חפש מאמרים:
שלום אורח
15.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חיים בסרט – סרטים לאירועים

מאת: עידית כהןתחביבים13/10/20091333 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
חיים בסרט – סרטים לאירועים
זה קורה כמעט לכולנו: יום הולדת 50, יום הולדת 60, יום הולדת 70, יום הולדת....עד מאה ועשרים! הרגע הגדול מתקרב וצריך לארגן אירוע יום הולדת שמח ומרגש לאותו קרוב שחוגג יום הולדת. כדי שאירוע יום הולדת 50 או 60 (וכן הלאה...) יהיה מושלם – אין כמו עריכת סרט לאירוע. סרט יום הולדת (שנעשה בצורה איכותית וע"י עורך מקצועי) יהיה תמיד רגע השיא בכל יום הולדת, ולרוב הוא יהיה האייטם שכולם יזכרו גם בתום האירוע.

זה לא סרט – זו המציאות!
לכל מי שחוגג יום הולדת 50 או 60 יש כבר סיפור חיים מורכב משלו. יום הולדת 60 למשל, הוא זמן מתאים לתת לסיפור מימד מרגש ומיוחד בדמות סרט, המתעד את 60 השנים שעברו על החוגג/ת. סרט לאירוע יום הולדת יוצר מפגש מופלא בין תמונות, סרטים, מסמכים וזיכרונות מתקופות שונות בחיים. סרט לאירוע שנערך באופן מקצועי יתובל בחן, הומור ורגש, שיהפכו כל רגע חולף למזכרת נצחית.

הפקת סרט לאירוע – תתכוננו לזה!
הפקת סרט בכלל, וסרט ליום הולדת בפרט תדרוש מכם הכנה ראשונית, כדי לאפשר לעורך הסרט לקבל את מירב המידע והחומרים הנדרשים לו להפקת סרט לאירוע. חוגגים יום הולדת 60 לקרוב? הקפידו להיפגש עם עורך הסרט מבעוד מועד. במהלך הפגישה יבוצע תחקיר, כדי לספק לעורך כל פרט לו הוא זקוק, כדי לייצר סרט אישי שייגע בחוגג/ת ובכל האורחים. לאחר מכן, הפקת סרט לאירוע יום הולדת תדרוש מכם איסוף התמונות וקטעי הווידאו הרלבנטיים לסרט. מכאן ואילך אתם מסיימים את תפקידכם, ועורך הסרט מתחיל בהפקת אותו סרט לאירוע על סמך החומרים שקיבל מכם, והמידע הרב שהצטבר במהלך התחקיר.
כדי להגיע לתוצאות המיוחלות, כדי לשמח, כדי לרגש, כדי ליצור סרט שכולו מתנה נפלאה נדרש שיתוף פעולה מלא ביניכם ובין העורך. תתכוננו לזה – התוצאות תהיינה בהתאם!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

עידית כהן - www.clipstort.co.il

054-3041062

לספר את הסיפור שלנו - לצלם את הרגעים

חיים בתמונות ומילים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עידית כהן

מאת: עידית כהןבר ובת מצווה24/05/111127 צפיות
קרן המקסימה שלנו בת שתים עשרה – נכון שזו סיבה מספיק טובה כדי לעשות עליה סרט? אז בואו נתחיל מהתחלה וניזכר איך בעשרים ותשעה במאי, שנת 98, יצאה לעולם בתנו השנייה – תינוקת מהממת, שידעה מגיל אפס בדיוק מה היא רוצה.

מאת: עידית כהןגיל הזהב15/12/101538 צפיות
הסרט הזה הוא לא סרט רגיל, כי הכוכבת שלו היא אישה בלתי רגילה, יחידה ומיוחדת במינה – יפה בן רעי. החיים של יפה מגוונים, תוססים, מתובלים, מלאי מעברים, מלאי שמחה – בדיוק כמוה. יפה היא אישה שמעריכה את החיים - באל"ף ובעי"ן. היא פשוט משמחת את החיים!

מאת: עידית כהןבר ובת מצווה15/12/101380 צפיות
תכירו, זה אני, וככה בערך נראיתי כשנולדתי בשישה באפריל 1997 בבית חולים בלינסון. הלידה הרגועה הייתה השקט שלפני הסערה. בהתחלה היה לי אחלה אופי – אכלתי טוב, ישנתי טוב, בקיצור – עשיתי רושם טוב. אחרי איזה תקופה "הוריקן אלון" נכנס לפעולה. האמת, נכנסתי למשפחה קצת מבלבלת – אבא מרוקאי, אמא אשכנזייה, ואח גדול שממש לא הבין מאיפה באתי לו ורצה להפוך אותי ולגלגל אותי מהרגע הראשון שהגעתי. עד גיל שנה גדלתי בגבעתיים, וגם אחרי שעברנו לתל אביב, אבא היה מסיע אותי כל בוקר לגן דובדבן. כל הדרך היינו מנהלים "שי

מאת: עידית כהןבידור ופנאי - כללי11/07/101669 צפיות
יום הולדת 50? יום הולדת 60? כיום מדובר בחג אמיתי, שלא עוברים עליו לסדר היום מבלי להפיק אירוע שמח, עשיר, ובעיקר מרגש מרגש! זה בדיוק הזמן המתאים להביע בפני בן זוג, הורה, אח או כל בן משפחה אחר – כמה אתם אוהבים ומעריכים אותו. זה בדיוק העיתוי לקחת פסק זמן כדי להפיק מעין "חיים שכאלה" במלוא החינניות - להביט בחיוך ובהתרגשות על כל מה שהיה, לתת ביטוי בתמונות ובמילים לחייהם המלאים של כוכב או כוכבת האירוע, לאפשר לחברים ובני משפחה לברך בצורה מיוחדת במינה, ולתת משמעות אמיתית למילים: עד 120!

מאת: עידית כהןתחביבים13/10/093165 צפיות
אחד מהקרובים שלכם עומד לחגוג יום הולדת 50? מזל טוב! ומה עושים עכשיו? יום הולדת 50 נחשב כיום לאייטם שלא עוברים עליו לסדר היום מבלי להפיק אירוע שמח, עשיר ומרגש. מרגש אמרנו? כן, יום הולדת 50 זה בדיוק הזמן להביט על כל מה שהיה עד עכשיו, יחד עם מבט וברכות למה שיהיה בעתיד. אז איך עושים את זה? איך מצליחים לשמח ולרגש הן את חתן או כלת יום ההולדת והן את כל האורחים המוזמנים לאירוע יום הולדת 50?

מאת: עידית כהןתחביבים13/10/097106 צפיות
יום הולדת 60? סיבה למסיבה. מסיבה? איזה תוכן נכניס בתוכה? החוגג כבר חגג יום הולדת 40, יום הולדת 50, והנה הגיע יום הולדת 60, וצריך לחשוב איך נשדרג את האירוע? מה נשלב במסיבת יום הולדת 60 שייתן טעם של שמחה וריגוש? אם אתם מכינים הפקת אירוע לאותו קרוב שחוגג יום הולדת 60 , כדאי לכם לקרוא את השורות הבאות. כאן תגלו אפשרות לשדרג את האירוע, ולהכניס בו תוכן איכותי, נוגע ומרגש.

מאמרים נוספים בנושא תחביבים

מאת: רוני הכהןתחביבים20/12/161868 צפיות
מאז שגילה אותו האדם. עבור הכנת בירה ביתית מדריך אפשר למצוא ללא כל בעיה, השאלה הנשאלת היא מדוע בכלל ירצה אדם לגשת אל תהליך שכזה בבית הפרטי שלו.

מאת: אבי דוידיתחביבים03/08/162905 צפיות
הדפסה על קרמיקה לעיצוב מיוחד של אריחי ריצוף וחיפוי לבית ולגינה.

מאת: sharondan80תחביבים14/06/162479 צפיות
שולחן ביליארד, מקצועי או חובבני, הוא שדרוג רציני לכל חובבי הז'אנר, וכל מי שאוהב לשחק סנוקר או ביליארד בוודאי ישמח לגלות כי שוק זה פעיל, שוקק ונגיש מאוד בישראל, ומזמין את אוהבי המשחק ליהנות משולחן פרטי למשחק ביליארד בבית.

מאת: sharondan80תחביבים27/04/162289 צפיות
חופשת הקיץ היא הזמן להגשים חלומות, ולכל מי שתפגשו יש זיכרונות מתקופה זו או אחרת של חופשות הקיץ שלו, מגיל הילדות ועד החטיבה והתיכון. החום של הקיץ, חוף הים, הגלים והגולשים - הכול נצבע באור אחר, ובייחוד לאלו שזכו להשתתף בעולם הגלישה.

מאת: שרון צרפתיתחביבים13/01/162298 צפיות
אפשר ליהנות מטיולים ארוכים בלב ים גם אם אין לכם יאכטה על ידי השקעה כספית שאינה כה בשמיים עבור השתייכות אל מועדון שייט שבו אפשר לצאת אל הפלגות עם אחד מכלי השייט שקיימים במועדון מתוקף היותכם חברים שם

מאת: יוניתחביבים15/12/152467 צפיות
ישנם מספר סוגים של אוזניות אליהן מחובר מיקרופון, כאשר כל סוג יספק מענה על דרישות אחרות. אוזניות יכולות להיות מותאמות למכשיר טלפון, הן יכולות להיות מותאמות למחשב והן יכולות להיות משולבות ומתאימות למגוון סוגי מכשירים שונים

מאת: אבי דוידיתחביבים27/10/152486 צפיות
אחד ממשחקי החשיבה המוכרים והאהובים ביותר, בארץ ובעולם, הוא משחק התשחץ. ודאי נתקלתם בו באחד מהעמודים האחרונים של העיתון, באתרי אינטרנט ייעודיים ובחוברות שנמכרות רק לצורך זה. הסיבה העיקרית לכך שאנשים כה אוהבים דווקא את המשחק הזה, ללא עוררין, כבר כל כך הרבה שנים, היא משום שניתן לפתור אותו לבד - או ביחד, וכן משום שהוא מפתח מאוד את כל מה שאנו יודעים על העולם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica