חפש מאמרים:
שלום אורח
16.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

יום הולדת 50 או 60 – חוגגים עם קליפסטורי!

יום הולדת 50? יום הולדת 60? כיום מדובר בחג אמיתי, שלא עוברים עליו לסדר היום מבלי להפיק אירוע שמח, עשיר, ובעיקר מרגש מרגש! זה בדיוק הזמן המתאים להביע בפני בן זוג, הורה, אח או כל בן משפחה אחר – כמה אתם אוהבים ומעריכים אותו. זה בדיוק העיתוי לקחת פסק זמן כדי להפיק מעין "חיים שכאלה" במלוא החינניות - להביט בחיוך ובהתרגשות על כל מה שהיה, לתת ביטוי בתמונות ובמילים לחייהם המלאים של כוכב או כוכבת האירוע, לאפשר לחברים ובני משפחה לברך בצורה מיוחדת במינה, ולתת משמעות אמיתית למילים: עד 120!

אז איך עושים את זה נכון - הכי מרגש, מאוד מהנה, קצת מצחיק והרבה נוגע בנשמה? דרך נפלאה להניב את כל קשת הרגשות האלה ולשמח את החוגגים ואורחיהם הינה באמצעות הפקת סרט יום הולדת ייחודי (!), שערוך במלוא המקצועיות ומלווה בקריינות מיוחדת במינה. יש דברים כאלה! חברת "קליפ-סטורי" מספקת את 'הסחורה' ובגדול – הדמעות לא מפסיקות לזלוג, החל מקטעי העבר הנוסטלגיים, דרך קטעי ההומור האינטליגנטיים, המוסיקה שמנגנת על כל מיתר בלב, ועד לברכות המרגשות שמשאירות את כל הנוכחים ללא מילים...

ב"קליפ סטורי" מצאו את המינון המדויק בין התמונה, המילה והצליל, שמייצר סרט משובח – מזכרת בלתי נשכחת לחוגגים ולקרוביהם. זה לא סרט רגיל – זו יצירה אישית, מוחשית וקסומה. הפקת הסרט מתבצעת ע"י צוות מקצוענים – כותבים, גרפיקאים ועורכים מהשורה הראשונה בתחומם, אשר מלווים את מזמיני הסרט לאורך כל הדרך עם יחס אישי וסבלנות. שלבי ההפקה הינם חלק בלתי נפרד מההנאה, כאשר הכל נעשה בשיתוף עם מזמיני הסרט. כבר בפגישת ההיכרות מתחיל המסע המופלא אל תולדות החיים והאישיות של "הכוכב" או "הכוכבת". חומרי הגלם שנאספו (תמונות, קטעי וידיאו, מסמכים ועוד) עוברים עריכה ממוחשבת משוכללת, כולל אפקטים, כיתוב וקריינות. הכל נעשה ברגישות רבה ובהתאמה לסגנון הנדרש.

פסקול הקריינות, שנכתב בצורה מקצועית ויוצא לאור במקביל לאחר תהליך דומה, משתלב בסרט כחלק הומוגני ממנו ומספק לו ערך מוסף ייחודי. הקריינות כוללת בדרך כלל קטעי סיפור חביבים, היסטוריים ועכשוויים, אודות כוכב/ת הסרט, וכן ברכות מסוגננות מהקרובים, שנשמר בהן הפן האישי והחם. הקריינות נכתבת בכל סגנון בהתאם לדרישות מזמיני הסרט: פרוזה, חריזה, הומוריסטי, סולידי, רגשני או כל סגנון מבוקש אחר.

התוצר הסופי הופך את אירוע יום ההולדת לעונג אמיתי. בדרך כלל הסרט הינו האייטם המרכזי של האירוע, שהופך לשיחת היום, והיום שאחרי, והימים שאחריו... אז כל מה שנותר הוא רק ליצור קשר ולהתחיל לדמיין את פניהם המרותקות והנרגשות של בעלי השמחה ואורחיהם. כולם יתמוגגו מהחוויה שהופכת כל יום הולדת 50 או 60 לרגע נדיר בחיים!

http://www.clipstory.co.il/page-Effects.asp

 
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

עידית כהן - www.clipstort.co.il

054-3041062

לספר את הסיפור שלנו - לצלם את הרגעים

חיים בתמונות ומילים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עידית כהן

מאת: עידית כהןבר ובת מצווה24/05/111127 צפיות
קרן המקסימה שלנו בת שתים עשרה – נכון שזו סיבה מספיק טובה כדי לעשות עליה סרט? אז בואו נתחיל מהתחלה וניזכר איך בעשרים ותשעה במאי, שנת 98, יצאה לעולם בתנו השנייה – תינוקת מהממת, שידעה מגיל אפס בדיוק מה היא רוצה.

מאת: עידית כהןגיל הזהב15/12/101538 צפיות
הסרט הזה הוא לא סרט רגיל, כי הכוכבת שלו היא אישה בלתי רגילה, יחידה ומיוחדת במינה – יפה בן רעי. החיים של יפה מגוונים, תוססים, מתובלים, מלאי מעברים, מלאי שמחה – בדיוק כמוה. יפה היא אישה שמעריכה את החיים - באל"ף ובעי"ן. היא פשוט משמחת את החיים!

מאת: עידית כהןבר ובת מצווה15/12/101381 צפיות
תכירו, זה אני, וככה בערך נראיתי כשנולדתי בשישה באפריל 1997 בבית חולים בלינסון. הלידה הרגועה הייתה השקט שלפני הסערה. בהתחלה היה לי אחלה אופי – אכלתי טוב, ישנתי טוב, בקיצור – עשיתי רושם טוב. אחרי איזה תקופה "הוריקן אלון" נכנס לפעולה. האמת, נכנסתי למשפחה קצת מבלבלת – אבא מרוקאי, אמא אשכנזייה, ואח גדול שממש לא הבין מאיפה באתי לו ורצה להפוך אותי ולגלגל אותי מהרגע הראשון שהגעתי. עד גיל שנה גדלתי בגבעתיים, וגם אחרי שעברנו לתל אביב, אבא היה מסיע אותי כל בוקר לגן דובדבן. כל הדרך היינו מנהלים "שי

מאת: עידית כהןתחביבים13/10/091334 צפיות
זה קורה כמעט לכולנו: יום הולדת 50, יום הולדת 60, יום הולדת 70, יום הולדת....עד מאה ועשרים! הרגע הגדול מתקרב וצריך לארגן אירוע יום הולדת שמח ומרגש לאותו קרוב שחוגג יום הולדת. כדי שאירוע יום הולדת 50 או 60 (וכן הלאה...) יהיה מושלם – אין כמו עריכת סרט לאירוע. סרט יום הולדת (שנעשה בצורה איכותית וע"י עורך מקצועי) יהיה תמיד רגע השיא בכל יום הולדת, ולרוב הוא יהיה האייטם שכולם יזכרו גם בתום האירוע.

מאת: עידית כהןתחביבים13/10/093165 צפיות
אחד מהקרובים שלכם עומד לחגוג יום הולדת 50? מזל טוב! ומה עושים עכשיו? יום הולדת 50 נחשב כיום לאייטם שלא עוברים עליו לסדר היום מבלי להפיק אירוע שמח, עשיר ומרגש. מרגש אמרנו? כן, יום הולדת 50 זה בדיוק הזמן להביט על כל מה שהיה עד עכשיו, יחד עם מבט וברכות למה שיהיה בעתיד. אז איך עושים את זה? איך מצליחים לשמח ולרגש הן את חתן או כלת יום ההולדת והן את כל האורחים המוזמנים לאירוע יום הולדת 50?

מאת: עידית כהןתחביבים13/10/097107 צפיות
יום הולדת 60? סיבה למסיבה. מסיבה? איזה תוכן נכניס בתוכה? החוגג כבר חגג יום הולדת 40, יום הולדת 50, והנה הגיע יום הולדת 60, וצריך לחשוב איך נשדרג את האירוע? מה נשלב במסיבת יום הולדת 60 שייתן טעם של שמחה וריגוש? אם אתם מכינים הפקת אירוע לאותו קרוב שחוגג יום הולדת 60 , כדאי לכם לקרוא את השורות הבאות. כאן תגלו אפשרות לשדרג את האירוע, ולהכניס בו תוכן איכותי, נוגע ומרגש.

מאמרים נוספים בנושא בידור ופנאי - כללי

מאת: עופר שלובידור ופנאי - כללי23/09/181629 צפיות
טיפים למטבח

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי10/11/165912 צפיות
ילדה שמגיעה לגיל חמש רוצה בדרך כלל שההורים יעשו לה הפתעה מיוחדת כי מדובר על גיל מיוחד. מצד אחד הילדות בדרך כלל מרגישות כבר גדולות כי יש להן חברים וחברות אך מצד שני כמובן שהן זקוקות להורים כדי להפיק אירוע מרגש ומיוחד.

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי07/11/161996 צפיות
בכל מסיבה ובמיוחד בימי הולדת תקליטן ליום הולדת, הוא זה שייצור את האווירה המתאימה. על התקליטן, להתאים את המוסיקה על פי הסגנון שמקובל על הילדים , אם מוסיקה ידועה שהילדים מכירים ושתהיה הכי עדכנית שיש. די ג'יי שהוא בעצם תקליטן, יודע לעבוד עם כל שכבות הגילים, עליו להכיר את כל סוגי המוסיקה ולהתאים אותה לקהל היעד. ילדים יאהבו את השירים הכי שמחים ויש כאלה שיבקשו קרצת מוסיקה מזרחית שהפכה להיות לחביבת כל הגילאים בישראל.

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי25/10/162010 צפיות
מתקרב התאריך המרגש של השנה והבת שלכם עומדת לחגוג יום הולדת? אם כך, אתם בוודאי רוצים לשמח אותה, כי איזה זוג הורים לא היה רוצה לראות את הבת שלו מתרגשת ומרוצה? עם זאת, רוב ההורים לא באמת יודעים איך להפיק ימי הולדת בראשון לציון ולעשות אותם שונים, אחרים ומהנים במיוחד. כולנו זוכרים את ימי ההולדת שההורים שלנו נהגו לעשות לנו ואשר במסגרתם בדרך כלל ילדי הגן או הכיתה היו מגיעים, משחקים קצת ביחד ובכך הייתה מסתיימת החגיגה.

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי23/10/161939 צפיות
אם יום ההולדת של ילדיכם מתקרב, כדאי כי תארגנו לו בזמן, יום הולדת נפלאה שהוא וחבריו, לא ישכחו במהרה. ניתן למצוא מקומות רבים לעריכת יום ההולדת, אבל אם יש לכם בית מרווח, אולי יום הולדת בבית, תתאים לכם ותהי חסכונית יותר. מהבחינה הבטיחותית, אין סיכוי שילד יאבד בבית או שלא תהיה עליו השגחה כאשר מדובר בביתכם ואתם משגיחים על ילדי יום ההולדת כשהם באחריותכם. לרוב בימי החורף, רבים עורכים את יום ההולדת בביתו של בעל השמחה.

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי26/09/162071 צפיות
ליצנים לידי הולדת הם אחת הבחירות המשובחות והקלאסיות ביותר לימי הולדת. היום הליצנים יודעים לא רק להצחיק את הילדים באמצעות מחוות גופניות וכדומה, אלא הם מסוגלים גם ללמוד קסמים, לנגן מוסיקה בכלים מוסיקליים שונים ומשונים, הם מסוגלים בנוסף להפעיל את הילדים בכל מיני פעילויות מגוונות ועוד דברים רבים אחרים.

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי19/08/162765 צפיות
אתם שואלים את עצמכם מדוע ליצנית תהיה הבחירה הטובה ביותר שתוכלו לעשות לאירוע הקרוב? ובכן, עקב כך שמדובר בטרנד די נשכח הזמנה של ליצנית לאירוע יכול להיות דבר מפתיע ויוצא דופן. כך ניתן יהיה לגרום לכל האורחים באירוע ליהנות כפי שלא נהנו הרבה מאוד זמן. ליצנית איכותית תוכל גם לספק לכם מופע בידורי רחב היקף אשר יבטיח את הנאתם את הקהל הבוגר והצעיר גם יחדיו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica