חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

יש לי יום הולדת... והשמחה רבה

אנו המבוגרים אולי כבר התרגלנו, אבל הילדים, בשבילם יום הולדת הוא הרבה מעבר לחגיגה נחמדת. יום הולדת לילדים הוא אירוע מכונן, משהו שהם מצפים לו חודשים, חולמים עליו בלילות ומספרים עליו בימים, חוויה לשנה שלמה ולעיתים גם ליותר.
כדי להבין את זה, עלינו פשוט להיזכר כמה כיף היה שיום אחד בשנה כל תשומת הלב מופנית אלינו, שמים לנו זר על הראש, מוזיקה יפה שאנו אוהבים ברקע, כל הילדים מסביבנו, שקיות הפתעה ליום הולדת, ליצן, הרבה ממתקים, ריקודים, שמחה ובלגאן חיובי.
אם אנו אהבנו כל כך מסיבת יום הולדת, מדוע שילדינו לא יאהבו, במיוחד שאצל החברים שלהם מרימים הפקות שלא היו מביישות את ערוץ הילדים?

חגיגת יום הולדת מקורית

כמה שהילדים שלנו זאטוטים, שלא יהיה מקום לטעויות, הם ממש לא פראיירים.הם יודעים מצוין מתי מנסים "למרוח" אותם, אז למה שלא ננסה חגיגת יום הולדת מקורית שתשמח אותם וגם לנו תעשה כיף על הנשמה?

רעיונות למסיבת יום הולדת מקורית לא חסרים והעיקרון הוא פשוט - להתמקד בחתן השמחה. כן, נסו לחשוב על האופי שלו, מה הוא אוהב, מהם התחביבים שלו, מה המזג שלו, את מי הוא יעדיף בין אורחיו, איזה סוג בידור הוא אוהב וכדומה. אם למשל הילד מאוד אוהב את עולמו של וולט דיסני, הביאו איש בתחפושת אחת הדמויות האהובות עליו והתאימו את העיצוב לאווירה של עולמו של וולט דיסני. אם הילד משוגע על כדורגל השתמשו באלמנטים מהתחום, פזרו כדורים במתחם, הביאו פוסטרים וקלפים של כדורגל קנו לו נעלי כדורגל מתנה.

יום הולדת אינו רק מסיבה, מדובר ביום כיף שלם שכדאי להתחיל כבר בבוקר. תנו לילד לקום עם חיוך גדול למראה המתנה שממתינה לו ליד המיטה. בהמשך הכינו לו ארוחות בוקר שהוא אוהב, קחו אותו לטייל במקומות כיפיים, דברו איתו כמו בוגר על חשיבותו של יום ההולדת, הביעו בפניו רגשות של אהבה וחיבה והקשיבו למה שיש לו להגיד.
ההמשך הטבעי יהיה חזרה הביתה אל אווירה של מסיבת יום הולדת עם הרבה חברים טובים שכבר ממתינים לכם בכיליון עיניים עם אווירה נעימה, צבע, מוזיקה ובלונים כמובן.

מסיבת יום הולדת: סוד ההפעלה

בדרך כלל הילדים שותפים מלאים בתכנון מסיבת יום הולדת שלהם, אבל גם כאן אפשר להפתיע. חשוב שההפתעה תהיה לטעמו של החוגג ואנו מניחים שאתם יודעים מה הפנטזיה שלו ואיזה סגנון בידור הוא אוהב.
אחד הסודות להצלחתה של מסיבת יום הולדת היא הפעלה טובה. כיום ישנם ליצנים ומפעילי ימי הולדת רבים וטובים בעלויות לא גבוהות שיכולים להכניס הרבה קצב, צבע, שמחה ואווירה למסיבה ולהוריד מכם את כאב הראש שבהפעלה. בדרך כלל הם גם דואגים למוזיקה ולהגברה.

העיקר, שיהיה במזל טוב.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

לירון - הפעלה ליום הולדת

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לירון - הפעלה ליום הולדת

מאת: לירון - הפעלה ליום הולדתימי הולדת19/12/101087 צפיות
במהלך תכנון מסיבת יום הולדת טובה, צריך לזכור כל הזמן כי האירוע עצמו נועד לשמח את החוגג ואת משפחתו וחבריו. אם זוכרים את העבודה הזו, כל מהלך התכנון הופך לקל ונעים יותר.

מאת: לירון - הפעלה ליום הולדתבר ובת מצווה28/11/10866 צפיות
הגעתו של הבן למצוות מהווה תמיד סיבה למסיבה. גיל 13 מציין התחלה של תהליך של התבגרות פיזית ונפשית.

מאת: לירון - הפעלה ליום הולדתימי הולדת13/10/10887 צפיות
החל מגיל שנתיים הקטנטנים שלנו מודעים ומתרגשים מחגיגת יום ההולדת. אומנם בגילאים אלו אין לילדים, ולו צל של מושג, מהי משמעות המשפט - "גדלתי בשנה", אך כאשר יש סיבה למסיבה לא באמת חשובה הסיבה אלה התוכן שלה.

מאמרים נוספים בנושא בידור ופנאי - כללי

מאת: עופר שלובידור ופנאי - כללי23/09/181609 צפיות
טיפים למטבח

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי10/11/165764 צפיות
ילדה שמגיעה לגיל חמש רוצה בדרך כלל שההורים יעשו לה הפתעה מיוחדת כי מדובר על גיל מיוחד. מצד אחד הילדות בדרך כלל מרגישות כבר גדולות כי יש להן חברים וחברות אך מצד שני כמובן שהן זקוקות להורים כדי להפיק אירוע מרגש ומיוחד.

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי07/11/161981 צפיות
בכל מסיבה ובמיוחד בימי הולדת תקליטן ליום הולדת, הוא זה שייצור את האווירה המתאימה. על התקליטן, להתאים את המוסיקה על פי הסגנון שמקובל על הילדים , אם מוסיקה ידועה שהילדים מכירים ושתהיה הכי עדכנית שיש. די ג'יי שהוא בעצם תקליטן, יודע לעבוד עם כל שכבות הגילים, עליו להכיר את כל סוגי המוסיקה ולהתאים אותה לקהל היעד. ילדים יאהבו את השירים הכי שמחים ויש כאלה שיבקשו קרצת מוסיקה מזרחית שהפכה להיות לחביבת כל הגילאים בישראל.

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי25/10/161995 צפיות
מתקרב התאריך המרגש של השנה והבת שלכם עומדת לחגוג יום הולדת? אם כך, אתם בוודאי רוצים לשמח אותה, כי איזה זוג הורים לא היה רוצה לראות את הבת שלו מתרגשת ומרוצה? עם זאת, רוב ההורים לא באמת יודעים איך להפיק ימי הולדת בראשון לציון ולעשות אותם שונים, אחרים ומהנים במיוחד. כולנו זוכרים את ימי ההולדת שההורים שלנו נהגו לעשות לנו ואשר במסגרתם בדרך כלל ילדי הגן או הכיתה היו מגיעים, משחקים קצת ביחד ובכך הייתה מסתיימת החגיגה.

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי23/10/161921 צפיות
אם יום ההולדת של ילדיכם מתקרב, כדאי כי תארגנו לו בזמן, יום הולדת נפלאה שהוא וחבריו, לא ישכחו במהרה. ניתן למצוא מקומות רבים לעריכת יום ההולדת, אבל אם יש לכם בית מרווח, אולי יום הולדת בבית, תתאים לכם ותהי חסכונית יותר. מהבחינה הבטיחותית, אין סיכוי שילד יאבד בבית או שלא תהיה עליו השגחה כאשר מדובר בביתכם ואתם משגיחים על ילדי יום ההולדת כשהם באחריותכם. לרוב בימי החורף, רבים עורכים את יום ההולדת בביתו של בעל השמחה.

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי26/09/162056 צפיות
ליצנים לידי הולדת הם אחת הבחירות המשובחות והקלאסיות ביותר לימי הולדת. היום הליצנים יודעים לא רק להצחיק את הילדים באמצעות מחוות גופניות וכדומה, אלא הם מסוגלים גם ללמוד קסמים, לנגן מוסיקה בכלים מוסיקליים שונים ומשונים, הם מסוגלים בנוסף להפעיל את הילדים בכל מיני פעילויות מגוונות ועוד דברים רבים אחרים.

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי19/08/162750 צפיות
אתם שואלים את עצמכם מדוע ליצנית תהיה הבחירה הטובה ביותר שתוכלו לעשות לאירוע הקרוב? ובכן, עקב כך שמדובר בטרנד די נשכח הזמנה של ליצנית לאירוע יכול להיות דבר מפתיע ויוצא דופן. כך ניתן יהיה לגרום לכל האורחים באירוע ליהנות כפי שלא נהנו הרבה מאוד זמן. ליצנית איכותית תוכל גם לספק לכם מופע בידורי רחב היקף אשר יבטיח את הנאתם את הקהל הבוגר והצעיר גם יחדיו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica