחפשים דרך קלה ופשוטה לשמח מישהו, בלונים הם התשובה עבורכם. בלונים אף פעם לא מאכזבים ומשמחים כל אחד בכל גיל. אין זה פלא שבלונים הם אביזר חובה בכל אירוע או מסיבה, לא משנה לכבוד מי או לרגל מה. במאמר הבא תוכלו למצוא כמה רעיונות מקוריים לשימוש בבלונים, כך שיהפכו כל אירוע למשמח במיוחד.

זרי בלונים – עיצוב פורח לאירוע משמח

זרי בלונים הם אחת הדרכים להעניק לכל אירוע עיצוב אישי ומקורי. באירועים כמו ימי הולדת, בר מצווה או בת מצווה ניתן ליצור זרי בלונים על-פי שם חתן או כלת השמחה. באופן דומה ניתן ליצור זרי בלונים המרכיבים את גיל בעל/ת השמחה או תאריך יום ההולדת. בחתונות ניתן לעצב זרי בלונים בצורת לב גדול. זרי בלונים משמשים גם ליצירת שערי כניסה דקורטיביים בכניסה לאולם האירועים. שערי כניסה העשויים מבלונים יכולים להיות בצורת ספירלה או בצורה מלבנית, וניתן אף לשלב הם בלוני הליום הנושאים את דמותם של גיבורים מצוירים.

גם באירועים שאינם משפחתיים ניתן לעצב זרי בלונים בהתאם לאופי האירוע. בכנסים, מסיבות או אירועי קידום מכירות של חברות מסחריות אפשר לעצב זרי בלונים בצורת לוגו החברה, שם החברה או כל כיתוב אחר. במסיבות לרגל חגים ניתן לעצב זרי בלונים לפי סמלי החג: זרי בלונים בצורת חנוכייה או סביבון בחנוכה, זרי בלונים בצורת מגן דויד או דגל ישראל ביום העצמאות, זרי בלונים בצורת ליצן או מסיכה לכבוד מסיבת פורים, וזרי פרחים בצורת הספרות של השנה החדשה במסיבות סילבסטר.

בלונים מודפסים – עיצוב נהדר וגם מסר שנשאר

בלונים מודפסים הם הדרך הטובה ביותר לעצב אירוע וגם להעניק מזכרת אישית שלא תישכח לאורחי האירוע. באירועים פרטיים ניתן להציב בלונים מודפסים המנופחים בגז הליום במרכז השולחן. על בלונים אלו יודפס שמם של בעל/ת השמחה, תאריך האירוע או כל כיתוב אחר. בסוף האירוע כל אורח יכול לקחת עימו בלון אחד ולשמור לעצמו מזכרת מהאירוע. בלונים מודפסים כאלו יהפכו לאטרקציה במיוחד באירועים שבהם יש גם ילדים קטנים.

גם באירועים של חברות פרטיות בלונים מודפסים הם אמצעי פופולארי לעיצוב האירוע ולחידוד מסרי החברה. באירועי קידום מכירות ניתן להציב בלונים מודפסים הנושאים את שם ולוגו החברה או כל מסר שיווקי אחר. ניתן לקשט את אולם התצוגה, החנות או מרכז המכירות בבלונים מודפסים וגם לחלק בלונים מודפסים ללקוחות. בלונים מודפסים הם גם הדרך למשוך את תשומת לב הלקוחות לאירוע מיוחד בחנות, למבצע כלשהו או למוצר חדש ומיוחד.

בלונים לאירועים –  כי בלון מוסיף המון

בלונים יכולים לשדרג כל אירוע וכל עיצוב. ניתן ליצור מיצגים, דמויות ועצמים באמצעות פיסול בבלונים. כך למשל ניתן לפסל בלונים לאירועים בצורת פרחים ולהציבם כמרכזי שולחן, ניתן לפסל בלונים בצורת מוצץ ולהציבם במרכזי שולחנות בבריתות ועוד. ניתן גם לפסל בלונים לאירועים בצורת דמויות האהובות על בעל השמחה: גיבורים מצוירים, חיות ועוד. ניתן אפילו להזמין אומן פיסול בבלונים במסגרת פעילות לאורחי האירוע. אומן פיסול בבלונים עובר בין האורחים ומעניק להם בלונים מפוסלים בצורות לבקשתם, כובעים מפוסלים בבלונים ועוד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Shai

מאת: Shaiצרכנות09/09/182618 צפיות
איך בוחרים מקלחונים? על מה חשוב להקפיד בעת ביצוע ההזמנה? כל מה שרציתם לדעת על החלק החשוב ביותר בחדר המקלחת.

מאת: Shaiרהיטים07/09/182636 צפיות
אין כמו טקסטיל לאבזור ולשדרוג העיצוב בבית, ולא רק בריפוד ובווילונות: זה הזמן "להלביש" גם את הרצפה בשטיח המושלם עבורה. כך תבחרו אותו.

מאת: Shaiאירועים וחתונות – כללי22/05/181299 צפיות
הקיץ הוא העונה הכי לוהטת של החתונות בישראל. לפני שמתחילים לחפש מקום רלוונטי - גן, אולם או מסעדה כדאי לדעת מה נחשב היום למקובל. מה "אין" וממה להימנע...

מאת: Shaiבניין ואחזקה - כללי26/03/181096 צפיות
אמבטיה היא פריט לאוהבי הפינוק והיופי. מה קורה לאחר מספר שנים כשאר יש בקיעים, שריטות, חלודה ולכלוכים שאינם יורדים בשום צורת ניקוי. רבים שוברים ומתקינים מקלחון, אך ישנם יחיד סגולה ששומרים אמונים לאמבטיה ופשוט מחליפים אותה בחדשה.

מאת: Shaiשיפוצים07/11/131273 צפיות
מסורי בטון הם הדבר הדבר הכי אפקטיבי היום בכל הנוגע להתגברות על משטחים בעלי מרקם קשה. רבים חושבים כי מדובר על כלים לניסור של מוצרי בטון בלבד וכאן טעותם. מסורים אלו מסוגלים לנסר משטחים קשים ביותר ממגוןן סוגים ממבתכות, דרך עצים, בטון יצוק, פלדה (כספות של כסף למשל) ועד לסלעים וכבישים בעלי תערובת משטח שונים.

מאת: Shaiבניין ואחזקה - כללי19/08/131802 צפיות
כולנו זקוקים מדי פעם לשירותיו של אינסטלטור טוב. הרי אנו צריכים לדאוג לתחזוקתו התקינה של הבית ומיני פעם מתרחשות אי-אילו תקלות שונות בתשתיות המים שלו. ראוי שנמצא שרברב מומחה לטובת איתור נזילה. בוודאי שכדאי לנו לבקש ולראות את תעודת ההסמכה של אותו בעל מקצוע, בכדי לוודא שאכן מדובר באיש מקצוע מיומן ומהימן. מקצוען אמיתי, מלבד זאת שידע לעסוק בתחומי האינסטלציה השונים (פתיחת סתימות כמובן, אבל לא רק). יהיה זה טוב אם נוכל לקבל אודותיו המלצות של לקוחות רבים וטובים מן הסתם.

מאת: Shaiצרכנות12/06/131140 צפיות
בעידן שבו יש אינפלציה של בעלי מקצוע בשלל תחומים ובתחום השרברות בפרט - איתור של מקצוען הוא לא טרוויאלי. לבחור איש שיתקן את צנרת ביתכם על בסיס מגנט או פלייר בתיבת הדואר יכול להיות מקח טעות מצער. להלן ננסה להבין איך לבחור נכון יותר.

מאמרים נוספים בנושא הפקות אירועים

מאת: אלעד אוחנההפקות אירועים23/11/195873 צפיות
לא כל אירוע חייב להיערך באולם אירועים; לעתים אנו מבקשים לערוך אירוע קטן ואינטימי יותר בחצר הבית, בגן הציבורי הקרוב או בשכיית חמדה כלשהי בחיק הטבע. לעתים לאירוע שלנו אין דרישות רבות ומורכבות ואנו עשויים להזדקק רק לציוד משלים שיסייע לנו בארגון האירוע החביב שלנו. במקרים כמו זה, תוכלו לפנות לחברה העוסקת בהשכרת ציוד לאירועים.

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים13/01/192998 צפיות
הרשימה הבאה תעשה לכם סדר בכל מה שאתם צריכים לארגן לימי השבעה, מסוכות אבלים להשכרה ועד פתרונות חימום וקירור.

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים22/07/182278 צפיות
אוהלים להשכרה | מסוככים עליכם בכל תנאי אוהלים יכולים לשמש למטרות שונות, לפניכם מספר מדדים שיוכלו לסייע לכם לבחור את האוהל הטוב והמתאים ביותר עבורכם. אין ספק שמשפחת האוהלים עברה תמורות במהלך ההיסטוריה, האוהלים הקדמונים ששימשו למגורים הפכו למבנים ארעיים לאנשים הנודדים בדרכים ונראה כי עד השנים האחרונות אנשים הכירו בעולם המערבי רק את אוהלי הקמפינג, אבל היום זה נראה אחרת אוהלים של היום הינם מבנים שיכולים לשמש כמבני קבע בגני אירועים או במסעדות, אנשים נהנים מאוהלים להשכרה לעריכת אירועים או למטרה של מפ

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים17/06/181471 צפיות
אוהלי אבלים הם מוצר נפוץ בקרב היושבים שבעה, כבר הורגלנו לראות את האוהלים כאשר אנו הולכים לנחם מכרים, מחיר אוהלי אבלים הם טווח רחב וחשוב להתמצא.

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים03/06/181565 צפיות
הסוכה שאתם שוכרים תשמש אתכם ותענה על הצרכים שלכם. כדי שכך יקרה ואתם תהיו מרוצים עליכם לזכור מספר נקודות חשובות. כאשר עומדים לשכור סוכות אבלים להשכרה יש לזכור מספר נקודות חשובות. וזאת כדי שתוכלו להפיק תועלת מקסימלית מהשירות ותהיו מרוצים מהמוצר שקבלתם. קראו להלן על הנקודות המשמעותיות שיעזרו לכם לכוון את עצמכם לחברה המומלצת, ולקבלת השירות ההולם והרצוי לכם.

מאת: tiloniהפקות אירועים08/04/181591 צפיות
הפקת לוויות זהו תהליך הדורש הקפדה על פרטים טכניים מרובים. לפני הכל, יש להעביר את גופת המת אל בית הלוויות, תוך תיאום ההלוויה עם חברה קדישא. בנוסף, צריך לתקשר עם הגורמים הרלוונטיים ולסדר עניינים של רישיון קבורה, פרסום מודעות אבל ועוד

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים13/02/181712 צפיות
חשבם לשכור סוכות אבלים להשכרה? עליכם לברר על החברה לפני שאתם סוגרים עסקה. כדי שתקבלו מענה מתאים לצורך שלכם ותהיו מרוצים. כאשר שוכרים מוצר, חשוב מאוד להיות בטוחים שאתם מתנהלים מול משכיר אמין והוגן. כך שאתם תקבלו את המוצר הרצוי לכם, ותהיו מרוצים משירות מתאים שעונה על הצורך שלכם. קראו להלן על הפרטים שצריך לברר אודותיהם לפני שפונים לשכור מוצר מחברה. כך תדעו כיצד להתנהל ולהשיג את התוצאה המקסימלית והמתאימה לכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica