חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אימון זוגי: האם אני רוצה להציל את הזוגיות שלי? 2 סיבות שאתה חייב!

מאת: סנדרה רגבזוגיות ואהבה27/06/2010981 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

האם אני רוצה להציל את הזוגיות שלי? 2 סיבות שאתה חייב!

בעיות בזוגיות ובחיי הנישואין, משברים, ריבים וקונפליקטים יחד עם  הלחצים מחיי היוםיום יוצרים מצב בלתי רצוי וקשה ביותר על הזוגיות שלכם.

יש גבול כמה מערכת יחסים זוגית הנמצאת במשבר יכולה להכיל. עם הזמן מתחיל הריחוק והנתק. בנקודה זו אתם עלולים למצוא עצמכם שואלים את השאלה : בשביל מה? האם אני רוצה להציל את הזוגיות שלי? האם הזוגיות הזו שווה את המאמץ?

זו כמובן ההחלטה שלכם, שווה או לא שווה זה תלוי במידת האהבה בה היא התחילה והקשר הרגשי שנוצר בין בני הזוג.

יחד עם זאת חיוני ביותר לשים לב ולהתיחס לשני אספקטים נוספים שללא ספק ניזונים ומושפעים בצורה נדיבה ממצב מערכת היחסים הזוגית והמשבר בזוגיות.

בחירה בניתוק וגירושין גורמים לשינויים ארוכי טווח בסגנון החיים, במערכות היחסים ובמישורים רבים אחרים.

האם אתם מוכנים לשינויים אלו?

בחירה בגירושין תוביל לשינויים במערכת המשפחה המורחבת שלכם -  בודאי נוצרו במהלך חיי הנישואין שלכם והזוגיות קשרים חמים בין המשפחות, האחים האחיות, הגיסים, החותנים ועוד. מערכת קשרים זו היא לא רק מעניקה מרחב חברתי ומשפחתי היא גם מרחב תמיכה  הבסיסי ביותר.

אם תבחרו בגירושין כל מערכת התמיכה הזו מתפרק- כל צד מצודד ותומך בבן הזוג 'השייך לו' והקשרים הטובים שהיו נעלמים. זוגיות במשבר יוצרת מחנות בתוך המשפחה המורחבת וזה משפיע על כל הסביבה המשפחתית.

בחירה בגירושין תשפיע בצורה משמעותית בחיי הילדים שלך – רבות נלמד, נחקר ונכתב על השפעת הגירושין על חיי הילדים.

אני לא רוצה כאן לנקוט עמדה לצד זה או אחר, בודאי אבל ניתן לומר כי בעצם הפרידה וחוסר הטיפול במשבר חיי הילדים משתנים מהקצה אל הקצה. השינוי הוא דרמתי והוא משפיע על המשך החיים שלהם לעד.

הילדים לומדים מה זו זוגיות, איך מתנהלים בה, מה הגבולות שלה ואיך פותרים בעיות דרך ההסתכלות שלהם עלינו ההורים שלהם. אנחנו המודל החי של הילדים שלנו.

גם היום כאשר אפשרויות המשמורת מגוונות ומעורבות האבות בחיי הילדים גדלה לעין שיעור, ההשפעה של הניתוק היא עצומה.

על כן, אני ממליצה לחשוב פעמיים, שלוש וארבע לפני שמחליטים על פרידה וגירושין, וכאשר זוגיות מגיעה למשבר, צריך לעבוד כדי לתקן.

זה קצת כמו רכב שנוסע, יש תקלות קטנות שאנחנו דוחים ודוחים כי כרגע אין כסף, או אין כח , או אנחנו עסוקים מדי..... ואז יום אחד בהיר הרכב לא מניע יותר והמכונאי  מספר לנו שהגיע סופו! כך גם בזוגיות- התקלות הקטנות הן חשובות בדיוק כמו הגדולות- במידה ויש צורך אז פונים לקבל עזרה מקצועית באימון זוגי.

סוג כזה של עזרה מבטיח למידה של כלים לעבודה שלכם בכוחות עצמכם ושלא תגיעו למוסך במצב של טוטל לוס!

ניתן בצורה משמעותית להפוך את השינויים האלה שמגיעים כתוצאה מבחירה בפרידה למצב בו אתהם בוחרים במשפחה שלכם ובזוגיות שלכם במקום הראשון ומטפלים!

אתם רוצים כבר להתחיל לבדוק את התקלות הקטנות?

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

סנדרה רגב - בונה גשרים בין אנשים
אימון אישי וזוגי
גישור משפחתי
052-5786130
www.sandraregev.com

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת סנדרה רגב

מאת: סנדרה רגבנישואין10/07/101442 צפיות
בתוך שלל המלל שיוצא לנו מהפה במהלך היום כלפי בני הזוג שלנו יש 5 משפטים שאם נשכיל להשתמש בהם יותר הם יביאו לשינוי דרמטי לטובה במערכת היחסים הזוגית.

מאמרים נוספים בנושא זוגיות ואהבה

מאת: אמורזוגיות ואהבה14/12/206397 צפיות
כולם אוהבים סקס. זה מהנה, זה מענג וזה עושה נעים בגוף ובנפש. אך האם ידעתם שבקרב הציבור הדתי קיום יחסי מין הוא בגדר חובה?

מאת: משה סויסהזוגיות ואהבה07/11/204903 צפיות
במגזר החילוני מה עדיף להירשם למשרד שידוכים לחילונים או לאתר הכרויות? רבים מהחילונים מחפשים בת זוג והאופציה הראשונה הינה אתר הכרויות! הבעיה מתחילה בהצא וביקוש בתחום זה וגם בתחום של שידוכים לחילונים!

מאת: אבי דוידיזוגיות ואהבה17/10/204686 צפיות
איך לרגש את בני הזוג עם ארוחה רומנטית בתקופת הקורונה. ארוחה טעימה ורומנטית אצלכם בבית.

מאת: אמורזוגיות ואהבה14/09/192803 צפיות
הפעם מנקודת מבט של מארחת בשם ענבר, בת 36 מאזור המרכז, העובדת כחדרנית במתחם צימרים וחדרים לפי שעה. ענבר שיתפה אותנו לאחרונה בחוויות משעשעות מעבודתה, כחדרנית היא מוצאת לא פעם "מציאות" בחדרים, למשל כסף, משקפי שמש, מפתחות, תכשיטים וכמובן לא מעט

מאת: אמורזוגיות ואהבה13/06/182310 צפיות
הזמנה דיסקרטית- בעבר אנשים היו צריכים ללכת לחנות סקס באזורים נידחים ומפוקפקים בשולי הערים ולכן חוויה זו הייתה מלווה במבוכה רבה עד כדי הימנעות כוללת. חוסר הדיסקרטיות, המפגש עם המוכרים, רכישה של מוצרים שונים והתעניינות בהם, הייתה דבר שקשה מאוד לרוב האוכלוסייה לעשות

מאת: אמורזוגיות ואהבה05/06/182748 צפיות
אמור חנות אביזרי מין דיסקרטיים הינה יבואנית של אביזרי מין גדולה ומקצועית ולה ניסיון רב שנים. כתוצאה מכך ניתן למצוא בחנות מגוון רחב של אביזרי מין ומוצרי סקס, כאלו שלא ניתן למצוא בחנויות סקס אחרות וכן מוצרים ייחודיים שונים כמו הלבשה סקסית

מאת: אמורזוגיות ואהבה26/03/181903 צפיות
ויברטורים חיצוניים לאישה ( רוקט פוקט , מסג'ר ) הם מוצרי סקס פופולריים לצורך אוננות בקרב נשים רבות ה-ויברטורים חיצוניים עוצבו כדי להעניק גירוי לדגדגן ועוזרים לנשים רבות להגיע

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica